Guti is geen verkleinwoordje zoals Ruudje dat zou dan Gutierrito of wellicht Guitierrinho wordenJuancho wrote: ↑20 May 2022, 09:33Ik noem hem al Ruudje vanaf zijn periode als spits hier. Gewoon een bijnaam. Dat heeft werkelijk helemaal niets met kleineren of wat dan ook te maken. Net zoals bijna iedereen hier onze eigen Gutiérrez Guti noemt. Is dat ook kleineren dan (waar dan toevallig niet over gejankt wordt)? Dat er een aantal daar helemaal over willen flippen en bijna psychische hulp nodig hebben ... tja, daar kan ik niks aan doen....Heissenberrug wrote: ↑19 May 2022, 23:59 Misschien ligt het aan mij maar ik stoor me enorm aan dat "Ruudje" elke keer.
Ontopic dan maar weer. Brenet halen als backup als je dus de 2 eigen talenten wil doorstromen. Links om of rechts om slaat de aankoop van Brenet dus nergens op. Want of de talenten zijn er nog niet klaar voor en dan heb je dus wel ruimte om een top RB te halen en groot talent daarachter. En als je ze er wel klaar voor vindt kan je ze dus doorschuiven en hoef je alleen maar 1 uitstekende RB voor de basis te halen. Dus ik zie dan nog niet in waarom Brenet A. nodig is en B. waarom hij terug naar PSV zou willen als hij hier 2de of 3de keuze is terwijl hij bij Twente basisspeler is en bij Feyenoord de kansen op een basisplek ook veel groter zijn.
Verder mag je van mij Ruud noemen zoals je wilt, maar ik snap wel dat mensen "Ruudje" irritant vinden