Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Mikelvb
Nationale topspeler

Ardbeg wrote: 28 Oct 2022, 16:57 En waarom was Williot Swedberg een betere optie geweest? Hoe goed zijn beide spelers naast elkaar gelegd, buiten een Youtube filmpje kijken?
Op basis van het idee dat Swedberg iets meer ervaring in de benen heeft. Ook omschrijft footballtalenscout hem als een iets groter talent (ja is ook maar een mening) en oogt inderdaad op de filmpjes zoals O Goleiro Grande omschrijft alsof hij meer toe te voegen (zie ook statistieken). Echter maakte ik ook al een nuance als edit dat het misschien wel iets andere spelers zijn en geeft Tovast ook terrecht aan dat de keuze voor Xavi, als dat al een keuze was, de betere is gebleken.

https://footballtalentscout.net/2022/09 ... o-larsson/

https://footballtalentscout.net/2021/10 ... -swedberg/
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

De afgelopen maanden is het duidelijk geworden en zeker nu Luuk terug is dat een extra spits meer een necessity geworden dan een vorm van luxe.

We hebben met Zahavi een spits gehad die niet helemaal aan de verwachtingen voldeed maar wel zijn doelpunten maakte. Dit jaar loopt er weer een beest rond in China, sinds 2021 loopt hij daar rond en is hij dodelijk. Waarom zeg je beest VKG? Ik leg het even uit; de manier waarop Kim zich in Europa heeft ontwikkeld als verdediger vanuit zijn fysieke voorwaarden zorgt ervoor dat deze man toch iedere week interessanter begint te worden.

Op dit moment staat hij in de kracht van zijn leven met 28 jaar oud en 1.96cm lang een enorm sterk lichaam en zijn naam is Marcão, Marcos Vinicius Amaral Alves.

Het prototype laatbloeier die op zijn 22ste door de club die hem had opgeleid Ituano een jaar verhuurd werd aan Red Bull Bragantino in Brazilië, later in het jaar terug werd gestuurd waarna een huurperiode van Gyeongnam FC in Korea uitkomst bracht. Zo kwam hij, dit fysieke beest, vast in Azië te spelen en begon zijn ster te rijzen.

Op dit moment staat hij met zijn team Wuhan Three Towns FC op de eerste plek in de competitie en op 20 goals(2 assists) na 17 wedstrijden. Van de 59 schoten die hij heeft gelost 1/3 tot goal gepromoveerd al is hij nog steeds wat ongepolijst 44% van zijn schoten gaat op de goal.

Als man met interesse in interessante spelers ben ik wel huiverig geweest om hem hier te posten. Aangezien het toch een wat tweederangs competitie lijkt te zijn, een speler ook op redelijke leeftijd en hij zich nooit op een nog hoger niveau heeft bewezen.

Zonder er op dit moment een heel groot rapport van te schrijven. Is dit nu juist de reden om hem wel aan de selectie toe te gaan voegen.

Op ieder niveau heeft hij door gebruik van zijn lichaam, kracht zichzelf dubbel en dwars bewezen. Geen enkele verdediger in de eredivisie of Europa zou graag tegen zo'n grote sterke spits spelen. Zoals die reus van een vent bij AA Gent speelt, wat ik overigens ook niet begrijpt. Hij scoort zijn goals, is een goed aanspeelpunt en echt een kerel voorin.

Hij kwam in China via Korea waar hij iedereen letterlijk heeft weggeblazen met 22 en 26 goals.

Vervolgens aangetrokken door Henri China Fortune, eerste seizoen nog ongewennig maar prima van start gegaan tot Covid alles had stil gelegd.

Dit jaar nogmaals staat er geen maat op hem bij Wuhan.

Mooiste van dit alles is eigenlijk dat zijn contract aan het eind van het jaar al afloopt. Hij kan denk ik als een fantastische vervanger van Luuk en als eventuele stormram dienen.

Marcel go for it!
DeBruyne
Meervoudig international

https://www.transfermarkt.nl/santiago-h ... ler/742803

PSV zou 1 van de ploegen zijn die interesse heeft in deze middenvelder. Opvolger van..

Ardbeg
Mister PSV

Kom er maar in, [mention]Ykhim[/mention]
ruuddevil
Legende

Ardbeg wrote: 28 Oct 2022, 17:28 Kom er maar in, @Ykhim
Waarin?
Ykhim
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 28 Oct 2022, 17:28 Kom er maar in, @Ykhim
Ik laat me niet rond commanderen! :angry:

Maar goed: wat wil je weten dat ik nog niet eerder over Hezze geschreven heb? :mrgreen:
JChovanec
Meervoudig international

Voormalig KG wrote: 28 Oct 2022, 17:16 De afgelopen maanden is het duidelijk geworden en zeker nu Luuk terug is dat een extra spits meer een necessity geworden dan een vorm van luxe.

We hebben met Zahavi een spits gehad die niet helemaal aan de verwachtingen voldeed maar wel zijn doelpunten maakte. Dit jaar loopt er weer een beest rond in China, sinds 2021 loopt hij daar rond en is hij dodelijk. Waarom zeg je beest VKG? Ik leg het even uit; de manier waarop Kim zich in Europa heeft ontwikkeld als verdediger vanuit zijn fysieke voorwaarden zorgt ervoor dat deze man toch iedere week interessanter begint te worden.

Op dit moment staat hij in de kracht van zijn leven met 28 jaar oud en 1.96cm lang een enorm sterk lichaam en zijn naam is Marcão, Marcos Vinicius Amaral Alves.

Het prototype laatbloeier die op zijn 22ste door de club die hem had opgeleid Ituano een jaar verhuurd werd aan Red Bull Bragantino in Brazilië, later in het jaar terug werd gestuurd waarna een huurperiode van Gyeongnam FC in Korea uitkomst bracht. Zo kwam hij, dit fysieke beest, vast in Azië te spelen en begon zijn ster te rijzen.

Op dit moment staat hij met zijn team Wuhan Three Towns FC op de eerste plek in de competitie en op 20 goals(2 assists) na 17 wedstrijden. Van de 59 schoten die hij heeft gelost 1/3 tot goal gepromoveerd al is hij nog steeds wat ongepolijst 44% van zijn schoten gaat op de goal.

Als man met interesse in interessante spelers ben ik wel huiverig geweest om hem hier te posten. Aangezien het toch een wat tweederangs competitie lijkt te zijn, een speler ook op redelijke leeftijd en hij zich nooit op een nog hoger niveau heeft bewezen.

Zonder er op dit moment een heel groot rapport van te schrijven. Is dit nu juist de reden om hem wel aan de selectie toe te gaan voegen.

Op ieder niveau heeft hij door gebruik van zijn lichaam, kracht zichzelf dubbel en dwars bewezen. Geen enkele verdediger in de eredivisie of Europa zou graag tegen zo'n grote sterke spits spelen. Zoals die reus van een vent bij AA Gent speelt, wat ik overigens ook niet begrijpt. Hij scoort zijn goals, is een goed aanspeelpunt en echt een kerel voorin.

Hij kwam in China via Korea waar hij iedereen letterlijk heeft weggeblazen met 22 en 26 goals.

Vervolgens aangetrokken door Henri China Fortune, eerste seizoen nog ongewennig maar prima van start gegaan tot Covid alles had stil gelegd.

Mooiste van dit alles is eigenlijk dat zijn contract aan het eind van het jaar al afloopt. Hij kan denk ik als een fantastische vervanger van Luuk en als eventuele stormram dienen.

Marcel go for it!
Maar denk je dat die speler voor wat betreft salaris realistisch is, die kerel zal ongetwijfeld meer als een paar miljoen verdienen? Als je ooit iets van de salarissen meekrijgt zoals wat Zahavi verdiende.....
Franciscus
Nationale topspeler
Favoriete speler: Mauro Jr

Ardbeg wrote: 28 Oct 2022, 17:11 Maarreeeh. Yerry Mina oppikken dus.
Afgekort Yeetje Mina.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

JChovanec wrote: 28 Oct 2022, 18:03
Voormalig KG wrote: 28 Oct 2022, 17:16 De afgelopen maanden is het duidelijk geworden en zeker nu Luuk terug is dat een extra spits meer een necessity geworden dan een vorm van luxe.

Marcel go for it!
Maar denk je dat die speler voor wat betreft salaris realistisch is, die kerel zal ongetwijfeld meer als een paar miljoen verdienen? Als je ooit iets van de salarissen meekrijgt zoals wat Zahavi verdiende.....
Wie niet waagt, wie niet wint
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Franciscus wrote: 28 Oct 2022, 18:46
Ardbeg wrote: 28 Oct 2022, 17:11 Maarreeeh. Yerry Mina oppikken dus.
Afgekort Yeetje Mina.
Als hij fit is en kan blijven uitstekend!
JChovanec
Meervoudig international

Voormalig KG wrote: 28 Oct 2022, 20:19
JChovanec wrote: 28 Oct 2022, 18:03

Mee eens maar misschien weet jij wat meer over salarissen daar.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

JChovanec wrote: 28 Oct 2022, 22:07
Voormalig KG wrote: 28 Oct 2022, 20:19

Mee eens maar misschien weet jij wat meer over salarissen daar.
O verkeerd begrepen, nee sorry man.
Mijn Chinees is hetzelfde als haar op mijn hoofd.
Dat is er niet (meer)
Juancho
Mister PSV

Maar Zahavi was absoluut te matig en te beperkt voor wat hij hier verdiende. Ik denk dat je als club dat risico nooit meer moet nemen. Ik ken die hele gozer niet die [mention]Voormalig KG[/mention] aanhaalt dus wat dat betreft weinig te zeggen, maar met 28 jaar en amper serieuze ervaring en dan bij PSV gelijk in de top van het salarishuis komen lijkt me niet de bedoeling toch?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ardbeg
Mister PSV

Ik zie zelf liever de opvolger komen die in de luwte van Luuk kan leren en uiteindelijk de nr 1 wordt.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Juancho wrote: 28 Oct 2022, 23:15 Maar Zahavi was absoluut te matig en te beperkt voor wat hij hier verdiende. Ik denk dat je als club dat risico nooit meer moet nemen. Ik ken die hele gozer niet die @Voormalig KG aanhaalt dus wat dat betreft weinig te zeggen, maar met 28 jaar en amper serieuze ervaring en dan bij PSV gelijk in de top van het salarishuis komen lijkt me niet de bedoeling toch?
Inderdaad, heb ook niet aangegeven dat hij in de top zou moeten komen qua salaris.

Persoonlijk hoop ik nog op Fofana, maar met zijn pech en geschiedenis is het een beetje tegen beter weten in .
Rikkert1234
Vedette

Ardbeg
Mister PSV

Voormalig KG wrote: 29 Oct 2022, 13:58
Juancho wrote: 28 Oct 2022, 23:15 Maar Zahavi was absoluut te matig en te beperkt voor wat hij hier verdiende. Ik denk dat je als club dat risico nooit meer moet nemen. Ik ken die hele gozer niet die @Voormalig KG aanhaalt dus wat dat betreft weinig te zeggen, maar met 28 jaar en amper serieuze ervaring en dan bij PSV gelijk in de top van het salarishuis komen lijkt me niet de bedoeling toch?
Inderdaad, heb ook niet aangegeven dat hij in de top zou moeten komen qua salaris.

Persoonlijk hoop ik nog op Fofana, maar met zijn pech en geschiedenis is het een beetje tegen beter weten in .
Ben er bang voor dat dit niet meer gaat gebeuren. Zonde..
Ittot
Internationale topspeler

Rikkert1234 wrote: 30 Oct 2022, 13:33
Zinloze fact, El Yaacoubi is de ander namelijk.

Overigens is van Eeuwijk dus wel eentje om in de gaten te houden. Helemaal bij het verkopen van Max zou dat een goede optie zijn. Dan hebben we met mwene en Mauro 2 backs die links en rechts kunnen en met van Eeuwijk en Oppegard 2 talenten er achter.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Ittot wrote: 31 Oct 2022, 13:50
Rikkert1234 wrote: 30 Oct 2022, 13:33

Overigens is van Eeuwijk dus wel eentje om in de gaten te houden. Helemaal bij het verkopen van Max zou dat een goede optie zijn. Dan hebben we met mwene en Mauro 2 backs die links en rechts kunnen en met van Eeuwijk en Oppegard 2 talenten er achter.
Al is van Ewijk wel 'al' 22 jaar. Niet dat dat oud is of iets dergelijks maar ik denk wel dat Van Ewijk dan voor de basis gehaald wordt/wil worden. Om hem te halen als talent achter Mwene en Mauro zal denk ik niet gebeuren en het zal dan eerder de beoorgde rechtsback zijn (als er überhaupt interesse is).
Ittot
Internationale topspeler

DeEintovenaar wrote: 31 Oct 2022, 14:01
Ittot wrote: 31 Oct 2022, 13:50

Al is van Ewijk wel 'al' 22 jaar. Niet dat dat oud is of iets dergelijks maar ik denk wel dat Van Ewijk dan voor de basis gehaald wordt/wil worden. Om hem te halen als talent achter Mwene en Mauro zal denk ik niet gebeuren en het zal dan eerder de beoorgde rechtsback zijn (als er überhaupt interesse is).
Ja je hebt ook gelijk. ik bedoelde meer dan heb je 4 backs, waarvan 2 wat jonger zijn, die het met elkaar mogen uitvechten. 2 backs die 1 specifieke kant hebben en 2 flexibele backs. Een basisplaats kan hij met zijn staat van dienst niet claimen, als je naar de top gaat moet je die verdienen. Ik denk dat hij dat ook wel snapt. Ik denk dat je er met van Eeuwijk tov Max wel op vooruit gaat. Maar goed ik heb ook weer niet zó veel gezien om dat echt te kunnen beoordelen, dat is meer een gevoel obv een paar fragmenten / wedstrijden die ik heb gezien.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Ittot wrote: 31 Oct 2022, 15:02
DeEintovenaar wrote: 31 Oct 2022, 14:01

Ja je hebt ook gelijk. ik bedoelde meer dan heb je 4 backs, waarvan 2 wat jonger zijn, die het met elkaar mogen uitvechten. 2 backs die 1 specifieke kant hebben en 2 flexibele backs. Een basisplaats kan hij met zijn staat van dienst niet claimen, als je naar de top gaat moet je die verdienen. Ik denk dat hij dat ook wel snapt. Ik denk dat je er met van Eeuwijk tov Max wel op vooruit gaat. Maar goed ik heb ook weer niet zó veel gezien om dat echt te kunnen beoordelen, dat is meer een gevoel obv een paar fragmenten / wedstrijden die ik heb gezien.
Helemaal met je eens. Slechter dan Max kan ook bijna niet ;)
Ittot
Internationale topspeler

DeEintovenaar wrote: 31 Oct 2022, 15:14
Ittot wrote: 31 Oct 2022, 15:02

Aziz Behich ;)
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Van Ewijk matig backje.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Ittot wrote: 31 Oct 2022, 16:02
DeEintovenaar wrote: 31 Oct 2022, 15:14

Aziz Behich ;)
Ik zei ook bijna he! Haha
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

DeBruyne wrote: 28 Oct 2022, 17:24 https://www.transfermarkt.nl/santiago-h ... ler/742803

PSV zou 1 van de ploegen zijn die interesse heeft in deze middenvelder. Opvolger van..

Perfect profiel voor de opvolger van Sangaré wmb. Fysiek sterk, energiek en een van de dragende spelers van Huracan, die niet voor niets gedeeld derde staat. Met 21 jaar en een aflopend contract (tot einde 2022) een no brainer, toch? Zeker omdat ie zowel box to box kan spelen als in de rol van verdedigende middenvelder. Het geld voor Sangaré kun je dan volop steken in een spits en meer nog de verdediging…
Post Reply