Speelde matig maar die assist was goud. En dat maakt dit ventje zo geweldig, hij heeft altijd wek rendement is assist of goal. Dat is een kwaliteit waarom hij vaak of zelfs altijd wel zal blijven staan. En dat zien grote clubs ook, rendement leveren ookal speel je eigenlijk niet zo goed.
Wat een held en met de hype rondom hem moet je wat mij betreft echt wel gaan denken aan bedragen van 65 miljoen +. Dit moet de speler worden die een nieuwe maatstaf is voor verkoop top spelers.
Johan Bakayoko
-
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Vedette
Niet zijn beste wedstrijd maar wel weer belangrijk. Baka heeft aan een flits genoeg om het verschil te maken.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ik had pech dat ik niet de hele wedstrijd kon zien. Had tot en met de eerste goal gekeken en toen op de radio de rest wel kunnen horen. Hoe vaak zij zeiden dat Bakayoko een slechte wedstrijd had… ik kan me tijden van Messi herinneren dat hij de hele wedstrijd onzichtbaar was, maar dat ene briljante moment, terecht, eruit werd gelicht. Voor mij mag dat ook nu voor Baka. Hij beslist de wedstrijd met die geniale pass op Saibari.
- These users thanked the author Thijs for the post (total 2):
- Ykhim • Standbeeld
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Nationale topspeler
Echt wel, ze willen het alleen niet aftikken. Zo is Dortmund gewoon, spelers als Haaland en Dembele voor een miljoen of 100 verkopen en zelf een talent kopen voor een 5e van het geld, repeat repeat repeat.
-
- Nationale topspeler
PSV heeft nu de luxe positie waar Ajax al een tijdje in zat. Het geld klotst tegen de planken na CL prestaties en verkopen van Madueke, Gakpo en sangare. Het record van Gakpo moet zeker uit de boeken en gewoon 65 miljoen als vraagprijs hanteren.
-
- Lid scoutingsteam
Dortmund heeft dit seizoen geen waanzinnig budget, als we goed ingevoerde Duitse journalisten mogen geloven. Die kunnen helemaal geen 60, 70 miljoen betalen. En voor 25 verkopen we hem niet meer.
- Persepolis
- Vedette
Een stormachtige ontwikkeling doorgemaakt als ik kijk naar zijn niveau amper een jaar geleden. Toen was het een talent dat tekort kwam voor de basis, nu beslist hij topwedstrijden. Geweldig om te zien.
-
- Nationale topspeler
-
- Vedette
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ok ik was heel kritisch op Balayoko vandaag maar heb nu de 0-1 26x gezien en ik neig nu meer naar dat dit een Bakayoko goal is ipv Saibari goal. De pass was echt heel goed en hij geeft hem op voorspellend vermogen en inzicht en niet a la FC Improvisatie.
Voor de rest was het buiten deze bal en die voorzet op omhaal Luuk gewoon ruk.
Voor de rest was het buiten deze bal en die voorzet op omhaal Luuk gewoon ruk.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Bosz vond hem vandaag heel gedisciplineerd spelen.
Hij moet over het algemeen beter worden qua uithoudingsvermogen (daar ging de vraag over), maar dat gaat vooruit zei hij.
"90 minuten tegen Feyenoord maken hem daarin beter, en dat krijgt hij nu door de blessures van Laongzano27".
Hij moet over het algemeen beter worden qua uithoudingsvermogen (daar ging de vraag over), maar dat gaat vooruit zei hij.
"90 minuten tegen Feyenoord maken hem daarin beter, en dat krijgt hij nu door de blessures van Laongzano27".
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Jammer dat enkel Jeroen Elshof het nog even opbracht dat hij eigenlijk niet had mogen spelen. Heb de Telesport podcast nog niet gehoord maar ik kan me voorstellen dat Bassie en Adriaan daar ook wel iets over gaan zeggen.
-
- Legende
Hij was al koning van de deepdata in vergelijking met andere spelers op die positie in Europa. Nu komt daarbij ook nog het rendement in topwedstrijden bij waar scouts naar kijken.
10 maanden geleden vonden we het bod van 10 miljoen + 5 miljoen bonussen belachelijk. Een dergelijk bod zouden we nu ook belachelijk vinden maar dan 180 graden anders.
10 maanden geleden vonden we het bod van 10 miljoen + 5 miljoen bonussen belachelijk. Een dergelijk bod zouden we nu ook belachelijk vinden maar dan 180 graden anders.
- Ardbeg
- Mister PSV
Over Bakayoko? Want hij zei geloof ik juist dat dit heel goed bij hem was in vergelijking met de Rooie.SKERLA wrote: ↑03 Dec 2023, 19:48 Bosz vond hem vandaag heel gedisciplineerd spelen.
Last edited by Ardbeg on 05 Dec 2023, 08:48, edited 1 time in total.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Ja, Bakayoko.Ardbeg wrote: ↑04 Dec 2023, 17:46Over Bakayoko? Want hij zei geloof ik juist dat dit heel goed bij hem was in vergelijking met de Rooie.SKERLA wrote: ↑03 Dec 2023, 19:48 Bosz vond hem vandaag heel gedisciplineerd spelen.
Over 'De Rooie' zei hij dat hij dusdanig van de sprintjes is dat hij na 30 minuten er al doorheen zat.
- DonyellMalen
- Legende
-
- Nationale topspeler
Ik ben meer voorstander van:
BAKA BAKA BAKA BAKA BAKA BAKA BAKAYOKO
YOKO YOKO YOKO YOKO YOKO YOKO BAKAYOKO
Alle Yaya en Kolo Toure zou toch mooi zijn.
BAKA BAKA BAKA BAKA BAKA BAKA BAKAYOKO
YOKO YOKO YOKO YOKO YOKO YOKO BAKAYOKO
Alle Yaya en Kolo Toure zou toch mooi zijn.
- These users thanked the author Siemen for the post (total 5):
- Standbeeld • Heruone • RSPSV • R.Manco • Lorenzo von Matterhorn