GillesdelaCroquette wrote: ↑19 May 2024, 21:02
In ieder geval goed dat ze Brobbey hebben geïnterviewd op zijn niveau.
Ze wilden eerst Bergwijn vragen, maar voor hem bleek het allemaal toch iets te hoog gegrepen.
Bestaat Knoop in je zakdoek eigenlijk nog?
Jochem van Gelder gaat speciaal voor Brobbey en Bergwijn een revival van Praatjesmakers opnemen. Met tolk.
Bovendien zal er een zeer speciaal item gemaakt worden rond Sinterklaastijd in de vorm van Alex Kroes (met pruik) en al zijn Pietermannen Aan De Leugendetector.
Op weg naar nr 26 wrote: ↑19 May 2024, 23:38
Niet officieel, maar uit verschillende bronnen wordt gezegd dat het komende week officieel wordt. Maar wie weet
Ik heb nog een beetje hoop op Brighton. Ik wil graag frusti-ajaciedjes zien die de kruising tussen Pep-Slot en de Zerbi aan hun neus voorbij zien gaan.
Grasmat wrote: ↑19 May 2024, 23:39
Ik heb nog een beetje hoop op Brighton. Ik wil graag frusti-ajaciedjes zien die de kruising tussen Pep-Slot en de Zerbi aan hun neus voorbij zien gaan.
Wanneer hij daar voorbij moet zit het seizoen er al weer op. Sorry he, mijnheer Netanyahu.
Schippie gaat dus in het vaarwater zitten van de hoofdtrainer, hoofd jeugdopleiding, hoofd scouting en TD. Mooi!
Ja dat is prima.
Verder Brobbey die 56 punten met Ajax heeft gehaald en PSV arrogant noemt. Een beetje de omgekeerde wereld.
The fucking irony.
Maar goed, we hebben het dan ook over iemand met het IQ van een ingetrapt tuinhek. En bij zijn broer zit vast ook nog oud zeer (was ook al zo’n licht..)
Alleen maar om lachen. Wat een pracht seizoen was het, geëindigd in stijl moet ik zeggen.
These users thanked the author Menno1 for the post:
Je ziet aan alles dat Brobbel niet zo slim is. In het veld is hij een domme kracht en buiten het veld is hij hij gewoon dom. Ben wel eens benieuwd hoe gesprekken tussen Bergwijn en Brobbel lopen. Dat moet uren duren als ze elkaar alleen al vragen wat ze van het weer vinden.
Dit is overigens de eerste keer dat iemand van Ajax een andere club arrogant noemt.
Als journalist was ie al nooit serieus te nemen, maar zelfs de gemiddelde supporter van Ajax lijkt er toch wel in te berusten dat een speler met een vraagprijs van €23m geen optie is voor Ajax? Nog los van de waarschijnlijkheid dat de speler zelf toch liever de PL ingaat dan dat ie de nr.5 van Frankrijk inruilt voor de nr.5 van Nederland?
Wat een idioot is die Spaan toch, ongelooflijk dat die man zendruimte krijgt…
Opzich wel eerlijk van Brobbey. Ik kan die jongen goed pruimen. Zie het als een compliment, de afgelopen jaren hebben ze alles met hem in de basis tegen ons pijnlijk verloren. Zeker onder Ruud zeer verhitte wedstrijden.
.. en wij zijn deze eeuw de grootste club en enige concurrent. 11 titels, Ajax 9. Daarna Feyenoord met 2. Natuurlijk hebben ze een hekel aan ons.
Alleen, waarom zeg je dat op een jeugdjournaal. Dat vind ik wel jammer.
Last edited by Recoba on 20 May 2024, 08:38, edited 1 time in total.