Als hij even goed is als toen hij bij ons vertrok is het nog steeds een aanwinst voor PSV imo
Interessante spelers
- trouwepsvfan
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Tja als Vincent Janssen nog net zo goed is als tijdens zijn vertrek bij AZ dan is hij ook wel welkom.
Locadia, Brenet en Willems, allemaal spelers die hier nooit wat hadden gewonnen als geen echte topspelers als Moreno Guardado van Ginkel Depay De Jong en Propper op zich heen hadden gehad. En dan toch samen voor 40(?) miljoen verkocht. Precies het kunstje wat Feyenoord flikte met Karsdorp Clasie Martins Indi en Kongolo. Dat is de prijs die een kampioenschap oplevert buiten de CL miljoenen waar mensen het nooit over hebben.
Locadia, Brenet en Willems, allemaal spelers die hier nooit wat hadden gewonnen als geen echte topspelers als Moreno Guardado van Ginkel Depay De Jong en Propper op zich heen hadden gehad. En dan toch samen voor 40(?) miljoen verkocht. Precies het kunstje wat Feyenoord flikte met Karsdorp Clasie Martins Indi en Kongolo. Dat is de prijs die een kampioenschap oplevert buiten de CL miljoenen waar mensen het nooit over hebben.
-
- Legende
Altijd leuk om Ajax een hak te zetten natuurlijk..
Maar die Brobbey heeft wel een interessant profiel..
Hij is balvast en doelgericht..
Met een beweeglijke aanvaller om hem heen in een 2 spitsen systeem zie ik dat eigenlijk wel zitten..
En hij is transfervrij komend seizoen..
Hij is pas 19 dus een transfer naar het buitenland komt veel te vroeg voor hem..
Kan ie beter nog minimaal 2 jaar in Nederland spelen en een hattrick tegen zijn oude club maken..
Maar die Brobbey heeft wel een interessant profiel..
Hij is balvast en doelgericht..
Met een beweeglijke aanvaller om hem heen in een 2 spitsen systeem zie ik dat eigenlijk wel zitten..
En hij is transfervrij komend seizoen..
Hij is pas 19 dus een transfer naar het buitenland komt veel te vroeg voor hem..
Kan ie beter nog minimaal 2 jaar in Nederland spelen en een hattrick tegen zijn oude club maken..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- Tomm
- Vedette
Brobbey en madueke zou best een aardig duo kunnen zijn. De een wat balvaster en de ander frivool eromheen. Benieuwd of er al iets in de pijpleiding zit dat hij niet verlengd maar anders zou ik best een poging wagen als JdJ zijnde. Al is het maar om die neuzen te irriteren.
- El Sordo
- Vedette
Ik vermoed dat het volgend jaar gewoon Madueke en Zahavi wordt. Vertessen daar weer achter en eventueel een degelijke bankzitter. Of misschien Luuk. Brobbey komt niet voor de bank en we hebben hem ook niet nodig. Laat maar naar Anderlecht of Feyenoord gaan. Of wellicht doet AZ nog een poging.
-
- Legende
Madueke, Zahavi, Vertessen zijn geen balvaste spitsen...en zijn niet complementair aan elkaar..
Zo'n type als Brobbey hebben we niet..en die missen we nu ook in mijn ogen..
Luuk is wel balvast maar mist snelheid..
Brobbey is én snel én balvast..
Zo'n type als Brobbey hebben we niet..en die missen we nu ook in mijn ogen..
Luuk is wel balvast maar mist snelheid..
Brobbey is én snel én balvast..
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- Nationale topspeler
In mijn ogen zou Brobbey ook een gouden greep kunnen zijn. Hoorde enkele maanden geleden al dat hij in contact zou zijn met FC Utrecht. Benieuwd naar wat zijn vervolgstap zal gaan worden.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Gravenberch valt wel mee toch?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Legende
Tuurlijk heeft hij nog genoeg verbeterpunten..
Koppen is niet echt iets wat hij goed kan en in de kleine ruimte kan hij ook nog een flinke verbeterslag maken..
Maar hij is fysiek sterk, kan met zijn rug naar het doel spelen en kan ook in de diepte aangespeeld worden..
En zo op het oog scoort hij vrij gemakkelijk..
Ik vind het een interessante optie..
Koppen is niet echt iets wat hij goed kan en in de kleine ruimte kan hij ook nog een flinke verbeterslag maken..
Maar hij is fysiek sterk, kan met zijn rug naar het doel spelen en kan ook in de diepte aangespeeld worden..
En zo op het oog scoort hij vrij gemakkelijk..
Ik vind het een interessante optie..
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- Tomm
- Vedette
- ShovingNE2
- Site Admin
Danilo kan inderdaad wel eens een eind komen. Hij heeft aangegeven niet terug naar Ajax te willen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- M.Delgado
- Vaste waarde in elftal
Deze titel zegt al een hoop: "Door Ajax uitgeleende spits Danilo heeft geen idee wat de club met hem wil".ShovingNE2 wrote: ↑04 Feb 2021, 08:04 Danilo kan inderdaad wel eens een eind komen. Hij heeft aangegeven niet terug naar Ajax te willen.
Voor de liefhebber het hele stuk: https://www.volkskrant.nl/sport/door-aj ... ~be6402ac/
- ComeOnPSV
- Vedette
Niveau wat wij dan moeten ambiëren?ShovingNE2 wrote: ↑04 Feb 2021, 08:04 Danilo kan inderdaad wel eens een eind komen. Hij heeft aangegeven niet terug naar Ajax te willen.
- Trixm
- Vedette
Zeker! Niet alles wat ajax slecht vindt, is daadwerkelijk slecht. Volgens mij zijn daar voldoende voorbeelden van te noemen.ComeOnPSV wrote: ↑04 Feb 2021, 10:09Niveau wat wij dan moeten ambiëren?ShovingNE2 wrote: ↑04 Feb 2021, 08:04 Danilo kan inderdaad wel eens een eind komen. Hij heeft aangegeven niet terug naar Ajax te willen.
Saibari is underrated.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik vind hem bij Twente echt goed presteren. Naast Zahavi en Madueke zou ik dit best aandurven, mits de prijs goed is.ComeOnPSV wrote: ↑04 Feb 2021, 10:09Niveau wat wij dan moeten ambiëren?ShovingNE2 wrote: ↑04 Feb 2021, 08:04 Danilo kan inderdaad wel eens een eind komen. Hij heeft aangegeven niet terug naar Ajax te willen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen