Philipp Max
-
- Meervoudig international
Alles wat hij aanvallend doet is zo voorspelbaar, het voegt weinig toe. Komt wellicht doordat ie ook echt helemaal niets met z’n rechtervoet doet, dat kan mi eigenlijk alleen als je met links zo goed bent als Angelino bijv
-
- Lid scoutingsteam
- TylerDurdn
- Internationale topspeler
Ik ben al maanden niet zo blij met Max, sinds zijn selectie voor DE is het stukken minder en lijkt het alsof zijn beentjes op zijn.
-
- Moderator
- Clubvoorkeur: PSV
Je begint je bijna af te vragen of dit niet meer zijn niveau is dan het topniveau van de eerste maanden. Het is namelijk al tijden niet best, terwijl de voorwaarden inmiddels toch echt beter zijn; meer rust, een serieuze concurrent etc.
-
- Vedette
- Joenepsv
- Legende
Speelde best goed hoor. Max heeft een andere rol dan hij vorig jaar had. In het 4-2-2-2 systeem waren de wingbacks enorm belangrijk maar in dit systeem is er minder ruimte voor Max. Maar ik ben nog elke dag blij dat hij in het PSV shirt speelt. Meer dan goede linksback voor ons.
- Heissenberrug
- ComeOnPSV
- Vedette
Ik vond hem weer een stuk rustiger aan de bal.
Het is absoluut nog niet zijn toplevel in potentie, maar hij lijkt wel weer wat beter in vorm te komen.
De interlandbreak is voor zo'n jongen echt heel belangrijk denk ik.
Het is absoluut nog niet zijn toplevel in potentie, maar hij lijkt wel weer wat beter in vorm te komen.
De interlandbreak is voor zo'n jongen echt heel belangrijk denk ik.
-
- Vaste waarde in elftal
Elke wedstrijd heb ik na 30 min het gevoel dat hij er gewoon door heen zit.. weet niet wat er aan de hand is, maar lijkt wel op zijn tandvlees te bijten!?
Misschien dat we iets te verwend zijn geraakt vorig jaar, maar toch bekruipt mij het gevoel dat er fysiek iets aan de hand is en dit niet zijn 'normale niveau is..
Misschien dat we iets te verwend zijn geraakt vorig jaar, maar toch bekruipt mij het gevoel dat er fysiek iets aan de hand is en dit niet zijn 'normale niveau is..
-
- Legende
Begin steeds minder vertrouwen in deze speler te krijgen..
Zijn begin vorig seizoen was echt uitstekend maar naarmate het seizoen vorderde ging hij steeds slechter presteren..
En nu vind ik hem ook steevast 1 van de zwakste spelers..
Hij is zijn turbo kwijt zoals de VI dit zo doeltreffend stelt..
Gaat hij zo door dan mag hij echt weg aan het einde van het seizoen..
Zijn begin vorig seizoen was echt uitstekend maar naarmate het seizoen vorderde ging hij steeds slechter presteren..
En nu vind ik hem ook steevast 1 van de zwakste spelers..
Hij is zijn turbo kwijt zoals de VI dit zo doeltreffend stelt..
Gaat hij zo door dan mag hij echt weg aan het einde van het seizoen..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Max is geen verdediger en dat was ie vorig jaar ook niet. Maar toen werd ie beoordeeld op zijn aanvallende capaciteiten net als Dumfries. Maar dat is ook de reden dat we zoveel tegengoals hadden.
Dit jaar is hij aanvallend aan banden gelegd maar staat het team beter. Dan kun je 2 dingen doen: hem verwijten dat ie minder is of blij zijn dat we beter staan.
Dit jaar is hij aanvallend aan banden gelegd maar staat het team beter. Dan kun je 2 dingen doen: hem verwijten dat ie minder is of blij zijn dat we beter staan.
- Heissenberrug
Sinds zijn oproep voor de Germanen is het minder en minder geworden. Hoop dat hij zich weer gaat herpakken.
-
- Meervoudig international
- Ardbeg
- Mister PSV
Rodriguez? Liever niet. Die is nog trager dan Afellay.Sao-Mellow wrote: ↑17 Sep 2021, 10:13Eens, of onze Zwitser. Beide hadden meer drive en brachten passie en onverzettelijkheid in het team.
- ShovingNE2
- Site Admin
Denk dat Mwene zondag start op zijn positie. Die gaat dat prima invullen verwacht ik.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- DonyellMalen
- Legende
Hij lijkt ook snelheid te hebben ingeleverd, ik vind het maar vreemd. Pieter Zwart heeft er ook een stuk over geschreven gisteren.