Het is vanavond heel simpel, ajax moet winnen. Want...... het is gebruikelijk dat w ij van ajax winnen maar niet van feyenoord.heerlijk een ekerfinala tegen ajax dat wij weer deo overhand hebben op de tribune, waarnastrijder Guti, de openingsgoal maakt met een kamikaze actie.
Last edited by JChovanec on 05 Apr 2023, 20:40, edited 1 time in total.
JChovanec wrote: ↑05 Apr 2023, 20:24
Het is vanavond heel simpel, ajax moet winnen. Want...... het is gebruikelijk dat w ij van ajax winnen maar niet van feyenoord.heerlijk een ekerfinala tegen ajax dat wij weer deo overhand hebben op de tribune, waarnastrijder Gutti, de openingsgoal maakt met een kamikaze actie.
Pfff… diep triest hoor, wat er nu gebeurt in De Kuip. Anderzijds moet ik toegeven dat ik het net wat minder erg vond dat het Klaassen overkomt. Die gast is volslagen idioot, doorgeslagen. Een naaibak eerste klas, die zelfs nu hij geraakt is zich nog weet aan te stellen. Welke volwassen vent gaat naar de grond van een aansteker tegen z’n hoofd. Die gozer stelt zich net als Tadic en Alvarez aan wanneer het ze uitkomt, op vaak de meest schaamteloze manieren. Nogmaals, het is niet goed te praten. Maar nu krijgen ze hun gedrag terugbetaald en gmhebben ze echt eens iets om te janken.
Heruone wrote: ↑05 Apr 2023, 22:00
Wedstrijd moet gewoon definitief gestaakt worden en zet de KNVB er maar mee voor het blok. Het moet eens afgelopen worden met dit soort idioterie.
Heruone wrote: ↑05 Apr 2023, 22:00
Wedstrijd moet gewoon definitief gestaakt worden en zet de KNVB er maar mee voor het blok. Het moet eens afgelopen worden met dit soort idioterie.
Ben het hier op zich ook mee eens. De vraag is alleen wat je dan verder over je afroept. Schat zo in dat dat de reden is dat ze toch weer zijn gaan voetballen… Ja, ik weet het: zo wordt en blijf je gegijzeld door die klojo’s.