Blij dat de Shoving ons ondersteunt. Ik had mij meer zorgen gemaakt als hij een Berghuis shirtje had laten maken.ruuddevil wrote: ↑06 Apr 2021, 08:03Die tekent dus volgende week. Lekker gedaan shoving.ShovingNE2 wrote: ↑06 Apr 2021, 08:00
Dus je gaat allerlei kunstgrepen uithalen om een speler te halen die alles behalve een teamspeler is. En iemand die iedere 114 minuten bij een goal betrokken is maak je geen supersub. Die koester je en zet je in de basis.
Gakpo wat een van onze cashcows is ga je vanaf zijn natuurlijke positie halen. Een positie waarbij hij kan dribbelen naar de 16 met vervolgens een dodelijk schot.
En waarom? Voor een 32-jarige die de afgelopen jaren regelmatig idiote dingen heeft gedaan waar hij geen rood voor kreeg omdat het in de Kuip was? En staar je niet blind op zijn 16 goals in de Eredivisie. 8 waren er pingels. Nog steeds uitstekend hoor, dat wel. Zeker met 12 assists erbij.
Maar bij Feyenoord kan hij blind kritiek hebben op Advocaat: daar maakt het niet uit, want Dicky is de troetelbeer van de media. Doet hij dat bij ons heb je gelijk een week stront en kamervragen. Dat soort types wil ik niet.
Nee, ik ga ervoor liggen.
Berghuis is toch geen 32?
Transferwindow 2021-2022
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
- Maikel
- Site Admin
- Clubvoorkeur: PSV
Jullie vechten maar om de biertjes die erin zitten
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
https://www.transfermarkt.nl/mousa-demb ... eler/19368
Dembele heeft nog een half jaar contract in China, kent Schmidt wellicht ook, en is een voetballer waar ik echt fan van was. PSV wilde hem al eens eerder halen als spits (hoe slecht was dat gescout Jantje Reker?). Maar bij Tottenham een hele dynamische middenvelder geworden die techniek en kracht kon koppelen aan elkaar en dat zie je niet vaak. Tielemans komt ook wel in de buurt inmiddels maar dat terzijde.
Zou toch uitstekend naast Sangare kunnen spelen als hij het vuurtje nog in zich voelt om het onderste uit de kan te halen. Was nooit een leider natuurlijk en is voor mijn gevoel een rustige middenvelder maar kan wel in dienst spelen en brengt veel ervaring mee.
Dembele heeft nog een half jaar contract in China, kent Schmidt wellicht ook, en is een voetballer waar ik echt fan van was. PSV wilde hem al eens eerder halen als spits (hoe slecht was dat gescout Jantje Reker?). Maar bij Tottenham een hele dynamische middenvelder geworden die techniek en kracht kon koppelen aan elkaar en dat zie je niet vaak. Tielemans komt ook wel in de buurt inmiddels maar dat terzijde.
Zou toch uitstekend naast Sangare kunnen spelen als hij het vuurtje nog in zich voelt om het onderste uit de kan te halen. Was nooit een leider natuurlijk en is voor mijn gevoel een rustige middenvelder maar kan wel in dienst spelen en brengt veel ervaring mee.
-
- Meervoudig international
Zie het als een zeer klein gerucht. Lyanco Vojnovic zet begin van de avond op Instagram: ‘Neem kansen of breng de rest van je leven door zonder te weten hoe ver je had kunnen gaan ‘ vervolgens is in zijn Instagram Story te zien: ‘English Time’
Nogmaals zie het vooral als vergaand gerucht, maar het lijkt (net als de welbekende guti foto destijds) op een hint naar iniedergeval het buitenland. Blijft hij een optie in jullie ogen?
Nogmaals zie het vooral als vergaand gerucht, maar het lijkt (net als de welbekende guti foto destijds) op een hint naar iniedergeval het buitenland. Blijft hij een optie in jullie ogen?
- DeBruyne
Ik zou graag zien dat PSV voor de rechtsachterpositie voor Felix Passlack zou gaan. Is einde contract na dit seizoen bij Borussia Dortmund.
Teze mooi in het centrum houden met een nieuwe aankoop waar dan wat meer geld aan besteed kan worden.
Passlack kennen we oa nog van zijn verhuurperiode aan Fortuna Sittard. Waar hij zeer positief opviel. Snel en fysiek goed met ook veel aanvallende drang
Teze mooi in het centrum houden met een nieuwe aankoop waar dan wat meer geld aan besteed kan worden.
Passlack kennen we oa nog van zijn verhuurperiode aan Fortuna Sittard. Waar hij zeer positief opviel. Snel en fysiek goed met ook veel aanvallende drang
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik hoop het wel maar dit is wel heeeel vergezochtOnsPSV wrote: ↑06 Apr 2021, 22:08 Zie het als een zeer klein gerucht. Lyanco Vojnovic zet begin van de avond op Instagram: ‘Neem kansen of breng de rest van je leven door zonder te weten hoe ver je had kunnen gaan ‘ vervolgens is in zijn Instagram Story te zien: ‘English Time’
Last edited by Ardbeg on 06 Apr 2021, 22:25, edited 1 time in total.
- DeBruyne
-
- Clubvoorkeur: PSV und der BVB
Deed het op het begin zeker niet verkeerd maar zakte daarna wat terug op momenten dat hij mee mocht doen. Zit wel veel potentie in (nog maar 22 jaar) maar denk dat we voor zo'n belangrijke plek wel wat hoger moeten mikken
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Klinkt dan toch meer als een transfer naar de Premier League, toch?OnsPSV wrote: ↑06 Apr 2021, 22:08 Zie het als een zeer klein gerucht. Lyanco Vojnovic zet begin van de avond op Instagram: ‘Neem kansen of breng de rest van je leven door zonder te weten hoe ver je had kunnen gaan ‘ vervolgens is in zijn Instagram Story te zien: ‘English Time’
- Hatseflats
- Vedette
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
- Hatseflats
- Vedette
- ruuddevil
- Legende