Aster Vranckx

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Saynotoracism
Verbannen
Clubvoorkeur: PSV

Dat Vranckx komt was al gewoon te voorspellen. Net als dat Xavi zou gaan by the way, maar daar zijn velen nog blijkbaar heel chagrijnig van onbegrijpelijk.
Standbeeld
Mister PSV

colocolofc wrote: 19 Jul 2023, 09:30 Dit wordt wel echt de make it or break it voor LaFoquita
Voor mij zeker niet hoor. Ik denk dat iedereen wel voor zich kan bepalen hoe hij/zij ertegenaan kijkt, los van deze info.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

CZ_Code wrote: 19 Jul 2023, 09:27 Als dat klopt word ik wel weer wat nerveus van doorverkoop etc. Zal je dadelijk zien dat we weer 20% mogen afstaan van onze winst over 2-3 jaar.
Tsja, niet te druk om maken. En daarnaast is 20% echt exceptioneel hoog hoor, een percentage tussen 10-20 wordt al als veel gezien.

Ik hoop vooral heeeeel erg dat Vranckx komt, echt een geweldig talent met een heel hoog potentieel. Laat hem dat potentieel maar bij PSV waar maken, ook heel goed van PSV dat je met Vranckx en CDK al interesse toont in twee talenten die er al heel goed op staan bij de absolute top. Als die het hier laten zien dan zijn dat echt potentiële cashcows. Zelfs als een CDK met koopoptie 15-20mil moet kosten, dan weet ik zeker dat je dat eruit gaat halen als hij het hier laat zien.
Kingfisher
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Saynotoracism wrote: 19 Jul 2023, 09:31 Dat Vranckx komt was al gewoon te voorspellen. Net als dat Xavi zou gaan by the way, maar daar zijn velen nog blijkbaar heel chagrijnig van onbegrijpelijk.
Mooi, dan wil je vast wel met ons delen wat jouw voorspellingen zijn.
Lekker makkelijk achteraf lullen, maar geef ons jouw glazen bol dan eens.
Rekenen we later met je af wanneer je ernaast blijkt te zitten. Deal?
El Sordo
Vedette

"Wie was de eerste persoon die naar een huis vol objecten keek en deze enkel beoordeelde met betrekking tot wat hij er op de markt voor kon krijgen? Die persoon kan alleen maar een dief zijn geweest." Vrij naar David Graeber -- laten we eerst eens kijken naar wat Vranckx sportief en inhoudelijk gaat opleveren. Dat lijkt veelbelovend.
Saynotoracism
Verbannen

Kingfisher wrote: 19 Jul 2023, 09:36
Saynotoracism wrote: 19 Jul 2023, 09:31 Dat Vranckx komt was al gewoon te voorspellen. Net als dat Xavi zou gaan by the way, maar daar zijn velen nog blijkbaar heel chagrijnig van onbegrijpelijk.
Haha ik heb al vaker aangegeven dat Xavi gaat. En er zijn genoeg aanwijzingen dat Vranckx komt.
CZ_Code
Nationale topspeler

Sensation wrote: 19 Jul 2023, 09:34
CZ_Code wrote: 19 Jul 2023, 09:27 Als dat klopt word ik wel weer wat nerveus van doorverkoop etc. Zal je dadelijk zien dat we weer 20% mogen afstaan van onze winst over 2-3 jaar.
Tsja, niet te druk om maken. En daarnaast is 20% echt exceptioneel hoog hoor, een percentage tussen 10-20 wordt al als veel gezien.

Ik hoop vooral heeeeel erg dat Vranckx komt, echt een geweldig talent met een heel hoog potentieel. Laat hem dat potentieel maar bij PSV waar maken, ook heel goed van PSV dat je met Vranckx en CDK al interesse toont in twee talenten die er al heel goed op staan bij de absolute top. Als die het hier laten zien dan zijn dat echt potentiële cashcows. Zelfs als een CDK met koopoptie 15-20mil moet kosten, dan weet ik zeker dat je dat eruit gaat halen als hij het hier laat zien.
We gaan het zien, met 10% zou ik wel kunnen leven, hoger ga ik me toch ook afvragen hoe die onderhandelingen dan gaan.

Koop je hem nu voor 10 vast met 10% doorverkoop en je verkoopt hem uiteindelijk voor 40 miljoen, kost dat je dus 13 totaal. Zou geen probleem moeten zijn.
DonyellMalen
Legende

El Sordo wrote: 19 Jul 2023, 09:42Dat lijkt veelbelovend.
Ja, juist. En daar gaat het veel te weinig over in dit topic. PSV slaat een geweldige slag met het binnen hengelen van Vranckx.

Ykhim
Lid scoutingsteam

RV1913 wrote: 19 Jul 2023, 09:26Hij heeft als je eerder hebt gelezen wel degelijk bronnen want hij wist info over o.a. Varela voor de media het wist dat heeft @Ykhim bevestigd :grin:
en ja iedereen kan weleens iets fout hebben.
Nou: de media hebben naar mijn weten nog geen melding gemaakt van concrete interesse in Varela. Nou heb ik mijn ingangen bij Boca, dus dan valt wat Varela betreft wel e.e.a. te verifiëren. Die informatie was geheel in lijn met wat LF hier meldde.
Batsu
Vaste waarde in elftal

Balinho wrote: 19 Jul 2023, 09:26 Vingers gekruisd dat het geen B-Ster blijkt te zijn...
Bruine ster?
Balinho
Internationale topspeler

Batsu wrote: 19 Jul 2023, 10:06
Balinho wrote: 19 Jul 2023, 09:26 Vingers gekruisd dat het geen B-Ster blijkt te zijn...
Bruine ster?
Dat is het dan weer wél hopelijk.
ReKuPSV
Jeugdspeler

Saynotoracism wrote: 19 Jul 2023, 09:46

Haha ik heb al vaker aangegeven dat Xavi gaat. En er zijn genoeg aanwijzingen dat Vranckx komt.
Er waren ook genoeg aanwijzingen dat Xavi zou blijven, tot 2 dagen voordat het nieuws kwam dat hij toch vertrekt. Dan is het achteraf inderdaad makkelijk lullen dat je het vaker aangegeven hebt. Net als nu te zeggen dat het wel te voorspellen was dat Vranckx komt, wat toch nog helemaal niet zo zeker was.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

colocolofc wrote: 19 Jul 2023, 09:30 Dit wordt wel echt de make it or break it voor LaFoquita
Hij heeft toch al een clowntje?

Hij zegt wederom niets nieuws. Gisteren komt de Franse media met hetzelfde bericht maar dan zonder de stelligheid. Ja dan kan ik het ook. Maar gewoon lekker met zn allen achter de beste man naar Hamelen huppelen.
Robson de Souza
Vedette

Is het geen idee een topic te maken waar we kunnen discusiëren over de "insiders"? Elk topic over spelers wordt erover vervuild. Best irritant.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Robson de Souza wrote: 19 Jul 2023, 10:20 Is het geen idee een topic te maken waar we kunnen discusiëren over de "insiders"? Elk topic over spelers wordt erover vervuild. Best irritant.
Of gewoon stoppen met het gezeur en zelf nadenken of je het gelooft. Als het dan fout is kun je niemand beschuldigen behalve jezelf.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ik zei een paar weken geleden dat ik DENK dat PSV op Lang aan het wachten is. Ten eerste omdat Lang al had aangegeven tegen de NL pers dat hij open stond om voor 1 a 2 jaar terug naar de NL top te komen. Ten tweede omdat Ajax Tadic/Bergwijn heeft en Feyenoord hem nooit kan betalen, PSV een concrete vacature op linksbuiten heeft en dat PSV altijd eerst inzet op NL toptalent voor ze over de grens kijken. Als ik in plaats van ik DENK had gezegd PSV wacht op Lang maar het komt goed dan had ik het ook goed gehad.

Vranckx lijkt me echt 100% wat PSV zoekt. Een hoge upside, leeftijd uitstekend voor dergelijke investeringen, spreekt NL en ze kennen hem waarschijnlijk al sinds zijn succes seizoen in België en wordt nu pas haalbaar. We hebben een concrete vacature en sorteren voor op vertrek Sangaré terwijl als Sangaré blijft (tot half augustus) het nog steeds geen ramp is omdat Guti ook vervangen moet worden. Als je Guti en Xavi kunt flippen in Vranckx dan ben je dus echt 100% waarde op het veld aan het zetten. Super duurzaam beleid en dat gaat ons binnen 2 jaar gigantisch vooruit helpen.
Rikkert1234
Vedette

Hatseflats
Vedette

Een bod van 9 ;)
Madueke
Legende

Later meer...

Een jaartje huren dan maar.
ComeOnPSV
Vedette

Oke dit is wel een bericht wat mij tevreden stemt.
We zijn dus bezig met hem. Het was zo stil afgelopen week, dat ik twijfelde of hij wel zou kunnen komen.
CZ_Code
Nationale topspeler

Zal dan inderdaad of een ander bod zijn, of weinig vordering. @rikkie weer met zijn grapjes.
RV1913
Nationale topspeler

Hatseflats wrote: 19 Jul 2023, 11:22 Een bod van 9 ;)
10 met bonussen zoals LF aangaf :grin:
Joenepsv
Legende

Die komt wel. PSV zal iets van 8 miljoen hebben geboden, Wolfsburg wil 12. Dus 9,5 plus wat bonussen.
Brabander
Basisspeler

Mooi, snel vast leggen en de rest van de selectie in orde maken :D
Koenjo
Meervoudig international

Ik verheug mij eigenlijk nog meer op zijn komst dan de Ketel. Rondmaken die deal.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
Post Reply