Joey Veerman

Spelers A-selectie.
Post Reply
Teletubby
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

AddoCultheld wrote: 29 Feb 2024, 19:54
Teletubby wrote: 29 Feb 2024, 19:52

Zoals ik al zei, jij kan je vast herinneren dat vorig jaar Boscagli er een half seizoen heeft uitgelegen. Dat Kudus het jaar ervoor een half seizoen heeft uitgelegen bij Ajax door een kuitblessure weet je niet meer omdat het je niet boeit. Als jij mij kan bewijzen met harde data (aantal blessure gevallen, hoeveel dagen dagen gemiddeld geblesseerd, terugkerende blessures) dat "het compleet uit verhouding is met andere clubs" dan geloof ik je. Nu zijn het vooral onderbuikgevoelens die ik lees.
Als PSV zelfs genoemd wordt in onderzoeken waarbij opzienbarend veel spierblessures zijn t.o.v. andere clubs, dan zijn het toch geen onderbuikgevoelens meer?
Welke onderzoeken bedoel je precies? Bedoel je deze? https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2 ... gblessures

Uit dit onderzoek kan je helemaal niet halen dat t.o.v. andere clubs PSV veel meer spierblessures heeft. Uit het onderzoek bleek dat regelmatig wisselen van coach en fysieke coach je spelers gevoeliger maakte voor spierblessures. Dat hebben we bij PSV de afgelopen jaren veelvuldig gedaan maar daarin zijn we niet de enige club natuurlijk. Ik ben erg benieuwd of je een ander onderzoek bedoelt.
  • These users thanked the author Teletubby for the post:
    Sensation
    Hatseflats
    Vedette

Thoresen wrote: 29 Feb 2024, 19:56
    Hatseflats wrote: 29 Feb 2024, 19:26

Zit eens niet zo te huilen zeg. Je hebt gezien hoe ze speelde afgelopen weekend he.
    Ook zonder Veerman kan er makkelijk gewonnen worden.

Schouten, Tillman, Mauro.
    Dikke prima.
    Huilen? Hij gaat weer eens lekker of niet.
    Je doet alsof Slot in alles een oplossing heeft, maar de laatste wedstrijden zie ik een matige ploeg.
    Bosz heeft ook wel een oplossing voor het middenveld van Feyenoord, dus ik zie het probleem niet.
    Wedstrijd tegen Almere hadden ze eigenlijk moeten verliezen of gelijkspelen. Tegen Almere he.
    Thoresen
    Nationale topspeler

Hatseflats wrote: 29 Feb 2024, 20:00
    Thoresen wrote: 29 Feb 2024, 19:56

Huilen? Hij gaat weer eens lekker of niet.
    Je doet alsof Slot in alles een oplossing heeft, maar de laatste wedstrijden zie ik een matige ploeg.
    Bosz heeft ook wel een oplossing voor het middenveld van Feyenoord, dus ik zie het probleem niet.
    Wedstrijd tegen Almere hadden ze eigenlijk moeten verliezen of gelijkspelen. Tegen Almere he.
    Zonder Veerman vond ik PSV ook maar matig na de winterstop. We gaan het zien zondag. Ik hoop dat je gelijk hebt.
    Doldenaar
    Regelmatige invaller

AddoCultheld wrote: 29 Feb 2024, 19:54
    Teletubby wrote: 29 Feb 2024, 19:52

Zoals ik al zei, jij kan je vast herinneren dat vorig jaar Boscagli er een half seizoen heeft uitgelegen. Dat Kudus het jaar ervoor een half seizoen heeft uitgelegen bij Ajax door een kuitblessure weet je niet meer omdat het je niet boeit. Als jij mij kan bewijzen met harde data (aantal blessure gevallen, hoeveel dagen dagen gemiddeld geblesseerd, terugkerende blessures) dat "het compleet uit verhouding is met andere clubs" dan geloof ik je. Nu zijn het vooral onderbuikgevoelens die ik lees.
    Als PSV zelfs genoemd wordt in onderzoeken waarbij opzienbarend veel spierblessures zijn t.o.v. andere clubs, dan zijn het toch geen onderbuikgevoelens meer?
    Dat zijn het wel, want dan is nog steeds op geen enkele wijze aangetoond dat dit aan de medische staf ligt. Men zoekt graag schuldigen, dat wel. En dan is het makkelijk om uit frustratie te roepen dat het aan de medische staf ligt, maar het is gewoon gelul in de ruimte.
  • These users thanked the author Doldenaar for the post (total 2):
    SensationRen Höek
    Menno1
    Legende

Wel ontzettend balen. Natuurlijk kan je nog steeds een fatsoenlijk middenveld opstellen, maar je wissels zijn beperkt plus moet je waarschijnlijk alsnog Ramalho opstellen.

Wel super interessant of Babadi nu gaat spelen ipv Veerman. Zou natuurlijk hilarisch zijn als uitgerekend hij een top prestatie levert en ons de overwinning in schiet.
    29.04.2007
    Nationale topspeler

psvgouda wrote: 29 Feb 2024, 18:09
    29.04.2007 wrote: 29 Feb 2024, 17:59 Het gerucht gaat dat Veerman weer geblesseerd is geraakt.
    En de bron is? (Dikke duimen worden niet goed gerekend)
    Nieuws wordt soms snel gedeeld. (Maar altijd even afwachten of het klopt, vandaar 'gerucht')
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

29.04.2007 wrote: 29 Feb 2024, 20:13
    psvgouda wrote: 29 Feb 2024, 18:09

En de bron is? (Dikke duimen worden niet goed gerekend)
    Nieuws wordt soms snel gedeeld. (Maar altijd even afwachten of het klopt, vandaar 'gerucht')
    Prima hoor, geen probleem. Maar ook een gerucht heeft een bron
    Op weg naar nr 26
    Vedette

Zonder Joey zijn we als team een klasse minder,, enorm balen.
    29.04.2007
    Nationale topspeler

psvgouda wrote: 29 Feb 2024, 20:15
    29.04.2007 wrote: 29 Feb 2024, 20:13

Prima hoor, geen probleem. Maar ook een gerucht heeft een bron
    Ja, dat klopt, maar als zoiets via via bij me terecht komt, heeft het denk ik niet zoveel nut om te zeggen dat het in een PSV vriendengroep van mij gedeeld werd. Dan is het toch nog maar afwachten of het uiteindelijk bevestigd wordt door de 'officiele bronnen'.
    Joenepsv
    Legende

Het is natuurlijk een enorme tegenvaller als Veerman niet mee kan doen. Die jongen heeft zich onder Bosz ontwikkeld tot de beste speler in de Eredivisie. Ik denk echter dat Tillman hem daar redelijk kan vervangen. Heeft ook een geweldige traptechniek en is fysiek sterk. Dan moet je Schouten uiteraard wel op het middenveld zetten. En dan met Til of Saibari (geen idee hoe ver die is in het herstel) heb je een middenveld dat Feyenoord het snot voor de ogen kan spelen.
    1913PSV.
    Vaste waarde in elftal

Zou mooi zijn als ze Arne aanstaande zondag weer laten schrikken voor de camera. “Hey Arne, Veerman speelt gewoon.” Uhhh grrr
    johanvakp
    Ballenjongen

Over het algemeen vallen de blessures niet echt mee. Ga er maar van uit dat zowel Veerman als Saibari niet mee doen. Maar met Schouten, Tilman en Babadi of Til moet het ook lukken. Al blijft het een forse aderlating
    René1978
    Nationale topspeler

Thoresen wrote: 29 Feb 2024, 19:54
    René1978 wrote: 29 Feb 2024, 19:23

Die waren er in de bekerwedstrijd ook niet bij en toen verloren we alleen met 1 doelpuntje verschil omdat de VAR zijn werk niet deed.

We moeten niet zo bang zijn. Nog niks verloren in de competitie dit jaar.

Sowieso gewoon even rustig afwachten of ze allebei niet kunnen spelen. Altijd die paniekmodus hier terwijl we een straatlengte voorstaan...
    Paniekmodus? Ik zeg gewoon dat Slot hier wel raad mee weet. We gaan het zondag zien.
    Slot weet vooralsnog geeneens raad met Groningen.
    Ronaldio
    Meervoudig international

Zonder Veerman is PSV gewoon minder. Daar hoeven we niet omheen te draaien. Dat hebben we afgelopen maand allemaal kunnen zien.

Tegen een ploeg als Feyenoord is dat echt klote. Want juist dan heb je een speler als Veerman nodig. We miste hem in de Kuip in die bekerwedstrijd ook.
  • These users thanked the author Ronaldio for the post:
    guus
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Zonde zeg, wel een gemis met Saibari.
    Gelukkig is Bosz de trainer, een slimme trainer met een plan.
    Smell Rock
    Verbannen

Hoor net 1 á 2 weken eruit
    Full speed or nothing
    TomPSV
    Legende

Smell Rock wrote: 29 Feb 2024, 21:47 Hoor net 1 á 2 weken eruit
    3 of 4 dus
  • These users thanked the author TomPSV for the post:
    AddoCultheld
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Dan komt Dortmund toch wel in het gedrang.
    guus
    Internationale topspeler

Vanthaman18 wrote: 29 Feb 2024, 22:05
    Ik vind het erger dat we hem in de competitie missen en vooral zondag.
    René1978
    Nationale topspeler

guus wrote: 29 Feb 2024, 22:18
    Vanthaman18 wrote: 29 Feb 2024, 22:05

Als ik moet kiezen, heb ik hem er liever bij tegen Dortmund. Feyenoord is niet in geweldige doen en ligt bovendien een straatlengte achter. Kwartfinale CL zou geweldig zijn en niet alleen financieel. Joey is dan keihard nodig.
  • These users thanked the author René1978 for the post:
    SKERLA
    guus
    Internationale topspeler

René1978 wrote: 29 Feb 2024, 22:21
    guus wrote: 29 Feb 2024, 22:18

Als ik moet kiezen, heb ik hem er liever bij tegen Dortmund. Feyenoord is niet in geweldige doen en ligt bovendien een straatlengte achter. Kwartfinale CL zou geweldig zijn en niet alleen financieel. Joey is dan keihard nodig.
    Ik vind maar 1 ding belangrijk dit seizoen: kampioen worden.
  • These users thanked the author guus for the post (total 2):
    TomPSV023ShovingNE2
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Op weg naar nr 25 wrote: 29 Feb 2024, 20:16 Zonder Joey zijn we als team een klasse minder,, enorm balen.
    Zonder Joey (en Saibari), hebben we Schouten nodig op het middenveld en dus zal Ramalho spelen.

Schouten, Till/Babadi en Tilman.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Maar het is duidelijk dat we een klasse minder zijn zonder Joey. Ik hoop echt dat Earnie al een opvolger in gedachten heeft. Paling Pirlo is echt zo belangrijk voor ons.
    ruuddevil
    Legende

Met Paling Pirlo komen we makkelijker tot kansen. Behoorlijk balen dus.
    Juancho
    Mister PSV

Zou verdomd balen zijn zeg. Veerman heeft zich dit seizoen zo enorm ontwikkelen is zo bepalend met zijn spel. Daar loopt gewoon gewoon serieuze vervanger voor rond. Niet qua type spel. En als Saibari het dan ook niet haalt pffff.

Al die blessures weer, om gek van te worden!
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Post Reply