Johan Bakayoko
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Des te meer redenen om nu nog extra te genieten van deze jongen de rest van het seizoen. Hoe goed deze jongen zich heeft ontwikkeld is echt niet normaal. Van een talent waar twijfels over waren, naar de grandioze speler die hij nu is. Daarnaast een vrolijke jongen, lach op z’n gezicht, eigen jeugd en onwijs trots om het shirt van onze mooie club te dragen, beter kan je niet wensen als supporter. En steekt veel energie in de fans, want als je die beelden van vandaag weer zag, hij overhandigt zijn shirt aan een jonge fan en deze barst gelijk in tranen uit van geluk.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Franciscus
-
- Legende
70 miljoen. Minstens.
- ShovingNE2
- Site Admin
Als je dit kansloos en respectloos vindt dan stel ik voor dat je Jeu de Boules gaat volgen. Hier draait het namelijk om in voetbal. Kan je van alles van vinden: het is een feit.Franciscus wrote: ↑13 Dec 2023, 00:12Ja maar dat random roepen van getallen een half jaar voor zijn vertrek. Ik vind dat eigenlijk gewoon een beetje kansloos en zelfs een beetje respectloos. Alsof je nu al begint met afscheid nemen.
Of zelfs al voorsorteren op frustratie als het niet hoog genoeg is.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Ook jij mist het punt.ShovingNE2 wrote: ↑13 Dec 2023, 07:13Als je dit kansloos en respectloos vindt dan stel ik voor dat je Jeu de Boules gaat volgen. Hier draait het namelijk om in voetbal. Kan je van alles van vinden: het is een feit.Franciscus wrote: ↑13 Dec 2023, 00:12Ja maar dat random roepen van getallen een half jaar voor zijn vertrek. Ik vind dat eigenlijk gewoon een beetje kansloos en zelfs een beetje respectloos. Alsof je nu al begint met afscheid nemen.
Of zelfs al voorsorteren op frustratie als het niet hoog genoeg is.
Hij speelt hier nog minstens een half jaar.
Daarin kan hij terugvallen, geblesseerd raken, nog veel beter worden of op dit niveau blijven.
Waarom nu al mentaal beginnen aan het afscheid terwijl we nog niet halverwege het seizoen zijn?
Daarnaast kan ik nu 90 of 110 miljoen roepen maar voegt dat echt iets toe aan de discussie? Beetje sneu dat het na een superwedstrijd een soort opbieden wordt van miljoenen in plaats van dat het echt daarover gaat: Zijn goede wedstrijd.
Hij varieerde zo goed, kreeg veel ballen diep, kwam vaak in de 16 gedribbeld en wilde echt winnen. Stond ook steeds irritant te doen bij vrije trappen van Arsenal. Beetje jammer dat zijn schoten over gingen en die vangbal waardoor het geen corner werd maar een vrije trap was gewoon één miljoen minder transfersom.
Last edited by Franciscus on 13 Dec 2023, 07:59, edited 1 time in total.
-
- Nationale topspeler
Ongeacht met wat voor transfersom hij uiteindelijk zal gaan vertrekken; hij helpt er de club sprongen mee vooruit.
Tot die tijd gewoon nog genieten van zijn spel, want dat liet hij ons gisteren.
Tot die tijd gewoon nog genieten van zijn spel, want dat liet hij ons gisteren.
- Koenjo
- Meervoudig international
Ik heb het al eerder gezegd maar het zou van ambitie getuigen als we een team bij elkaar weten te houden, Bakayoko nog minimaal 1/2 jaar hier zou top zijn. Die miljoenen die je kan krijgen voor hem zijn nu van ondergeschikt belang, we staan er financieel goed voor en die extra miljoenen harken we wel op een andere manier binnen, namelijk in de CL.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
-
- Vedette
Zijn leercurve lijkt ook heel steil te zijn, ik twijfelde vorig seizoen of het ooit vast basismateriaal zou worden maar ik had het niet helemaal goed gezien
Die gaat transferrecord Gakpo verpulveren komende zomer.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Volgens mij heb ik hem gister vaker buitenom dan binnendoor zijn man zien passeren, iets wat een jaar geleden onmogelijk leek en waarvan ik nu al maanden mensen moet overtuigen dat hij echt wel vaker buitenom gaat liet hij gister tegen Arsenal dus veelvuldig zien. Sowieso vind ik zijn rechterbeen echt prima, gister na die bal van Tillman legt hij hem ook perfect met rechts voor van Aanholt in de loop, het is dat van Aanholt links is en daardoor de verdediger de kans had er met zijn voet tussen te komen, als daar Til, Tillman, Saïbari, Lang, Lozano of De Jong had gelopen was dat een 100% doelpunt met het rechtervoetje geworden.Op weg naar nr 25 wrote: ↑13 Dec 2023, 08:17 Zijn leercurve lijkt ook heel steil te zijn, ik twijfelde vorig seizoen of het ooit vast basismateriaal zou worden maar ik had het niet helemaal goed gezien
Vind hem soms nog iets te vaak van (ver) buiten de 16 aanleggen terwijl er betere opties zijn, maar ook daarbij heb ik het gevoel dat dat al een stuk minder wordt (was met name nadat Lozano was aangetrokken, wss een stukje bewijsdrang).
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Omdat het supporters voortaan meer om geld dan om de voetballer gaat. Ik snap zijn punt wel.
Ex unitate vires
-
- Jeugdspeler
Zeker mee eens, zijn er op dit moment talenten in aantocht die het niveau van Bakayoko, Gakpo, Memphis wellicht kunnen halen?
De afgelopen jaren was er constant wel iemand die zich meldde, nu heb ik dat gevoel nog niet.
-
- Nationale topspeler
Zijn er wel, maar misschien niet op die exacte posities.
- Ren Höek
- Vedette
Ik vond het toentertijd doodzonde dat PSV het bod van PSG niet accepteerde, maar dat blijkt een gouden beslissing te zijn geweest
De ontwikkeling van Baka verliep daarna goed, maar er waren nog veel punten om aan te werken. Onder Bosz en zijn staf heeft Baka echter reuzestappen gezet, bijzonder om te zien hoe snel hij zo goed is geworden.
Het helpt dat hij ook een echt leuk karakter heeft en PSV in zijn hart heeft zitten, maar alle complimenten naar zijn keiharde werken en zijn ontwikkeling
De ontwikkeling van Baka verliep daarna goed, maar er waren nog veel punten om aan te werken. Onder Bosz en zijn staf heeft Baka echter reuzestappen gezet, bijzonder om te zien hoe snel hij zo goed is geworden.
Het helpt dat hij ook een echt leuk karakter heeft en PSV in zijn hart heeft zitten, maar alle complimenten naar zijn keiharde werken en zijn ontwikkeling
Last edited by Ren Höek on 13 Dec 2023, 10:15, edited 1 time in total.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Geselecteerd voor Oranje
Even door het stof hier, zat bij de forummers die oprecht twijfels hadden bij Baka. Maar wat heeft hij zich ontwikkeld. Ziet nu gelukkig ook steeds meer in dat hij op snelheid en kracht na 1 aanname ook een man kan passeren, ipv alles vanuit stilstand te doen.
Hij was echt geweldig gisteren, topwedstrijd.
Hij was echt geweldig gisteren, topwedstrijd.
- DonyellMalen
- Legende
- Boktor
- Vaste waarde in elftal
Misschien is dit al wel gezegd, maar het mooiste vond ik nog hoe hij stond te lachen en te genieten en in zn handen te wrijven voor de wedstrijd tijdens de CL-hymne. Deze man kent volgens mij geen angst of zenuwen ofzo, en dat met net 20 jaar oud.
Last edited by Boktor on 13 Dec 2023, 13:12, edited 1 time in total.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Foei PSV, de bedelbordjes waren toch verboden.DonyellMalen wrote: ↑13 Dec 2023, 13:05 Dit is wat sport met jonge fans kan doen. Schitterende beelden.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Jammer dat Humberto net op dat moment Bakayaka zegt, maar prachtig moment!DonyellMalen wrote: ↑13 Dec 2023, 13:05 Dit is wat sport met jonge fans kan doen. Schitterende beelden.
- Standbeeld
- Mister PSV
Inderdaad. Dit gaat straks weer een aanzuigende werking hebben. Prima van Baka verder hoor.Franciscus wrote: ↑13 Dec 2023, 13:12Foei PSV, de bedelbordjes waren toch verboden.DonyellMalen wrote: ↑13 Dec 2023, 13:05 Dit is wat sport met jonge fans kan doen. Schitterende beelden.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Ja, een paar keer door mij
Mooi vind ik dat.
- DonyellMalen
- Legende
- These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
- De Realist • Mithras