Natuurlijk.
Noni Madueke
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
-
- Vedette
-
- Internationale topspeler
-
- Lid scoutingsteam
Ik gun hem de wereld.
Hopelijk weet PSV dit seizoen weer een of meerdere toptalenten uit die contreien contracteren om via de jeugd door te stromen. Prima en lucratieve constructie zo blijkt.
Hopelijk weet PSV dit seizoen weer een of meerdere toptalenten uit die contreien contracteren om via de jeugd door te stromen. Prima en lucratieve constructie zo blijkt.
- Armada
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Het zou dus zomaar kunnen kloppen dat dit toch waar was, als je de reactie van v. Nistelrooij leest. Maar als het klopt, denk ik nog steeds niet dat het snel naar buiten zal komen, maar pas veel later eventueel.29.04.2007 wrote: ↑02 Jan 2023, 09:48 (...) Ik ga er daarom wel vanuit dat het wat harder gespeeld zal worden, ondanks dat ik laatst ook een gerucht hoorde mbt Madueke dat mocht het waar zijn, PSV waarschijnlijk wèl bereid zal zijn wat sneller mee te werken. Ik ga hier overigens niet plaatsen wat dat is, omdat ik zelf totaal niet weet hoe betrouwbaar het is.
Maar goed, hoop dat hij succesvol wordt in Londen. Zou toch mooi zijn als ze het allebei goed doen, zowel Gakpo als Madueke. Dan heb je prachtige voorbeelden die je kan voorschotelen aan toekomstige talenten.
Last edited by 29.04.2007 on 20 Jan 2023, 22:48, edited 1 time in total.
- Juancho
- Mister PSV
Ik vind het wel oprecht vreselijk jammer dat zulke toptalenten nooit de plattekar rit hebben meegemaakt. Das nog een extra mooi verhaal die ze kunnen doorvertellen aan de nieuwe toptalenten die naar PSV moeten komen. Cody en Noni - - > 0x de titel. Zo jammer.Voormalig KG wrote: ↑20 Jan 2023, 22:39 Ik gun hem de wereld.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- mateja
Cody: 1x de titelJuancho wrote: ↑20 Jan 2023, 22:47Ik vind het wel oprecht vreselijk jammer dat zulke toptalenten nooit de plattekar rit hebben meegemaakt. Das nog een extra mooi verhaal die ze kunnen doorvertellen aan de nieuwe toptalenten die naar PSV moeten komen. Cody en Noni - - > 0x de titel. Zo jammer.Voormalig KG wrote: ↑20 Jan 2023, 22:39 Ik gun hem de wereld.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Feitelijk niet waar, maar ik snap wat je bedoelt.Juancho wrote: ↑20 Jan 2023, 22:47Ik vind het wel oprecht vreselijk jammer dat zulke toptalenten nooit de plattekar rit hebben meegemaakt. Das nog een extra mooi verhaal die ze kunnen doorvertellen aan de nieuwe toptalenten die naar PSV moeten komen. Cody en Noni - - > 0x de titel. Zo jammer.Voormalig KG wrote: ↑20 Jan 2023, 22:39 Ik gun hem de wereld.
-
- Moderator
Erg benieuwd hoe Madueke er over 5 jaar voor zal staan. Kan nog alle kanten op. Gun hem het beste, en hoop dat hij daar slaagt.
Overigens wel leuk dat nummer 10 nu weer vrij is. Kan opgevuld worden door een mooie aankoop
Overigens wel leuk dat nummer 10 nu weer vrij is. Kan opgevuld worden door een mooie aankoop
- ruuddevil
- Legende
-
- Vedette
Jammer dat hij vertrokken is. De keren dat hij fit was zag je overduidelijk het talent. Jammer genoeg erg vaak geblesseerd. Hij moet ook nog een hoop leren. Maar hij had uit kunnen groeien tot een publiekstrekker. Nu vertrekt hij voor hij goed en wel is doorgebroken.
De tijd zal het leren of we hier een gouden deal hebben gesloten omdat uiteindelijk zijn talent niet kan waarmaken. Of dat Chelsea een koopje heeft omdat hij uitgroeit tot een exceptionele speler.
De tijd zal het leren of we hier een gouden deal hebben gesloten omdat uiteindelijk zijn talent niet kan waarmaken. Of dat Chelsea een koopje heeft omdat hij uitgroeit tot een exceptionele speler.
- mr.top
Waar heb je het over? Het lijkt wel alsof je stoned bent.29.04.2007 wrote: ↑20 Jan 2023, 22:46Het zou dus zomaar kunnen kloppen dat dit toch waar was, als je de reactie van v. Nistelrooij leest. Maar als het klopt, denk ik nog steeds niet dat het snel naar buiten zal komen, maar pas veel later eventueel.29.04.2007 wrote: ↑02 Jan 2023, 09:48 (...) Ik ga er daarom wel vanuit dat het wat harder gespeeld zal worden, ondanks dat ik laatst ook een gerucht hoorde mbt Madueke dat mocht het waar zijn, PSV waarschijnlijk wèl bereid zal zijn wat sneller mee te werken. Ik ga hier overigens niet plaatsen wat dat is, omdat ik zelf totaal niet weet hoe betrouwbaar het is.
Maar goed, hoop dat hij succesvol wordt in Londen. Zou toch mooi zijn als ze het allebei goed doen, zowel Gakpo als Madueke. Dan heb je prachtige voorbeelden die je kan voorschotelen aan toekomstige talenten.
-
- Nationale topspeler
Ja. Eigenlijk niet eens een half jaar geknald. Zo'n speler, zou, normaalgesproken, pas over 1,5 jaar een gang naar de PL moeten maken.
De redenen zijn er blijkbaar, maar blijft jammer.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Probeer het vandaag anders nog een keer als je weer nuchter bent.mr.top wrote: ↑20 Jan 2023, 23:48Waar heb je het over? Het lijkt wel alsof je stoned bent.29.04.2007 wrote: ↑20 Jan 2023, 22:46
Het zou dus zomaar kunnen kloppen dat dit toch waar was, als je de reactie van v. Nistelrooij leest. Maar als het klopt, denk ik nog steeds niet dat het snel naar buiten zal komen, maar pas veel later eventueel.
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
Wat ook mooi zou zijn is dat - ik weet niet wat je gebruikt - je een tijdje van die troep af blijft en wat minder raaskalt. Je typt veel maar zegt echt he le maal niks. Dit forum is niet de privé of story he29.04.2007 wrote: ↑20 Jan 2023, 22:46Het zou dus zomaar kunnen kloppen dat dit toch waar was, als je de reactie van v. Nistelrooij leest. Maar als het klopt, denk ik nog steeds niet dat het snel naar buiten zal komen, maar pas veel later eventueel.29.04.2007 wrote: ↑02 Jan 2023, 09:48 (...) Ik ga er daarom wel vanuit dat het wat harder gespeeld zal worden, ondanks dat ik laatst ook een gerucht hoorde mbt Madueke dat mocht het waar zijn, PSV waarschijnlijk wèl bereid zal zijn wat sneller mee te werken. Ik ga hier overigens niet plaatsen wat dat is, omdat ik zelf totaal niet weet hoe betrouwbaar het is.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Hahaha. Klopt, als het de prive of story was had ik het hier wel neergezet, dan boeit het namelijk niet of het waar is of niet. Zeg inderdaad helemaal niks, al bij de eerste keer uitgelegd waarom. Dat je dat misschien irritant vindt, prima. Geef alleen aan dat er door de woorden van v. Nistelrooij lijkt dat er inderdaad wat meer lijkt te spelen rond Madueke dan naar buiten is gekomen tot nu toe. C'est tout. En nu tijd voor een nieuwe ponypack, het is immers alweer zaterdagochted 7.00 uur..Hannamontana wrote: ↑21 Jan 2023, 06:55Wat ook mooi zou zijn is dat - ik weet niet wat je gebruikt - je een tijdje van die troep af blijft en wat minder raaskalt. Je typt veel maar zegt echt he le maal niks. Dit forum is niet de privé of story he29.04.2007 wrote: ↑20 Jan 2023, 22:46
Het zou dus zomaar kunnen kloppen dat dit toch waar was, als je de reactie van v. Nistelrooij leest. Maar als het klopt, denk ik nog steeds niet dat het snel naar buiten zal komen, maar pas veel later eventueel.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Hannamontana wrote: ↑21 Jan 2023, 06:55Wat ook mooi zou zijn is dat - ik weet niet wat je gebruikt - je een tijdje van die troep af blijft en wat minder raaskalt. Je typt veel maar zegt echt he le maal niks. Dit forum is niet de privé of story he29.04.2007 wrote: ↑20 Jan 2023, 22:46
https://thumbs.gfycat.com/AgedDearestBl ... ricted.gif
- mr.top
Je kletst dus maar wat. Jouw suggestie is vele malen schadelijker dan het gewoon uit tikken van het gerucht wat je meent opgevangen te hebben. Je lijkt zo’n zogenaamde insider.29.04.2007 wrote: ↑21 Jan 2023, 07:01Hahaha. Klopt, als het de prive of story was had ik het hier wel neergezet, dan boeit het namelijk niet of het waar is of niet. Zeg inderdaad helemaal niks, al bij de eerste keer uitgelegd waarom. Dat je dat misschien irritant vindt, prima. Geef alleen aan dat er door de woorden van v. Nistelrooij lijkt dat er inderdaad wat meer lijkt te spelen rond Madueke dan naar buiten is gekomen tot nu toe. C'est tout. En nu tijd voor een nieuwe ponypack, het is immers alweer zaterdagochted 7.00 uur..Hannamontana wrote: ↑21 Jan 2023, 06:55
Wat ook mooi zou zijn is dat - ik weet niet wat je gebruikt - je een tijdje van die troep af blijft en wat minder raaskalt. Je typt veel maar zegt echt he le maal niks. Dit forum is niet de privé of story he
Het enige wat RvN zegt is dat het privé is. Het kan letterlijk van alles zijn waar simpelweg een goede verklaring voor is.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Sowieso een beetje raar om jezelf te gaan quoten in een post waarin je zegt dat je er niks over kunt zeggen om vervolgens te zeggen dat je er niks over kunt zeggen, maar de woorden van Ruud wel betekenen dat je gelijk hebt.mr.top wrote: ↑21 Jan 2023, 09:27Je kletst dus maar wat. Jouw suggestie is vele malen schadelijker dan het gewoon uit tikken van het gerucht wat je meent opgevangen te hebben. Je lijkt zo’n zogenaamde insider.29.04.2007 wrote: ↑21 Jan 2023, 07:01
Hahaha. Klopt, als het de prive of story was had ik het hier wel neergezet, dan boeit het namelijk niet of het waar is of niet. Zeg inderdaad helemaal niks, al bij de eerste keer uitgelegd waarom. Dat je dat misschien irritant vindt, prima. Geef alleen aan dat er door de woorden van v. Nistelrooij lijkt dat er inderdaad wat meer lijkt te spelen rond Madueke dan naar buiten is gekomen tot nu toe. C'est tout. En nu tijd voor een nieuwe ponypack, het is immers alweer zaterdagochted 7.00 uur..
Het enige wat RvN zegt is dat het privé is. Het kan letterlijk van alles zijn waar simpelweg een goede verklaring voor is.