Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 29 Nov 2022, 16:17 Maar het is toch altijd een kwestie of de gewenste talentvolle externe speler voor PSV kiest? Als de jeugd niet goed genoeg blijkt moet je verder kijken.
Zeker, maar ik hoop dat we het beiden eens zijn dat de kans op het aantrekken van een groot talent zeer klein is als hij bij PSV Luuk voor zich heeft de aankomende minimaal twee seizoenen. Kansloos wat mij betreft. Een speler als Luuk is onomstreden. Als je nu als talent komt om noem een Mwene, Max of El Ghazi uit de basis te spelen bijvoorbeeld, dan is het een heel ander verhaal.
DeBruyne
Meervoudig international

Ajax, Bayer Leverkusen, Atlético de Madrid, PSV e United,tem interesse no meia Matheus França e João Gomes do Flamengo(fizeram sondagens)

Representante de clubes se movimenta para enviar a proposta oficiais, empresário de João Gomes e Matheus França, já estão cientes!#Flamengo https://t.co/LvFbIKX0Yj
Hatseflats
Vedette

DeBruyne wrote: 29 Nov 2022, 21:20 Ajax, Bayer Leverkusen, Atlético de Madrid, PSV e United,tem interesse no meia Matheus França e João Gomes do Flamengo(fizeram sondagens)

Representante de clubes se movimenta para enviar a proposta oficiais, empresário de João Gomes e Matheus França, já estão cientes!#Flamengo https://t.co/LvFbIKX0Yj
Verdomme. Ik ben een luie zak. Moet ik nu alles zelf door die vertaalmachine gooien? Zucht. ;)
Hatseflats
Vedette

Nou, die Franca is een AM. Heedt PSV lijkt mij genoeg.
João Gomes is een DM en heeft een contract tot 2027. Transferwaarde van 15mil.

Lijkt mij broodje aap.

Edit: toch bedankt voor het delen! :)
Standbeeld
Mister PSV

Misschien moet het PSG zijn.
DeBruyne
Meervoudig international

Hatseflats wrote: 29 Nov 2022, 22:00 Nou, die Franca is een AM. Heedt PSV lijkt mij genoeg.
João Gomes is een DM en heeft een contract tot 2027. Transferwaarde van 15mil.

Lijkt mij broodje aap.

Edit: toch bedankt voor het delen! :)
Ja het gaat hier om interessante spelers, en dat zijn deze spelers iig beide!

Als je pak hem beet €40 miljoen gaat krijgen voor Sangaré, mag je ook vast wel wat herinvesteren toch
Juancho
Mister PSV

Netto hield PSV 25 miljoen over aan Sangare na aftrek alle kosten. Uitgaande van zijn vaste afkoopsom. Haal daar nog flink wat miljoenen vanaf die de club keihard nodig heeft om gaten te dichten of andere zaken en zo gek veel blijft er niet over als je ook nog eens een klasse vervanger wilt halen EN liefst ook nog minimaal 1 andere versterking. Gaat krap worden.

Verder ben ik van mening dat PSV gewoon 2 prima spitsen moet hebben. Hoe je dat invult, dat is niet zo interessant. Er zijn meerdere opties namelijk. We hebben alleen nu een oudere de Jong dus in dat kader is het logisch dat je een jong groot talent erbij haalt die genoeg kan spelen en binnen 1 a 2 seizoen of Luuk kan vervangen of gewoon beter is zodat hij die plek verdient. En bedragen van 5-10 miljoen is dan in mijn ogen doodnormaal. De voetbalwereld holt vooruit maar als PSV nog lastig gaat doen over zulke bedragen loop je vooral achter de feiten aan en leef je nog op basis van hoe het jaren terug was.

PSV zal mee moeten bewegen om zelf actief stappen vooruit te kunnen maken. Zowel aan de inkomende kant maar zeker ook aan de uitgaande kant.
Last edited by Juancho on 29 Nov 2022, 23:26, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Revolinho
Internationale topspeler

Met dank aan de John de Jong masterclass, 2019 edition.
ruuddevil
Legende

John zit nu lekker op het strand met een baco.
VeresRivne
Vedette

[mention]Ykhim[/mention] IS Chavez van Mexico XI nog een geschikte pion voor de top van de eredivisie?
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
CZ_Code
Nationale topspeler

Is hier al eerder besproken ga ik vanuit, maar toch jammer dat die Jeremy Doku nooit is opgepikt bij Anderlecht. Nu natuurlijk te duur maar hij valt me altijd op tijdens zijn invalbeurt, ontzettend veel dreiging en ongekende techniek aan de bal. Beetje wat Madueke voor ons hoort te zijn.
VeresRivne
Vedette

CZ_Code wrote: 02 Dec 2022, 10:39 Is hier al eerder besproken ga ik vanuit, maar toch jammer dat die Jeremy Doku nooit is opgepikt bij Anderlecht. Nu natuurlijk te duur maar hij valt me altijd op tijdens zijn invalbeurt, ontzettend veel dreiging en ongekende techniek aan de bal. Beetje wat Madueke voor ons hoort te zijn.
Kostte 26 miljoen, die was altijd al te duur hoor.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Trixm
Vedette

Heruone wrote: 29 Nov 2022, 15:19 Leuk spelertje die Fofana. Maar waarom zou je als PSV zijnde een jonge potentievolle spits willen halen tussen de 5-10 miljoen?
Bring Back Maxi :neh:
Saibari is underrated.
CZ_Code
Nationale topspeler

VeresRivne wrote: 02 Dec 2022, 10:55
CZ_Code wrote: 02 Dec 2022, 10:39 Is hier al eerder besproken ga ik vanuit, maar toch jammer dat die Jeremy Doku nooit is opgepikt bij Anderlecht. Nu natuurlijk te duur maar hij valt me altijd op tijdens zijn invalbeurt, ontzettend veel dreiging en ongekende techniek aan de bal. Beetje wat Madueke voor ons hoort te zijn.
Kostte 26 miljoen, die was altijd al te duur hoor.
Dat was in 2020-2021 volgens transfermarkt. Ik heb het over 2018 na het vorige WK. Zal toen ook al wel wat hebben gekost, maar zeker niet de 20+ miljoen die hij kostte na zijn indrukwekkende EK wat volgde.

Overigens snap ik je punt wel hoor, zou gewoon graag zo'n type speler in ons shirt zien, een beetje meer flair :mrgreen:
Ardbeg
Mister PSV

VeresRivne wrote: 02 Dec 2022, 10:16 @Ykhim IS Chavez van Mexico XI nog een geschikte pion voor de top van de eredivisie?
Ykhim verklapt niet of dat een versterking voor ajax is :nerd:
Madueke
Legende

Ismael Kone, in dit topic ook al genoemd, maakt een transfer. Fabrizio heeft het ook over 'Dutch clubs' die interesse hadden.
PSVehv
Lid 2e elftal

Sontje Hansen werd afgelopen week nog buiten de trainingskampselectie gelaten omdat de club na een half jaar onderhandelen nog altijd geen akkoord heeft bereikt met de speler voor contractverlenging. Toch één van de grotere talenten uit de hoofdstad. Een speler die op meerdere plekken uit de voeten kan. PSV zal eens een balletje op moeten gooien bij hem.
OnsPSV
Meervoudig international

Evander kan ook van het lijstje. Hij maakt de transfer naar Portland Timbers in de MLS!
1913PSV.
Vaste waarde in elftal

Madueke wrote: 04 Dec 2022, 18:46

Ismael Kone, in dit topic ook al genoemd, maakt een transfer. Fabrizio heeft het ook over 'Dutch clubs' die interesse hadden.
Prima deal voor 8 miljoen.
Duifje
Ballenjongen

Jonge linker centraleverdediger, goed aan de bal, snel en kan met ruimte in zijn rug spelen.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Deze heren worden niet verlengd bij Genk

Mika Godts leuke linksbuiten van 17

Andras Nemeth een talentvolle spits.
https://www.proximus.be/pickx/nl/220028 ... ngen-lopen
Een grote lange spits van 19/20 vergelijkbaar met Fofana

Zou Jong PSV en wellicht PSV 1 in de toekomst wel sterker maken
Momfer
Vaste waarde in elftal

Waarom worden ze niet verlengd bij Genk vraag je je dan af..
DeBruyne
Meervoudig international

Momfer wrote: 06 Dec 2022, 13:17 Waarom worden ze niet verlengd bij Genk vraag je je dan af..
https://www.google.com/amp/s/www.voetba ... nemeth/amp
Jordi
Basisspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Favoriete speler: Joey Veerman

Voormalig KG wrote: 06 Dec 2022, 08:53 Deze heren worden niet verlengd bij Genk

Mika Godts leuke linksbuiten van 17

Andras Nemeth een talentvolle spits.
https://www.proximus.be/pickx/nl/220028 ... ngen-lopen
Een grote lange spits van 19/20 vergelijkbaar met Fofana

Zou Jong PSV en wellicht PSV 1 in de toekomst wel sterker maken
Toevallig. Onlangs een potje voetbal wezen kijken net over de grens Lommel SK - Genk u23. Godts viel als een van de weinige op in positieve zin. Pikte ook nog een goaltje mee. Wie ook opviel bij Genk was Ouattara, CVM. Leek wel of ik naar een jongere versie van Sangaré zat te kijken qua style en qua voetbal. Komt toevallig ook uit Ivoorkust.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Wanneer Sangaré vertrekt zullen we waarschijnlijk het middenveld opnieuw moeten gaan inrichten. Een 1 op 1 vervanger van Sangaré zal heel lastig worden om te halen. Een speler die ik interessant blijf vinden is Fausto Vera. 22 jarige middenvelder uit Argentinië. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

https://www.youtube.com/watch?v=6VADFe8FEA0
Post Reply