Jesse Marsch gaat het dus absoluut niet worden.
Nieuwe trainer PSV
-
- Vedette
Volledig off-topic uiteraard maar de beperkte BPM is vermoedelijk door het feit dat het een hybride auto is
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Verrek, das de auto van The ChampJosef Dettelbacher wrote: ↑05 Jun 2023, 20:56Ik heb net deze gespotSaul Goodman wrote: ↑05 Jun 2023, 20:53 Staat de auto er inmiddels nog en ligt er al iemand klaar voor de eerste foto van Peter Bosz in een PSV tenue?
- ShovingNE2
- Site Admin
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Vind dit ook een goed teken dat ze het niet over 1 nacht ijs laten gaan. Het is duidelijk dat de selectie flink versterkt moet worden. Dat ze hier maar goed over praten zodat de inkomende spelers goed in het systeem van de Bosz passen.
-
- Legende
Het voordeel van zoiets is dat je als TD/AD ook gewoon moet leveren om iemand te overtuigen, meer nog dan wanneer Ruud was gebleven.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Vedette
Dan heeft Stewart wel heel veel vertrouwen in een goede afloop. Vind het wel beetje zorgelijk dat we maar met 1 coach concreet praten
-
- Legende
- ComeOnPSV
- Vedette
Op een gegeven moment ga je met 1 kandidaat door wie de nummer 1 op de lijst is.Rikkert1234 wrote: ↑05 Jun 2023, 22:21 Dan heeft Stewart wel heel veel vertrouwen in een goede afloop. Vind het wel beetje zorgelijk dat we maar met 1 coach concreet praten
Lijkt me best logisch, zeker als de gesprekken dieper worden.
-
- Nationale topspeler
Dit ja. Of het is een lulverhaal of het is zorgelijk.Rikkert1234 wrote: ↑05 Jun 2023, 22:21 Dan heeft Stewart wel heel veel vertrouwen in een goede afloop. Vind het wel beetje zorgelijk dat we maar met 1 coach concreet praten
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Het is ook nooit goed. Praten ze met meerdere kandidaten dan ligt de aandacht te verspreid en volgen ze niet één visie, praten ze nog maar met één iemand is het ook niet goed.Rikkert1234 wrote: ↑05 Jun 2023, 22:21 Dan heeft Stewart wel heel veel vertrouwen in een goede afloop. Vind het wel beetje zorgelijk dat we maar met 1 coach concreet praten
-
- Vedette
Laten we maar hopen dat het Peter wordt anders kun je alweer vanaf vooraf aan beginnenComeOnPSV wrote: ↑05 Jun 2023, 22:30Op een gegeven moment ga je met 1 kandidaat door wie de nummer 1 op de lijst is.Rikkert1234 wrote: ↑05 Jun 2023, 22:21 Dan heeft Stewart wel heel veel vertrouwen in een goede afloop. Vind het wel beetje zorgelijk dat we maar met 1 coach concreet praten
Lijkt me best logisch, zeker als de gesprekken dieper worden.
-
- Legende
Een trainer aanstellen heeft veel meer impact op een club dan een speler kopen. Dat kan nog wel even duren, los van het feit dat wij niet weten hoelang de gesprekken al lopen. Bosz wil duidelijkheid over de staf, over het transferbudget en over de spelersgroep. Die haal je niet ineens over met een tonnetje salaris erbij.
- Juancho
- Mister PSV
Ik hoop ook vooral andersom: dat PSV juist de tijd neemt en dat vooral Bosz moet aantonen hoe hij van PSV weer een topclub wil maken die serieus meedoet om de titel, de CL eindelijk weer eens haalt en evt in de EL serieus verder kan gaan.
En hoe die hele visie van hem geïmplementeerd moet en kan worden in de club. Ik hoop van harte dat PSV leidend is en dat Bosz vanuit de club daarin prima zou passen.
Niet andersom.
En hoe die hele visie van hem geïmplementeerd moet en kan worden in de club. Ik hoop van harte dat PSV leidend is en dat Bosz vanuit de club daarin prima zou passen.
Niet andersom.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Bankzitter
precies dit willy dit idee spookt ook in mijn hoofd rond.
alleen persoonlijk denk ik dat ze al verder zijn dan wij met zen alle denken en weten. heb zelf het idee dat de puntjes op de i gezet aan het worden zijn.
-
- Legende
Voor zowel Bosz als voor PSV is het van groot belang dat als ze met elkaar in zee gaan dat het een succesvolle samenwerking wordt. Allebei komen ze nou niet echt lekker vanuit een opwaartse lijn. Behalve juridische zaken die geregeld moeten worden en tijd in beslag neemt, is het ook zaak dat ze heel goed van elkaar weten wat ze aan elkaar hebben en wat er afgesproken kan worden en wat voor allebei acceptabel is.
In de voetballerij kan het de volgende dag opeens anders zijn, maar de berichten van meerdere media gaan er vanuit dat de afloop positief zal zijn. Het zal wel prettig zijn als er deze week duidelijkheid komt, maar we zien het wel en liever goed de zaken met elkaar afgetimmerd dan te snel met elkaar in zee gaan en dat een maand of 3-4 later de verwachtingen van één van de twee niet strookt met wat er vooraf verwacht werd.
In de voetballerij kan het de volgende dag opeens anders zijn, maar de berichten van meerdere media gaan er vanuit dat de afloop positief zal zijn. Het zal wel prettig zijn als er deze week duidelijkheid komt, maar we zien het wel en liever goed de zaken met elkaar afgetimmerd dan te snel met elkaar in zee gaan en dat een maand of 3-4 later de verwachtingen van één van de twee niet strookt met wat er vooraf verwacht werd.
-
- Vaste waarde in elftal
Wel positief voor Xavi want dat betekend dat ie met de punt naar voren wil....