Ajax deel II
- ShovingNE2
- Site Admin
- VeresRivne
- Vedette
Ik was eigenlijk niet van plan de discussie verder te zetten aangezien ik toch wel weet dat die niet zoveel zin heeft, wat ik van Elfrink gaat heel erg in tegen het hier geldende narratief maar ik vond wel dat ik moest uitleggen hoe ik er tegenaan kijk. Voel vrij om het te verplaatsen of wat dan ook.ShovingNE2 wrote: ↑09 Jun 2024, 11:19 Zullen we dit in het media deel van het forum voortzetten? Eventueel je post daar naartoe verplaatsen en hier weghalen?
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Internationale topspeler
Rik (net als Timmer) krijgt af en toe info toegespeeld door PSV. Meestal houdt hij het reëel met hier en daar ook kritiek.
Er was een tijd dat Van de Nieuwenhof PSV volgde namens het ED. Hij was de vriend van AD Jan Reker en schreef alles wat zijn grote vriend hem opdroeg. Als eenvoudige PSV fan kon je er makkelijk doorheen zien. Van complete paardenstront over het 'gezond maken van PSV' (we stevenden na drie jaar Reker af op een bankroet), het zwart maken van het goede werk van Hiddink, cowboyverhalen over het ingebeelde gevecht tegen de zg. mafia, achteraf gelieg over zg. transfertargets na een opvallend voetbalweekend.
Die Frans veegde zijn achterwerk af met het begrip journalistiek in het algemeen. Hele groepen PSV fans (die het niet door hadden) werden voorgelogen en opgejut. Terwijl de club toen kapot aan het gaan was.
Nee, dat doet Rik Elfrink een stuk beter. Al zal hij er niet aan ontkomen dat hij na 12 jaar PSV per ongeluk een Stockholm syndroom oploopt en misschien ooit een keer iets te veel een bepaalde kant kiest
Er was een tijd dat Van de Nieuwenhof PSV volgde namens het ED. Hij was de vriend van AD Jan Reker en schreef alles wat zijn grote vriend hem opdroeg. Als eenvoudige PSV fan kon je er makkelijk doorheen zien. Van complete paardenstront over het 'gezond maken van PSV' (we stevenden na drie jaar Reker af op een bankroet), het zwart maken van het goede werk van Hiddink, cowboyverhalen over het ingebeelde gevecht tegen de zg. mafia, achteraf gelieg over zg. transfertargets na een opvallend voetbalweekend.
Die Frans veegde zijn achterwerk af met het begrip journalistiek in het algemeen. Hele groepen PSV fans (die het niet door hadden) werden voorgelogen en opgejut. Terwijl de club toen kapot aan het gaan was.
Nee, dat doet Rik Elfrink een stuk beter. Al zal hij er niet aan ontkomen dat hij na 12 jaar PSV per ongeluk een Stockholm syndroom oploopt en misschien ooit een keer iets te veel een bepaalde kant kiest
Last edited by Het Kanon on 09 Jun 2024, 11:52, edited 1 time in total.
-
Dat fans van andere clubs Rik als fan van PSV zien zegt meer over hun en over het niveau van de andere journalisten dan over Rik.
Dat hij vorig jaar die prijs heeft gewonnen is ook niet zo moeilijk, hij is de enige relatief objectieve voetbaljournalist. En ook de enige die het woord journalist eer aan doet. Relatief omdat hij idd niet altijd het achterste van zijn tong laat zien.
Daar kunnen we het bij laten denk ik.
Dat hij vorig jaar die prijs heeft gewonnen is ook niet zo moeilijk, hij is de enige relatief objectieve voetbaljournalist. En ook de enige die het woord journalist eer aan doet. Relatief omdat hij idd niet altijd het achterste van zijn tong laat zien.
Daar kunnen we het bij laten denk ik.
- These users thanked the author Ittot for the post (total 6):
- Schoppenboer • Lente • Dutch Cowboy • Franciscus • Ren Höek • Mithras
- Balinho
- ShovingNE2
- Site Admin
- VeresRivne
- Vedette
Op die eerste vraag moet ik het antwoord schuldig blijven, valt nergens terug te vinden. Aangezien de KNJB een dependance is van ons volgens sommigen houdt dat in dat we aankomende week lekker beginnen met het EK!
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Nationale topspeler
Voor dit niveau heeft Deninho net het forum niet gereanimeerdStandbeeld wrote: ↑10 Jun 2024, 21:50 Terwijl we offline waren is er weer een hoop gebeurd bij onze Amsterdamse vrienden. Trieste zaken:
Waarom grijpt de admin niet in? Foute boel.
Als dit waar is dan wordt het denk ik tijd om hulp te zoeken voor John.
- Standbeeld
- Mister PSV
Een dag niet gehaat op ajax is een dag niet geleefd. Hier verzamelen we collectief alle schandalen rondom ajax. Helaas zijn die van laag niveau.Bram wrote: ↑10 Jun 2024, 21:54Voor dit niveau heeft Deninho net het forum niet gereanimeerdStandbeeld wrote: ↑10 Jun 2024, 21:50 Terwijl we offline waren is er weer een hoop gebeurd bij onze Amsterdamse vrienden. Trieste zaken:
Waarom grijpt de admin niet in? Foute boel.
-
- Nationale topspeler
Verschil dat dit schandalen zijn door sociale media en niet door Ajax zelf. Er even vanuit gaande dat dat instagram account van John nep is.Standbeeld wrote: ↑10 Jun 2024, 21:57Een dag niet gehaat op ajax is een dag niet geleefd. Hier verzamelen we collectief alle schandalen rondom ajax. Helaas zijn die van laag niveau.
-
Topwerk van de juice kanalen. Anders waren we niet achter dit schandaal gekomenStandbeeld wrote: ↑10 Jun 2024, 21:50
Wat moet je ook zonder ze
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Legende
Ik zou er niet eens van staan te kijken als ze 1 of 2 middenvelders weten te slijten. Ik heb hem niet zien spelen bij Nice, maar zag wel dat hij steeds in de basis stond. Zowel als middenvelder als soms als verdediger. De Rosario van PSV mag van mij met alle liefde naar Ajax, maar ik weet niet hoe hij zich ontwikkeld heeft. Het zou al wel kunnen schelen dat hij de manier van spelen van Farioli al kent. En het zou me niks verbazen als ze bij Ajax een iets meer Nederlandse kern weer willen hebben.Standbeeld wrote: ↑10 Jun 2024, 21:52 Gouden zet zou dit zijn:
https://www.ajaxshowtime.com/opinie/ver ... keuze-zijn
- Maikel
- Site Admin
Zulke appgesprekken hebben we allemaal wel eens. Of ooit gehad.
Zo niet, dan kutleven.
Die man pakt zijn leven weer op na de dood van zijn vrouw en doet hiermee niks wat verboden is.
Die dame heeft ook weer tactisch al haar eigen berichtjes zoveel mogelijk eruit gelaten, dus dan weet je eigenlijk al genoeg.
Zo niet, dan kutleven.
Die man pakt zijn leven weer op na de dood van zijn vrouw en doet hiermee niks wat verboden is.
Die dame heeft ook weer tactisch al haar eigen berichtjes zoveel mogelijk eruit gelaten, dus dan weet je eigenlijk al genoeg.
- Standbeeld
- Mister PSV
Als je ziet aan welke spelers ze (al dan niet door Verweij) worden gelinkt dan geeft dat wel aan dat ze flink pas op de plaats moeten gaan maken. Namen als Weghorst, Sandler, Rosario, etc. Het zou mij ook niet verbazen als ze Klaassen weer terug proberen te halen. Die is nu transfervrij.Massimo wrote: ↑10 Jun 2024, 22:06Ik zou er niet eens van staan te kijken als ze 1 of 2 middenvelders weten te slijten. Ik heb hem niet zien spelen bij Nice, maar zag wel dat hij steeds in de basis stond. Zowel als middenvelder als soms als verdediger. De Rosario van PSV mag van mij met alle liefde naar Ajax, maar ik weet niet hoe hij zich ontwikkeld heeft. Het zou al wel kunnen schelen dat hij de manier van spelen van Farioli al kent. En het zou me niks verbazen als ze bij Ajax een iets meer Nederlandse kern weer willen hebben.Standbeeld wrote: ↑10 Jun 2024, 21:52 Gouden zet zou dit zijn:
https://www.ajaxshowtime.com/opinie/ver ... keuze-zijn
-
Bejaarde mannen die naar Thailand verhuizen om daar een 20 jarige Thaise aan de haak te slaan doen wettelijk gezien ook niets verkeerd, maar je kunt er prima wat van vinden. Hier ook het gevalMaikel wrote: ↑10 Jun 2024, 22:07 Zulke appgesprekken hebben we allemaal wel eens. Of ooit gehad.
Zo niet, dan kutleven.
- These users thanked the author Jur1913 for the post:
- Schnitzel2023