Jwoeloe wrote: ↑27 Jul 2023, 18:56
Een jet die geland is in de buurt van Angers? Welkom Batista!
Zelfde vliegtuig wat daar landde is ondertussen alweer in Speyer Engeland
Volgens mij niet.
Ten eerste is Speyer in Duitsland, niet in Engeland.
Ten tweede is daar weliswaar een zelfde type jet geland, maar kwam deze uit Rennes, niet uit Tours.
Zelfde vliegtuig wat daar landde is ondertussen alweer in Speyer Engeland
Volgens mij niet.
Ten tweede is daar weliswaar een zelfde type jet geland, maar kwam deze uit Rennes, niet uit Tours.
Ik zie hier geen Rennes staan?
Nee, die was dus eerder. Ik zie hem ook niet bij arrivals staan in Speyer, maar wel in de playback. Dus dat klopt inderdaad.
Wel Duitsland overigens
Maakt het wel minder interessant natuurlijk, was leuker geweest als ie teruggevlogen was.
Ahhh wij hadden hier in het dorp ook een wisseltrofee (dame) die luisterde naar de naam Jet. Werd ook liefkozend jet-car genoemd. Omdat er meer kerels ingezeten hadden dan in de gemiddelde auto van Jetcars Rotterdam. Hopelijk niet je vriendin PSVAchterhoek
TylerDurdn wrote: ↑28 Jul 2023, 11:58
Ahhh wij hadden hier in het dorp ook een wisseltrofee (dame) die luisterde naar de naam Jet. Werd ook liefkozend jet-car genoemd. Omdat er meer kerels ingezeten hadden dan in de gemiddelde auto van Jetcars Rotterdam. Hopelijk niet je vriendin @PSVAchterhoek
Zolang je niet in een dorp in de Achterhoek woont maak ik me geen zorgen. Mits dat wel het geval is zal ik vanavond nog even haar telefoon doorpluizen
TylerDurdn wrote: ↑28 Jul 2023, 11:58
Ahhh wij hadden hier in het dorp ook een wisseltrofee (dame) die luisterde naar de naam Jet. Werd ook liefkozend jet-car genoemd. Omdat er meer kerels ingezeten hadden dan in de gemiddelde auto van Jetcars Rotterdam. Hopelijk niet je vriendin @PSVAchterhoek
Zolang je niet in een dorp in de Achterhoek woont maak ik me geen zorgen. Mits dat wel het geval is zal ik vanavond nog even haar telefoon doorpluizen
Je zit safe
Last edited by TylerDurdn on 28 Jul 2023, 12:16, edited 2 times in total.
SKERLA wrote: ↑28 Jul 2023, 14:57
Maar dat is die gisteren en eergisteren steeds klaarstond, maar niet vertrok. Niemand gezien wanneer en waar hij vetrok uit Eindhoven?
Gevonden! Gisteren om ongeveer 6 uur aangekomen uit Eindhoven in Erfurt.
SKERLA wrote: ↑28 Jul 2023, 14:57
Maar dat is die gisteren en eergisteren steeds klaarstond, maar niet vertrok. Niemand gezien wanneer en waar hij vetrok uit Eindhoven?
Gevonden! Gisteren om ongeveer 6 uur aangekomen uit Eindhoven in Erfurt.