Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Revolinho
Internationale topspeler

Søren wrote: 09 Aug 2023, 15:51
Revolinho wrote: 09 Aug 2023, 13:23Ah joh, ook goed. In ieder geval zag je hier alleen maar ‘als hij nou snel weg gaat, dan kunnen we dat geld gebruiken voor… etc etc’. En voor wat, alleen maar omdat je een spelerspresentatie wilt zien op het PSV-kanaal omdat je andere clubs spelers ziet kopen.

Sanga is een beest die je gewoon niet 1-op-1 gaat kunnen vervangen. De allerbeste move tijdens deze markt zou zijn om hem te behouden. Maar áls hij dan toch weg moet, dan zijn er gelukkig al spelers in beeld om hem te vervangen. Maar liever niet.
Je haalt zaken wel een beetje door elkaar…
Ik heb hier (nagenoeg) niemand gehoord die van Ibi af wil omdat ie als speler niet voldoet.
Ibi in vorm, maar zelfs Ibi in matige vorm, is voor PSV eigenlijk altijd van meerwaarde, en één vd beste spelers.
Maar PSV is afhankelijk van transfers, zo simpel is het.
Deze transfer staat nu gepland, en is noodzakelijk om het elftal op meerdere posities verder in te richten voor de toekomst.
Hoe kan ik de dingen door elkaar halen als je nu juist mijn punt bevestigt. Om zijn kwaliteiten kan je die jongen inderdaad nooit weg willen hebben, maar velen hier wilden of willen van Ibi af omdat ze een nieuwe Transfer whateverday willen meemaken. Ff serieus, who cares. Je noemt dan nog een of andere afhankelijkheid van transfers, maar hoe kom je daar eigenlijk bij. Wat weet jij nou eigenlijk van de financiële situatie bij de club? De club wilt hem graag behouden, je ziet een stralende jongen met een glimlach van oor tot oor, het plezier spat er vanaf, hij scoort, hij blinkt uit, maar nee… je moet en zal hier je eigen verhaaltje van maken. Wie haalt hier nou alles door elkaar?
Juancho
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Revolinho wrote: 10 Aug 2023, 09:09
Søren wrote: 09 Aug 2023, 15:51

Je haalt zaken wel een beetje door elkaar…
Ik heb hier (nagenoeg) niemand gehoord die van Ibi af wil omdat ie als speler niet voldoet.
Ibi in vorm, maar zelfs Ibi in matige vorm, is voor PSV eigenlijk altijd van meerwaarde, en één vd beste spelers.
Maar PSV is afhankelijk van transfers, zo simpel is het.
Deze transfer staat nu gepland, en is noodzakelijk om het elftal op meerdere posities verder in te richten voor de toekomst.
Hoe kan ik de dingen door elkaar halen als je nu juist mijn punt bevestigt. Om zijn kwaliteiten kan je die jongen inderdaad nooit weg willen hebben, maar velen hier wilden of willen van Ibi af omdat ze een nieuwe Transfer whateverday willen meemaken. Ff serieus, who cares. Je noemt dan nog een of andere afhankelijkheid van transfers, maar hoe kom je daar eigenlijk bij. Wat weet jij nou eigenlijk van de financiële situatie bij de club? De club wilt hem graag behouden, je ziet een stralende jongen met een glimlach van oor tot oor, het plezier spat er vanaf, hij scoort, hij blinkt uit, maar nee… je moet en zal hier je eigen verhaaltje van maken. Wie haalt hier nou alles door elkaar?
Ik weet niet wat je allemaal roept maar volgens mij was en is het heel duidelijk: Sangare wil ten eerste zelf graag die stap maken, er is een vaste afkoopsom en PSV heeft zijn verkoop nodig om stappen te zetten op de transfermarkt.

Iedereen zal kiezen voor EN Sangare EN een pot geld. Maar blijkbaar is dit verdomd lastig. Dus als Ibi dan toch weg wil en weg zal gaan, dan maar gelijk de pleister er met 1 ruk aftrekken zodat je als de sodemieter verder kan bouwen aan het nieuwe PSV.

Dat is volgens mij de enige reden waarom Ibi weg zou mogen/moeten. Dat jij er een enorm overdreven verhaal van maakt, mag jezelf weten, maar je mist volgens mij volledig de plank waarom mensen aangeven dat Ibi mag gaan. Ik wil ook graag dat Ibi blijft en dat PSV alsnog Vranckx binnen haalt. Het gedroomde duo van jezelf notabene. Maar ik mag hopen dat je nu toch ook wel een keer begrijpt en hebt kunnen lezen dat dit niet gaat gebeuren en dat Ibi simpelweg verkocht moet worden.
  • These users thanked the author Juancho for the post (total 2):
    DeEintovenaarfritske
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Søren
    Meervoudig international

Revolinho wrote: 10 Aug 2023, 09:09Hoe kan ik de dingen door elkaar halen als je nu juist mijn punt bevestigt. Om zijn kwaliteiten kan je die jongen inderdaad nooit weg willen hebben, maar velen hier wilden of willen van Ibi af omdat ze een nieuwe Transfer whateverday willen meemaken. Ff serieus, who cares. Je noemt dan nog een of andere afhankelijkheid van transfers, maar hoe kom je daar eigenlijk bij. Wat weet jij nou eigenlijk van de financiële situatie bij de club? De club wilt hem graag behouden, je ziet een stralende jongen met een glimlach van oor tot oor, het plezier spat er vanaf, hij scoort, hij blinkt uit, maar nee… je moet en zal hier je eigen verhaaltje van maken. Wie haalt hier nou alles door elkaar?
    Gaat ie verder wel lekker?
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Je praat tegen een muur, Juancho. Ik zou geen tijd verkwisten aan iemand die zijn eigen standpunten en tegenstellingen creëert.

Iedereen met meer dan 4 werkende hersencellen begrijpt waarom een groep mensen niet tegen een transfer van Sangaré is en waarom dat liever vandaag dan morgen zou moeten gebeuren. Dat heeft niks met kwaliteit te maken, maar blijkbaar is dat moeilijk te begrijpen ofzo.
    ComeOnPSV
    Vedette

Sangare kandidaat bij Bayern
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Lijkt me een uitstekende club. Vond ik 2 jaar geleden al heel logisch en zeker nu hij weer de Beast is vind ik het heel logisch. Daarnaast lappen ze lachend 37 miljoen.
    Rikkert1234
    Vedette

Bericht wordt al overgepakt door grotere kanalen
    De Realist
    Internationale topspeler

Zou ik een hele mooie stap vinden. Veel beter dan die pauper jurken uit Parijs
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    Rikkert1234
    Vedette

De Realist wrote: 10 Aug 2023, 13:13 Zou ik een hele mooie stap vinden. Veel beter dan die pauper jurken uit Parijs
    Zou een hele vette overstap zijn maar met Laimer, Goretzka, Kimmich, Gravenberch wordt het wel flink bikkelen voor hem op 6 of 8.
    Madueke
    Legende

Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Dit zou een fantastische club zijn voor Ibi. Dan zouden we alweer een speler afleveren aan de absolute top! Mooi voor. onze club ook.
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 3):
    Frisian1913De RealistRen Höek
    JChovanec
    Meervoudig international

De Realist wrote: 10 Aug 2023, 13:13 Zou ik een hele mooie stap vinden. Veel beter dan die pauper jurken uit Parijs
    Onze spelers staan er prima op bij de topclubs,
    Cody, Liverpool
    Noni, Chelsea
    Xavi, PSG (wel een pauper jurken club😂)
    Ibi, Bayern
    Robson de Souza
    Vedette

Hopelijk gaat het niet sluimeren allemaal.
    Niet dat hij een dag voor Rangers akkoord is en we nog geen vervanger hebben.
    Dat zou enorm klote zijn.

En nog beter: gewoon hier blijven!
    ComeOnPSV
    Vedette

Eerlijk is eerlijk.

Bayern gun ik hem echt.
    Het Kanon
    Internationale topspeler

JChovanec wrote: 10 Aug 2023, 13:21
    Cody, Liverpool
    Noni, Chelsea
    Ibi, Bayern
    Ihattaren, Juventus :tongue

Ibi kan over zijn hart strijken en gewoon bij PSV blijven.
  • These users thanked the author Het Kanon for the post:
    trouwepsvfan
    JChovanec
    Meervoudig international

Het Kanon wrote: 10 Aug 2023, 13:24
    JChovanec wrote: 10 Aug 2023, 13:21

Cody, Liverpool
    Noni, Chelsea
    Ibi, Bayern
    Ihattaren, Juventus :tongue

Ibi kan over zijn hart strijken en gewoon bij PSV blijven.
    Nog een jaartje in ons shirt geweldig zijn
    ComeOnPSV
    Vedette

Heeft de komst van Tillman te maken met het vertrek van Sangare? Dan bedoel ik niet qua positie, maar het contact tussen PSV en Bayern is natuurlijk door Tillman gelegd. Kan zo het vuurtje hebben aangestoken voor Bayern om navraag te doen omtrent Sangaré.
    Massimo
    Legende

ComeOnPSV wrote: 10 Aug 2023, 13:36 Heeft de komst van Tillman te maken met het vertrek van Sangare? Dan bedoel ik niet qua positie, maar het contact tussen PSV en Bayern is natuurlijk door Tillman gelegd. Kan zo het vuurtje hebben aangestoken voor Bayern om navraag te doen omtrent Sangaré.
    Dat denk ik niet. Tillman had nog een eenjarig contract en door de verlening van een speler die zeer waarschijnlijk toch niet bij Bayern zou doorbreken krijgt Bayern er op deze manier nog een mooie som voor als PSV deze volgend jaar gaat lichten. Verder waren er meer clubs met interesse en is het de keuze van Tillman zelf, mede op aanraden van De Ligt, om naar Nederland te gaan.

De kwestie Sangaré is heel eenvoudig. Elke club die de transferclausule wil betalen kan hem halen en is het aan Sangaré zelf en niet iets tussen de clubs.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Mooie club en hopelijk tikken ze voor dit weekend nog die 37 miljoen af en hoef je niet een dag voor Rangers vranckx laten invliegen en hem nog even uit te leggen hoe je forêtballe speelt.
    ComeOnPSV
    Vedette

Teletubby wrote: 10 Aug 2023, 13:51 Mooie club en hopelijk tikken ze voor dit weekend nog die 37 miljoen af en hoef je niet een dag voor Rangers vranckx laten invliegen en hem nog even uit te leggen hoe je forêtballe speelt.
    Ik zie het liefst na FC Utrecht.

Dan kan je Vranckx maandag presenteren en kan die zaterdag tegen Vitesse meedoen.
    Teletubby
    Nationale topspeler

ComeOnPSV wrote: 10 Aug 2023, 13:52
    Teletubby wrote: 10 Aug 2023, 13:51 Mooie club en hopelijk tikken ze voor dit weekend nog die 37 miljoen af en hoef je niet een dag voor Rangers vranckx laten invliegen en hem nog even uit te leggen hoe je forêtballe speelt.
    Ik zie het liefst na FC Utrecht.

Dan kan je Vranckx maandag presenteren en kan die zaterdag tegen Vitesse meedoen.
    Competitie begint in Duitsland volgende week en Bayern speelt dit weekend de Super Cup. Lijkt me dus dat zowel Bayern als PSV er baat bij hebben om dit zsm af te ronden dan kan Sangare nog een week trainen in munchen voordat het echte werk begint. Mocht Bayern vandaag of morgen zich concreet melden bij PSV dan lijkt me de kans 0 dat Sangare nog speelt tegen Utrecht. Die 37,5 miljoen gaat PSV echt niet op het spel zetten.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Maar is Ibi echt de nr 1 op de lijst voor Bayern?
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Vanthaman18 wrote: 10 Aug 2023, 13:57 Maar is Ibi echt de nr 1 op de lijst voor Bayern?
    Dat wordt nergens genoemd. Hij staat wel op de lijst. Nr1 was Thuram maar die deal lijkt niet door te gaan vandaar dat ze ....... DOORSCHAKELEN

EDIT:

Toch wel?

Kingfisher
    Meervoudig international
    Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Tegen beter weten in toch gehoopt dat hij zou blijven. Maar prachtige club voor hem als het doorgaat, dik verdiend.
    Nu maar hopen dat we snel Vrankx of Schouten halen als opvolger voor de belangrijke wedstrijden in de CL play-offs.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Sensation wrote: 10 Aug 2023, 14:02
    Vanthaman18 wrote: 10 Aug 2023, 13:57 Maar is Ibi echt de nr 1 op de lijst voor Bayern?
    Dat wordt nergens genoemd. Hij staat wel op de lijst. Nr1 was Thuram maar die deal lijkt niet door te gaan vandaar dat ze ....... DOORSCHAKELEN

EDIT:

Toch wel?

Uit het artikel van die Santi

"Op het punt de komst van Harry Kane af te ronden en geconfronteerd met de complexiteit van het Kephren Thuram-dossier, richt Bayern München zich nu op Ibrahim Sangaré om hun middenveld te versterken. Hij staat zelfs bovenaan de lijst van Bayern voor deze functie. De verdedigende middenvelder trainde bij TFC en speelt bij PSV Eindhoven"

Als ze hem nu bovenaan hebben staan voor cvm dan lijkt het mij hun prioriteit. We zullen er snel genoeg achterkomen.
    Post Reply