Johan Bakayoko
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Tsja als Arsenal aan komt kloppen met 80 miljoen en een bizar salaris dan kan je roepen wat je wil maar dan is die weg denk ik. Denk echter dat de biedingen wel ophouden bij 65 ook al is het winterperiode.
-
- Talent
Ik denk eerlijk gezegd dat hij ook dan nee zegt. Hij heeft al vaker gezegd kampioen te willen worden, en dat is nu behoorlijk realistisch. Ik vermoed dat Johan denkt hij zich nog wel door kan ontwikkelen ondere Bosz, en dat die clubs in de zomer ook nog wel komen als hij gewoon zijn ding blijft doen. Dit is een jongen die in alles bezig is om beter te worden en een plan heeft. Daar zal ie niet zomaar van afwijken, ook al komen er echt grote clubs en nog grotere bedragen.
- Juancho
- Mister PSV
Elke speler is te koop, dus ook Baka. PSV hoeft alleen niet te verkopen en volgens mij wil hij zelf ook graag die schaal pakken. Maargoed, als er idd wel een topclub met 80 miljoen komt een een duizelingwekkend salaris... Niets is dan zeker in de voetbalwereld natuurlijk. PSV zal hoop ik ook wel een plan hebben voor deze situatie want dat Baka hot is mag duidelijk zijn.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Legende
Het zou slecht beleid zijn om Bakayoko dan te behouden voor dat soort bedragen. Dan gaat hij, als hij uiteraard zelf wil. Maar denk niet dat we dit gaan zien om eerlijk te zijn.
- Persepolis
- Vedette
In het geval Arsenal voor 80 miljoen + topsalaris? No way dat hij nee zegt. Dat is andere koek dan Brentford. Tuurlijk gaat hij het jammer vinden dat hij niet blijft voor het behalen van het kampioenschap, maar dat zal geen dealbreaker zijn verwacht ik. De vraag is wat de grens is voor PSV qua bedrag, en wat de grens is voor Bakayoko qua club statuur. In het hypothetische geval dat zo'n bod komt van een club als Arsenal is Bakayoko gewoon weg. En kan PSV met een volle portemonnee op zoek naar een opvolger.MR02 wrote: ↑29 Dec 2023, 14:16 Ik denk eerlijk gezegd dat hij ook dan nee zegt. Hij heeft al vaker gezegd kampioen te willen worden, en dat is nu behoorlijk realistisch. Ik vermoed dat Johan denkt hij zich nog wel door kan ontwikkelen ondere Bosz, en dat die clubs in de zomer ook nog wel komen als hij gewoon zijn ding blijft doen. Dit is een jongen die in alles bezig is om beter te worden en een plan heeft. Daar zal ie niet zomaar van afwijken, ook al komen er echt grote clubs en nog grotere bedragen.
-
- Internationale topspeler
Toen PSG langs kwam wilde hij ook nog blijven. Wil er niet mee zeggen dat Bakayoko zou blijven als Arsenal langs komt, maar zijn perspectief op speeltijd zal allesbepalend zijn bij hem heb ik het idee. Echt een speler die zijn eigen ontwikkeling boven alles zet en vertrouwt dat dat hem tot de top zal brengenPersepolis wrote: ↑29 Dec 2023, 16:34In het geval Arsenal voor 80 miljoen + topsalaris? No way dat hij nee zegt. Dat is andere koek dan Brentford. Tuurlijk gaat hij het jammer vinden dat hij niet blijft voor het behalen van het kampioenschap, maar dat zal geen dealbreaker zijn verwacht ik. De vraag is wat de grens is voor PSV qua bedrag, en wat de grens is voor Bakayoko qua club statuur. In het hypothetische geval dat zo'n bod komt van een club als Arsenal is Bakayoko gewoon weg. En kan PSV met een volle portemonnee op zoek naar een opvolger.MR02 wrote: ↑29 Dec 2023, 14:16 Ik denk eerlijk gezegd dat hij ook dan nee zegt. Hij heeft al vaker gezegd kampioen te willen worden, en dat is nu behoorlijk realistisch. Ik vermoed dat Johan denkt hij zich nog wel door kan ontwikkelen ondere Bosz, en dat die clubs in de zomer ook nog wel komen als hij gewoon zijn ding blijft doen. Dit is een jongen die in alles bezig is om beter te worden en een plan heeft. Daar zal ie niet zomaar van afwijken, ook al komen er echt grote clubs en nog grotere bedragen.
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
De status van Bakayoko is al compleet anders in vergelijking met het zomerwindow. Vorig seizoen ongeveer de helft van de wedstrijden in de basis terwijl hij nu vrijwel altijd in de basis staat, hij zijn meerwaarde heeft laten zien zowel in de nationale competitie als in de CL. Dat maakt de kans op speeltijd groter als hij nu voor een transfer zou gaan.Jur1913 wrote: ↑29 Dec 2023, 17:11Toen PSG langs kwam wilde hij ook nog blijven. Wil er niet mee zeggen dat Bakayoko zou blijven als Arsenal langs komt, maar zijn perspectief op speeltijd zal allesbepalend zijn bij hem heb ik het idee. Echt een speler die zijn eigen ontwikkeling boven alles zet en vertrouwt dat dat hem tot de top zal brengenPersepolis wrote: ↑29 Dec 2023, 16:34
In het geval Arsenal voor 80 miljoen + topsalaris? No way dat hij nee zegt. Dat is andere koek dan Brentford. Tuurlijk gaat hij het jammer vinden dat hij niet blijft voor het behalen van het kampioenschap, maar dat zal geen dealbreaker zijn verwacht ik. De vraag is wat de grens is voor PSV qua bedrag, en wat de grens is voor Bakayoko qua club statuur. In het hypothetische geval dat zo'n bod komt van een club als Arsenal is Bakayoko gewoon weg. En kan PSV met een volle portemonnee op zoek naar een opvolger.
Edoch hoop ik dat hij dit seizoen - en meer! - bij PSV blijft om zich verder te ontwikkelen want daar is zeker nog wel ruimte voor maar een uitgaande transfer in de zomer zou niet wereldschokkend zijn met de ontwikkeling die hij heeft doorgemaakt. In het voorgaande perspectief - hoe kom je binnen bij een nieuwe club - zou een imposant kampioenschap en ( met wat hoop ) een ronde overleven in de CL zeker positief zijn.
-
- Talent
Er komt een EK aan waar hij basisspeler zijn, hij zit in een geweldige situatie bij PSV in een topseizoen en is oa nog bezig met het verbeteren van zijn statistieken. Assists waren ok, aantal goals nog niet. En daar slaat hij soms nog iets in door, zagen we tegen Heerenveen en AZ waren het geloof ik waar ie teveel voor eigen kans ging. Is ook nog eens onder z'n vleugels genomen door Lukaku, iemand die zelf achteraf wel spijt had van zijn transfer naar Chelsea toen ie daar alleen hesjes mocht uitdelen op de training als reserve achter Drogba en Torres. Bakayoko krijgt zijn eerste salarisverhoging, en ipv een dure auto geeft hij het uit aan een kok en chauffeur. Niet omdat hij die leefstijl nastreeft, maar omdat het hem helpt om nog beter worden.Persepolis wrote: ↑29 Dec 2023, 16:34In het geval Arsenal voor 80 miljoen + topsalaris? No way dat hij nee zegt. Dat is andere koek dan Brentford. Tuurlijk gaat hij het jammer vinden dat hij niet blijft voor het behalen van het kampioenschap, maar dat zal geen dealbreaker zijn verwacht ik. De vraag is wat de grens is voor PSV qua bedrag, en wat de grens is voor Bakayoko qua club statuur. In het hypothetische geval dat zo'n bod komt van een club als Arsenal is Bakayoko gewoon weg. En kan PSV met een volle portemonnee op zoek naar een opvolger.MR02 wrote: ↑29 Dec 2023, 14:16 Ik denk eerlijk gezegd dat hij ook dan nee zegt. Hij heeft al vaker gezegd kampioen te willen worden, en dat is nu behoorlijk realistisch. Ik vermoed dat Johan denkt hij zich nog wel door kan ontwikkelen ondere Bosz, en dat die clubs in de zomer ook nog wel komen als hij gewoon zijn ding blijft doen. Dit is een jongen die in alles bezig is om beter te worden en een plan heeft. Daar zal ie niet zomaar van afwijken, ook al komen er echt grote clubs en nog grotere bedragen.
Bakayoko is geen typische voetballer die bij het eerste goede bod weg wil omdat ie meer kan verdienen, maar naar mijn indruk juist een van degenen die het andersom ziet: Als hij goed genoeg is, dan komen dat salaris en die topclub die hem als grote jongen ipv 'een van de opties' haalt vanzelf. Zou me verbazen als hij het seizoen hier niet afmaakt, dan moet er wel een heel grote club met een heel goed plan komen. Ik zie zelfs nog wel een heel kleine kans dat ie komende zomer ook nog nee zegt als naar zijn mening de juiste club/situatie niet komt, maar die kans is wel minimaal als hij zich zo ontwikkelt zoals hij nu doet.
-
- Nationale topspeler
Als het klopt wat Ykhim zegt over de wederzijdse teresse tussen Almada en PSV dan zou je toch zeggen dat je die “gewoon” koopt in de winter als dat scenario van topclub/80 miljoen voor Bakayoko uitkomt. Het is nu allemaal giswerk met als meest logische optie dat Baka in februari hier nog speelt.
- Standbeeld
- Mister PSV
Sowieso gaat niemand nu met 80mln voor Baka komen. Dus daar hoeven we ons niet druk over te maken.
- Persepolis
- Vedette
Los van het feit dat het destijds helemaal niet zo ver kwam dat PSV en PSG een akkoord bereikten en Bakayoko voor een daadwerkelijke keuze stond en we daardoor niet zeker weten dat hij wilde blijven, zat hij destijds ook in een heel andere situatie dan nu. Hij zat net een halfjaar in het eerste, was een talent dat minuten mocht maken maar wel zicht had op een basisplaats door het vertrek van Gakpo en Madueke. Bij PSG zou hij binnenkomen als een talent zonder ervaring, en maar hopen dat hij minuten zou mogen maken. Nu is hij al een jaar basisspeler van PSV, heeft indruk gemaakt in de CL en komt hij als een topspeler van de Eredivisie binnen bij zo'n club. Heel anders en niet te vergelijken m.i..Jur1913 wrote: ↑29 Dec 2023, 17:11Toen PSG langs kwam wilde hij ook nog blijven. Wil er niet mee zeggen dat Bakayoko zou blijven als Arsenal langs komt, maar zijn perspectief op speeltijd zal allesbepalend zijn bij hem heb ik het idee. Echt een speler die zijn eigen ontwikkeling boven alles zet en vertrouwt dat dat hem tot de top zal brengenPersepolis wrote: ↑29 Dec 2023, 16:34
In het geval Arsenal voor 80 miljoen + topsalaris? No way dat hij nee zegt. Dat is andere koek dan Brentford. Tuurlijk gaat hij het jammer vinden dat hij niet blijft voor het behalen van het kampioenschap, maar dat zal geen dealbreaker zijn verwacht ik. De vraag is wat de grens is voor PSV qua bedrag, en wat de grens is voor Bakayoko qua club statuur. In het hypothetische geval dat zo'n bod komt van een club als Arsenal is Bakayoko gewoon weg. En kan PSV met een volle portemonnee op zoek naar een opvolger.
- These users thanked the author Persepolis for the post:
- PSV90
- Persepolis
- Vedette
Ik ben het grotendeels met je eens hoor, het ging mij alleen om een hypothetische situatie dat een club van statuur die hem ook de kans zou geven (een Arsenal of Liverpool bv.) met een gigantisch bod zou komen. Ik geloof niet dat een speler die minuten maakt bij die clubs minder kans heeft op het EK (zie Trossard of Gakpo, allebei lang niet altijd basisspeler maar wel zekerheidjes hij hun respectievelijke nationale teams), en verdere successen missen bij PSV zou erg jammer zijn maar geen dealbreaker verwacht ik. Zo'n stap neemt ie echt wel. Maar nogmaals, dat is vooralsnog een hypothetische situatie.MR02 wrote: ↑29 Dec 2023, 19:11Er komt een EK aan waar hij basisspeler zijn, hij zit in een geweldige situatie bij PSV in een topseizoen en is oa nog bezig met het verbeteren van zijn statistieken. Assists waren ok, aantal goals nog niet. En daar slaat hij soms nog iets in door, zagen we tegen Heerenveen en AZ waren het geloof ik waar ie teveel voor eigen kans ging. Is ook nog eens onder z'n vleugels genomen door Lukaku, iemand die zelf achteraf wel spijt had van zijn transfer naar Chelsea toen ie daar alleen hesjes mocht uitdelen op de training als reserve achter Drogba en Torres. Bakayoko krijgt zijn eerste salarisverhoging, en ipv een dure auto geeft hij het uit aan een kok en chauffeur. Niet omdat hij die leefstijl nastreeft, maar omdat het hem helpt om nog beter worden.Persepolis wrote: ↑29 Dec 2023, 16:34
Bakayoko is geen typische voetballer die bij het eerste goede bod weg wil omdat ie meer kan verdienen, maar naar mijn indruk juist een van degenen die het andersom ziet: Als hij goed genoeg is, dan komen dat salaris en die topclub die hem als grote jongen ipv 'een van de opties' haalt vanzelf. Zou me verbazen als hij het seizoen hier niet afmaakt, dan moet er wel een heel grote club met een heel goed plan komen. Ik zie zelfs nog wel een heel kleine kans dat ie komende zomer ook nog nee zegt als naar zijn mening de juiste club/situatie niet komt, maar die kans is wel minimaal als hij zich zo ontwikkelt zoals hij nu doet.
- These users thanked the author Persepolis for the post:
- rjg1992
- De Realist
Die wil gewoon kampioen worden en deel uitmaken van deze ploeg hoor. En dat geldt voor elke speler in de selectie denk ik trouwens. Moet echt een offer nobody can refuse zijn wil er iemand weg gaan.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Hatseflats
- Vedette
Is goed, JomandaStandbeeld wrote: ↑29 Dec 2023, 20:17 Sowieso gaat niemand nu met 80mln voor Baka komen. Dus daar hoeven we ons niet druk over te maken.
-
- Legende
PSV aanval. Bizar hoor. Wel pijnlijk dat Savio sportief en financieel niks heeft opgebracht en Xavi (en Jarrad) alleen sportief. Baka mag dat allemaal in 1 klap goedmaken.
- ruuddevil
- Legende
Hopelijk zou je nu we er financieel beter voor staan zo’n Gerrit wel kunnen kopen op het moment dat hij nog niet is doorgebroken. Nu werd hij beter bij ons en daardoor niet meer te betalen.
Savio is gewoon een situatie waarbij die jongen moest wennen, veel onderweg was met Brazilië etc. Dat ie kon voetballen was duidelijk, maar zo’n jongen een jaar huren dat heeft weinig zin.
Maar wel mooi dat hier 4 jongens in de lijst staan met een PSV verleden.
Savio is gewoon een situatie waarbij die jongen moest wennen, veel onderweg was met Brazilië etc. Dat ie kon voetballen was duidelijk, maar zo’n jongen een jaar huren dat heeft weinig zin.
Maar wel mooi dat hier 4 jongens in de lijst staan met een PSV verleden.
- These users thanked the author ruuddevil for the post (total 3):
- Menno1 • DonyellMalen • Persepolis
-
- Regelmatige invaller
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Dat was het enige goede wat Perez zei, hij zei oa ook dat Slot een betere trainer is dan Bosz omdat Slot meer impact had in een korte termijn. Bosz had natuurlijk weinig impact op 16 overwinningen op rij in de ED en overwinteren in de CL, allemaal binnen, pakweg, een half seizoen.
- These users thanked the author Sensation for the post (total 3):
- Vanthaman18 • Massimo • Ren Höek
- Ardbeg
- Mister PSV
Wat een ventSensation wrote: ↑03 Jan 2024, 21:01 Dat was het enige goede wat Perez zei, hij zei oa ook dat Slot een betere trainer is dan Bosz omdat Slot meer impact had in een korte termijn. Bosz had natuurlijk weinig impact op 16 overwinningen op rij in de ED en overwinteren in de CL, allemaal binnen, pakweg, een half seizoen.
- Sitostick
- Talent
- Favoriete speler: Luc Nilis
Ik ben het er niet mee eens, maar er is wel iets voor te zeggen. Feyenoord was een grote grap toen Slot daar begon. Nu halen ze puntenaantallen waar je normaal gesproken titelkandidaat mee bent, hebben ze een Europese finale gehaald en gaan ze door in de Europa League.Sensation wrote: ↑03 Jan 2024, 21:01 Dat was het enige goede wat Perez zei, hij zei oa ook dat Slot een betere trainer is dan Bosz omdat Slot meer impact had in een korte termijn. Bosz had natuurlijk weinig impact op 16 overwinningen op rij in de ED en overwinteren in de CL, allemaal binnen, pakweg, een half seizoen.
- mr.top
Eens. In dat opzicht had ik liever ook gezien dat PSV door was gegaan in de Europa League. Als er na de winterstop geen gekke dingen gebeuren dan is dat gewoon een toernooi wat je in deze vorm kunt winnen.Sitostick wrote: ↑04 Jan 2024, 10:01Ik ben het er niet mee eens, maar er is wel iets voor te zeggen. Feyenoord was een grote grap toen Slot daar begon. Nu halen ze puntenaantallen waar je normaal gesproken titelkandidaat mee bent, hebben ze een Europese finale gehaald en gaan ze door in de Europa League.Sensation wrote: ↑03 Jan 2024, 21:01 Dat was het enige goede wat Perez zei, hij zei oa ook dat Slot een betere trainer is dan Bosz omdat Slot meer impact had in een korte termijn. Bosz had natuurlijk weinig impact op 16 overwinningen op rij in de ED en overwinteren in de CL, allemaal binnen, pakweg, een half seizoen.
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
In deze vorm is de CL ook gewoon een toernooi wat je kunt winnen Als er wat dingen de goede kant op vallen( vorm tegenstander/loting ) kun je zeker hoge ogen gooien.mr.top wrote: ↑04 Jan 2024, 10:43Eens. In dat opzicht had ik liever ook gezien dat PSV door was gegaan in de Europa League. Als er na de winterstop geen gekke dingen gebeuren dan is dat gewoon een toernooi wat je in deze vorm kunt winnen.Sitostick wrote: ↑04 Jan 2024, 10:01
Ik ben het er niet mee eens, maar er is wel iets voor te zeggen. Feyenoord was een grote grap toen Slot daar begon. Nu halen ze puntenaantallen waar je normaal gesproken titelkandidaat mee bent, hebben ze een Europese finale gehaald en gaan ze door in de Europa League.