Chelsea's manager van vorig jaar is nu trainer van Bayern. De interesse in Ibi is mee verhuisd naar München.Frisian1913 wrote: ↑11 Aug 2023, 02:26
Schaamteloze zelf quote, maar Liverpool gaat er met Caicedo vandoor. Even zien of Chelsea nu doorschakelt naar Ibi
Ibrahim Sangaré
-
- Internationale topspeler
- Hatseflats
- Vedette
Dat is natuurlijk ook wel makkelijker met het budget wat zij hebben.Manolev25 wrote: ↑11 Aug 2023, 07:51Brighton heeft de vervanger van Caicedo afgelopen winter al in huis gehaald. Brighton is vaak proactief ipv reactief op de transfermarkt, verwacht dus niet dat zij zich gaan melden. Het spel is in ieder geval wel op de wagen!DoelbewustProvoceren wrote: ↑11 Aug 2023, 07:09 Ja of Brighton, kunnen bedrag prima ophoesten nu dus.
- Joenepsv
- Legende
Brighton heeft een uitstekende scouting en boort niet altijd hun budget aan om aankopen te halen. Yasin Ayari, de beoogde vervanger koste 4 miljoen. Caicedo zelf koste ooit 5 miljoen. Uiteraard is het makkelijker investeren als je in de PL speelt maar dan nog weten ze wel vaak de juiste spelers te halen. Laatst een interessant artikel over gelezen op VI Pro.Hatseflats wrote: ↑11 Aug 2023, 08:14Dat is natuurlijk ook wel makkelijker met het budget wat zij hebben.
https://www.vi.nl/pro/de-wiskundige-tac ... n-brighton
- Hatseflats
- Vedette
Jammer dat ik die niet kan lezen. Is die Ayari dan wel zo goed? Caicedo is dan natuurlijk wel erg goed gescout.Joenepsv wrote: ↑11 Aug 2023, 08:22Brighton heeft een uitstekende scouting en boort niet altijd hun budget aan om aankopen te halen. Yasin Ayari, de beoogde vervanger koste 4 miljoen. Caicedo zelf koste ooit 5 miljoen. Uiteraard is het makkelijker investeren als je in de PL speelt maar dan nog weten ze wel vaak de juiste spelers te halen. Laatst een interessant artikel over gelezen op VI Pro.Hatseflats wrote: ↑11 Aug 2023, 08:14
Dat is natuurlijk ook wel makkelijker met het budget wat zij hebben.
- Joenepsv
- Legende
Ken Ayari eigenlijk niet maar schijnbaar is er bij Brighton het vertrouwen dat hij Caicedo kan opvolgen.Hatseflats wrote: ↑11 Aug 2023, 08:26Jammer dat ik die niet kan lezen. Is die Ayari dan wel zo goed? Caicedo is dan natuurlijk wel erg goed gescout.Joenepsv wrote: ↑11 Aug 2023, 08:22
Brighton heeft een uitstekende scouting en boort niet altijd hun budget aan om aankopen te halen. Yasin Ayari, de beoogde vervanger koste 4 miljoen. Caicedo zelf koste ooit 5 miljoen. Uiteraard is het makkelijker investeren als je in de PL speelt maar dan nog weten ze wel vaak de juiste spelers te halen. Laatst een interessant artikel over gelezen op VI Pro.
Afgelopen winter keek niemand elkaar scheef aan toen Arsenal zich meldde voor Caicedo. Hoewel de Noord-Londense club zeventig miljoen euro bood, liet Brighton de Ecuadoriaan niet gaan. De reden was simpel en gaf nogmaals een goed inzicht in de consistente wijze waarop Brighton te werk gaat. De club had nog geen opvolger voor de verdedigende middenvelder in huis. Caicedo verkopen was dus niet verstandig. Ten eerste omdat De Zerbi dan met een probleem werd opgezadeld. Ten tweede omdat de positie van een club die net voor zeventig miljoen euro een speler heeft verkocht en één-op-één een vervanger zoekt per definitie niet heel sterk is. Dan ga je geld betalen, zo redeneren ze bij Brighton, dat je niet hoeft te betalen wanneer je één of twee transferperiodes vooruitwerkt. Als Caicedo dan toch gaat komende zomer, kan De Zerbi de Zweed Yasin Ayari, die een paar maanden geleden voor vier miljoen euro werd vastgelegd, zo inschuiven.
Bovenstaande is een beknopt stukje van hoe Brighton het liefst werkt. Dus pro actief op de transfermarkt zijn en voordat spelers verkocht worden de vervanger al in huis hebben. Die jongens worden dan middels verhuur periodes of een jaartje back up klaar gestoomd. Dit is iets wat ik bij ons ook graag zou zien. Vooruit werken op de transfermarkt. Wij hebben met Jong PSV de mogelijkheid om in "eigen beheer" talent klaar te stomen en daar wordt imo niet genoeg gebruik van gemaakt.
- These users thanked the author Joenepsv for the post (total 3):
- Hatseflats • JChovanec • Persepolis
- Hatseflats
- Vedette
Hier ben ik het ook absoluut mee eens. Als er iets bij komt is het vaak gewoon opvulling (vaak ietwat ouder voor wat extra ervaring). Zou ook liever zien dat ze een goed budget voor Jong PSV hebben en daar ook naar handelen. En niet alleen keepers halen, want die kunnen niet voetballen .
Er is nu nog niemand gehaald voor Jong PSV, toch?
Maargoed, daar is dit topic niet voor.
- Joenepsv
- Legende
Haha nee gaan een beetje off topic inderdaad. Maar zo zouden wij eigenlijk te werk moeten gaan met Sangare. Vorig jaar had je al kunnen zien aankomen dat hij onhoudbaar was/werd. Je kan op dat moment beter anticiperen dan dat hij plotseling vertrekt als iemand zijn clausule aftikt. In het ideale scenario had je de opvolger van Sangare vorig jaar gekocht en was het nu geen stress of hij blijft of niet.Hatseflats wrote: ↑11 Aug 2023, 08:41Hier ben ik het ook absoluut mee eens. Als er iets bij komt is het vaak gewoon opvulling (vaak ietwat ouder voor wat extra ervaring). Zou ook liever zien dat ze een goed budget voor Jong PSV hebben en daar ook naar handelen. En niet alleen keepers halen, want die kunnen niet voetballen .
Toon heeft het ooit over een buffer gehad van een miljoen of 40 om pro actief te kunnen handelen op de transfermarkt. Ik hoop zelf dat dit scenario mogelijk wordt als we de CL halen en op die manier extra inkomsten genereren. Dat zou echt een vliegwiel kunnen zijn om ons een goede toekomst in de slingeren.
- Trixm
- Vedette
Die jongens worden wel gehaald alleen een jaar eerder. Dus toptalenten worden gehaald op hun 15/16/17e en stromen vanuit de jeugdopleiding door naar jong. Dat is veel vruchtbaarder gebleken dan aankopen doen voor jong.Hatseflats wrote: ↑11 Aug 2023, 08:41Hier ben ik het ook absoluut mee eens. Als er iets bij komt is het vaak gewoon opvulling (vaak ietwat ouder voor wat extra ervaring). Zou ook liever zien dat ze een goed budget voor Jong PSV hebben en daar ook naar handelen. En niet alleen keepers halen, want die kunnen niet voetballen .
- These users thanked the author Trixm for the post:
- Hatseflats
Saibari is underrated.
- Joenepsv
- Legende
Het is alleen vruchtbaarder gebleken omdat er al jaren geen echte talenten voor Jong PSV zijn gehaald. In het verleden hebben we gezien dat als je durft te investeren in jongens als Malen, Rosario, Mauro, Saibari en Ledezma dat zich dat best uitbetaald. Maar de afgelopen jaren is er nauwelijks talent gehaald voor Jong dat eerste elftal potentie had. Op Sealy na misschien.Trixm wrote: ↑11 Aug 2023, 08:53Die jongens worden wel gehaald alleen een jaar eerder. Dus toptalenten worden gehaald op hun 15/16/17e en stromen vanuit de jeugdopleiding door naar jong. Dat is veel vruchtbaarder gebleken dan aankopen doen voor jong.Hatseflats wrote: ↑11 Aug 2023, 08:41
Hier ben ik het ook absoluut mee eens. Als er iets bij komt is het vaak gewoon opvulling (vaak ietwat ouder voor wat extra ervaring). Zou ook liever zien dat ze een goed budget voor Jong PSV hebben en daar ook naar handelen. En niet alleen keepers halen, want die kunnen niet voetballen .
- Zico
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV
De artikelen 'van' Süleyman Öztürk van Voetbal International zijn héééél vaak grotendeels gekopieerde en vertaalde stukken.Hatseflats wrote: ↑11 Aug 2023, 08:26Jammer dat ik die niet kan lezen. Is die Ayari dan wel zo goed? Caicedo is dan natuurlijk wel erg goed gescout.Joenepsv wrote: ↑11 Aug 2023, 08:22
Brighton heeft een uitstekende scouting en boort niet altijd hun budget aan om aankopen te halen. Yasin Ayari, de beoogde vervanger koste 4 miljoen. Caicedo zelf koste ooit 5 miljoen. Uiteraard is het makkelijker investeren als je in de PL speelt maar dan nog weten ze wel vaak de juiste spelers te halen. Laatst een interessant artikel over gelezen op VI Pro.
Zie onder het origineel.
Sowieso is dat een veel beproefde praktijk bij VI.
Als je daar nu nog een abonnement hebt, bespaar jezelf geld en betaal niet meer voor gekopieerde content. Zeg jouw abonnement op VI alsjeblieft op.
Hier dan ook het originele complete artikel over de transferstrategie van Brighton in de New York Times.
https://www.nytimes.com/2023/04/14/spor ... eague.html
- These users thanked the author Zico for the post (total 2):
- OntketendeDuif • Number 8 On Tour
- Trixm
- Vedette
Mauro kwam op zijn 15e al in jeugdelftallen voetballenJoenepsv wrote: ↑11 Aug 2023, 09:01Het is alleen vruchtbaarder gebleken omdat er al jaren geen echte talenten voor Jong PSV zijn gehaald. In het verleden hebben we gezien dat als je durft te investeren in jongens als Malen, Rosario, Mauro, Saibari en Ledezma dat zich dat best uitbetaald. Maar de afgelopen jaren is er nauwelijks talent gehaald voor Jong dat eerste elftal potentie had. Op Sealy na misschien.
Saibari is underrated.
- Joenepsv
- Legende
Op proef ja. Pas vanaf zijn 18e speler van PSV.Trixm wrote: ↑11 Aug 2023, 09:16Mauro kwam op zijn 15e al in jeugdelftallen voetballenJoenepsv wrote: ↑11 Aug 2023, 09:01
Het is alleen vruchtbaarder gebleken omdat er al jaren geen echte talenten voor Jong PSV zijn gehaald. In het verleden hebben we gezien dat als je durft te investeren in jongens als Malen, Rosario, Mauro, Saibari en Ledezma dat zich dat best uitbetaald. Maar de afgelopen jaren is er nauwelijks talent gehaald voor Jong dat eerste elftal potentie had. Op Sealy na misschien.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
-
Een speler buiten de EU mag pas in Europa tekenen als hij 18 is
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
-
- Meervoudig international
Als ik hier op het forum de berichten lees over op handen zijnde transfers (Schouten en Vranckx), doet me dat vermoeden dat Ibi inmiddels bijna verkocht is…
- hondjevandebakker
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Misschien al eens eerder besproken, maar ik zie soms door de bomen de twitteraars niet meer. Hoe betrouwbaar is deze Aouna? Mocht dit waar zijn, dan gaat dit waarschijnlijk snel en speelt hij vandaag misschien zijn laatste wedstrijd.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- Teletubby
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Chucky Lozano
Ze hebben natuurlijk niet voor niets een miljoenenbod op Schouten gedaan. Dat geld moet ergens vandaan komen.
-
- Nationale topspeler
Het zijn bijna ook allemaal Italianen die 30.000 tweetjes per dag eruit gooien. Deze man zei vorige week dat Vranckx zo goed als rond was toch? Nou dat was in ieder geval (nog) niet waar. Volgens mij is die plettenburg voor Bayern wel echt de Rik Elfrink qua betrouwbaarheid. Hij heeft nog niks over Sangare getweet maar als hij erover gaat twitteren dan weten we hoe de vlag hangt.Vanthaman18 wrote: ↑12 Aug 2023, 10:51 Misschien al eens eerder besproken, maar ik zie soms door de bomen de twitteraars niet meer. Hoe betrouwbaar is deze Aouna? Mocht dit waar zijn, dan gaat dit waarschijnlijk snel en speelt hij vandaag misschien zijn laatste wedstrijd.
-
- Bankzitter
Deze is doorgaans betrouwbaar. Reken er maar op dat Sangaré gaat.Vanthaman18 wrote: ↑12 Aug 2023, 10:51 Misschien al eens eerder besproken, maar ik zie soms door de bomen de twitteraars niet meer. Hoe betrouwbaar is deze Aouna? Mocht dit waar zijn, dan gaat dit waarschijnlijk snel en speelt hij vandaag misschien zijn laatste wedstrijd.
Verwacht zelf ook nog dat Southampton en/of Liverpool gaat bieden dit weekend.
-
- Vaste waarde in elftal
Wat zou Bayern toch een geweldige stap zijn voor hem.
Onze laatste 3 toptransfers naar Liverpool Chelsea en dan nu Bayern.
Zo zie je maar dat PSV de perfecte stap is;)
Maar wat ga ik man missen. Het lijkt soms alsof hij tegen z'n kleine neefjes staat te voetballen.
Onze laatste 3 toptransfers naar Liverpool Chelsea en dan nu Bayern.
Zo zie je maar dat PSV de perfecte stap is;)
Maar wat ga ik man missen. Het lijkt soms alsof hij tegen z'n kleine neefjes staat te voetballen.
-
- Basisspeler
Sangaré naar Bayern is toch echt vet.
Ik baal er ontzettend van dat hij hoogstwaarschijnlijk PSV gaat verlaten binnen de kortste keren. Maar als hij dan naar zo'n club kan gaan en wij Aster + Schouten kunnen kopen, dan gaan we er misschien niet eens op achteruit ook.
Ik baal er ontzettend van dat hij hoogstwaarschijnlijk PSV gaat verlaten binnen de kortste keren. Maar als hij dan naar zo'n club kan gaan en wij Aster + Schouten kunnen kopen, dan gaan we er misschien niet eens op achteruit ook.
- These users thanked the author Brabander for the post (total 3):
- Fc Denzel • Tikkieterug • Ykhim