Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

kastoekast wrote: 15 Feb 2022, 13:36 Kan het dan zo zijn dat PSV hem ff wilt huren voor een jaar zodat vertessen of bakayoko ff kunnen rijpen zodat ze dan het jaar erna goed genoeg zijn voor de basis.

Ik vind het maar apart
En ik vind het apart hoe je denkt dat Vertessen zou moeten "rijpen" achter een 17jarige speler.
DadOfThree wrote: 15 Feb 2022, 13:37
Ardbeg wrote: 15 Feb 2022, 12:09

Ja hoe is het, dit is kei en kei en kei oud nieuws, haha. Niet mijn schuld dat jij hem verkeerd interpreteert :L De knipoog was omdat hij ondertussen totaal onhaalbaar is.
Man, ik heb bijna 4 kinderen.. Ik heb alleen maar tijd om de kop van een artikel te lezen.. En over die knipoog had ik helemaal heen gekeken.
Dus met mijn interpretatie is niets mis volgens mij (en jij bent ook niet echt een lul)
Oh jawel hoor, ik ben af en toe een lul :D
Last edited by Ardbeg on 15 Feb 2022, 13:46, edited 1 time in total.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Och, zolang je dat niet per foto kenbaar maakt binnen PSV...
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 15 Feb 2022, 13:40
kastoekast wrote: 15 Feb 2022, 13:36 Kan het dan zo zijn dat PSV hem ff wilt huren voor een jaar zodat vertessen of bakayoko ff kunnen rijpen zodat ze dan het jaar erna goed genoeg zijn voor de basis.

Ik vind het maar apart
En ik vind het apart hoe je denkt dat Vertessen zou moeten "rijpen" achter een 17jarige speler.
DadOfThree wrote: 15 Feb 2022, 13:37
Man, ik heb bijna 4 kinderen.. Ik heb alleen maar tijd om de kop van een artikel te lezen.. En over die knipoog had ik helemaal heen gekeken.
Dus met mijn interpretatie is niets mis volgens mij (en jij bent ook niet echt een lul)
Oh jawel hoor, ik ben af en toe een lul :D
Daarom vind ik het ook apart, geef Vertessen dan gewoon de kans.
Hij is eigen jeugd en je kan hem later weer verkopen
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hij kan ook linksbuiten spelen. Ik krijg een gek gevoel dat City uiteindelijk Cody wil kopen en dat er nu al iets in een deal zit.. Maar ik verwacht eerder dat PSV een bepaald % krijgt bij toekomstige verkopen.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
FOOTB_REM_S: No

Is het misschien een idee om even te kijken of er überhaupt een deal komt en zo ja, wat de inhoud daarvan dan is? Hoeveel jaren huur, welke andere voorwaarden/voordelen voor na de verhuurperiode bijvoorbeeld?
#FreeGeneratie4
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

kastoekast wrote: 15 Feb 2022, 13:42
Ardbeg wrote: 15 Feb 2022, 13:40

En ik vind het apart hoe je denkt dat Vertessen zou moeten "rijpen" achter een 17jarige speler.



Oh jawel hoor, ik ben af en toe een lul :D
Daarom vind ik het ook apart, geef Vertessen dan gewoon de kans.
Hij is eigen jeugd en je kan hem later weer verkopen
https://www.memesmonkey.com/images/meme ... a7d09.jpeg
Last edited by Ardbeg on 15 Feb 2022, 13:46, edited 1 time in total.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Alles staat of valt met de voorwaarden. Huur je hem voor 2 of 3 jaar voor nop en krijg je een percentage doorverkoop? Dikke prima als het een geweldig talent is. Of is het een optie tot koop waarbij City vervolgens een terugkoop recht heeft? Of is het gewoon een kale huur? Maar als het dan een absolute topper is dan heb je er ook nog plezier aan. Hij kan ook niet in je shirt spelen.

Heel benieuwd.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 15 Feb 2022, 13:44 Hij kan ook linksbuiten spelen. Ik krijg een gek gevoel dat City uiteindelijk Cody wil kopen en dat er nu al iets in een deal zit.. Maar ik verwacht eerder dat PSV een bepaald % krijgt bij toekomstige verkopen.
Ja, zo een gevoel heb ik ook.
Stel PSV heeft 10 procent doorverkoop en city verkoopt hem voor 40mil, dan heb je mooi 4mil in de pocket
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 15 Feb 2022, 13:46 Alles staat of valt met de voorwaarden. Huur je hem voor 2 of 3 jaar voor nop en krijg je een percentage doorverkoop? Dikke prima als het een geweldig talent is. Of is het een optie tot koop waarbij City vervolgens een terugkoop recht heeft? Of is het gewoon een kale huur? Maar als het dan een absolute topper is dan heb je er ook nog plezier aan. Hij kan ook niet in je shirt spelen.

Heel benieuwd.
Exact. Het ligt allemaal aan de voorwaarden. Het is een heel interessante markt waarbij je dus echt spelers in ons tenue kan krijgen die normaal gesproken onhaalbaar zouden zijn. Wat een gezeik roept 'huren' bij sommige fans altijd op zeg. En inderdaad, zo'n toptalent kan ook niet in je shirt spelen. Dat wil je ook niet.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Er zijn wel nieuwe regels m.b.t. het verhuren van spelers. Wellicht kopen wij de speler samen met City.
Zie hieronder het bericht over de verhuur van spelers:
https://sportmagazine.knack.be/sport/vo ... aging%20op.

Daarnaast heeft Brands dit eens geopperd:
https://www.vi.nl/nieuws/PSV-wil-samen- ... lers-kopen

Dus op basis van de nieuwe regels en de wens die Brands eerder uitgesproken heeft kan het ook om een andere constructie gaan.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Dat is wat het plan is heb ik begrepen uit de kringen van vdWallen. Brands heeft dat al goed uitgewerkt en zijn netwerk uitgebreid.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 15 Feb 2022, 13:55 Dat is wat het plan is heb ik begrepen uit de kringen van vdWallen. Brands heeft dat al goed uitgewerkt en zijn netwerk uitgebreid.
Wat precies? Het samen kopen van een speler?
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het samen kopen van een speler ja. Word daar wel blij van. Je moet creatief zijn en op deze manier haal je wel echt topspelers binnen. In Brands we trust.
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik denk dat PSV echt niet zo dom is dat ze een speler huren om de ontwikkeling van bakayoko tegen te houden.
Het heeft denk ik te maken met de voorwaarden zoals 'ShovingNE2' eerder aangaf.
d'Oude
Vaste waarde in elftal
Posts: 658
Joined: 04 Nov 2020, 16:05
FOOTB_REM_S: No

Als het zo is dat PSV een bepaalde visie heeft en Brands daar beter in past, gaat het vooral om de lange termijn visie van PSV. Niet zo zeer de persoon die dat uit gaat voeren. Ik denk dat de toegevoegde waarde van Brands vooral is dat het een AD met een TD achtergrond en PL ervaring in die rol.
Dit kan helpen in het uitvoeren van de visie maar is niet noodzakelijk de visie zelf.
One can only hope
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

https://www.ed.nl/PSV/PSV-in-de-race-vo ... um=twitter

Mogelijk voor Jong PSV in eerste instantie en Rik spreekt hier nog over huur, maar dat wordt natuurlijk later allemaal pas duidelijk.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 15 Feb 2022, 13:52 Er zijn wel nieuwe regels m.b.t. het verhuren van spelers. Wellicht kopen wij de speler samen met City.
Zie hieronder het bericht over de verhuur van spelers:
https://sportmagazine.knack.be/sport/vo ... aging%20op.

Daarnaast heeft Brands dit eens geopperd:
https://www.vi.nl/nieuws/PSV-wil-samen- ... lers-kopen

Dus op basis van de nieuwe regels en de wens die Brands eerder uitgesproken heeft kan het ook om een andere constructie gaan.
Precies mijn gedachte. Ik denk dat PSV deze speler mogelijk koopt 'samen' met City. City kan straks minder spelers verhuren en dan is dit een interessante constructie. Deze spelers zijn anders niet haalbaar voor PSV maar nu ontstaat er mogelijk wel de kans.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 15 Feb 2022, 13:07 Kijk eens aan. Ons @Ykhim , bekend mee? Initieel word ik niet zo siked van het lenen van een 17jarige speler.
Ik ben bekend met de speler en de eventuele deal. Over dat laatste mag en ga ik niet teveel zeggen.

Het is een heel groot talent en ik denk niet dat hij bij Jong PSV gaat spelen, maar het is in principe een rechtsbuiten en daar staat bij ons Madueke, terwijl Vertessen en Bakayoko er ook nog kunnen spelen. Als linksbuiten is het een mindere speler, maar daar komt natuurlijk wel een vacature vrij. Benieuwd hoe PSV dat ziet.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Je kunt hem ook gewoon zelf kopen maar waarbij Manchester City een gelimiteerde, eenzijdige koppositie heeft. Dus PSV betaalt 5 miljoen en City 2 maar daarvoor kunnen ze hem over 2 jaar voor 15 miljoen overnemen. PSV blij met de kwaliteit spelers en mogelijk verdienstmodel, speler blij want heeft lange termijn perspectief en kan eerst wennen en aan spelen toe komen en City blij want het kost ze relatief weinig en kunnen pure kwaliteit voor terug krijgen mits alles goed gaat.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 15 Feb 2022, 14:17
Ardbeg wrote: 15 Feb 2022, 13:07 Kijk eens aan. Ons @Ykhim , bekend mee? Initieel word ik niet zo siked van het lenen van een 17jarige speler.
Ik ben bekend met de speler en de eventuele deal. Over dat laatste mag en ga ik niet teveel zeggen.

Het is een heel groot talent en ik denk niet dat hij bij Jong PSV gaat spelen, maar het is in principe een rechtsbuiten en daar staat bij ons Madueke, terwijl Vertessen en Bakayoko er ook nog kunnen spelen. Als linksbuiten is het een mindere speler, maar daar komt natuurlijk wel een vacature vrij. Benieuwd hoe PSV dat ziet.
Ik denk, ondanks dat Vertessen het anders ziet, hij nooit basisspeler gaat worden en eieren voor zijn geld gaat kiezen. Bakayoko heeft ook nog alles te bewijzen en als deze speler echt zo goed is dat Bakayoko daar bij in het niet valt: Hey, all is fair in love and war. In de beelden die ik net heb gezien, combineert hij regelmatig een echt hoge snelheid met goede handeling. Indrukwekkend wel.
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

We gaan het zien. Ik ben vooral benieuwd naar de constructie als het rondkomt.

PSV moet natuurlijk geen spelers voor andere clubs gaan opleiden
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dus je suggereert wel dat het nu om een andere constructie gaat dan bij een kale huur.. [mention]Ykhim[/mention] :D
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

kastoekast wrote: 15 Feb 2022, 14:23 We gaan het zien. Ik ben vooral benieuwd naar de constructie als het rondkomt.

PSV moet natuurlijk geen spelers voor andere clubs gaan opleiden
En waarom moet PSV dat niet doen? Ligt allemaal aan de hoe en wat.

[mention]Ykhim[/mention] Robben speelde bij ons ook veelal links en rond de 16 😅
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 15 Feb 2022, 14:21Ik denk, ondanks dat Vertessen het anders ziet, hij nooit basisspeler gaat worden en eieren voor zijn geld gaat kiezen. Bakayoko heeft ook nog alles te bewijzen en als deze speler echt zo goed is dat Bakayoko daar bij in het niet valt: Hey, all is fair in love and war. In de beelden die ik net heb gezien, combineert hij regelmatig een echt hoge snelheid met goede handeling. Indrukwekkend wel.
Sávio is echt een goeie speler, inderdaad. En nog steeds pas 17. Maar fotoshop Vertessen in een shirt van Flamengo, maak een leuk filmpje van z'n acties en dan denk je ook: zo, aardige speler zeg! Die moet je wat mij betreft ook de ruimte geven als je ziet wat hij levert voor iemand die nog niet heel lang als een topfitte professional rondloopt. Ik schat zo in dat ze op hetzelfde niveau zitten, al zijn het natuurlijk hele andere spelers.
ComeOnPSV wrote: 15 Feb 2022, 14:24 Dus je suggereert wel dat het nu om een andere constructie gaat dan bij een kale huur.. @Ykhim :D
Je kunt me van alles vragen, maar ik ga niks bevestigen en ook niet ontkennen :mrgreen:
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Vertessen kan natuurlijk ook in de spits (wat zijn beste positie is).
Ik ben benieuwd. Het gerucht is serieus, omdat het van Fabrizio komt. Maar zoals jij zegt verwacht ik ook niet 1-2-3 dat hij in Jong komt maar gewoon bij PSV 1.
Locked