Noni Madueke
-
- Meervoudig international
Ben wel benieuwd naar wat sappige nieuwtjes over Maddy . Laat maar komen zou ik zeggen (net als Maddy zelf)
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
Tja. Ik vind de video's die ze maakt echt leuk. Ik zie haar nog wel een keer de overstap maken naar ESPN.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Internationale topspeler
Ik wacht al weken op wat andere video's van haar :nietszetteg: :banaan9:ShovingNE2 wrote: ↑02 May 2021, 10:10 Tja. Ik vind de video's die ze maakt echt leuk. Ik zie haar nog wel een keer de overstap maken naar ESPN.
- Ardbeg
- Mister PSV
KansloosBubba Gump wrote: ↑02 May 2021, 08:09 Ben wel benieuwd naar wat sappige nieuwtjes over Maddy . Laat maar komen zou ik zeggen (net als Maddy zelf)
-
Sorry Gert-Jan, ik was even vergeten dat dit het forum van ChristenUnie was.
Hopelijk is Maddy ergens een heel gelukkige huisvrouw in een perfect gezin en heeft ze niet gezondigd.
Hopelijk is Maddy ergens een heel gelukkige huisvrouw in een perfect gezin en heeft ze niet gezondigd.
- PCGC
- Vedette
Bubba Gump wrote: ↑02 May 2021, 11:01 Sorry Gert-Jan, ik was even vergeten dat dit het forum van ChristenUnie was.
#FreeGeneratie4
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik vind het gewoon allemaal een beetje sneu en thirsty. Ik verwacht dat soort posts van een 12jarige.Bubba Gump wrote: ↑02 May 2021, 11:01 Sorry Gert-Jan, ik was even vergeten dat dit het forum van ChristenUnie was.
- Magnus
Ben je nou trots op jezelf? Bedenk maar eens hoe je het zou vinden als het niet Maddy, maar je vriendin, of je zus, of je moeder is die hier op deze manier besproken wordt.Bubba Gump wrote: ↑02 May 2021, 11:01 Sorry Gert-Jan, ik was even vergeten dat dit het forum van ChristenUnie was.
Het is al kinderachtig dat elke keer dat ze te sprake komt, er een aantal geilneven op moeten duiken om te benadrukken hoe lekker ze wel niet is. Maar dit is wel even next-level.
-
Ok, dit loopt weer totaal uit de hand. De garnalennneuker termen vliegen weer over het forum hier. Moet kunnen wat mij betreft , vrijheid van meningsuiting is een groot goed. Net zoals ik het moet vinden kunnen dat er wel eens een grapje wordt gemaakt over een prachtvrouw als
Maddy . En gezien de strekking van meerdere andere Posts zijn er toch een aantal het met me eens.
Zand erover, (nee niet over Maddy) en op naar de volgende..
Maddy . En gezien de strekking van meerdere andere Posts zijn er toch een aantal het met me eens.
Zand erover, (nee niet over Maddy) en op naar de volgende..
Last edited by Bubba Gump on 02 May 2021, 11:59, edited 1 time in total.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Gebeurt bij mijn vriendin heel vaak. Geen enkel probleem. Gebeurt andersom ook bij mannen hoor, ook geen enkel probleem. Je kunt het ook als compliment zien. Het is nogal een gedoe tegenwoordig hoor. Wat mag je wel en niet meer zeggen.Magnus wrote: ↑02 May 2021, 11:42Ben je nou trots op jezelf? Bedenk maar eens hoe je het zou vinden als het niet Maddy, maar je vriendin, of je zus, of je moeder is die hier op deze manier besproken wordt.Bubba Gump wrote: ↑02 May 2021, 11:01 Sorry Gert-Jan, ik was even vergeten dat dit het forum van ChristenUnie was.
Het is al kinderachtig dat elke keer dat ze te sprake komt, er een aantal geilneven op moeten duiken om te benadrukken hoe lekker ze wel niet is. Maar dit is wel even next-level.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Waarom moet in dergelijke situaties altijd het begrip ‘vrijheid van meningsuiting’ erbij gehaald worden? Dat het dan lijkt of die uitingen grondwettelijk gezekerd zijn of zo? Zelf zou ik ervoor kiezen om zo’n begrip hier heulemaal niet aan te koppelen. Maakt het nog een tikkie kinderachtiger…
- Magnus
Als compliment zien.. kerel.. Jij beschouwt het een compliment als een van je vrienden opmerkt dat je vriendin de halve groep is rondgegaan?deninho32 wrote: ↑02 May 2021, 11:59Gebeurt bij mijn vriendin heel vaak. Geen enkel probleem. Gebeurt andersom ook bij mannen hoor, ook geen enkel probleem. Je kunt het ook als compliment zien. Het is nogal een gedoe tegenwoordig hoor. Wat mag je wel en niet meer zeggen.Magnus wrote: ↑02 May 2021, 11:42
Ben je nou trots op jezelf? Bedenk maar eens hoe je het zou vinden als het niet Maddy, maar je vriendin, of je zus, of je moeder is die hier op deze manier besproken wordt.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Mijn reactie zou zijn 'ze ontkent het zelf, maar als iedereen het roept zal er wel een kern van waarheid in zitten'.. Heb voor de zekerheid even overlegd met mevrouw deninho en ze is het volledig met me eens. Als ze zich druk zou moeten maken om die opmerkingen of tegen haar kont slaan zou ze een triest leven hebben. Je kiest er zelf voor om beledigd te zijn.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Jij mag ook zeggen wat je wilt, zelfs wat ranzige teksten bezigen, geen probleem, maar het heeft niets van doen met vrijheid van meningsuiting. Je denkt grappig, slim of weet ik wat te zijn, mag, maar… Laat maar, te lastig wellicht