Jij hebt natuurlijk liever el Ghazi in de spits als luuk weereens geblesseerd is?
Nee. Maar knap dat je die conclusie trekt Ik zie liever dat PSV stopt met middelmaat als El Ghazi en deze Silva aantrekken en eens ballen toont op de transfermarkt.
Een spits erbij halen is goed. Nodig ook. Maar waarom weer niet verder kijken dan een half jaar en waarom weer iemand die alles nog te bewijzen heeft? Iemand die bovendien een complete flop is bij Wolves (nummer 16 van de PL) en weg mocht bij Anderlecht die in de grootste crisis in hun geschiedenis zitten. Lekkere cv. Korte termijn visie ten top en dat is precies waarom we nu in de shit zitten.
Lees jij uberhaupt wat mensen typen... hij heeft ZELF een transferverzoek ingediend en die jongen was gvd 18-jaar toen hij naar Wolves ging, hoeveel talenten van 18 die ineens de stap naar de PL maken die slagen ken jij?!
Daarbij scoorde hij 11 keer in de tijd bij Anderlecht toen ze in hun grootste crisis ooit zitten dus aan wie ligt het dan?
Hoe de fuck gaan jullie hier mierenneuken over een rugnummer. Alsof 10 heilig is. 10 is vrijgekomen, dus waarom zou Fabio deze niet mogen dragen? Wie het eerst komt, ............. En waarom gaan jullie hier meteen vreemde conclusies aan trekken?
Oneeeee rugnummer 10 is vergeven. Alles is nog kutter dan kut! Er komt niks meer bij. Fabio gaat rechtsbuiten spelen, want Brands geeft aan dat ie op meerdere plekken kan spelen (wat ie over IEDERE speler zegt, behalve Luuk, want dat is een stijve hark). Fabio kan er geen kut van, want huurspeler.
Kalm aan jongens! Ja, het is verdomd laat, maar poehee, jullie zijn net een stelletje wijven
Gelukkig dat het eindelijk rond is. Heb niet hele hoge verwachtingen, maar ben blij dat we eindelijk een optie erbij hebben. De bank van gisteren was lachwekkend.
Hatseflats wrote: ↑25 Jan 2023, 14:45
Hoe de fuck gaan jullie hier mierenneuken over een rugnummer. Alsof 10 heilig is. 10 is vrijgekomen, dus waarom zou Fabio deze niet mogen dragen? Wie het eerst komt, ............. En waarom gaan jullie hier meteen vreemde conclusies aan trekken?
Oneeeee rugnummer 10 is vergeven. Alles is nog kutter dan kut! Er komt niks meer bij. Fabio gaat rechtsbuiten spelen, want Brands geeft aan dat ie op meerdere plekken kan spelen (wat ie over IEDERE speler zegt, behalve Luuk, want dat is een stijve hark). Fabio kan er geen kut van, want huurspeler.
Kalm aan jongens! Ja, het is verdomd laat, maar poehee, jullie zijn net een stelletje wijven
Hatseflats!!
We gaan het zien. Je kunt er geen conclusies uit trekken maar een signaal is het natuurlijk zeker wel. Je kunt ook je kop volledig in het zand stoppen natuurlijk.
Hatseflats wrote: ↑25 Jan 2023, 14:45
Hatseflats!!
We gaan het zien. Je kunt er geen conclusies uit trekken maar een signaal is het natuurlijk zeker wel. Je kunt ook je kop volledig in het zand stoppen natuurlijk.
Leg eens uit. Alsof een speler niet bij PSV komt spelen omdat ie rugnummer 10 niet krijgt.
Leg eens uit. Alsof een speler niet bij PSV komt spelen omdat ie rugnummer 10 niet krijgt.
Nee, maar wat ik hierboven al aangeef - normaal gesproken houd je dat soort nummers vrij voor de "grote" aankopen.
Goed, de deal valt dus prima uit te leggen. Weinig idee wat ervan te verwachten, maar elke nieuwe speler start uiteraard met een schone lei. Bem-vindo Fabio.
Nee, maar wat ik hierboven al aangeef - normaal gesproken houd je dat soort nummers vrij voor de "grote" aankopen.
Nr 11 is toch ook nog vrij?
Klopt, maar als je #10 en #11 vertrekken kun je het als signaal interpreteren (nogmaals voor de slechte lezers: geen conclusies!) dat wanneer er een 20-jarige huurling de nieuwe #10 wordt er mogelijk (nogmaals: geen conclusie!) geen 2 nieuwe buitenspelers gaan komen.
7, 10, 11 zijn populaire nummers, dus die houd je in principe vrij voor de grote aankopen wat ik al aangaf.
Nee. Maar knap dat je die conclusie trekt Ik zie liever dat PSV stopt met middelmaat als El Ghazi en deze Silva aantrekken en eens ballen toont op de transfermarkt.
Een spits erbij halen is goed. Nodig ook. Maar waarom weer niet verder kijken dan een half jaar en waarom weer iemand die alles nog te bewijzen heeft? Iemand die bovendien een complete flop is bij Wolves (nummer 16 van de PL) en weg mocht bij Anderlecht die in de grootste crisis in hun geschiedenis zitten. Lekkere cv. Korte termijn visie ten top en dat is precies waarom we nu in de shit zitten.
Lees jij uberhaupt wat mensen typen... hij heeft ZELF een transferverzoek ingediend en die jongen was gvd 18-jaar toen hij naar Wolves ging, hoeveel talenten van 18 die ineens de stap naar de PL maken die slagen ken jij?!
Daarbij scoorde hij 11 keer in de tijd bij Anderlecht toen ze in hun grootste crisis ooit zitten dus aan wie ligt het dan?
Ja nadat hij op de bank terecht kwam door dat zijn doelpuntenproductie stokte en hij een discussie met de trainer had gehad. Dan zullen er meer spelers een transferverzoek indienen. Riemer vertelde wel dat er geen ruzie was maar dat hij Fabio Silva niet altijd even gepassioneerd vond om voor Anderlecht te spelen. Het feit dat ze het prima vonden om in die crisis hun topscorer te laten gaan zegt genoeg lijkt me.
En ja, hij was 18 maar dat doet er toch niet toe als je over een flop spreekt? Zo kun je alles wel met de mantel der liefde bedekken. Feit is dat hij 40 miljoen heeft gekost en 4 keer heeft gescoord in 56 wedstrijden. Bijzonder mager voor een spits en dan mag je wmb van een flop spreken. Maar als jouw eisen hoger of lager liggen is dat prima natuurlijk. En ik vind het ook prima als er supporters in hun nopjes zijn met deze deal uiteraard.
alu.w wrote: ↑25 Jan 2023, 15:13
Dat het lekker boeiend is. Al heeft ie nummer 69, als ie maar scoort.
Je snapt het niet. Dat kan natuurlijk ook.
Ik snap het wel. Jij vindt dat de 'grote' nummers beschikbaar moeten zijn voor grote aankopen. Maar tegenwoordig hebben de grote aankopen vaak de meest gekke nummers. Ergo: maakt niks uit, het zegt niks.
Eindhovenvoetbal wrote: ↑25 Jan 2023, 13:18
Interessante speler. Waardeloze constructie, maar goed, beter dan niks.
Hoezo waardeloze constructie? we betalen geen huursom.
Ik vind dat je alleen moet huren met optie tot koop. Nu leiden we op voor Wolves. Geen fan van. Maar zoals ik al zei: beter dan niks en soms kan het niet anders.
Klopt, maar als je #10 en #11 vertrekken kun je het als signaal interpreteren (nogmaals voor de slechte lezers: geen conclusies!) dat wanneer er een 20-jarige huurling de nieuwe #10 wordt er mogelijk (nogmaals: geen conclusie!) geen 2 nieuwe buitenspelers gaan komen.
7, 10, 11 zijn populaire nummers, dus die houd je in principe vrij voor de grote aankopen wat ik al aangaf.
Dat er niet nog 2 aankopen zullen komen, is niet zo verrassend, toch? Misschien 1 aankoop (kan dan nr 11 krijgen) en 1 huur (die zoekt dan maar een ander nr uit). Götze speelde hier ook met 27 terwijl Adrian Fein nr 11 kreeg...
Waar ben je allemaal mee bezig?
10 is toch ook juist geen rugnummer voor een vleugelspeler? Dus er is ruimte voor een nummer 11 en 7. Of niet. Of wel...
trouwepsvfan wrote: ↑25 Jan 2023, 16:25
Van dat lelijke sikje krijg ik idd een slappe.
Een slappe tiet of wat?
Je bent op de hoogte van het feit dat vrouwen net als mannen een erectie kunnen krijgen? Bij de mannen is het de penis, bij de vrouwen de clitoris. Hier wat leesvoer: