PSV - Feyenoord I Johan Cruijff Schaal (04/08/2024)
-
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Idd intensiteit. Wat, áls we van F verliezen, altijd weer de reden is.Standbeeld wrote: ↑04 Aug 2024, 18:44 Op zich zitten de patronen wel nog in ons spel. Er is een basis. Ik vind alleen de intensiteit nog tammetjes. Zal ermee te maken hebben dat we vandaag pas de eerste serieuze wedstrijd van het seizoen spelen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
-
- Legende
Verdedigend staat het bijzonder slecht..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- Juancho
- Mister PSV
Wat gepruts weer achterin. Je mag blij zijn dat je niet met 1-3 de rust in gaat. Lijkt helemaal nergens op zo. Elke poging tot aanvallen van Feyenoord is gevaarlijk, mede door eigen gepruts.
Ik mis Schouten ook als veldheer op het middenveld. Linies bij elkaar houden.
Ik mis Schouten ook als veldheer op het middenveld. Linies bij elkaar houden.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Nationale topspeler
-
- Internationale topspeler
Ook vanuit het middenveld. Vallen enorme ruimtes steeds. Gat tussen verdediging en middenveld is enorm
- These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post:
- Schnitzel2023
-
- Meervoudig international
-
- Moderator
-
- Jeugdinternational
Dat doet hij sowieso, de enige linksback die we nog hebben.
Niet teveel zorgen maken heren, er staan nu 3 verdedigers in die straks gewoon gaan banken of in het geval van Schouten op een andere positie terecht gaan komen. Met een mogelijk vertrek van Teze kan dat zelfs de 4e zijn.
- Joenepsv
- Legende
We spelen niet heel slecht maar we hebben een linksback van niveautje Heracles die nooit beter wordt. Deze opstelling is een direct gevolg van het beleid. Oppegard heeft niks bij PSV te zoeken en Schouten is veel meer waard op het middenveld dan achterin. Dat we wachten op een Sepp snap ik maar dat we door willen met knakworsten als Obispo en Oppegard vind ik onbegrijpelijk. Dit was het moment geweest om je defensie CL proof te maken maar ondertussen hebben we nog twee fitte verdedigers waarvan met een beetje pech deze week één de trein pakt naar Monaco.
-
- Vedette
Ontzettend onnodig dit. Tot de gelijkmaker was er geen vuiltje aan de lucht en was het wachten op de tweede goal. Na de gelijkmaker geef je alles zo weg. Hopelijk weet Stewart snel wat verdedigers erbij te halen. Zo’n jongen als Oppegard, dat kan niet als je straks de CL in gaat.
- Juancho
- Mister PSV
Kan Lozano geen linksback? Die is ook nu weer een hele dure bankzitter. En met wat energie en mentaliteit moet het toch niet zo lastig zijn om beter te spelen dan Oppegard.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Hatseflats
- Vedette
- Armada
- Internationale topspeler
Ik vernam dat PSV een Japanse aanvaller van Sparta als back zag.Samwise wrote: ↑04 Aug 2024, 18:53Dat doet hij sowieso, de enige linksback die we nog hebben.
Niet teveel zorgen maken heren, er staan nu 3 verdedigers in die straks gewoon gaan banken of in het geval van Schouten op een andere positie terecht gaan komen. Met een mogelijk vertrek van Teze kan dat zelfs de 4e zijn.
- Standbeeld
- Mister PSV
Het is ook niet per se dat ik denk dat we nog echt heel veel meer kunnen geven. Gewoon dat het lijkt alsof we conditioneel nog niet op niveau zijn.ziege maar ook zagge wrote: ↑04 Aug 2024, 18:51Idd intensiteit. Wat, áls we van F verliezen, altijd weer de reden is.Standbeeld wrote: ↑04 Aug 2024, 18:44 Op zich zitten de patronen wel nog in ons spel. Er is een basis. Ik vind alleen de intensiteit nog tammetjes. Zal ermee te maken hebben dat we vandaag pas de eerste serieuze wedstrijd van het seizoen spelen.