Yep, helaas.
Flightradar
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Is vanochtend al een privejet van brussel naar eindhoven gevlogenZwartePuma wrote: ↑02 Aug 2023, 12:38 https://www.flightradar24.com/PC24/316873d3
Brussel > Eindhoven ??
Check out playback of PH-GHZ on Flightradar24. https://fr24.com/data/aircraft/ph-ghz#3167f8d0
-
- Ballenjongen
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Chucky Lozano
Omdat het qua tijd en milieubelasting nergens op slaat.
-
- Ballenjongen
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Fiets, auto, trein, boot…. Het is allemaal even ver hè.ZwartePuma wrote: ↑02 Aug 2023, 21:07Zit zeker wel tijdwinst in icm dat hij waarschijnlijk verplaatst wordt om vanuit Eindhoven naar de desbetreffende bestemming af te reizen. Of pak jij de fiets naar Brussel?
-
- Nationale topspeler
Kan je dat zelf echt niet bedenken? Normale mensen moeten allemaal extra belasting betalen bij een vliegticket terwijl die privevliegtuigen maar blijven vliegen.
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Chucky Lozano
Brussel Zaventem is vanaf Eindhoven een uur en een kwartier rijden. Ik ben geen klimaatpaus, maar ik denk oprecht dat je met alle dingen er omheen je langer over doet met vliegtuig. Onzin dus en verbieden.ZwartePuma wrote: ↑02 Aug 2023, 21:07Zit zeker wel tijdwinst in icm dat hij waarschijnlijk verplaatst wordt om vanuit Eindhoven naar de desbetreffende bestemming af te reizen. Of pak jij de fiets naar Brussel?
-
- Regelmatige invaller
Boot is zeker wel een flinke omwegVanthaman18 wrote: ↑02 Aug 2023, 21:17Fiets, auto, trein, boot…. Het is allemaal even ver hè.ZwartePuma wrote: ↑02 Aug 2023, 21:07
Zit zeker wel tijdwinst in icm dat hij waarschijnlijk verplaatst wordt om vanuit Eindhoven naar de desbetreffende bestemming af te reizen. Of pak jij de fiets naar Brussel?
Daarnaast, als je op Ehv een jet nodig hebt maar er geen beschikbaar is, en je moet dus een jet laten komen. Is het makkelijker om hem in te laten vliegen dan dat iemand hem achter op zijn fiets komt brengen ;P
-
- Vedette
https://www.flightradar24.com/data/aircraft/cs-clb#
Eentje vertrekt vanmiddag naar Farnborough, bij Londen.
Eentje vertrekt vanmiddag naar Farnborough, bij Londen.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
- Ballenjongen
is dit vliegtuigjes volgen en hier neer plompen inmiddels niet een beetje klaar? Ik zie ze hier dagelijks verschijnen met de vraag: is dit wat?
Zoals Mark Versteden dit in het verleden heeft geïntroduceerd was leuk en uniek. Maar inmiddels hier dagelijks iedere jet te plaatsen is een beetje zinloos.
Ja ik kies er zelf voor om het te lezen maar misschien moeten jullie iets kritischer worden?
Zoals Mark Versteden dit in het verleden heeft geïntroduceerd was leuk en uniek. Maar inmiddels hier dagelijks iedere jet te plaatsen is een beetje zinloos.
Ja ik kies er zelf voor om het te lezen maar misschien moeten jullie iets kritischer worden?
-
- Vedette
Ben je speciaal lid geworden op het forum om dit te posten?Monkey Business wrote: ↑03 Aug 2023, 10:27 is dit vliegtuigjes volgen en hier neer plompen inmiddels niet een beetje klaar? Ik zie ze hier dagelijks verschijnen met de vraag: is dit wat?
Zoals je het zelf al zegt: je kiest er zelf voor om het te lezen. Doe dat dan ook.
-
- Ballenjongen
de reactie waarvan je wist dat hij zou komen
nee hoor. ik lees het graag anders zou ik inderdaad niet komen kijken.
maar je kan niet ontkennen dat er itt andere jaren zoveel vluchten worden geplaatst en er werkelijk nog niks heeft bijgezeten
ik lees vooral. Maar wel dagelijks. De meeste topics zijn leuk, grappig of/en informatief
zie het als opbouwende kritiek. Niet om even via een enkel bericht mn gal te spuwen
fijne dag nog
maar je kan niet ontkennen dat er itt andere jaren zoveel vluchten worden geplaatst en er werkelijk nog niks heeft bijgezeten
ik lees vooral. Maar wel dagelijks. De meeste topics zijn leuk, grappig of/en informatief
zie het als opbouwende kritiek. Niet om even via een enkel bericht mn gal te spuwen
fijne dag nog
- SKERLA
- Legende
Ik plaats niet lang alle vluchten, maar het is moeilijk van te voren in te schatten welke eventueel interessant is. Vaak blijkt dat pas achteraf en in verreweg de meeste gevallen natuurlijk helemaal niet, omdat je bijna nooit kan weten wie er in zit of heeft gezeten.Monkey Business wrote: ↑03 Aug 2023, 10:34 de reactie waarvan je wist dat hij zou komen
fijne dag nog
Het is bijna net als lullen over tansfergeruchten dus; het meeste is gebaseerd op totaal niks
- TylerDurdn
- Internationale topspeler
Hoi Mark, terecht punt overigens.Monkey Business wrote: ↑03 Aug 2023, 10:34 de reactie waarvan je wist dat hij zou komen
fijne dag nog
Al blijft het grappig om te volgen.
- Ardbeg
- Mister PSV
Dan lees je het toch niet?Monkey Business wrote: ↑03 Aug 2023, 10:27 is dit vliegtuigjes volgen en hier neer plompen inmiddels niet een beetje klaar? Ik zie ze hier dagelijks verschijnen met de vraag: is dit wat?
-
- Ballenjongen
SKERLA wrote: ↑03 Aug 2023, 10:39Ik plaats niet lang alle vluchten, maar het is moeilijk van te voren in te schatten welke eventueel interessant is. Vaak blijkt dat pas achteraf en in verreweg de meeste gevallen natuurlijk helemaal niet, omdat je bijna nooit kan weten wie er in zit of heeft gezeten.Monkey Business wrote: ↑03 Aug 2023, 10:34 de reactie waarvan je wist dat hij zou komen
fijne dag nog
Het is bijna net als lullen over tansfergeruchten dus; het meeste is gebaseerd op totaal niks
daar heb je een punt
-
- Basisspeler
https://www.flightradar24.com/STQ444/316cacbc
Zou er iemand naar Düsseldorf gaan, kunnen ze ook wel met de auto gaan toch?
- SKERLA
- Legende
Rondje Corisca met tussenstop Eindhoven, wat deze betreft geef ik Monkey Business een heel klein beetje gelijkTomPSV023 wrote: ↑03 Aug 2023, 14:34Jorrit!Garnala wrote: ↑03 Aug 2023, 14:33 https://www.flightradar24.com/STQ444/316cacbc
https://www.flightradar24.com/data/aircraft/d-ckna#