Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Acht tot tien miljoen is te veel gezien zijn leeftijd. Dat rennen, werken, koppen en kleunen gaat Luuk geen jaren meer volhouden.
Last edited by Het Kanon on 25 Jul 2021, 15:09, edited 1 time in total.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We weten wat er gebeurt als een club 10 mln vraagt. Dan legt Don John een paardenhoofd in het bed en krijgen we de speler voor niets met een excuus briefje erbij.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb er nu minder moeite mee omdat we Pröpper voor niets hebben. Had je gezegd: samen voor 8 miljoen dan was ik blij. Maar goed: omdat we een mazzeltje hebben hoeft het niet over de balk natuurlijk. ik vind het ook veel.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou het een hele domme transfer vinden. Een snelle en beweeglijke aanvaller vervangen voor een logge trage spits. Ik zie in dit elftal ook geen plek voor Luuk. En buiten dat zou het veel verstandiger zijn om.te investeren in een jonge spits voor de lange termijn. We hebben meer dan voldoende ervaring ingekocht.
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 25 Jul 2021, 14:55 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/99 ... -hoog.html

Dubbele gevoelens. Hoopte op een ander type spits. Wel een garantie voor goals, als ze het spel aanpassen.
Weer eens het gebruikelijke kulverhaal in de media.
PSV heeft al een principe accoord met Sevilla.
De salariseis van de Jong en het aanbod van PSV ligt nog iets teveel uit elkaar.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind nog altijd dat het Luuk óf Zahavi moet zijn, ook nu we maar met 1 echte centrumspits spelen. De kans dat Zahavi weggaat lijkt mij bijna 0. Dus dan zie ik liever een andere speler komen, en Luuk eventueel volgend seizoen.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

[mention]Ailon[/mention] enig idee wat voor akkoord er is?

Off topic:
Ik houd het groene boekje niet meer bij.
Gewoon uit interesse..
Is het accoord of akkoord of mag allebei?
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Luuk de Jong geeft deze ploeg wel wat body, leiderschap en onverzettelijkheid. Daar is niks mis mee. Het is niet dat hij en Zahavi voorin een duo gaan vormen. Ik denk dat Zahavi naar de bank verdwijnt en dat LdJ en Madueke basisspelers zijn. Dat is voor ED-begrippen echt geweldig. Je kan dan ook gewoon een keer de lange bal spelen als het niet werkt. Hier wordt soms gedaan alsof Luuk de Jong een kreupele speler is, maar het is een man die de EL heeft gewonnen voor Sevilla. Dat kan niet als je zo matig bent als menigeen roept. Echt niet.

Hot take: Luuk de Jong gaat ons kampioen maken. De kampioenstransfer.
Last edited by Ykhim on 25 Jul 2021, 15:24, edited 1 time in total.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk dat Malen vervangen word door Madueke en dat iemand als Antonissen weer als talent word doorgeschoven in de Madueke-rol van afgelopen seizoen.

Luuk is geen spits die tot de verbeelding spreekt, maar wel een jongen waar je altijd wat aan hebt. Werkt zich de pleuris, scoort altijd wel en hij brengt lengte en kracht voorin. Benieuwd hoe, wanneer dit rond komt. We moeten nu gewoon compleet gaan worden want augustus staat bijna voor de deur.

En bij de andere clubs hebben ze nog steeds nachtmerries van hem. Europees gezien kan je wel even met hem aan komen kakken. Heeft in alle belangrijke potten wel gescoord, hij gaat er zeker wel 15-20 maken in normale doen.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 25 Jul 2021, 15:24 Luuk de Jong geeft deze ploeg wel wat body, leiderschap en onverzettelijkheid. Daar is niks mis mee. Het is niet dat hij en Zahavi voorin een duo gaan vormen. Ik denk dat Zahavi naar de bank verdwijnt en dat LdJ en Madueke basisspelers zijn. Dat is voor ED-begrippen echt geweldig. Je kan dan ook gewoon een keer de lange bal spelen als het niet werkt. Hier wordt soms gedaan alsof Luuk de Jong een kreupele speler is, maar het is een man die de EL heeft gewonnen voor Sevilla. Dat kan niet als je zo matig bent als menigeen roept. Echt niet.

Hot take: Luuk de Jong gaat ons kampioen maken. De kampioenstransfer.
Die hot take doe ik met je mee.

Als Madueke, Götze en Gakpo het een wedstrijdje niet hebben, dan kopt de beste kopper van Europa er wel een balletje in. Wat een luxe.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zie het ook zitten in Luuk. Kom maarrr.

Gegarandeerd doelpunten en maakt ons vele malen gevaarlijker bij dode spel momenten, zowel tegen als voor ons.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gevaarlijker tegen ons? :)
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hot take: Zahavi gaat dit seizoen vlammen en gaat helemaal niet naar de bank.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 25 Jul 2021, 15:24 Ik denk dat Malen vervangen word door Madueke en dat iemand als Antonissen weer als talent word doorgeschoven in de Madueke-rol van afgelopen seizoen.

Luuk is geen spits die tot de verbeelding spreekt, maar wel een jongen waar je altijd wat aan hebt. Werkt zich de pleuris, scoort altijd wel en hij brengt lengte en kracht voorin. Benieuwd hoe, wanneer dit rond komt. We moeten nu gewoon compleet gaan worden want augustus staat bijna voor de deur.

En bij de andere clubs hebben ze nog steeds nachtmerries van hem. Europees gezien kan je wel even met hem aan komen kakken. Heeft in alle belangrijke potten wel gescoord, hij gaat er zeker wel 15-20 maken in normale doen.
Waarom denk je dat Antonisse deze rol kan oppakken? Is een aardig talent, maar mijn inziens niet het niveau van Vertessen of Oppegard, jongens die structureel de basis gaan halen.
Saibari is underrated.
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voormalig KG wrote: 25 Jul 2021, 15:22 @Ailon enig idee wat voor akkoord er is?

Off topic:
Ik houd het groene boekje niet meer bij.
Gewoon uit interesse..
Is het accoord of akkoord of mag allebei?
My bad. Het is inderdaad "akkoord".
Echter je schrijft wel "accorderen".
Taal is dus niet altijd logisch.

Thanks door er mij op te wijzen. :Thumbsup:
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik geloof ook niet dat Zahavi naar de bank gaat, ja om geld te tellen wellicht. Hij is hier door Schmidt, net als Gotze gaan die echt niet banken zolang ze presteren. Wat mij betreft ook Luuk alleen als Zahavi vertrekt anders een vervanger die meer in de lijn Malen ligt graag.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 25 Jul 2021, 15:32 Hot take: Zahavi gaat dit seizoen vlammen en gaat helemaal niet naar de bank.
Dat is inmiddels een breed geaccepteerde take, heb ik het idee :mrgreen:

Zahavi heeft goud werk geleverd tegen Galatasaray, echt puur goud. Maar ik denk dat hij over een heel seizoen niet goed genoeg is. Als stand-in een behoorlijke luxe keuze wel.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zahavi gaat op zijn leeftijd natuurlijk geen 50 wedstrijden in de basis meer starten.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 25 Jul 2021, 15:33
Revolinho wrote: 25 Jul 2021, 15:24 Ik denk dat Malen vervangen word door Madueke en dat iemand als Antonissen weer als talent word doorgeschoven in de Madueke-rol van afgelopen seizoen.

Luuk is geen spits die tot de verbeelding spreekt, maar wel een jongen waar je altijd wat aan hebt. Werkt zich de pleuris, scoort altijd wel en hij brengt lengte en kracht voorin. Benieuwd hoe, wanneer dit rond komt. We moeten nu gewoon compleet gaan worden want augustus staat bijna voor de deur.

En bij de andere clubs hebben ze nog steeds nachtmerries van hem. Europees gezien kan je wel even met hem aan komen kakken. Heeft in alle belangrijke potten wel gescoord, hij gaat er zeker wel 15-20 maken in normale doen.
Waarom denk je dat Antonisse deze rol kan oppakken? Is een aardig talent, maar mijn inziens niet het niveau van Vertessen of Oppegard, jongens die structureel de basis gaan halen.
Vertessen staat er nog boven, inderdaad. Maar ik vind Antonisse wel een fijn spelertje. Lekker lichtvoetig en een dribbelaartje. De vraag is of hij echt door kan stoten.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 25 Jul 2021, 15:30 Zie het ook zitten in Luuk. Kom maarrr.

Gegarandeerd doelpunten en maakt ons vele malen gevaarlijker bij dode spel momenten, zowel tegen als voor ons.
Ik zie echt liever een talentvolle spits komen, we hebben dan straks met Zahavi en Luuk de Jong twee spitsen van 30+. Hopelijk investeert PSV gewoon in een jongere snelle technische spits.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dan moet het contract van Fofana worden verlengd. 😉
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

nilssonH wrote: 25 Jul 2021, 15:21 Ik vind nog altijd dat het Luuk óf Zahavi moet zijn, ook nu we maar met 1 echte centrumspits spelen. De kans dat Zahavi weggaat lijkt mij bijna 0. Dus dan zie ik liever een andere speler komen, en Luuk eventueel volgend seizoen.
Honderd procent eens. Ben bang dat we voorin anders veel te statisch worden…
Wilysimba
Lid van verdienste
Posts: 536
Joined: 04 Nov 2020, 15:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vandaag weer aan het spotten met een maat. We twijfelen Luuk de Jong te hebben gezien bij de Herdgang. Hij zou dan voorbij rijden in een BMW. We zagen de persoon heel kort en dachten beide dat het hem was. Maar goed, het zou hem ook zomaar niet kunnen zijn. Ik weet het niet zeker. Toen hij zag dat wij naar binnen keken, gaf hij extra gas, wat weer opvallend was. Maar nogmaals ik ben er helemaal niet zeker van.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 25 Jul 2021, 16:04 Dan moet het contract van Fofana worden verlengd. 😉
Dat moet sowieso gebeuren, in welk geval dan ook. Heeft veel potentie die jongen.
Wilysimba wrote: 25 Jul 2021, 16:06 Vandaag weer aan het spotten met een maat. We twijfelen Luuk de Jong te hebben gezien bij de Herdgang. Hij zou dan voorbij rijden in een BMW. We zagen de persoon heel kort en dachten beide dat het hem was. Maar goed, het zou hem ook zomaar niet kunnen zijn. Ik weet het niet zeker. Toen hij zag dat wij naar binnen keken, gaf hij extra gas, wat weer opvallend was. Maar nogmaals ik ben er helemaal niet zeker van.
Meen je niet? Dat jullie het allebei ook dachten zegt wel iets in ieder geval. Onze megaspotter. :PSV:
Wilysimba
Lid van verdienste
Posts: 536
Joined: 04 Nov 2020, 15:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja misschien hebben we gezien wat we wouden zien. Zie het daarom ook niet als een zekerheidje.
Locked