PSV Tenue

Algemene zaken van PSV.
Post Reply
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV

Mooi uitgesneden badpak.
These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
Armada
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Strak in de schnitt.
These users thanked the author Ardbeg for the post:
Fanatic-U-s
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Riffii wrote: 16 May 2024, 17:12


Wat een geweldig shirt vergeleken met dat andere testbeeld gedrocht!
Begrijp ik het goed en dragen ze dit 1x en alleen tijdens de opkomst? Lekker maatschappelijk verantwoord dan :mrgreen:
Wbt het thuisshirt, ik vind een saai shirt juist goed. Want saai betekent vaak dat iets gestandaardiseerd is en een update, als die er dan toch komt, heel beperkt op details iets anders is. Zeker bij het thuisshirt vind ik dat belangrijk. Houd je aan de basis, en blijf er verder vooral vanaf. Kan je gelijk een jaar of 3 met hetzelfde thuis doen. Nergens voor nodig om elk seizoen weer een shitload aan nieuwe shirts te laten maken.
These users thanked the author Juancho for the post (total 2):
Dfs2021Balinho
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
PCamps
Jeugdspeler
Posts: 32
Joined: 01 Jun 2023, 20:34
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Memphis Depay

Juancho wrote: 17 May 2024, 12:34
Riffii wrote: 16 May 2024, 17:12


Wat een geweldig shirt vergeleken met dat andere testbeeld gedrocht!
Begrijp ik het goed en dragen ze dit 1x en alleen tijdens de opkomst? Lekker maatschappelijk verantwoord dan :mrgreen:
Wbt het thuisshirt, ik vind een saai shirt juist goed. Want saai betekent vaak dat iets gestandaardiseerd is en een update, als die er dan toch komt, heel beperkt op details iets anders is. Zeker bij het thuisshirt vind ik dat belangrijk. Houd je aan de basis, en blijf er verder vooral vanaf. Kan je gelijk een jaar of 3 met hetzelfde thuis doen. Nergens voor nodig om elk seizoen weer een shitload aan nieuwe shirts te laten maken.
Om eerlijk te zijn verheug ik me juist ieder jaar op de nieuwe shirts en kan ik niet wachten tot de eerste details uitlekken. 3 nieuwe shirts per jaar vind ikke dus ook echt fantastisch, ookal zit er dan soms een minder tenue tussen...
These users thanked the author PCamps for the post (total 3):
DonyellMalenDanosiNiekuden
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

PCamps wrote: 17 May 2024, 12:37
Om eerlijk te zijn verheug ik me juist ieder jaar op de nieuwe shirts en kan ik niet wachten tot de eerste details uitlekken. 3 nieuwe shirts per jaar vind ikke dus ook echt fantastisch, ookal zit er dan soms een minder tenue tussen...
Eens maar dit onderwerp moet hij bij elk shirt weer opnieuw aanstrepen en zijn plasje er over doen.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Begin je weer Ardbeg? Volgens mij mag ik prima aangeven wat ik van shirts vind. Hoef je het niet mee eens te zijn maar laat een ander ook eens in zn waarde. Als jij of een ander het geweldig vindt, prima hé. Riep je niet ook altijd dat shirts smaak is?

En een maatschappelijk belang is volgens mij een heel belangrijk topic tegenwoordig. Wederom, hoef je het niet mee eens te zijn maar ga niet zo zielig lopen posten joh.
These users thanked the author Juancho for the post (total 3):
GrasmatChuckyTomPSV
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Juancho wrote: 17 May 2024, 12:57 Begin je weer Ardbeg? Volgens mij mag ik prima aangeven wat ik van shirts vind. Hoef je het niet mee eens te zijn maar laat een ander ook eens in zn waarde. Als jij of een ander het geweldig vindt, prima hé. Riep je niet ook altijd dat shirts smaak is?

En een maatschappelijk belang is volgens mij een heel belangrijk topic tegenwoordig. Wederom, hoef je het niet mee eens te zijn maar ga niet zo zielig lopen posten joh.
Ik laat je in je waarde hoor en tevens houdt niemand je tegen. Het is gewoon een feit dat je bij elk shirt hetzelfde riedeltje herhaalt.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Image
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Image
Ex unitate vires
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

Zul je zien dat ze deze shirts gaan veilen na de wedstrijd voor het goede doel, kan je hele voorbarige conclusie over maatschappelijk belang weer de prullenbak in :mrgreen:
These users thanked the author Sensation for the post:
Ardbeg
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Sensation wrote: 17 May 2024, 13:27 Zul je zien dat ze deze shirts gaan veilen na de wedstrijd voor het goede doel, kan je hele voorbarige conclusie over maatschappelijk belang weer de prullenbak in :mrgreen:
Helaas werkt het niet zo hé 😁. Laatste wedstrijd van het seizoen, ga dan lekker die tenues van dit seizoen in de veiling doen. Gedragen en al, heerlijke zweetgeur er nog in. Of gooi ze in de verkoop met een 50% korting er op en de plakkies van dit seizoen worden netjes hergebruikt door fans die het allemaal toch wat te duur vinden.. Das het maatschappelijke belang hoog in vaandel hebben als club 💪🏽
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
RPSV94
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 792
Joined: 29 Jul 2022, 12:16
Clubvoorkeur: PSV

Juancho wrote: 17 May 2024, 13:57
Sensation wrote: 17 May 2024, 13:27 Zul je zien dat ze deze shirts gaan veilen na de wedstrijd voor het goede doel, kan je hele voorbarige conclusie over maatschappelijk belang weer de prullenbak in :mrgreen:
Helaas werkt het niet zo hé 😁. Laatste wedstrijd van het seizoen, ga dan lekker die tenues van dit seizoen in de veiling doen. Gedragen en al, heerlijke zweetgeur er nog in. Of gooi ze in de verkoop met een 50% korting er op en de plakkies van dit seizoen worden netjes hergebruikt door fans die het allemaal toch wat te duur vinden.. Das het maatschappelijke belang hoog in vaandel hebben als club 💪🏽
Jij denkt toch serieus niet dat die spelers een heel seizoen met 1 shirtje doen toch? :L
These users thanked the author RPSV94 for the post:
Bombel500
Tisaltijdwat
Veelbelovend talent
Posts: 119
Joined: 10 May 2023, 15:42

RPSV94 wrote: 17 May 2024, 13:59
Juancho wrote: 17 May 2024, 13:57

Helaas werkt het niet zo hé 😁. Laatste wedstrijd van het seizoen, ga dan lekker die tenues van dit seizoen in de veiling doen. Gedragen en al, heerlijke zweetgeur er nog in. Of gooi ze in de verkoop met een 50% korting er op en de plakkies van dit seizoen worden netjes hergebruikt door fans die het allemaal toch wat te duur vinden.. Das het maatschappelijke belang hoog in vaandel hebben als club 💪🏽
Jij denkt toch serieus niet dat die spelers een heel seizoen met 1 shirtje doen toch? :L
Ja en dat om de beurten de moeders alle shirts mee naar huis krijgen om te wassen... :lol:
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

RPSV94 wrote: 17 May 2024, 13:59
Juancho wrote: 17 May 2024, 13:57

Helaas werkt het niet zo hé 😁. Laatste wedstrijd van het seizoen, ga dan lekker die tenues van dit seizoen in de veiling doen. Gedragen en al, heerlijke zweetgeur er nog in. Of gooi ze in de verkoop met een 50% korting er op en de plakkies van dit seizoen worden netjes hergebruikt door fans die het allemaal toch wat te duur vinden.. Das het maatschappelijke belang hoog in vaandel hebben als club 💪🏽
Jij denkt toch serieus niet dat die spelers een heel seizoen met 1 shirtje doen toch? :L
Nee en daarom lijkt het me een hele mooie gedachte om al die shirtjes en pakjes aan fans te gunnen, of gooi ze allemaal in een veiling, maak een eigen Vinted aan, Verzin het. Sowieso wel benieuwd wat er elk jaar weer mrt die lading kleding gebeurt als er weer een nieuwe lijn komt. Iemand een idee?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Juancho wrote: 17 May 2024, 14:31
RPSV94 wrote: 17 May 2024, 13:59

Jij denkt toch serieus niet dat die spelers een heel seizoen met 1 shirtje doen toch? :L
Nee en daarom lijkt het me een hele mooie gedachte om al die shirtjes en pakjes aan fans te gunnen, of gooi ze allemaal in een veiling, maak een eigen Vinted aan, Verzin het. Sowieso wel benieuwd wat er elk jaar weer mrt die lading kleding gebeurt als er weer een nieuwe lijn komt. Iemand een idee?
Ik dacht dat deze aan PSV Wellingara werden geschonken
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

Juancho wrote: 17 May 2024, 14:31
RPSV94 wrote: 17 May 2024, 13:59

Jij denkt toch serieus niet dat die spelers een heel seizoen met 1 shirtje doen toch? :L
Nee en daarom lijkt het me een hele mooie gedachte om al die shirtjes en pakjes aan fans te gunnen, of gooi ze allemaal in een veiling, maak een eigen Vinted aan, Verzin het. Sowieso wel benieuwd wat er elk jaar weer mrt die lading kleding gebeurt als er weer een nieuwe lijn komt. Iemand een idee?
Ja. Veiling. Dus.

https://www.matchwornshirt.com/nl/category/PSV
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV

Je kan op MatchWornShirt al het hele seizoen wedstrijd gedragen tenues kopen. En dat gaat om serieuze bedragen.

https://www.matchwornshirt.com/category/PSV

Edit: Wat Sensation zegt dus :tear:
These users thanked the author nilssonH for the post:
Sensation
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Zo, die van Luuk (gesigneerd) heeft al een bod van €1540 and counting :weird:

Edit: en dat is dan opeens niks vergeleken met hoeveel er betaald is voor shirts van bv. Haaland (€12000), Fernandes (€9000) Modric en Foden (beiden €7000). Met als absolute winnaar een Man Utd shirt van Cristiano Ronaldo: €43206 :weird:
Last edited by Persepolis on 17 May 2024, 15:23, edited 3 times in total.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Volgens Opa Toivonen op X heeft die aankondingsvideo van vanmorgen niets te maken met een nieuw tenue, helaas..

Eenhoopjob
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 04 Nov 2020, 16:09

Zo’n chick die eerst bij de KNVB werkte (weet even haar naam niet meer) heeft nu een bedrijf in het recyclen van oude, overgebleven voetbalshirts. Daar maken ze nu tassen enzo van.

Maar zijn wel voornamelijk buitenlandse clubs als Internationale
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Goede bedragen wel, ook voor een gemiddeld mens qua inkomen :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Eenhoopjob wrote: 17 May 2024, 15:22 Zo’n chick die eerst bij de KNVB werkte (weet even haar naam niet meer) heeft nu een bedrijf in het recyclen van oude, overgebleven voetbalshirts. Daar maken ze nu tassen enzo van.

Maar zijn wel voornamelijk buitenlandse clubs als Internationale
Daar gaat die video over, bedoel je?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Persepolis wrote: 17 May 2024, 15:15 Zo, die van Luuk (gesigneerd) heeft al een bod van €1540 and counting :weird:

Edit: en dat is dan opeens niks vergeleken met hoeveel er betaald is voor shirts van bv. Haaland (€12000), Fernandes (€9000) Modric en Foden (beiden €7000). Met als absolute winnaar een Man Utd shirt van Cristiano Ronaldo: €43206 :weird:
Ik heb altijd het idee dat die shirtjes voornamelijk op worden gekocht door bedrijven en welgestelden. Incidenteel een hobbyist.
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33

Juancho wrote: 17 May 2024, 12:34
Wbt het thuisshirt, ik vind een saai shirt juist goed. Want saai betekent vaak dat iets gestandaardiseerd is en een update, als die er dan toch komt, heel beperkt op details iets anders is. Zeker bij het thuisshirt vind ik dat belangrijk. Houd je aan de basis, en blijf er verder vooral vanaf.
Heel erg eens met bovenstaande. Ik vind de twee volledige tenues op de vorige pagina onderaan dan ook gewoon heel erg prima. Vooral de bovenste van de twee.
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld wrote: 17 May 2024, 15:28
Persepolis wrote: 17 May 2024, 15:15 Zo, die van Luuk (gesigneerd) heeft al een bod van €1540 and counting :weird:

Edit: en dat is dan opeens niks vergeleken met hoeveel er betaald is voor shirts van bv. Haaland (€12000), Fernandes (€9000) Modric en Foden (beiden €7000). Met als absolute winnaar een Man Utd shirt van Cristiano Ronaldo: €43206 :weird:
Ik heb altijd het idee dat die shirtjes voornamelijk op worden gekocht door bedrijven en welgestelden. Incidenteel een hobbyist.
An sich logisch maar voor de normale fan wel jammer dat zulke shirts per veiling verkocht worden. Had heel graag zo'n gedragen en gesigneerd shirt van Luukie gehad dit jaar maar bij zulke bedragen houd het snel op. Leuk verdienmodel...
These users thanked the author Tomm for the post:
Mikke15
Post Reply