Aankomende zomer gaat sowieso wel interessant zijn. Hoop interessante namen die uit hun contract lopen. Om er een paar op te noemen uit de categorie buitenkansjes en dromen mag:
Dani Ceballos
Hele verfijnde middenvelder van Real Madrid. Spaans international geweest, bij Arsenal serieuze basisspeler geweest. En nu 26 en op een absoluut zijspoor bij Real Madrid. Contract wordt niet verlengd en ze willen hem deze winter al verkopen. Is denk ik voor heel veel ploegen in de top5 competities een absolute versterking. Wellicht dat PSV met een heel goed verhaal hem als absoluut buitenkansje kan halen? Salaris wordt geschat rond de 3 miljoen. Absolute glasbak wel.
Ryan Kent
Verfijnde dribbelaar op de linksbuiten positie. Was ooit een groot talent bij Liverpool. Ging naar Rangers en speelt daar tot op heden nog steeds. Leuk spelertje imo.
Abdoulaye Doucoure
Speler die Brands zelf naar Everton heeft gehaald. Een hele goede speler imo. Heeft 4 seizoenen bij Watford in de PL in de benen en nu aan zijn 3e bij Everton bezig. Sinds dit seizoen is hij geen onbetwist basisspeler en nog maar slechts 221 minuten gemaakt. Seizoenen hiervoor altijd alles gespeeld.
Zou als vervanger van Sangare moeten zijn dan. Ervaren speler met 30 jaar ook. Echt iemand die ik wel graag zou willen zien.
Mohamed Elneny
Ook een speler die Sangare potentieel kan vervangen. 30 jarige Egyptenaar. Komt van Basel af en speelt al behoorlijk lang bij Arsenal. Nooit basisspeler, eigenlijk altijd een wisselspeler. Totalitair niet heel veel minuten gemaakt bij de Gunners, maar desalniettemin best een aardige speler.
Josip Brekalo
24 jarige Kroatische linksbuiten. Volgens mij het favorietje van [mention]nilssonH[/mention]. Is een naam die al vaker op dit forum voorbij is gekomen. Speelt bij Wolfsburg. Nooit echt definitief kunnen doorbreken daar. Wel een mooie en goede voetballer. Heeft behoorlijk wat ervaring voor zijn leeftijd, o.a. Kroatisch international en bezit bovendien ook restwaarde.
Carlos Cuesta
23 jarige Colombiaanse centrale verdediger spelend voor Genk. Een al wat realistischere naam wmb. PSV heeft ooit achter hem aangezeten heel nadrukkelijk. [mention]Ykhim[/mention] kan daar vast meer over vertellen ;) Er zouden iig scouts van PSV aanwezig geweest zijn bij Genk - Brugge afgelopen week. En dat zou zomaar ook wel eens voor hem kunnen zijn. Ik kan zijn huidige niveau niet echt inschatten om eerlijk te zijn. Maar het zou me niets verbazen als PSV hem volgt.
Branco van den Boomen
Transfervrij, heeft volgens mij zelfs uitgesproken dat PSV zijn club is (en daar graag nog eens zou willen spelen), MVP in de Ligue 2 geweest en doet het nu ook niet vrij onaardig in de Ligue 1 volgens mij. Zou ik persoonlijk ook wel een vette transfer vinden.
Interessante spelers
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Ik zou bij een vertrek van Sangare altijd Van den Boomen proberen aan te trekken. Kost je niets, is een PSV'er en heeft een goede trap.
-
- Nationale topspeler
Natuurlijk wilt iedereen een topper. Echter denk ik dat dit geen realistische wens is gezien de situatie waar we nu inzitten.Standbeeld wrote: ↑11 Jan 2023, 14:51Klinkt redelijk prima, alleen het geeft mij wel een beetje het idee dat het niet de speler is die nu al beter is dan wat we hebben. Nog een speler die op gelijke hoogte komt met de rest schiet niet op. We hebben behoefte aan nieuwe toppers/leiders achterin in plaats van dezelfde grijze massa waar geen een verdediger erbovenuit steekt (om het even te chargeren).Tovast wrote: ↑11 Jan 2023, 14:33 Jaar lang iedere twee weken 90 minuten zien spelen in Breda, is wel een speciale verdediger hoor. Heel erg rustig aan de bal, schuift graag mee in en heeft een prima pass. Fysiek gezien redelijk snel, vrij sterk en door zijn lengte een prima kopper, geen buitencategorie. Vooral zijn rust en positionele keuzes vind ik van nature erg goed ontwikkeld bij hem. Zou het als derde cv wel aandurven, als basisspeler nog niet. Heeft wel de potentie om top eredivisie te worden en misschien zelfs meer.
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Zo, ja dit zijn goede spelers, maar jongens als Ceballos, Doucoure en Elneny komen allemaal uit grote competities wat automatisch flinke salarissen gaat betekenen. Gezien het feit dat PSV daarin wil reduceren verwacht ik niet dat we in deze vijver gaan vissen, eerlijk gezegd. Zeker niet in deze leeftijdscategorie. Kent zie ik eerder de stap naar de PL maken dan naar de Eredivisie.
Zie PSV eerder grote talenten weghalen die net buiten de boot vallen bij grote clubs uit de Premier League, zoals een Charlie Webster van Chelsea, [mention]Heruone[/mention].
Van den Boomen zou ik persoonlijk een gave transfer vinden. Doet het erg goed in de Ligue 1 en heeft echt een fijne trap.
Zie PSV eerder grote talenten weghalen die net buiten de boot vallen bij grote clubs uit de Premier League, zoals een Charlie Webster van Chelsea, [mention]Heruone[/mention].
Van den Boomen zou ik persoonlijk een gave transfer vinden. Doet het erg goed in de Ligue 1 en heeft echt een fijne trap.
-
- Nationale topspeler
[mention]Mikelvb[/mention] Eensch, maar zou hem pas halen als bijvoorbeeld Teze, Ramalho en Boscagli vertrekken. Idealiter gebeurd dat ook en heb je met v Hecke, Obispo, Branthwaite (definitief kopen) en een nieuwe ervaren top-cv je verdediging op orde met verschillende types en voldoende kwaliteit, ervaring én potentie. Wel een beetje veel gevraagd.
Last edited by Tovast on 11 Jan 2023, 15:27, edited 1 time in total.
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Luuk de Jong
. Jan Paul komt uit zeeland en heeft bij mijn amateur vereniging gespeeld toen ik daar ook in de jeugd zat.
Grappig dat die het nu zo goed doet. was niet perse heel erg opvallend bij Goes toen der tijd.
hij was wel goed maar meeste hadden niet verwacht dat die het zo goed zou doen.
of wij Zeeuwen zijn gewoon niet zo goed in het scouten van talent
Oans bin de Zeeuwen!
-
- Nationale topspeler
Grappig, heb toevallig zelf ook nog tegen hem gevoetbald in zijn JVOZ tijd.Zeeuwse-psver wrote: ↑11 Jan 2023, 15:26. Jean Paul komt uit zeeland en heeft bij mijn amateur vereniging gespeeld toen ik daar ook in de jeugd zat.
Grappig dat die het nu zo goed doet. was niet perse heel erg opvallend bij Goes toen der tijd.
hij was wel goed maar meeste hadden niet verwacht dat die het zo goed zou doen.
of wij Zeeuwen zijn gewoon niet zo goed in het scouten van talent
- Standbeeld
- Mister PSV
Vanzelfsprekend. We hebben ook genoeg CV's, dus ik zie liever een aanvaller komen.Mikelvb wrote: ↑11 Jan 2023, 15:21Natuurlijk wilt iedereen een topper. Echter denk ik dat dit geen realistische wens is gezien de situatie waar we nu inzitten.Standbeeld wrote: ↑11 Jan 2023, 14:51
Klinkt redelijk prima, alleen het geeft mij wel een beetje het idee dat het niet de speler is die nu al beter is dan wat we hebben. Nog een speler die op gelijke hoogte komt met de rest schiet niet op. We hebben behoefte aan nieuwe toppers/leiders achterin in plaats van dezelfde grijze massa waar geen een verdediger erbovenuit steekt (om het even te chargeren).
- DeBruyne
- Meervoudig international
Nog even terugkomend op Ola Brynhildsen, Bordeaux zou inmiddels als eerste club een bod op hem uit hebben gebracht. Deze komt niet in de buurt van wat Molde voor hem zou willen ontvangen. Ze willen/hoeven niet te verkopen.
- DonyellMalen
- Legende
Aha, hoeveel heeft Bordeaux geboden? Ja, dat zou goed kunnen inderdaad, Molde heeft net Datro Fofana verkocht aan Chelsea voor (al helemaal voor Molde) een megabedrag. Dus die zullen er een stuk warmer bijzitten daar in het noorden van Noorwegen.
Overigens speelt Bordeaux Ligue2 he, dus die kiest altijd eerder voor PSV als hij de keuze heeft. En ik dacht ook dat Bordeaux flinke financiële problemen had.
Overigens speelt Bordeaux Ligue2 he, dus die kiest altijd eerder voor PSV als hij de keuze heeft. En ik dacht ook dat Bordeaux flinke financiële problemen had.
- DeBruyne
DonyellMalen wrote: ↑11 Jan 2023, 16:05 Aha, hoeveel heeft Bordeaux geboden? Ja, dat zou goed kunnen inderdaad, Molde heeft net Datro Fofana verkocht aan Chelsea voor (al helemaal voor Molde) een megabedrag. Dus die zullen er een stuk warmer bijzitten daar in het noorden van Noorwegen.
Nee sorry, over de hoogte van het bod is mij niets bekend. Ik weet ook niet wat Molde voor hem wil ontvangen.
Maar ik neem idd aan dat hij liever op het hoogste niveau speelt. Zag wel voorbij komen dat er meerdere clubs in hem geïnteresserd zijn
- Standbeeld
- Mister PSV
-
Persoonlijk vind ik dit misschien de allerbeste optie om Cody te vervangen!
Pluspunten:
- Rendement
- Kan vanuit de spits als vanaf links
- overzicht
- Chileens international
- 23 jaar oud, maar toch al jaren ervaring in de championship
- nog een half jarig contract
- marktwaarde van zo een 16 miljoen euro!
-
- Nationale topspeler
-
- Lid 2e elftal
Denk dat hij gewoon bedoeld dat dit interessante spelers zijn voor heel Europa want ik kan me wel voorstellen dat clubs niet rouwig zouden zijn met deze spelers in hun selectie. Laten we hopen dat Xavi blijft schitteren en Noni een keer zijn potentie waar kan maken.
Off topic: Dit is de 'night night' celebration van Stephen Curry (een van de beste NBA basketballers op dit moment en dit is ook iemand waar veel jonge jongens naar opkijken)
-
- Nationale topspeler
Ziet er onhaalbaar uit, maar hopelijk is dit wel het kaliber spelers waarbij ze het proberen. Even paar jaar knallen en dan een transfer maken.OnsPSV wrote: ↑11 Jan 2023, 20:21
Persoonlijk vind ik dit misschien de allerbeste optie om Cody te vervangen!
Pluspunten:
- Rendement
- Kan vanuit de spits als vanaf links
- overzicht
- Chileens international
- 23 jaar oud, maar toch al jaren ervaring in de championship
- nog een half jarig contract
- marktwaarde van zo een 16 miljoen euro!