Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vind overigens ook Zahavi of Luuk te duur voor de bank. En samen laten spelen is absoluut geen optie voor mij. Veel te statisch. Luuk vergeten en een jonge spits halen. John is zo goed bezig laat hij dat nou niet gaan verpesten.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou best wel is Luuk zijn geweest omdat het nu wel bijna zeker is dat we Malen slijten
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik hoop het echt niet. Zahavi blijft heeft hij aangegeven en dan is Luuk naar mijn mening echt heel erg overbodig en te duur.

Een jonge spits zou ik graag zien. Zij moeten de cashcows worden.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als Zahavi tegen Gala een voorbode is voor de rest van het seizoen, zie ik liever een ander type
Gordeldier Googhem
Regelmatige invaller
Posts: 354
Joined: 04 Nov 2020, 16:56
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wilysimba wrote: 25 Jul 2021, 16:06 Vandaag weer aan het spotten met een maat. We twijfelen Luuk de Jong te hebben gezien bij de Herdgang. Hij zou dan voorbij rijden in een BMW. We zagen de persoon heel kort en dachten beide dat het hem was. Maar goed, het zou hem ook zomaar niet kunnen zijn. Ik weet het niet zeker. Toen hij zag dat wij naar binnen keken, gaf hij extra gas, wat weer opvallend was. Maar nogmaals ik ben er helemaal niet zeker van.
Was het toevallig een zwarte/donkergrijze BMW M850i coupé (2-deurs)?

Image

Die reed Luuk de Jong in Sevilla. Als hij ermee naar Nederland zou zijn gereden waren jullie de Spaanse kentektenplaten waarschijnlijk wel al opgevallen.
SNDR87
Lid 2e elftal
Posts: 185
Joined: 04 Nov 2020, 15:23
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Luuk is op trainingskamp in Portugal met Sevilla dus zeker niet in Eindhoven te vinden!
romardo
Jeugdspeler
Posts: 45
Joined: 04 Nov 2020, 15:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De zoveelste speculatie mbt de Jong:
https://www.diariodesevilla.es/sevillaf ... 41530.html
Gutanoth
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 04 Nov 2020, 15:35
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gordeldier Googhem wrote: 25 Jul 2021, 17:22
Wilysimba wrote: 25 Jul 2021, 16:06 Vandaag weer aan het spotten met een maat. We twijfelen Luuk de Jong te hebben gezien bij de Herdgang. Hij zou dan voorbij rijden in een BMW. We zagen de persoon heel kort en dachten beide dat het hem was. Maar goed, het zou hem ook zomaar niet kunnen zijn. Ik weet het niet zeker. Toen hij zag dat wij naar binnen keken, gaf hij extra gas, wat weer opvallend was. Maar nogmaals ik ben er helemaal niet zeker van.
Was het toevallig een zwarte/donkergrijze BMW M850i coupé (2-deurs)?

Image

Die reed Luuk de Jong in Sevilla. Als hij ermee naar Nederland zou zijn gereden waren jullie de Spaanse kentektenplaten waarschijnlijk wel al opgevallen.
Ik neem aan dat hij gewoon een auto gehuurd heeft hier op Eindhoven airport
Wilysimba
Lid van verdienste
Posts: 536
Joined: 04 Nov 2020, 15:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nee degene reed in een vrij nieuwe grijs/blauwe BMW met een Nederlands kenteken (vierdeurs).
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

romardo wrote: 25 Jul 2021, 17:45 De zoveelste speculatie mbt de Jong:
https://www.diariodesevilla.es/sevillaf ... 41530.html
Daar moeten iedere dag 30 pagina’s vol van tig sportkranten.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Luuk is een held en mag terugkomen om koptrainer te worden. Voor de spitspositie bestaat maar 1 prioriteit en dat is Hlozek :heart:. Laat hem maar concurreren met Zahavi.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We worden in verband gebracht met Diego Valencia (21) volgens Chileense media. Lijkt me een jongen die misschien bij Jong PSV kan aansluiten en kan trainen bij het eerste.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ailon wrote: 25 Jul 2021, 15:13 PSV heeft al een principe accoord met Sevilla.
De salariseis van de Jong en het aanbod van PSV ligt nog iets teveel uit elkaar.
Al die zogenaamde principe akkoorden en biedingen kennen we inmiddels toch? Anders was Toby ook al PSV-er geweest.

De halve wereld zit tegenwoordig bij Overmars en John de Jong aan het bureau en pleegt te weten hoe exact alle verhoudingen ervoor staan. Uiteindelijk blijkt aan het eind van het liedje nagenoeg alles anders te lopen met totaal andere bedragen dan links en rechts de media ingeslingerd.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 25 Jul 2021, 19:33
Ailon wrote: 25 Jul 2021, 15:13 PSV heeft al een principe accoord met Sevilla.
De salariseis van de Jong en het aanbod van PSV ligt nog iets teveel uit elkaar.
Al die zogenaamde principe akkoorden en biedingen kennen we inmiddels toch? Anders was Toby ook al PSV-er geweest.
PSV en Sevilla zijn het eens over het transferbedrag. En dit wordt onjuist weergegeven door die bron in dit topic.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
LucNilis87
Regelmatige invaller
Posts: 387
Joined: 24 Jun 2019, 09:13
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zit eigenlijk niet op Luuk de Jong te wachten. Zahavi doet het prima en zie daarnaast liever een jonge spits op de bank. Vraag me ook af wat het idee erachter is. Vrees eerlijk gezegd dat ze hem samen met Zahavi willen laten spelen, toen hij net doorbrak bij FC Twente kwam hij ook vaak als aanvallende middenvelder/nummer 10 in de ploeg achter Blaise N’Kufo en later Marc Janko en dat ging toen best aardig. Zou hier kunnen rouleren met Zahavi en Götze, maar mijn voorkeur zou het zeker niet hebben. Enige mogelijkheid wat mij betreft is in een rol zoals Huntelaar de afgelopen jaren bij Ajax, dat vond ik altijd wel mooi om te zien.
Last edited by LucNilis87 on 25 Jul 2021, 20:04, edited 1 time in total.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LucNilis87 wrote: 25 Jul 2021, 19:59 Enige mogelijkheid wat mij betreft is in een rol zoals Huntelaar de afgelopen jaren bij Ajax, dat vond ik altijd wel mooi om te zien.
Een soort super invaller? Ik kan die redenering wel volgen maar dan is het nog een duur grapje. Ik vind zijn terugkeer echt een domper.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No



We willen een vervanger voor Rosario al die mocht vertrekken!
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik geloof jouw bronnen niet zomaar Ailon.

We gaan het zien. Ik heb al zoveel onzin gelezen over Malen, Berghuis, Toby, Propper, De Jong en noem maar op. Er is zoveel geroepen dat iedereen wel een keertje juist zit. Brighton en PSV waren ook al akkoord over de transfersom van x-miljoen. (zes of zo). Dat bleek nul te zijn. Hoe vaak is Berghuis gepresenteerd? En het salaris? Ik vind Verweij een lul, maar je moet echt op de salarisadministratie werken daar als je zegt dat hij stierenpoep vertelt over het salaris van Berghuis.

Neem de journalist uit Nice die roept dat hij zeker weet dat de onderhandelingen in volle gang zijn over Rosario. Dat is gewoon wensdenken want hij beweert ook dat die foto die never nooit Rosario kan zijn echt Rosario is.

De transferdesk van PSV en Ajax is veel te gesloten om keer op keer op keer op keer op keer informatie met zekerheid te lekken. Dan komt het van de andere kant en die geloof ik al helemaal niet.

Waarschijnlijk zijn bepaalde zaken waar hoor. Maar de zekerheid waarmee ze gebracht worden trek ik ernstig in twijfel.

En dat is het spel van het transferwindow
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een domper? De speler die ons meerdere keren kampioen gemaakt heeft. Een van de beste spitsen van de laatste 20 jaar. Een jongen met een geweldige mentaliteit die altijd alles geeft.

Ik snap dit forum soms echt niet meer.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

GillesdelaCroquette wrote: 25 Jul 2021, 20:04 Een domper? De speler die ons meerdere keren kampioen gemaakt heeft. Een van de beste spitsen van de laatste 20 jaar. Een jongen met een geweldige mentaliteit die altijd alles geeft.

Ik snap dit forum soms echt niet meer.
Zeker geen domper. Ik zie graag een ander type spits, maar als Luuk terugkeert sta ik op de banken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
LucNilis87
Regelmatige invaller
Posts: 387
Joined: 24 Jun 2019, 09:13
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Domper is idd misschien niet helemaal juist verwoord, maar snap het wel.
Lozano was ook een fantastische aanvaller, maar hoef ik nu ook niet terug te zien omdat er al genoeg goede spelers op zijn plek voor handen zijn. Bij Luuk de Jong is dat ook het geval, zijn komst is gezien de samenstelling van de selectie en de speelwijze gewoon niet logisch nu. Voor de komst van Van Ginkel, Pröpper en Ramalho had ik het nog begrepen voor het mentale aspect, maar dat is nu ook niet meer per sé noodzakelijk.
User avatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Posts: 739
Joined: 16 Aug 2019, 00:00
Old name: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zie De Jong graag komen, maar kan me voorstellen dat het qua type wellicht niet helemaal past binnen het huidige materiaal. Ik zie liever nog iets meer diepte. Aan de andere kant. Dode spelmomenten zijn ontzettend belangrijk in het voetbal. Zijn kopkracht tijdens corners en vrije trappen is een wapen wat we nu nog niet echt hebben.
Vincent Vega
Jeugdinternational
Posts: 128
Joined: 11 Nov 2020, 10:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Daarnaast, wie gaat dan banken in de 4231? Zahavi of LdJ? Of gaan we toch weer 4222 spelen, maar dan moet Madueke worden (m.i. de speler die het meeste waarde vertegenwoordigd in onze selectie)?

Nee, doe mij maar een jonge talentvolle spits die idealiter ook op de buitenposities kan spelen. Ervaring hebben we voldoende en de selectie moet ook toekomstige waarde vertegenwoordigen. LdJ was voor ons (en is waarschijnlijk) een topper. Maar gezien ons snelle spel nu over de grond past hij daar niet geheel in thuis.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

GillesdelaCroquette wrote: 25 Jul 2021, 20:04 Een domper? De speler die ons meerdere keren kampioen gemaakt heeft. Een van de beste spitsen van de laatste 20 jaar. Een jongen met een geweldige mentaliteit die altijd alles geeft.

Ik snap dit forum soms echt niet meer.
Volgens mij is dat het punt niet. Iedereen op dit forum weet wat Luuk voor PSV heeft betekend en weet ook wat zij kwaliteiten zijn. En juist om dat laatste snap ik helemaal niks van het feit dat PSV hem terug wil halen. Je verkoopt een jonge, beweeglijke, snelle aanvaller die iets zelf kan creëren en je haalt een logge, slome spits terug die het van aanvoer moet hebben. Wat is dan de filosofie erachter. Hij is te duur en te jong om als stormram op de bank te zetten. Bovendien ben ik van mening dat PSV nu klaar is met ervaring inkopen. John moet nu inzetten op talent. Een derde van de selectie is 27 jaar of ouder en dat is genoeg.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De spits positie wordt er echt eentje om te managen hoop ik. Hlozek en Berisha komen ook niet voor de bank zeg maar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Locked