1 jaar laterVier linksbacks! Ik had mensen een klap in hun nek gegeven als ik er als algemeen directeur weet van had gehad.
Die zou een moord nog goed kunnen praten.Vier spitsen vindt Kroes dus niet te veel van het goede.
1 jaar laterVier linksbacks! Ik had mensen een klap in hun nek gegeven als ik er als algemeen directeur weet van had gehad.
Die zou een moord nog goed kunnen praten.Vier spitsen vindt Kroes dus niet te veel van het goede.
Het lijkt nog wat mondjesmaat te zijn. Forbs zal morgen nog wel vertrekken. Hebben ze wat liquiditeit, maar vrijwel geen boekwinst en misschien nog wel minder als je de kosten aankoop vorig jaar en verkoop dit jaar vanaf haalt. Eventueel ook nog wat naar City toe. Hierdoor zullen ze misschien nog 1 of 2 spelers halen, maar een vetpot is het allerminst.
Zou ook verklaren waarom Forbs nog niet weg is. Voor 15mln had Alex hem namelijk al lang op het fietsje gebracht.
Het is nu alleen nog maar wachten op het moment dat Feyenoord zich meldt voor Memphis.
Derde in de poule? In de EL erbij komen? Heb je even gemist dat er een nieuwe opzet is?VeresRivne wrote: ↑29 Aug 2024, 22:14 Ik vroeg me net af wat erger is dan under Kontkorst, noemt iemand gewoon Karsdorop. Chapeau, meteen een Antwoord
Anyway voor @psvgouda wij kunnen prachtige clubs loten als Frankfurt, Manchester United, Lazio en AS Roma (die laatste 2 special voor Feyenoord als ze derde worden in de poule).
En een mooie keur aan small clubs als RNS, Qarabag, de broer van Erik Gerets, Elfsborg (voor de LOTR fans) en natuurlijk Fenerbache. Het avontuur roept en morgen weten we wie we loten!
Ik begrijp dat dit jaloersmakend is, bedenkt dan dat jullie vanaf de winter altijd de mogelijkheid hebben er bij te komen! Wel zo gemoedelijk.