DonyellMalen wrote: ↑10 Jan 2023, 14:39 https://www.transfermarkt.nl/noah-sadik ... ler/727089
Jonge, talentvolle rechtsback van Anderlecht. Nog maar 18 jaar, maar een prima talent. Is aankomende zomer transfervrij, want loopt uit z'n contract eind juni. Mwene zie ik wel vertrekken komende zomer en Teze wellicht ook. Hoever zal PSV sowieso verlaten. Bij Jong PSV is de positie rechtsback ook niet goed bezet. Comenencia is prima, maar verder valt het niet mee. Vd Blaak speelde er enkel en alleen uit nood.
PSV is de laatste tijd veel aan het loeren naar dit soort spelers, zie Charlie Webster, dit is er een in dezelfde categorie. Jong, talentvol en transfervrij uit een goede academy.
Interessante spelers
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Internationale topspeler
Wel een Eindhovenaar dus dat is sowieso goed. Geen idee hoe je zijn niveau vanuit Frankrijk moet vertalen naar de top van Nederland. Hij heeft duidelijk een goede trap, maar kan hij ook positioneel, tactisch, verdedigend etc. mee bij PSV?
Heeft het initieel in de eredivisie niet gered bij Heerenveen en daarna aardig in de KKD. Vorig jaar wel ziekelijk goed in de L2 en dit jaar voor het eerst weer op het hoogste niveau met degelijke cijfers.
Als het een Griek was geweest denk ik dat de meeste wat minder enthousiast waren geweest. Jarenlang in 2e divisies en nu voor het eerst redelijk goed in de L1 bij een Franse middenmoter.
Heeft het initieel in de eredivisie niet gered bij Heerenveen en daarna aardig in de KKD. Vorig jaar wel ziekelijk goed in de L2 en dit jaar voor het eerst weer op het hoogste niveau met degelijke cijfers.
Als het een Griek was geweest denk ik dat de meeste wat minder enthousiast waren geweest. Jarenlang in 2e divisies en nu voor het eerst redelijk goed in de L1 bij een Franse middenmoter.
- DadOfFour
- Internationale topspeler
Transfervrij lijkt het me zeker wel een goede optie.
Als ben ik het ook wel eens met wat [mention]Ittot[/mention] schrijft...
La vida és massa curta per no fer broma
-
- Vedette
Misschien zijn cijfers met die van Sangaré vergelijken het jaar voor hij naar PSV kwam, dat geeft mogelijk wel een beeld.Ittot wrote: ↑12 Jan 2023, 15:35 Wel een Eindhovenaar dus dat is sowieso goed. Geen idee hoe je zijn niveau vanuit Frankrijk moet vertalen naar de top van Nederland. Hij heeft duidelijk een goede trap, maar kan hij ook positioneel, tactisch, verdedigend etc. mee bij PSV?
-
- Meervoudig international
Hij wordt dit jaar 28. Als je zijn stats gaat vergelijken met die van Sangaré bij Toulouse is dat ook niet onbelangrijk om mee te nemen.Robson de Souza wrote: ↑12 Jan 2023, 16:27Misschien zijn cijfers met die van Sangaré vergelijken het jaar voor hij naar PSV kwam, dat geeft mogelijk wel een beeld.Ittot wrote: ↑12 Jan 2023, 15:35 Wel een Eindhovenaar dus dat is sowieso goed. Geen idee hoe je zijn niveau vanuit Frankrijk moet vertalen naar de top van Nederland. Hij heeft duidelijk een goede trap, maar kan hij ook positioneel, tactisch, verdedigend etc. mee bij PSV?
-
- Legende
https://www.transfermarkt.nl/mads-herma ... ler/400536
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ne/9586597
PSV zou interesse hebben in een 22 jarige doelman van Brøndby (voor komende zomer).
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ne/9586597
PSV zou interesse hebben in een 22 jarige doelman van Brøndby (voor komende zomer).
- degans4567
- Bankzitter
https://www.transfermarkt.nl/anass-zaro ... ler/491296
een linksbuiten uit de championship bij burnley die het goed doet. in 16 wedstrijd 5 doelpunten en 2 assist en hij heeft gescoord in de FA cup. voor minder dan 10 miljoen op te halen en hij is pas 22 jaar.
in de video staan als ze goals en assist van dit seizoen
een linksbuiten uit de championship bij burnley die het goed doet. in 16 wedstrijd 5 doelpunten en 2 assist en hij heeft gescoord in de FA cup. voor minder dan 10 miljoen op te halen en hij is pas 22 jaar.
in de video staan als ze goals en assist van dit seizoen
- degans4567
- Bankzitter
https://www.transfermarkt.nl/viktor-gyo ... ler/325443
een spits van 24 uit zweden die 12 doelpunten in de championship heeft gescoord. everton zit achter hem aan. iemand die je kan gebruiken voor luuk als die geblesseerd raakt of als 2de spits
een spits van 24 uit zweden die 12 doelpunten in de championship heeft gescoord. everton zit achter hem aan. iemand die je kan gebruiken voor luuk als die geblesseerd raakt of als 2de spits
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Realistisch als in hij is te duur voor zijn leeftijd? Is een 1 op 1 vervanger van Cody en zou direct de beste linksbuiten van de Nederlandse competitie zijn. Kan zelfs na 2 jaar nog verkopen zonder verlies.
-
- Meervoudig international
Kunnen we bij onze grote vrienden van Austin FC niet even vragen om Sebastián Driussi?!
Op veelste vroege leeftijd teruggekeerd vanuit Zenit, omdat hij het daar na paar jaar wel had gezien. Enorm vaardige speler die techniek koppelt aan sterk rendement!
Speelt daar vaak als schaduwspits vanaf links rondom hun eerste spits heen. Zal wel een bult geld moeten kosten ben ik bang…
-
- Nationale topspeler
Neejoh vriendenprijsje om ons partnership echt wat vorm te gevenOnsPSV wrote: ↑15 Jan 2023, 11:31
Kunnen we bij onze grote vrienden van Austin FC niet even vragen om Sebastián Driussi?!
Op veelste vroege leeftijd teruggekeerd vanuit Zenit, omdat hij het daar na paar jaar wel had gezien. Enorm vaardige speler die techniek koppelt aan sterk rendement!
Speelt daar vaak als schaduwspits vanaf links rondom hun eerste spits heen. Zal wel een bult geld moeten kosten ben ik bang…
Sowieso moet PSV meer in de Amerika's scouten
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Hoeveel zou Danjuma kosten? Als we ook Noni verkopen dan hebben we toch wel genoeg budget? Ik dacht dat ie ruim 20 miljoen kostte? Nu ie dus mag vertrekken wellicht voor 12-15 miljoen plus doorverkoop? Ben je direct uit de problemen de komende 2-3 jaar. Veel beter dan zo'n Bergwijn.