https://www.instagram.com/stories/johan ... hoZ3U2OA==
Lijkt fit voor morgen!
Johan Bakayoko
-
- Legende
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- Trixm
- Vedette
Lijkt wel alsof bakayoko veel kritischer wordt beoordeeld dan een Lozano.
Saibari is underrated.
-
- Internationale topspeler
-
De typische mindere periode van een doorberekende talenten wanneer tegenstanders door hebben dat je hem extra aandacht moet geven. Oogt ook wat flets in zijn spel en dan is het wel lekker als je hem wat rust kan geven. Extra jammer dat Lang er uit ligt en Vertessen zo nodig weg wilde
- B. Dzsudzsak
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Vind het vooral irritant dat met alles te lang wacht.
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Vedette
Handelingssnelheid moet echt omhoog. Doet teveel uit stilstand terwijl hij zo ongelofelijk snel is. Even wat vertrouwen tanken tegen wat Eredivisie tegenstanders aankomende paar weken en daarna gaat hij vlammen in Dortmund.
-
- Nationale topspeler
Herkenbaar. Ik heb me ook geërgerd aan hem. Bijna alles op wandeltempo, zowel aan de bal als zonder, maakte steeds verkeerde keuzes door o.a. heel lang te treuzelen en verprutste twee grote kansen. Zijn inzet viel me ook tegen.
- Boktor
- Vaste waarde in elftal
Ik vraag me wel af waarom hij vaak zo lang wacht en vanuit stilstand iets probeert. Zouden dat opdrachten zijn? Om te wachten op overlap ofzo? Ik bedoel hij is zo snel en onvoorspelbaar dat hij toch altijd zou moeten proberen om een tegenstander te overrompelen? Ik snap dat dit niet 30x per wedstrijd kan, omdat het ook energie kost om mee terug te verdedigen. Maar het is wel gek om te zien, omdat we allemaal weten wat hij kan in een 1 op 1.
Edit: het lijkt me zeer onwaarschijnlijk, maar zou hij met die goede statistieken van hem in z'n achterhoofd af en toe op safe spelen?
Edit: het lijkt me zeer onwaarschijnlijk, maar zou hij met die goede statistieken van hem in z'n achterhoofd af en toe op safe spelen?
-
Ik denk dat dit helemaal niet zo onwaarschijnlijk is als je denkt. Je merkte ook zo'n beetje halverwege het seizoen dat hij zichzelf het doel had gezet meer te scoren waardoor hij een stuk vaker ging schieten. Baka is op de achtergrond zeker bezig met zijn eigen statistieken. Ook niet verkeerd aangezien dat bij topsport hoort en hij pakt het professioneel aan als je de berichten mag geloven.
- Juancho
- Mister PSV
Net zoals Schouten het laatst lastoger had vanwege ziekte was Baka ook de afgelopen 4 a 5 dagen ziek hé. Kan me voorstellen dat je dan krachten mist wat deels zijn matige wedstrijd kan verklaren.
PSV heeft ook 0 alternatieven dus wederom moest Baka dan weer 90 min spelen. Daar zit ook een belangrijk pijnpunt: die jongen speelt alles en altijd 90 min. Dat is niet vol te houden.
PSV heeft ook 0 alternatieven dus wederom moest Baka dan weer 90 min spelen. Daar zit ook een belangrijk pijnpunt: die jongen speelt alles en altijd 90 min. Dat is niet vol te houden.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Dribble
- Bankzitter
Je omschrijft precies wat ik ook dacht gisteren.Boktor wrote: ↑21 Feb 2024, 11:52 Ik vraag me wel af waarom hij vaak zo lang wacht en vanuit stilstand iets probeert. Zouden dat opdrachten zijn? Om te wachten op overlap ofzo? Ik bedoel hij is zo snel en onvoorspelbaar dat hij toch altijd zou moeten proberen om een tegenstander te overrompelen? Ik snap dat dit niet 30x per wedstrijd kan, omdat het ook energie kost om mee terug te verdedigen. Maar het is wel gek om te zien, omdat we allemaal weten wat hij kan in een 1 op 1.
-
- Lid 2e elftal
Ik ken hem niet anders. Dit doet hij al sinds zijn debuut en hij laat er zoveel mogelijke kansen door liggen. Ik zie ook graag Lozano naar de rechterkant verhuizen als er gewisseld moet worden. Hij kan tenminste op een simpele manier dreigend zijn, met daarnaast een goede voorzet. Het lijkt er echter op dat Bakayoko onaantastbaar is, maar vraag me niet waarom.Boktor wrote: ↑21 Feb 2024, 11:52 Ik vraag me wel af waarom hij vaak zo lang wacht en vanuit stilstand iets probeert. Zouden dat opdrachten zijn? Om te wachten op overlap ofzo? Ik bedoel hij is zo snel en onvoorspelbaar dat hij toch altijd zou moeten proberen om een tegenstander te overrompelen? Ik snap dat dit niet 30x per wedstrijd kan, omdat het ook energie kost om mee terug te verdedigen. Maar het is wel gek om te zien, omdat we allemaal weten wat hij kan in een 1 op 1.