Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
Rikkert1234
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Massimo
Legende

Dit tweeluik is wel het podium voor hem om zijn marktwaarde op te vijzelen.
DonyellMalen
Legende

Top dat hij weer beter is. Baka heb je nodig in dit soort wedstrijden.
Trixm
Vedette

Lijkt wel alsof bakayoko veel kritischer wordt beoordeeld dan een Lozano.
Saibari is underrated.
Ardbeg
Mister PSV

Nee hoor
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Minste vanavond. Jammer. Lijkt gewoon toe te zijn aan rust. In Dortmund vlammen!
Mr.Unibet
Meervoudig international

Je hoort het publiek al morren zodra hij de bal krijgt en hij net wat te lang wacht met zijn actie, vind dat vrij irritant worden. Gaat hij vast beter van voetballen.
Jur1913
Internationale topspeler

De typische mindere periode van een doorberekende talenten wanneer tegenstanders door hebben dat je hem extra aandacht moet geven. Oogt ook wat flets in zijn spel en dan is het wel lekker als je hem wat rust kan geven. Extra jammer dat Lang er uit ligt en Vertessen zo nodig weg wilde
B. Dzsudzsak
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Mr.Unibet wrote: 20 Feb 2024, 23:13 Je hoort het publiek al morren zodra hij de bal krijgt en hij net wat te lang wacht met zijn actie, vind dat vrij irritant worden. Gaat hij vast beter van voetballen.
Vind het vooral irritant dat met alles te lang wacht.
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
ruuddevil
Legende

Rendement moet omhoog, het is nog te vaak zonder idee.
Standbeeld
Mister PSV

Mr.Unibet wrote: 20 Feb 2024, 23:13 Je hoort het publiek al morren zodra hij de bal krijgt en hij net wat te lang wacht met zijn actie, vind dat vrij irritant worden. Gaat hij vast beter van voetballen.
Jammer om te horen. Dat gun ik Baka niet. Het moet beter, maar dat weet hij zelf ook wel.
Rikkert1234
Vedette

Handelingssnelheid moet echt omhoog. Doet teveel uit stilstand terwijl hij zo ongelofelijk snel is. Even wat vertrouwen tanken tegen wat Eredivisie tegenstanders aankomende paar weken en daarna gaat hij vlammen in Dortmund.
Galactico
Meervoudig international

Het kinderlijk naïeve moet eraf. En rap ook
Heruone
Lid scoutingsteam

Zit in een vorm dipje, maar vervalt ook in oude patronen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
koetje
Legende

Levert zijn arbeid maar miste duidelijk de punch. Stond in de 2e helft redelijk vaak 1 op 1 tegen Maatsen die al geel had maar wachtte te lang waardoor de dubbele dekking hersteld kon worden.
Dribble
Bankzitter

Heb me wederom zitten ergeren aan ‘m en velen met mij in het stadion. Traag, naïef en bijna ongeïnteresseerd soms. Zal vast weer puike statistieken hebben.
Siemen
Nationale topspeler

Dribble wrote: 21 Feb 2024, 00:05 Heb me wederom zitten ergeren aan ‘m en velen met mij in het stadion. Traag, naïef en bijna ongeïnteresseerd soms. Zal vast weer puike statistieken hebben.
Herkenbaar. Ik heb me ook geërgerd aan hem. Bijna alles op wandeltempo, zowel aan de bal als zonder, maakte steeds verkeerde keuzes door o.a. heel lang te treuzelen en verprutste twee grote kansen. Zijn inzet viel me ook tegen.
  • These users thanked the author Siemen for the post:
    Dribble
    Boktor
    Vaste waarde in elftal

Ik vraag me wel af waarom hij vaak zo lang wacht en vanuit stilstand iets probeert. Zouden dat opdrachten zijn? Om te wachten op overlap ofzo? Ik bedoel hij is zo snel en onvoorspelbaar dat hij toch altijd zou moeten proberen om een tegenstander te overrompelen? Ik snap dat dit niet 30x per wedstrijd kan, omdat het ook energie kost om mee terug te verdedigen. Maar het is wel gek om te zien, omdat we allemaal weten wat hij kan in een 1 op 1.

Edit: het lijkt me zeer onwaarschijnlijk, maar zou hij met die goede statistieken van hem in z'n achterhoofd af en toe op safe spelen?
    Breur
    Internationale topspeler

Boktor wrote: 21 Feb 2024, 11:52 Edit: het lijkt me zeer onwaarschijnlijk, maar zou hij met die goede statistieken van hem in z'n achterhoofd af en toe op safe spelen?
    Ik denk dat dit helemaal niet zo onwaarschijnlijk is als je denkt. Je merkte ook zo'n beetje halverwege het seizoen dat hij zichzelf het doel had gezet meer te scoren waardoor hij een stuk vaker ging schieten. Baka is op de achtergrond zeker bezig met zijn eigen statistieken. Ook niet verkeerd aangezien dat bij topsport hoort en hij pakt het professioneel aan als je de berichten mag geloven.
    Juancho
    Mister PSV

Net zoals Schouten het laatst lastoger had vanwege ziekte was Baka ook de afgelopen 4 a 5 dagen ziek hé. Kan me voorstellen dat je dan krachten mist wat deels zijn matige wedstrijd kan verklaren.

PSV heeft ook 0 alternatieven dus wederom moest Baka dan weer 90 min spelen. Daar zit ook een belangrijk pijnpunt: die jongen speelt alles en altijd 90 min. Dat is niet vol te houden.
  • These users thanked the author Juancho for the post:
    Maax
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Dribble
    Bankzitter

Boktor wrote: 21 Feb 2024, 11:52 Ik vraag me wel af waarom hij vaak zo lang wacht en vanuit stilstand iets probeert. Zouden dat opdrachten zijn? Om te wachten op overlap ofzo? Ik bedoel hij is zo snel en onvoorspelbaar dat hij toch altijd zou moeten proberen om een tegenstander te overrompelen? Ik snap dat dit niet 30x per wedstrijd kan, omdat het ook energie kost om mee terug te verdedigen. Maar het is wel gek om te zien, omdat we allemaal weten wat hij kan in een 1 op 1.

Edit: het lijkt me zeer onwaarschijnlijk, maar zou hij met die goede statistieken van hem in z'n achterhoofd af en toe op safe spelen?
    Je omschrijft precies wat ik ook dacht gisteren.
    EesEes
    Lid 2e elftal

Boktor wrote: 21 Feb 2024, 11:52 Ik vraag me wel af waarom hij vaak zo lang wacht en vanuit stilstand iets probeert. Zouden dat opdrachten zijn? Om te wachten op overlap ofzo? Ik bedoel hij is zo snel en onvoorspelbaar dat hij toch altijd zou moeten proberen om een tegenstander te overrompelen? Ik snap dat dit niet 30x per wedstrijd kan, omdat het ook energie kost om mee terug te verdedigen. Maar het is wel gek om te zien, omdat we allemaal weten wat hij kan in een 1 op 1.

Ik ken hem niet anders. Dit doet hij al sinds zijn debuut en hij laat er zoveel mogelijke kansen door liggen. Ik zie ook graag Lozano naar de rechterkant verhuizen als er gewisseld moet worden. Hij kan tenminste op een simpele manier dreigend zijn, met daarnaast een goede voorzet. Het lijkt er echter op dat Bakayoko onaantastbaar is, maar vraag me niet waarom.
    Raw85
    Meervoudig international

Vooralsnog gaat ie van dat zielige pleistertje eerder minder dan beter spelen
    Breur
    Internationale topspeler

Had gisteren trouwens ook constant dubbele dekking. De ene keer dat die er niet was glipte hij er ook doorheen maar produceerde hij dat matige rollertje.
    Standbeeld
    Mister PSV

Post Reply