Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Zo staat-ie altijd voor CL-wedstrijden inderdaad, geweldig om te zien vind ik dat.
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    RV1913
    dePinhodeSouza

SKERLA wrote: 21 Feb 2024, 13:55 Zo staat-ie altijd voor CL-wedstrijden inderdaad, geweldig om te zien vind ik dat.
    Vind ik wel meevallen, want hij speelt niet bepaald als een Ronaldinho. Denk dat die jongen beter bezig kan zijn met z'n eigen spel ipv iedere CL met die tong te gaan zwieren. Ook steeds dat achteraan in het rijtje willen lopen als de zogenaamde "vedette", die afgezakte sokken en sinds kort het Rotterdamse pleistertje op z'n neus... Naait dien bal maar is n keer binnen
    SKERLA
    Legende

dePinhodeSouza wrote: 21 Feb 2024, 16:44
    SKERLA wrote: 21 Feb 2024, 13:55 Zo staat-ie altijd voor CL-wedstrijden inderdaad, geweldig om te zien vind ik dat.
    Vind ik wel meevallen, want hij speelt niet bepaald als een Ronaldinho. Denk dat die jongen beter bezig kan zijn met z'n eigen spel ipv iedere CL met die tong te gaan zwieren. Ook steeds dat achteraan in het rijtje willen lopen als de zogenaamde "vedette", die afgezakte sokken en sinds kort het pleistertje op z'n neus... Naait dien bal maar is n keer binnen
    Flauwekul.

Ik ben bepaald niet zijn grootste fan, maar dit is gewoon mooi. Hij heeft gewoon zin in een mooi potje voetbal.
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    DonyellMalen
    DonyellMalen
    Legende
    Clubvoorkeur: PSV

Ja man, wat die jongen uitstraalt is geweldig. Spelers met een lach op hun gezicht altijd dikke +1. Ware sfeermaker en we gaan hem harder missen als hij evt vertrekt komende zomer dan menig fan denkt.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    JoJo
    SKERLA
    Legende

DonyellMalen wrote: 21 Feb 2024, 16:47
    Ja man, wat die jongen uitstraalt is geweldig. Spelers met een lach op hun gezicht altijd dikke +1. Ware sfeermaker en we gaan hem harder missen als hij evt vertrekt komende zomer dan menig fan denkt.
    Dat laatste is een mening die niet iedereen deelt. Qua sfeermaker ben ik het eens, maar qua voetbal hoop ik dat deze zomer het hete ijzer wordt gesmeed.
    JChovanec
    Meervoudig international

Standbeeld wrote: 21 Feb 2024, 13:53
    Toen Ronaldinho dit deed zat hij dus bij Milan. Ik vraag me af of Johan, toen hij een jaar of 7/8 was, al.dacht dit ga ik later nadoen :D
    Menno1
    Legende

DonyellMalen wrote: 21 Feb 2024, 16:47
    Dat denk ik ook wel. Vergeet niet dat die jongen werkelijk elke seconde speelt (op Vrijdag na dan) en geen enkele fatsoenlijke concurrent heeft. dat is eigenlijk geen gezonde situatie voor hem. Gelukkig is hij topfit en ik verbaas mij eigenlijk dat hij zo fit is en blijft. Conditioneel is die jongen echt ijzersterk.

Kwa topvorm is het even ver te zoeken nu, maar dat kan ook met mentale vermoeidheid te maken hebben. Die jongen is nog steeds maar 20. Hoop dat hij de frisheid weer terug kan vinden, nog een paar keer kan vlammen en dan gun je die jongen een pracht van een transfer van de zomer. Ik kan niet die jongen haten, zo vrolijk en zoveel liefde voor PSV straalt hij uit. Heerlijk ventje.
  • These users thanked the author Menno1 for the post (total 2):
    DonyellMalenJur1913
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Ik had hem ook nog best een jaartje bij PSV willen zien maar onze Earnie heeft hem een beter salaris gegeven en de looptijd niet opgehoogd. Ligt in de zomer nog 2 jaar vast en ik denk niet dat er heel veel clubs bij zijn gekomen die de huidige Bakayoko heel graag willen hebben. Tenminste niet voor 40+ miljoen.
    Søren
    Meervoudig international

Tis echt een geweldige gozer, een positief opvallend ventje in voetballand…
    Menno1
    Legende

11 Tinus wrote: 21 Feb 2024, 17:51 Ik had hem ook nog best een jaartje bij PSV willen zien maar onze Earnie heeft hem een beter salaris gegeven en de looptijd niet opgehoogd. Ligt in de zomer nog 2 jaar vast en ik denk niet dat er heel veel clubs bij zijn gekomen die de huidige Bakayoko heel graag willen hebben. Tenminste niet voor 40+ miljoen.
    Nee, helaas moet je hem nu dus wel verkopen voor maximale opbrengst. Zonde dat ze contract niet hebben kunnen verlengen; nu sta je eigenlijk min of meer al met de rug tegen de muur want 2 jaar vs 1 jaar contract scheelt echt bakken met geld.
    DonyellMalen
    Legende

Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Bosz duidelijk niet zo tevreden over Baka. Nogal hard zelfs.
    DJFS
    Ballenjongen
    Favoriete speler: Simons

Wel? Heb het niet gezien, wat werd er gezegd?
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Thijs wrote: 24 Feb 2024, 22:15 Bosz duidelijk niet zo tevreden over Baka. Nogal hard zelfs.
    Het verschil met Lozano is stiekem ook enorm. Te danken aan volwassenheid door de wijze lessen uit Napels.
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Thijs
    Lid van verdienste

DJFS wrote: 24 Feb 2024, 22:16 Wel? Heb het niet gezien, wat werd er gezegd?
    Hij gaf aan dat hij niet tevreden was over Bakayoko vandaag, dat hij heel veel dingen niet goed deed, maar dat eerst met hem zal bespreken. Toen Kraay aangaf twee goals, gaf hij aan dat hij goed kopte, maar verder vooral veel niet goed deed.
    Thijs
    Lid van verdienste

Baka reageert heel goed op de kritiek van Bosz al direct. En geeft mooie credits aan Luuk voor zijn eigen afronding. Mooi.
  • These users thanked the author Thijs for the post:
    Breur
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Heruone wrote: 24 Feb 2024, 22:16Het verschil met Lozano is stiekem ook enorm. Te danken aan volwassenheid door de wijze lessen uit Napels.
    Ik vind ''enorm'' ook wel overdreven, maar Lozano is op veel facetten gewoon een erg volwassen, betrouwbare voetballer. Bakayoko voor zijn leeftijd ook wel, maar je merkt aan bijna alle kleine dingetjes dat Lozano een paar honderd wedstrijden meer heeft gespeeld.
    Jur1913
    Internationale topspeler

Ik denk dat Peter wel de strenge leermeester is. Hij weet dat Baka een hoog plafond heeft en dan verwacht je ook meer van zijn jongen. En misschien ook wel een stukkie psychologie. Baka is altijd bezig met beter worden, zoals hij liet zien met zijn dagboeken, en dan kun je hem daarmee stimuleren
    Garnaal
    Basisspeler

Wát een geweldige gozer is Baka zeg. Weinig voetballers met zoveel zelfreflectie en ambitie. Staat met een glimlach te beamen waar Peter minpunten zag. Menig ander voetballer zou zijn neef in zijn knie steken of slachtoffertje gaan spelen.
  • These users thanked the author Garnaal for the post (total 3):
    Tutti FruttiJosephusWindivisual
    René1978
    Nationale topspeler

Geweldig ventje inderdaad.
    DoelbewustProvoceren
    Regelmatige invaller

En pas 20 he,, mooie gozer
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Garnaal wrote: 24 Feb 2024, 22:26 Menig ander voetballer zou zijn neef in zijn knie steken.
    Bedankt, hier ging mijn drinken over de tafel. :lol:
    Mr.Unibet
    Meervoudig international

Ongelofelijk lekkere kopbal, heerlijk ventje ook. Staat nu exact een jaar in de basis en zeker genoeg te verbeteren, maar is gegaan als een komeet.
    nilssonH
    Moderator

Heel goed interview inderdaad. Credits aan ploeggenoten geven, enorm zelfbewust opnoemen wat niet goed ging maar tegelijkertijd ook prima omgegaan met de complimenten van Hans. Er gaat inderdaad ook voldoende mis, maar qua mentaliteit echt 100% uit het juiste hout gesneden onze Baka.
    driekes
    Veelbelovend talent

ESPN voelt een relletje aankomen, geeft Bakayoko zo'n mooi interview... Helaas...
  • These users thanked the author driekes for the post:
    Breur
    Post Reply