Johan Bakayoko
Vind ik wel meevallen, want hij speelt niet bepaald als een Ronaldinho. Denk dat die jongen beter bezig kan zijn met z'n eigen spel ipv iedere CL met die tong te gaan zwieren. Ook steeds dat achteraan in het rijtje willen lopen als de zogenaamde "vedette", die afgezakte sokken en sinds kort het Rotterdamse pleistertje op z'n neus... Naait dien bal maar is n keer binnen
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Flauwekul.dePinhodeSouza wrote: ↑21 Feb 2024, 16:44Vind ik wel meevallen, want hij speelt niet bepaald als een Ronaldinho. Denk dat die jongen beter bezig kan zijn met z'n eigen spel ipv iedere CL met die tong te gaan zwieren. Ook steeds dat achteraan in het rijtje willen lopen als de zogenaamde "vedette", die afgezakte sokken en sinds kort het pleistertje op z'n neus... Naait dien bal maar is n keer binnen
Ik ben bepaald niet zijn grootste fan, maar dit is gewoon mooi. Hij heeft gewoon zin in een mooi potje voetbal.
- These users thanked the author SKERLA for the post:
- DonyellMalen
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Ja man, wat die jongen uitstraalt is geweldig. Spelers met een lach op hun gezicht altijd dikke +1. Ware sfeermaker en we gaan hem harder missen als hij evt vertrekt komende zomer dan menig fan denkt.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- JoJo
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Dat laatste is een mening die niet iedereen deelt. Qua sfeermaker ben ik het eens, maar qua voetbal hoop ik dat deze zomer het hete ijzer wordt gesmeed.DonyellMalen wrote: ↑21 Feb 2024, 16:47Ja man, wat die jongen uitstraalt is geweldig. Spelers met een lach op hun gezicht altijd dikke +1. Ware sfeermaker en we gaan hem harder missen als hij evt vertrekt komende zomer dan menig fan denkt.
-
- Meervoudig international
Toen Ronaldinho dit deed zat hij dus bij Milan. Ik vraag me af of Johan, toen hij een jaar of 7/8 was, al.dacht dit ga ik later nadoen
-
- Legende
Dat denk ik ook wel. Vergeet niet dat die jongen werkelijk elke seconde speelt (op Vrijdag na dan) en geen enkele fatsoenlijke concurrent heeft. dat is eigenlijk geen gezonde situatie voor hem. Gelukkig is hij topfit en ik verbaas mij eigenlijk dat hij zo fit is en blijft. Conditioneel is die jongen echt ijzersterk.DonyellMalen wrote: ↑21 Feb 2024, 16:47Ja man, wat die jongen uitstraalt is geweldig. Spelers met een lach op hun gezicht altijd dikke +1. Ware sfeermaker en we gaan hem harder missen als hij evt vertrekt komende zomer dan menig fan denkt.
Kwa topvorm is het even ver te zoeken nu, maar dat kan ook met mentale vermoeidheid te maken hebben. Die jongen is nog steeds maar 20. Hoop dat hij de frisheid weer terug kan vinden, nog een paar keer kan vlammen en dan gun je die jongen een pracht van een transfer van de zomer. Ik kan niet die jongen haten, zo vrolijk en zoveel liefde voor PSV straalt hij uit. Heerlijk ventje.
- These users thanked the author Menno1 for the post (total 2):
- DonyellMalen • Jur1913
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik had hem ook nog best een jaartje bij PSV willen zien maar onze Earnie heeft hem een beter salaris gegeven en de looptijd niet opgehoogd. Ligt in de zomer nog 2 jaar vast en ik denk niet dat er heel veel clubs bij zijn gekomen die de huidige Bakayoko heel graag willen hebben. Tenminste niet voor 40+ miljoen.
-
- Legende
Nee, helaas moet je hem nu dus wel verkopen voor maximale opbrengst. Zonde dat ze contract niet hebben kunnen verlengen; nu sta je eigenlijk min of meer al met de rug tegen de muur want 2 jaar vs 1 jaar contract scheelt echt bakken met geld.11 Tinus wrote: ↑21 Feb 2024, 17:51 Ik had hem ook nog best een jaartje bij PSV willen zien maar onze Earnie heeft hem een beter salaris gegeven en de looptijd niet opgehoogd. Ligt in de zomer nog 2 jaar vast en ik denk niet dat er heel veel clubs bij zijn gekomen die de huidige Bakayoko heel graag willen hebben. Tenminste niet voor 40+ miljoen.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Het verschil met Lozano is stiekem ook enorm. Te danken aan volwassenheid door de wijze lessen uit Napels.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Hij gaf aan dat hij niet tevreden was over Bakayoko vandaag, dat hij heel veel dingen niet goed deed, maar dat eerst met hem zal bespreken. Toen Kraay aangaf twee goals, gaf hij aan dat hij goed kopte, maar verder vooral veel niet goed deed.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
- Lid scoutingsteam
Ik vind ''enorm'' ook wel overdreven, maar Lozano is op veel facetten gewoon een erg volwassen, betrouwbare voetballer. Bakayoko voor zijn leeftijd ook wel, maar je merkt aan bijna alle kleine dingetjes dat Lozano een paar honderd wedstrijden meer heeft gespeeld.
-
- Internationale topspeler
Ik denk dat Peter wel de strenge leermeester is. Hij weet dat Baka een hoog plafond heeft en dan verwacht je ook meer van zijn jongen. En misschien ook wel een stukkie psychologie. Baka is altijd bezig met beter worden, zoals hij liet zien met zijn dagboeken, en dan kun je hem daarmee stimuleren
- Garnaal
- Basisspeler
Wát een geweldige gozer is Baka zeg. Weinig voetballers met zoveel zelfreflectie en ambitie. Staat met een glimlach te beamen waar Peter minpunten zag. Menig ander voetballer zou zijn neef in zijn knie steken of slachtoffertje gaan spelen.
- These users thanked the author Garnaal for the post (total 3):
- Tutti Frutti • JosephusW • indivisual
-
- Regelmatige invaller
-
- Moderator
Heel goed interview inderdaad. Credits aan ploeggenoten geven, enorm zelfbewust opnoemen wat niet goed ging maar tegelijkertijd ook prima omgegaan met de complimenten van Hans. Er gaat inderdaad ook voldoende mis, maar qua mentaliteit echt 100% uit het juiste hout gesneden onze Baka.