Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Mikelvb
Nationale topspeler

Ardbeg wrote: 26 May 2022, 21:03 Ach. Is gewoon een jonge, goede keeper.
Op basis van de blunders kan je moeilijk zeggen dat het een goede keeper is. Het is meer een talentvolle keeper die goede dingen laat zien, maar ook giga fouten maakt. Ik denk dat Cleiton een iets stabielere keeper is maar met misschien een lager plafond.
Ardbeg
Mister PSV

Mikelvb wrote: 26 May 2022, 21:08
Ardbeg wrote: 26 May 2022, 21:03 Ach. Is gewoon een jonge, goede keeper.
Op basis van de blunders kan je moeilijk zeggen dat het een goede keeper is. Het is meer een talentvolle keeper die goede dingen laat zien, maar ook giga fouten maakt. Ik denk dat Cleiton een iets stabielere keeper is maar met misschien een lager plafond.

Wat. Die paar blunders? Als je die niet laat zien maar de rest wel, wat vind je dan? Youtube scouten is niks
Trixm
Vedette

Hoeveel leden hebben hier nou echt tien wedstrijden van Hugo en die Claiton gezien? Er wordt veel nagepraat hier. Ik vertrouw alleen op [mention]Garrincha[/mention]
Saibari is underrated.
Mikelvb
Nationale topspeler

Ardbeg wrote: 26 May 2022, 21:13
Mikelvb wrote: 26 May 2022, 21:08

Wat. Die paar blunders? Als je die niet laat zien maar de rest wel, wat vind je dan? Youtube scouten is niks
Als welke keeper dan ook zulke fouten maakt bij ons wordt hij afgebrand. Natuurlijk is YouTube scouten niks. Maar wie van ons is goed genoeg om er wel wat over te zeggen? Maar de definitie van goede keeper is gewoon wat voorbarig, meer zeg ik niet.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Die Openda is wel echt een jongen die je in de gaten moet houden. Gevaarlijk vandaag met schot en snelheid.
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Trixm wrote: 26 May 2022, 21:26 Hoeveel leden hebben hier nou echt tien wedstrijden van Hugo en die Claiton gezien? Er wordt veel nagepraat hier. Ik vertrouw alleen op @Garrincha
Ik zet mijn vertrouwen voor wat betreft Braziliaanse keepers in bij Gomes. Sinds hij recent ambassadeur is geworden en wat scoutingswerkzaamheden doet in Brazilie, ben ik er zeker van dat er geen enkele Braziliaanse keeper deze kant op komt zonder de goedkeuring van Gomes.
Revolinho
Internationale topspeler

Openda is toch wel een leuke speler om als concurrent te fungeren op de linksbuiten positie. Gedurende een seizoen draait het op een bepaald moment gewoon om rendement en dat heeft ie. Snel, goed gevoel voor positie, scoort makkelijk en fit. Europees ook niet tegen de minste ploegen gespeeld, Spurs, Roma enz. Heeft er een lang seizoen met Vitesse op zitten en blijft gewoon gaan. Na 2 goede seizoenen valt hij echt op.
Juancho
Mister PSV

Openda lijkt me te matig om een directe versterking te zijn (bijv als spits) en te duur om als backup te functioneren.

Heb te veel twijfels en bij twijfels heb ik 1 gouden regel: niet doen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ykhim
Lid scoutingsteam

Trixm wrote: 26 May 2022, 21:26 Hoeveel leden hebben hier nou echt tien wedstrijden van Hugo en die Claiton gezien?
Ik, en ik heb de laatste dagen geprobeerd daar wat informatie over te geven. Wat vooral opvalt is dat dit forum in allerlei extremen valt op basis van twee, drie filmpjes. Men ziet de hoogtepunten van beide keepers en dan lijkt Souza de nieuwe Gomes, inderdaad, terwijl Cleiton wat minder spectaculair oogt. Men ziet daarna de blunders van Souza en de opinie draait 180 graden. Het is uiteraard een stuk genuanceerder dan dat.

Ik vind Cleiton persoonlijk de betere keeper op dit moment. Die heeft weinig zwakke punten, al kun je betogen dat zijn manier van verwerken af en toe wat vreemd lijkt. Daarnaast kan hij zich op alle vlakken blijven verbeteren, maar dat gaat hand in hand met ervaring, en het leren inschatten van situaties en hoe daarop te anticiperen of te reageren. Ook Cleiton maakt nog weleens een fout, ja. Hugo Souza zie ik als een groter talent, maar dat is ook vooral een lijnkeeper. Is nog af en toe onrustig en maakt weleens wat fouten, soms zelfs regelrechte blunders. Maar zijn reflexen en z'n reach zijn echt bijzonder, in die mate zie je het niet zo vaak bij jonge gasten. Ik trok eerder de vergelijking met Unnerstall, waarbij die laatste natuurlijk een stuk ouder is. Qua niveau scheelt het niet veel, denk ik.

Zoals vaker gezegd: ik zou Cleiton halen, maar dat is mijn mening. Ik zou uitstekend kunnen leven met Hugo Souza. Die zal ongetwijfeld tijd nodig hebben en misschien weleens een rare bal doorlaten, maar hij gaat er met de juiste begeleiding wel komen. Daar heeft hij het talent voor.
Last edited by Ykhim on 26 May 2022, 22:46, edited 1 time in total.
Trixm
Vedette

Revolinho wrote: 26 May 2022, 22:01 Openda is toch wel een leuke speler om als concurrent te fungeren op de linksbuiten positie. Gedurende een seizoen draait het op een bepaald moment gewoon om rendement en dat heeft ie. Snel, goed gevoel voor positie, scoort makkelijk en fit. Europees ook niet tegen de minste ploegen gespeeld, Spurs, Roma enz. Heeft er een lang seizoen met Vitesse op zitten en blijft gewoon gaan. Na 2 goede seizoenen valt hij echt op.
Die 1-1 kans tegen ajax maakte voor mij veel duidelijk, jermaine lens all over again.
Saibari is underrated.
ComeOnPSV
Vedette

Elfrink zei om 20.15 dat Souza in de winter aan PSV gekoppeld is. Hij zou gaan achterhalen of er nieuw nieuws te melden is.

Tot op heden is het stil.
Ik denk dat er dus zeker wel een kern van waarheid in zit! Als het niet klopt zegt Elfrink dat meestal best snel.
Mvogoat
Basisspeler

of het is 8:00 geweest op Hemelvaart en de mensen bij PSV willen ook van hun rust genieten ;)
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
Voijke
Internationale topspeler

Mvogoat wrote: 26 May 2022, 22:53 of het is 8:00 geweest op Hemelvaart en de mensen bij PSV willen ook van hun rust genieten ;)
Hij kan Wilysimba toch gewoon bellen ;)
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
ComeOnPSV
Vedette

Persoonlijk denk ik dat er een tweetje klaarstaat haha.
Rikkert1234
Vedette

Het is al 22:00 geweest dus denk het niet
Standbeeld
Mister PSV

Mvogoat wrote: 26 May 2022, 22:53 of het is 8:00 geweest op Hemelvaart en de mensen bij PSV willen ook van hun rust genieten ;)
Rik zal zoiets natrekken bij de zaakwaarnemer van Hugo.
ruuddevil
Legende

Vandaag de eerste transfer?
ShovingNE2
Site Admin

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
VeresRivne
Vedette

"Ik hoorde vanavond geruchten dat hij naar PSV gaat." aldus een Vitesse-supporter over Openda. Hoe serieus je het allemaal moet nemen weet ik niet.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Standbeeld
Mister PSV

robert_94
Lid 2e elftal

VeresRivne wrote: 27 May 2022, 08:36 "Ik hoorde vanavond geruchten dat hij naar PSV gaat." aldus een Vitesse-supporter over Openda. Hoe serieus je het allemaal moet nemen weet ik niet.
Staat dit ergens op twitter oid of heb je dit rechtstreeks van iemand gehoord?
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

11 Sir Tinus wrote: 26 May 2022, 21:47 Die Openda is wel echt een jongen die je in de gaten moet houden. Gevaarlijk vandaag met schot en snelheid.
Een paar leerlingen van mij zijn voor Vitesse en hebben een paar weken geleden een door de loterij gehad en hem er naar bevraagd waarop hij bevestigend en knikkend reageerde. We shall see
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

De nieuwe [mention]Wilysimba[/mention] 's in Arnhem :mrgreen: Je kunt niet jong genoeg beginnen...
Standbeeld
Mister PSV

John heeft gesproken met zijn zaakwaarnemer, of hij mogelijk interesse heeft en dat is zo. Maar ik geloof niet dat het optie 1 is. Luuk de Jong is target nummer 1. Rest is vooralsnog allemaal bijzaak.
Garrincha
Jeugdspeler

Trixm wrote: 26 May 2022, 21:26 Hoeveel leden hebben hier nou echt tien wedstrijden van Hugo en die Claiton gezien? Er wordt veel nagepraat hier. Ik vertrouw alleen op @Garrincha
Ik zal proberen het niet te beschamen ;)
Locked