Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
FOOTB_REM_S: No

Ittot wrote: 04 Jun 2024, 21:35 Dit is een filmpje met hoogtepunten. Dus dan lijkt iedereen top. Ik ben benieuwd en laat me graag positief verrassen.

Vergis je niet, zo’n filmpje kon je ook van Guti maken.
Nu klinkt het net alsof Guti er geen reet van kon…
These users thanked the author Smeets14 for the post:
TigTogFlip
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

These users thanked the author Sensation for the post:
Smeets14
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

slowflow wrote: 04 Jun 2024, 21:39
Ittot wrote: 04 Jun 2024, 21:35 Dit is een filmpje met hoogtepunten. Dus dan lijkt iedereen top. Ik ben benieuwd en laat me graag positief verrassen.

Vergis je niet, zo’n filmpje kon je ook van Guti maken.
Alleen speelde Guti niet bij de kampioen van Portugal maar in de Mexicaanse competitie bij Pachuca, wat een immens verschil is natuurlijk.
Een filmpje van Guti bij ons bedoelde ik.

Guti is overigens een held, laat dat duidelijk zijn. Een echte strijder geworden. Maar hij werd voor iets anders gehaald, het creatieve en voetballende gedeelte. Dat kwam er helaas niet uit, respect hoe hij zijn speelstijl heeft aangepast. Desondanks kun je een filmpje van hem maken waarbij je denkt dat hij de verbeterde versie van Kroos is (gechargeerd)
These users thanked the author Ittot for the post:
Menno1
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Smeets14 wrote: 04 Jun 2024, 21:48
Ittot wrote: 04 Jun 2024, 21:35 Dit is een filmpje met hoogtepunten. Dus dan lijkt iedereen top. Ik ben benieuwd en laat me graag positief verrassen.

Vergis je niet, zo’n filmpje kon je ook van Guti maken.
Nu klinkt het net alsof Guti er geen reet van kon…
Nee zo bedoelde ik dat niet. Maar voetballend niet het niveau om Veerman te vervangen.

Zoals hierboven al gezegd maar Guti was echt een held. Alleen voetballend niet gebracht wat we hoopten.
These users thanked the author Ittot for the post:
Smeets14
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ittot wrote: 04 Jun 2024, 21:50
slowflow wrote: 04 Jun 2024, 21:39
Alleen speelde Guti niet bij de kampioen van Portugal maar in de Mexicaanse competitie bij Pachuca, wat een immens verschil is natuurlijk.
Een filmpje van Guti bij ons bedoelde ik.

Guti is overigens een held, laat dat duidelijk zijn. Een echte strijder geworden. Maar hij werd voor iets anders gehaald, het creatieve en voetballende gedeelte. Dat kwam er helaas niet uit, respect hoe hij zijn speelstijl heeft aangepast. Desondanks kun je een filmpje van hem maken waarbij je denkt dat hij de verbeterde versie van Kroos is (gechargeerd)
Met alle respect voor Guti, want was absoluut een held en een strijder, maar als jij een filmpje kan maken waarin Guti dezelfde techniek en passeeracties als Braganca laat zien dan eet ik een Luckassen shirt op.



(Waarom het filmpje op verhoogde snelheid wordt afgespeeld is mij overigens een raadsel)
These users thanked the author Sensation for the post:
Flabbergast
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 04 Jun 2024, 21:55
Ittot wrote: 04 Jun 2024, 21:50

Een filmpje van Guti bij ons bedoelde ik.

Guti is overigens een held, laat dat duidelijk zijn. Een echte strijder geworden. Maar hij werd voor iets anders gehaald, het creatieve en voetballende gedeelte. Dat kwam er helaas niet uit, respect hoe hij zijn speelstijl heeft aangepast. Desondanks kun je een filmpje van hem maken waarbij je denkt dat hij de verbeterde versie van Kroos is (gechargeerd)
Met alle respect voor Guti, want was absoluut een held en een strijder, maar als jij een filmpje kan maken waarin Guti dezelfde techniek en passeeracties als Braganca laat zien dan eet ik een Luckassen shirt op.



(Waarom het filmpje op verhoogde snelheid wordt afgespeeld is mij overigens een raadsel)
Moet je goed zoeken naar zo'n shirt. Daar is maar één van verkocht.

Ben het wel met je eens trouwens. Deze jongen heeft een hele fijne techniek. In niks te vergelijken met Guti. Vind dit wel een interessante voetballer.
These users thanked the author Joenepsv for the post:
Frankpsv
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 04 Jun 2024, 21:55 (Waarom het filmpje op verhoogde snelheid wordt afgespeeld is mij overigens een raadsel)
Omdat hij in de normale filmpjes relatief traag oogt? 😁 Ik zie het nog niet als ik eerlijk ben, die top vervanger. Ook in de passing niet. Slappe boogballetjes die lang onderweg zijn, of niet echt strak. Dat moet er op je 25e al in zitten als je onze vissenman gaat vervangen. Voelt een beetje alsof ik naar een PTT Telecompetitiespeler zit te kijken, als ik eerlijk ben.
These users thanked the author Ardbeg for the post:
NotoriousBIG046
slowflow
Basisspeler
Posts: 434
Joined: 06 Jun 2023, 23:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ittot wrote: 04 Jun 2024, 21:50
slowflow wrote: 04 Jun 2024, 21:39
Alleen speelde Guti niet bij de kampioen van Portugal maar in de Mexicaanse competitie bij Pachuca, wat een immens verschil is natuurlijk.
Een filmpje van Guti bij ons bedoelde ik.

Guti is overigens een held, laat dat duidelijk zijn. Een echte strijder geworden. Maar hij werd voor iets anders gehaald, het creatieve en voetballende gedeelte. Dat kwam er helaas niet uit, respect hoe hij zijn speelstijl heeft aangepast. Desondanks kun je een filmpje van hem maken waarbij je denkt dat hij de verbeterde versie van Kroos is (gechargeerd)
Oh die fiets. Ja je kunt inderdaad van veel voetballers een wereldspeler maken met zo'n filmpje van acht minuten, maar je ziet wel een bepaalde techniek terug waar ik wel een beetje vrolijk van word
Benitez040
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 22 Jun 2022, 11:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Maar voor 5 tot 8 mil tramsfersom en een half mil per jaar salaris moet je dit toch altijd doen
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
FOOTB_REM_S: No

Is deze jongen beter dan de jongens die we al hebben?
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik weet dat het een Youtube filmpje is, maar ik begrijp eigenlijk wel heel goed waarom PSV in hem een eventuele vervanger van Veerman zou zien. Een speler die je van achteruit kan inspelen in de voeten, makkelijk wegdraait bij een tegenstander, vaak al gezien heeft waar de medespeler staat voordat hij de bal krijgt en passen zowel lang als kort kan geven. Tevens vind ik een linksbenige middenvelder ook wel prettig, aangezien de meeste rechts zijn. In sommige gevallen zie je hem ook naar voren druk zetten en dat past ook bij het spel van Bosz. Je kan lang niet alles beoordelen alleen op basis van Youtube, maar een interessante speler kan hij denk ik zeker zijn en hij lijkt ook goed te passen tussen de andere middenvelders. Een Gutierrez vind ik hem zeker niet en ik word er eigenlijk best enthousiast van.
These users thanked the author Massimo for the post (total 2):
O Goleiro GrandeSensation
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

het is heus geen koekenbakker, maar zijn lange passing die je ziet zijn weliswaar goed geplaatst, maar traag gegeven en zonder enige dru op de bal/speler. Dat is heerlijk voetballen. Hij heeft wel een mooie techniek, maar ik zie ook veel beelden die dan halverwege weggeknipt zijn, met andere woorden, je ziet een klein technisch hoogstandje, maar niet het vervolg.

Ik vind dat er weinig te zeggen valt, puur vanuit de YT clip. En zijn rendement met een paar goals en een paar assists is ook niet echt niveau Joey nog. Net als Adberg ben ik verre van overtuigd nog.
Flabbergast
Veelbelovend talent
Posts: 91
Joined: 04 Nov 2020, 15:27
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 04 Jun 2024, 22:25 Ik vind dat er weinig te zeggen valt, puur vanuit de YT clip. En zijn rendement met een paar goals en een paar assists is ook niet echt niveau Joey nog. Net als Adberg ben ik verre van overtuigd nog.
Van welke reële optie ben je wel overtuigd als vervanger van Joey?
User avatar
Smell Rock
Verbannen
Posts: 742
Joined: 30 Oct 2022, 17:05
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ittot wrote: 04 Jun 2024, 21:51
Smeets14 wrote: 04 Jun 2024, 21:48

Nu klinkt het net alsof Guti er geen reet van kon…
Nee zo bedoelde ik dat niet. Maar voetballend niet het niveau om Veerman te vervangen.

Zoals hierboven al gezegd maar Guti was echt een held. Alleen voetballend niet gebracht wat we hoopten.
Guti de held in de bekerfinale, duikt gewoon voor die bal en scoort de gelijkmaker. 95% zou dat niet gedaan hebben. Ginne skrik
Full speed or nothing
JasperPSV
Bankzitter
Posts: 240
Joined: 19 Jun 2023, 14:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mocht die al willen/kunnen vertrekken, dan lijkt PSV toch niet echt een logische optie.

Momenteel lijkt die zo tussen bank en basis te schipperen, a la Saibari in de eerste seizoenshelft. Zou die inderdaad in beeld zijn als vervanger van Veerman dan kom je te concurreren met Saibari en Land, terwijl Babadi en Tillman er in nood ook nog kunnen spelen. Niet onoverkombaar, maar je zou zeggen dat hij Sporting alleen zou verlaten voor een club met - min of meer - gegarandeerd meer speeltijd.

Bovendien is Sporting ook wel echt een klote club om mee te onderhandelen. Contract tot 2027, jongen van de club, daar plakken ze gewoon bedragen van 10-15 mil aan.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 04 Jun 2024, 22:25 Ik weet dat het een Youtube filmpje is, maar ik begrijp eigenlijk wel heel goed waarom PSV in hem een eventuele vervanger van Veerman zou zien. Een speler die je van achteruit kan inspelen in de voeten, makkelijk wegdraait bij een tegenstander, vaak al gezien heeft waar de medespeler staat voordat hij de bal krijgt en passen zowel lang als kort kan geven. Tevens vind ik een linksbenige middenvelder ook wel prettig, aangezien de meeste rechts zijn. In sommige gevallen zie je hem ook naar voren druk zetten en dat past ook bij het spel van Bosz. Je kan lang niet alles beoordelen alleen op basis van Youtube, maar een interessante speler kan hij denk ik zeker zijn en hij lijkt ook goed te passen tussen de andere middenvelders. Een Gutierrez vind ik hem zeker niet en ik word er eigenlijk best enthousiast van.
Sluit ik mij volledig bij aan. Ook het feit dat in elke analyse wordt benoemd dat hij drukbestendig is, veel inzicht heeft, de techniek heeft om te passeren en om te kunnen passen en daarnaast ook een harde werker is die op 6 kan, maken voor mij de puzzel samen dat hij onder Bosz weleens waanzinnige stappen kan zetten
These users thanked the author Sensation for the post (total 2):
NotoriousBIG046Maria-Franciscus
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 04 Jun 2024, 23:02 Sluit ik mij volledig bij aan. Ook het feit dat in elke analyse wordt benoemd dat hij drukbestendig is, veel inzicht heeft, de techniek heeft om te passeren en om te kunnen passen en daarnaast ook een harde werker is die op 6 kan, maken voor mij de puzzel samen dat hij onder Bosz weleens waanzinnige stappen kan zetten
De mindere eigenschappen die hij ongetwijfeld ook zal hebben, zie je niet in zo'n filmpje. Ik heb net een Youtube filmpje van Tillman van afgelopen seizoen gepost en daarin zie je eigenlijk best veel balveroveringen, terwijl ik juist op mijn netvlies heb de keren dat hij gevaarlijk balverlies leed of slap het duel inging en waar een grote kans of zelfs tegengoals uit voortkwam.

Maar hij lijkt me erg complementair aan Schouten, zoals ook Veerman is en ik denk ook dat als het moet hij wat defensiever kan spelen als Schouten daar niet staat. Maar de positieve eigenschappen zie ik wel tussen de andere middenvelders van PSV en hij heeft eigenschappen die ook Veerman bezit en/of heeft ontwikkeld. Als Veerman vertrekt is er ook ruimte om een grote aankoop te doen op het middenveld.

Wat dat betreft heb ik eigenlijk best veel vertrouwen dat PSV komend seizoen op 1 september een lekker voetballend team met scorend vermogen heeft.
These users thanked the author Massimo for the post:
Sensation
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 04 Jun 2024, 21:55
Ittot wrote: 04 Jun 2024, 21:50

Een filmpje van Guti bij ons bedoelde ik.

Guti is overigens een held, laat dat duidelijk zijn. Een echte strijder geworden. Maar hij werd voor iets anders gehaald, het creatieve en voetballende gedeelte. Dat kwam er helaas niet uit, respect hoe hij zijn speelstijl heeft aangepast. Desondanks kun je een filmpje van hem maken waarbij je denkt dat hij de verbeterde versie van Kroos is (gechargeerd)
Met alle respect voor Guti, want was absoluut een held en een strijder, maar als jij een filmpje kan maken waarin Guti dezelfde techniek en passeeracties als Braganca laat zien dan eet ik een Luckassen shirt op.



(Waarom het filmpje op verhoogde snelheid wordt afgespeeld is mij overigens een raadsel)
Zoiets?



Het kan overigens een prima aankoop zijn die Braganca. Maar na zo'n filmpje weet je natuurlijk nog niets. Daarnaast heeft Veerman voor PSV zo veel meer goals en assist gemaakt dat ik me afvraag of hij een zelfde type speler is en Veerman ook echt kan vervangen.
Gerard Karnemelk
Veelbelovend talent
Posts: 105
Joined: 06 Jun 2023, 15:51
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ittot wrote: 04 Jun 2024, 23:23
Sensation wrote: 04 Jun 2024, 21:55

Met alle respect voor Guti, want was absoluut een held en een strijder, maar als jij een filmpje kan maken waarin Guti dezelfde techniek en passeeracties als Braganca laat zien dan eet ik een Luckassen shirt op.



(Waarom het filmpje op verhoogde snelheid wordt afgespeeld is mij overigens een raadsel)
Zoiets?



Het kan overigens een prima aankoop zijn die Braganca. Maar na zo'n filmpje weet je natuurlijk nog niets. Daarnaast heeft Veerman voor PSV zo veel meer goals en assist gemaakt dat ik me afvraag of hij een zelfde type speler is en Veerman ook echt kan vervangen.
Qua type speler zie ik het wel zitten. Denk wel dat we een speler met een goede lange pass nodig hebben. Iemand die creatief is en openingen snel ziet.

Alleen kan me niet voorstellen dat Braganca een serieuze optie is. Heeft in zn hele carriere maar 8.000 minuten gevoetbald. Waarvan minimaal de helft op het tweede niveau. Ter vergelijking: de eveneens 25 jarige veerman zit op 26.000 minuten.

Denk dat we voor iets meer zekerheid moeten gaan bij een transfer op die leeftijd (iets teveel Bruma vibes).
Zie het dan meer zitten in een Jack Mcglynn achtige transfer.
These users thanked the author Gerard Karnemelk for the post:
Ardbeg
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 04 Jun 2024, 22:25 Net als Adberg ben ik verre van overtuigd nog.
Emno4
Flabbergast wrote: 04 Jun 2024, 22:43
Van welke reële optie ben je wel overtuigd als vervanger van Joey?
Saibari. Die kun je niet blijven banken met wat hij heeft laten zien. Zorg maar voor aanwas daar achter.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Saibari moet idd in de basis. Dat is echt een topspeler waar PSV sportief en financieel enorm veel plezier aan gaat beleven.

Wat dat betreft is deze Braganca een prima backup wellicht. Zonder Joey gaat het spel toch anders worden. Met Saibari - Tillman/Til/Babadi en daarachter Schouten/Land heb je straks al prima bezetting. Braganca er dan ook nog bij en je zit best geramd.
These users thanked the author Menno1 for the post:
Ardbeg
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Leuke speler, zo op de beelden te zien. Of het versneld is of niet, je ziet dat hij heel goed onder de druk uit kan voetballen, al snel heeft gezien waar de bal heen kan en de hele boel nog kan uitvoeren ook. Een eindproduct is het natuurlijk niet, want die zitten bij de allergrootste clubs. Voor het spel dat Bosz speelt is dit een ideale speler, zeker met de controle van Schouten en de power van Saibari er nog bij.

Bosz en Earnie weet natuurlijk allang waar het spel en het team zich naartoe moeten ontwikkelen, laat hun maar doen. Ze snappen dat het komend seizoen nóg beter moet. Of dat lukt valt altijd maar te bezien, maar ik denk dat ze heel goed weten wat het nieuwe team nodig gaat hebben en daarbij denken ze out-of-the-box en handelen ze met de ballen vol uit de broek.
These users thanked the author Revolinho for the post (total 2):
MassimoSensation
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 04 Jun 2024, 20:33 Ik krijg Gutierrez vibes. Dat wil zeggen: ik zie dezelfde soort beelden als toen: hij legt de ballen heel makkelijk weg op dat filmpje, echter zonder enige druk op de bal. Dat was bij de Guti highlights ook het geval. Dan lijkt het alsof je met een soort Toni Kroos te maken hebt, maar je ziet niks van zijn handelingssnelheid; iets wat met Guti een probleem was.

Bij deze jongen zie ik nu dezelfde soort beelden. lekker balletjes wegleggen, maar hoe speelt hij met volle druk er op? nu is het aanleggen, even omhoog kijken, nog een keer kijken en dan heel mooi en keurig de bal verplaatsen. Dat kan bij wijze van spreken Teze ook als je die de gelegenheid geeft op het middenveld en zo veel ruimte.
Hij speelt zichzelf regelmatig vrij onder druk en speelt dan de bal.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 04 Jun 2024, 21:55dan eet ik een Luckassen shirt op
Drop je adres even in DM. :mrgreen:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 05 Jun 2024, 00:05 Saibari moet idd in de basis. Dat is echt een topspeler waar PSV sportief en financieel enorm veel plezier aan gaat beleven.

Wat dat betreft is deze Braganca een prima backup wellicht. Zonder Joey gaat het spel toch anders worden. Met Saibari - Tillman/Til/Babadi en daarachter Schouten/Land heb je straks al prima bezetting. Braganca er dan ook nog bij en je zit best geramd.
En wat als Veerman gewoon blijft? Waar zet je hem neer? En als Veerman vertrekt? Dan heb je voor de posities achter de 10 dus Saibari, Schouten en Land. Dat vind ik echt heel mager. Tillman kan ook eventueel op 8, maar dan nog?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Post Reply