Sergiño Dest

Spelers A-selectie.
Post Reply
Massimo
Legende

Misschien zie ik het verkeerd, maar
Ik heb te weinig dingen gezien op zowel sportief als mentaal vlak dat dit een succes gaat worden en zijn periode bij zowel Barcelona als Milan hebben dat beeld ook niet kunnen veranderen. Over Lang kan je op voorhand ook veel van vinden c.q. vonden, maar hij had al wel sportief geleverd.
  • These users thanked the author Massimo for the post (total 3):
    IttotHeruoneHet Kanon
    Søren
    Meervoudig international
    Clubvoorkeur: PSV

Had daar ook nogal wat concurrentie natuurlijk.
    Ik verwacht dat als ie weer gewoon ritme gaat krijgen hij top level kan zijn voor elke eredivisie club.
    Ardbeg
    Mister PSV

Ittot wrote: 20 Aug 2023, 22:43 Mauro voegt voetballend echt minimaal 2 keer zo veel toe dan Dest.
    Snel zijn en een goede techniek hebben zegt niets over je voetballende vermogen als verdediger / back. Hij kan zich hiermee uit bepaalde situaties redden en zich hiermee onder druk kunnen uitspelen, wat zeker van waarde is, maar het gaat bijv. ook om positiespel, keuzes maken, inspeelpass, voorzet en tegenwoordig ook als 6 kunnen acteren. Allemaal dingen waar Mauro veel beter in is.

Maar goed, we zullen zien hoe ver Dest ons brengt, ik verwacht er bijzonder weinig van. Maar ik laat me graag verrassen. Ik zit er wel vaker naast. Zo ook met de houding en gedrag van Noa Lang bijvoorbeeld. dus hopelijk ook over de voetbalkwaliteiten van Dest.

Speciaal voor @Ardbeg:

Ik heb Dest zeker minimaal 20 keer zien spelen, bij Ajax, Barcelona en een paar keer bij Milan. Bij alle clubs vond ik hem bijzonder matig.
    Thanks voor de tag man. Geen idee waarom maar goed.
    Søren
    Meervoudig international

ComeOnPSV wrote: 20 Aug 2023, 23:01Ja leuk dat Mauro beter is dan Dest, maar ik reken voorlopig niet op Mauro. Nu moet er een goede selectie staan. Mauro is pas in 2024 waarschijnlijk weer topfit.
    Mauro jr, fijne speler, maar is gewoonweg vaker geblesseerd dan dat ie fit is geweest.
    Heb de cijfers niet paraat, maar als je ziet hoe vaak hij gespeeld heeft tov hoe lang hij al onder contract staat, is dat gewoon geen serieuze optie meer om vanuit te gaan.
    Zeker als je met een selectie van 20 + 4 wil werken.
    De beste voorspeller vd toekomst is het verleden…
    Categorie Romero, John de Jong.
    Iedere wedstrijd die hij nog speelt is bonus.

Dest verwacht ik meer continuïteit van.
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Søren wrote: 21 Aug 2023, 00:35
    ComeOnPSV wrote: 20 Aug 2023, 23:01Ja leuk dat Mauro beter is dan Dest, maar ik reken voorlopig niet op Mauro. Nu moet er een goede selectie staan. Mauro is pas in 2024 waarschijnlijk weer topfit.
    Mauro jr, fijne speler, maar is gewoonweg vaker geblesseerd dan dat ie fit is geweest.
    Heb de cijfers niet paraat, maar als je ziet hoe vaak hij gespeeld heeft tov hoe lang hij al onder contract staat, is dat gewoon geen serieuze optie meer om vanuit te gaan.
    Zeker als je met een selectie van 20 + 4 wil werken.
    De beste voorspeller vd toekomst is het verleden…
    Categorie Romero, John de Jong.
    Iedere wedstrijd die hij nog speelt is bonus.

Dest verwacht ik meer continuïteit van.
    Precies en hopelijk wordt en blijft Mauro fit.
    Dan hebben we de aankomende jaren twee topbacks.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Ardbeg wrote: 21 Aug 2023, 00:28
    Ittot wrote: 20 Aug 2023, 22:43 Mauro voegt voetballend echt minimaal 2 keer zo veel toe dan Dest.
    Snel zijn en een goede techniek hebben zegt niets over je voetballende vermogen als verdediger / back. Hij kan zich hiermee uit bepaalde situaties redden en zich hiermee onder druk kunnen uitspelen, wat zeker van waarde is, maar het gaat bijv. ook om positiespel, keuzes maken, inspeelpass, voorzet en tegenwoordig ook als 6 kunnen acteren. Allemaal dingen waar Mauro veel beter in is.

Maar goed, we zullen zien hoe ver Dest ons brengt, ik verwacht er bijzonder weinig van. Maar ik laat me graag verrassen. Ik zit er wel vaker naast. Zo ook met de houding en gedrag van Noa Lang bijvoorbeeld. dus hopelijk ook over de voetbalkwaliteiten van Dest.

Speciaal voor @Ardbeg:

Ik heb Dest zeker minimaal 20 keer zien spelen, bij Ajax, Barcelona en een paar keer bij Milan. Bij alle clubs vond ik hem bijzonder matig.
    Thanks voor de tag man. Geen idee waarom maar goed.
    Omdat je met gerede regelmaat roept: "heb je hem wel ooit zien spelen?"
    DeefPeef
    Veelbelovend talent

Dest deal is done.. Lekker, die kan morgen dus ook spelen...
    Ronaldio
    Meervoudig international

Teze in het centrum, Dest rechtsback. Dat is wat Bosz gaat doen. Dan heb je ineens weer snelheid achterin. Staat de door Bosz begeerde Teze ook weer op zijn beste positie.
  • These users thanked the author Ronaldio for the post:
    DeefPeef
    Vogelund
    Vaste waarde in elftal
    Old name: Vogelund

Heeft hij wel wedstrijdritme?
    mr.top
    Internationale topspeler

Kostelijk! Tegen RKC een geducht wapen.
    DeefPeef
    Veelbelovend talent

Vogelund wrote: 21 Aug 2023, 08:23 Heeft hij wel wedstrijdritme?
    Schijnt in de voorbereiding gewoon een aantal wedstrijden te hebben gespeeld bij Barcelona.
  • These users thanked the author DeefPeef for the post:
    Vogelund
    Brabander
    Basisspeler

Ik ben nog niet echt enthousiast. Nu Teze naar het centrum kan, zal onze verdediging zeker wel verbeteren. Maar of Dest een onbetwiste basisspeler zal blijven?
    Nu voor Rangers uit komt hij wel op tijd. Teveel blessures momenteel.
    Djorditje10
    Jeugdspeler

Transfer definitief rond. Officieel bevestigd door Barcelona.

Ben benieuwd, vertrouwen in Peter Bosz zijn plannen 😉
    El Sordo
    Vedette

Met vlrn PvA (Sambo) - Boscagli (Ramalho) - Aankoop (Teze) - Dest (Sambo/Teze) heb je een prima basis- en backupverdedigingslinie. Die RCV staat nog wel bovenaan het boodschappenlijstje.
    Vogelund
    Vaste waarde in elftal
    Old name: Vogelund

Geen enorme fan van Dest, maar nu heeft Bosz wel meer smaken en we worden er in de breedte ook sterker van. Een prima speler die waarschijnlijk weinig aanpassingsproblemen heeft.
    Robson de Souza
    Vedette

Teletubby
    Nationale topspeler

Djorditje10
    Jeugdspeler

Rugnummer 8 en PSV dat een ‘header’ op Twitter heeft met een Amerikaanse vlag. Zucht
    Sjorsensjimmie
    Bankzitter

Hoezo nummer 8? Wat een onzin is dat. Had Schouten nummer 8 gegeven en Dest 22.
    Man man man.
    MaxedMatthew
    Jeugdinternational

Denk niet dat Dest al basis staat morgen. Verwacht 'gewoon' PvA (indien fit, anders Sambo), Oli, Ramalho, Teze. Lijkt me sterk dat 'ie in zo'n belangrijke wedstrijd een speler die net 1 training heeft meegespeeld al basis gaat zetten.
    "Dan moet je maar op dammen gaan".
    Johann Vogel
    Vedette

Ik ben benieuwd, het is in ieder geval een optie erbij. Ik heb hem niet zien spelen bij Barcelona en Milan, wellicht dat hij daar verdedigend gezien stappen heeft gezeten

Ik ben ook benieuwd of Mwene nu vertrekt.
    Smeets14
    Nationale topspeler

Sjorsensjimmie wrote: 21 Aug 2023, 08:44 Hoezo nummer 8? Wat een onzin is dat. Had Schouten nummer 8 gegeven en Dest 22.
    Man man man.
    Hahaha je kan maar ergens druk over maken zeg. Spelers mogen ook gewoon zelf kiezen hè. Schouten wilde zelf nummer 22.
    Robson de Souza
    Vedette

Maar eh, om de vergelijking met vorig seizoen te maken: kosten van Hoever afgelopen seizoen gelijk aan die van Dest dit seizoen toch.
    Als dat niet beter gaat dan wordt Dest wel een hele grote flop.
    Trixm
    Vedette

Fc Denzel wrote: 20 Aug 2023, 22:58 Vanaf 30 seconden;)

ik voel een nieuwe ondertitel aankomen.
    Saibari is underrated.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Sjorsensjimmie wrote: 21 Aug 2023, 08:44 Hoezo nummer 8? Wat een onzin is dat. Had Schouten nummer 8 gegeven en Dest 22.
    Man man man.
    Wat maken die nummers uit? Misschien heeft die 22 wel een speciale betekenis voor schouten
    Post Reply