Zou Denso Kasius een goede optie kunnen zijn voor de rechtsback positie. Lijkt me goedkoop op te pikken zijn en qua salaris ook te doen. Na zijn vertrek bij Volendam niet uit de verf gekomen bij Bologna. Toen der tijd bijna een transfer afgerond naar Bayern München. Heeft ook zo z'n minuten gemaakt bij Jong Oranje.
https://www.transfermarkt.nl/denso-kasi ... ler/577394
Interessante spelers
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Mag worden verhuurd/verkocht worden van Bologna (waar ook een vliegtuigje vandaan is gekomen). Zou prima zijn als 2e rechtsback en genoeg potentie om het NL elftal te halen. Denk alleen dat Sambo net zo goed is. Als je een rechtsachter haalt, moet het eentje voor de basis zijn, anders krijg je teveel ''net niet'' spelers daar.Jordi wrote: ↑23 Jan 2023, 23:14 Zou Denso Kasius een goede optie kunnen zijn voor de rechtsback positie. Lijkt me goedkoop op te pikken zijn en qua salaris ook te doen. Na zijn vertrek bij Volendam niet uit de verf gekomen bij Bologna. Toen der tijd bijna een transfer afgerond naar Bayern München. Heeft ook zo z'n minuten gemaakt bij Jong Oranje.
-
- Jeugdinternational
- Favoriete speler: Jerdy Schouten
Wordt wellicht verhuurd aan FulhamJordi wrote: ↑23 Jan 2023, 23:14 Zou Denso Kasius een goede optie kunnen zijn voor de rechtsback positie. Lijkt me goedkoop op te pikken zijn en qua salaris ook te doen. Na zijn vertrek bij Volendam niet uit de verf gekomen bij Bologna. Toen der tijd bijna een transfer afgerond naar Bayern München. Heeft ook zo z'n minuten gemaakt bij Jong Oranje.
-
- Nationale topspeler
Dit zou heel goed kunnen. Wat lijkt hij veel op madueke in zijn speelstijl zeg ! Inclusief oogkleppen op.. bijna lachwekkend hoe blind hij voor zijn omgeving is in het filmpje. Dus dat kan nog leuk worden op het forum voor de Madueke-haters ;-). Acties die hij maakt mogen er wel zijn.. en hij is retesnel. " the white madueke". En de kopieen zijn natuurlijk wel altijd wat minder dan het origineel, maar soit. Wel iemand die gevaar creeert met zijn opportunisme zo te zien.DeBruyne wrote: ↑23 Jan 2023, 22:35Genoemd in het vliegtuigentopic, maar wel een zeer interessante optie iig!hondjevandebakker wrote: ↑23 Jan 2023, 22:15 Gustav Isaksen! Lijkt me een van de meest logische opties om Madueke te vervangen: belangrijke speler voor Midtjylland, nog maar 21, rechtsbuiten, doet het goed in Europa (ook tegen Feyenoord) en de jeugdelftallen van Denemarken. Vrij technische rechtsbuiten met een goede trap in zn linker. En lijkt me ook wel een ''tactical reliable'' spelertje.
-
- Ballenjongen
Jaar in, jaar uit champions league spelen zal de clubkas een hoop goed doen
-
- Nationale topspeler
+ onderdeel zijn van de Red Bull groupNulveertig wrote: ↑24 Jan 2023, 12:01Jaar in, jaar uit champions league spelen zal de clubkas een hoop goed doen
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Zulke transfers moeten we niet meer willen. Kost ons veel te veel geld en levert niks meer op. PSV heeft nu gezien wat goed, jong talent oplevert. Madueke 40 miljoen, als het ze lukt om Xavi Simons te behouden ook weer een dik bedrag. Dat ze maar lekker in Frankrijk gaan scouten voor de nieuwe Sangare, daar zullen er genoeg rondlopen.
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- hondjevandebakker
-
- Basisspeler
Zijn Oma woont hier, maar hij heeft zelf niet zo veel met NL.hondjevandebakker wrote: ↑24 Jan 2023, 13:11Die heeft toch wel een bepaalde link met Nederland? Iets met zijn moeder ofzo...
- mr.top
Zijn moeder is ook Nederlands. Dus jullie hebben eigenlijk allebei gelijkGarnala wrote: ↑24 Jan 2023, 13:14Zijn Oma woont hier, maar hij heeft zelf niet zo veel met NL.hondjevandebakker wrote: ↑24 Jan 2023, 13:11
Die heeft toch wel een bepaalde link met Nederland? Iets met zijn moeder ofzo...
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Nou ja, volgens mij werd die hier meer dan een jaar geleden al genoemd. Als PSV zich bij Maccabi had gemeld, was het ook niet onmogelijk geweest. Overigens schijnen wij met Tai Abed Gloukhs generatiegenoot te hebben die niet minder talent wordt toegedicht. Was een behoorlijke showpony toen-ie overkwam naar Eindhoven, maar technisch zag het er hoogstaand uit. Benieuwd of hij de komende jaren doorbreekt bij PSV.
- Persepolis
- Vedette
was*. Zij is overleden toen hij nog een tiener was. Heeft waarschijnlijk mede daarom inderdaad niet zoveel met Nederland verder.
-
- Nationale topspeler
-
- Bankzitter
In dit topic zie ik best veel namen voorbij komen die interessant kunnen zijn.
Nu ook weer oa Gustav Isaksen en Octavian Popescu.
Zouden deze spelers bij PSV allemaal bekend zijn? Of vind PSV ze niet goed genoeg?
Zouden deze spelers bij PSV allemaal bekend zijn? Of vind PSV ze niet goed genoeg?
-
- Nationale topspeler
De interesse van Popescu is pas geupdate meldde [mention]Armada[/mention]Sjorsensjimmie wrote: ↑25 Jan 2023, 16:18 In dit topic zie ik best veel namen voorbij komen die interessant kunnen zijn.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Nee, ze hebben er nog nooit van gehoord...Sjorsensjimmie wrote: ↑25 Jan 2023, 16:18 In dit topic zie ik best veel namen voorbij komen die interessant kunnen zijn.
Ik denk dat je teveel strips leest
-
- Bankzitter
Haha.....Ben wel nieuwsgierig eigenlijk omdat er heel veel jong talent rondloopt en met de juiste scouting en plan kun je echt wel grote talenten naar Eindhoven halen.SKERLA wrote: ↑25 Jan 2023, 16:20Nee, ze hebben er nog nooit van gehoord...Sjorsensjimmie wrote: ↑25 Jan 2023, 16:18 In dit topic zie ik best veel namen voorbij komen die interessant kunnen zijn.
Die Jonathans kan ook zo'n talent zijn.
- Hatseflats
- Vedette
99 van de 100 spelers die hier worden genoemd als interessant staan ook echt wel bij PSV op de radar hoor. Dat er niet wordt aangekocht weet ik ook niet.Sjorsensjimmie wrote: ↑25 Jan 2023, 16:25Haha.....Ben wel nieuwsgierig eigenlijk omdat er heel veel jong talent rondloopt en met de juiste scouting en plan kun je echt wel grote talenten naar Eindhoven halen.
- Armada
100/100Hatseflats wrote: ↑25 Jan 2023, 16:2699 van de 100 spelers die hier worden genoemd als interessant staan ook echt wel bij PSV op de radar hoor. Dat er niet wordt aangekocht weet ik ook niet.Sjorsensjimmie wrote: ↑25 Jan 2023, 16:25
Haha.....Ben wel nieuwsgierig eigenlijk omdat er heel veel jong talent rondloopt en met de juiste scouting en plan kun je echt wel grote talenten naar Eindhoven halen.