Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RV1913 wrote: 11 Jun 2023, 15:18
RIO wrote: 11 Jun 2023, 15:16

Komt op dit moment Sambo niet eens voorbij dus voor mij net niet.
Je doet net of Sambo (1 van de beste rechtsbacks van de ED afgelopen seizoen) niveau KKD ofso is.
Nee, ik vind hem niet veel beter dan een Teze of Mwene. Ook iets makkelijker verdedigen in dat systeem van Sparta.

Van Ewijk vind ik daarentegen wel veel beter.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 11 Jun 2023, 15:21
RV1913 wrote: 11 Jun 2023, 15:18

Je doet net of Sambo (1 van de beste rechtsbacks van de ED afgelopen seizoen) niveau KKD ofso is.
Nee, ik vind hem niet veel beter dan een Teze of Mwene. Van Ewijk vind ik daarentegen wel veel beter.
Gelukkig hebben we twee backs nodig toch? Het is niet of Sambo of Van Ewijk Ik acht de kans gezien de geruchten boven 75% dat het komend seizoen Sambo en Van Ewijk is. Als ik ooit nog 1x Teze op rechtsback zie, dan word ik gek.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mikelvb wrote: 11 Jun 2023, 15:20
RV1913 wrote: 11 Jun 2023, 15:18

Je doet net of Sambo (1 van de beste rechtsbacks van de ED afgelopen seizoen) niveau KKD ofso is.
Misidjan is gewoon pure middelmaat. Dat iemand hem al aanbeveelt is reden tot zorgen.
Misidjan is ook niks maar de opmerking: hij komt zelfs Sambo niet voorbij ging het mij om
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 11 Jun 2023, 15:22
RIO wrote: 11 Jun 2023, 15:21

Nee, ik vind hem niet veel beter dan een Teze of Mwene. Van Ewijk vind ik daarentegen wel veel beter.
Gelukkig hebben we twee backs nodig toch? Het is niet of Sambo of Van Ewijk Ik acht de kans gezien de geruchten boven 75% dat het komend seizoen Sambo en Van Ewijk is. Als ik ooit nog 1x Teze op rechtsback zie, dan word ik gek.
Dat zou zeker beter zijn dan wat we nu hebben. Wel jammer dat Sambo dan vaak op de bank zal zitten.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 11 Jun 2023, 15:21
RV1913 wrote: 11 Jun 2023, 15:18

Je doet net of Sambo (1 van de beste rechtsbacks van de ED afgelopen seizoen) niveau KKD ofso is.
Nee, ik vind hem niet veel beter dan een Teze of Mwene. Ook iets makkelijker verdedigen in dat systeem van Sparta.

Van Ewijk vind ik daarentegen wel veel beter.
Je kan er geen fan van zijn maar zeggen dat hij hetzelfde niveau op rechtsback als Teze is, is toch vrij heftig :lol:
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mikelvb wrote: 11 Jun 2023, 15:20
RV1913 wrote: 11 Jun 2023, 15:18

Je doet net of Sambo (1 van de beste rechtsbacks van de ED afgelopen seizoen) niveau KKD ofso is.
Misidjan is gewoon pure middelmaat. Dat iemand hem al aanbeveelt is reden tot zorgen.
Duimpje voor je eerste zin, maar zeker niet voor je tweede.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 11 Jun 2023, 15:03 Als Gini bewust kiest voor een terugkeer naar PSV en ook. Begrijpt dat hij zal moeten knokken voor z'n plek, prima toch? Op ED een plug&play speler, kan op 6 dus als je Gini kan koppelen aan nog een 6 die een stuk jonger is en heel veel potentie heeft.. 🤔

Dat Gini niet meer goed genoeg zou zijn voor niveau top en subtop van Europa zegt me niet zoveel want dat is PSV ook niet. Als Gini nog heel belangrijk kan zijn, gewoon topfit is en een enorme drive heeft...
Gini is niet meer de oude Gini, ik ben wel een beetje klaar met het (terug)halen van niet-fitte spelers als Pröpper, Van Ginkel etc.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RV1913 wrote: 11 Jun 2023, 15:26
RIO wrote: 11 Jun 2023, 15:21

Nee, ik vind hem niet veel beter dan een Teze of Mwene. Ook iets makkelijker verdedigen in dat systeem van Sparta.

Van Ewijk vind ik daarentegen wel veel beter.
Je kan er geen fan van zijn maar zeggen dat hij hetzelfde niveau op rechtsback als Teze is, is toch vrij heftig :lol:
Je moet wel beter lezen. Ik vind hem beter, maar niet veel beter. Teze is ook geen RB btw, dat zegt genoeg over Sambo. Zet Teze RB bij Sparta en die zal het ook niet veel slechter doen. Het gaat ook om de tactiek en de rest van het team. Ik wil graag vooruit op die positie, met Sambo gaan we dat niet doen. Ik wil een betere RB. Slechts mijn mening.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 11 Jun 2023, 15:32
RV1913 wrote: 11 Jun 2023, 15:26

Je kan er geen fan van zijn maar zeggen dat hij hetzelfde niveau op rechtsback als Teze is, is toch vrij heftig :lol:
Je moet wel beter lezen. Ik vind hem beter, maar niet veel beter. Teze is ook geen RB btw, dat zegt genoeg over Sambo. Zet Teze RB bij Sparta en die zal het ook niet veel slechter doen. Het gaat ook om de tactiek en de rest van het team. Ik wil graag vooruit op die positie, met Sambo gaan we dat niet doen. Ik wil een betere RB. Slechts mijn mening.
En op basis van wat is Van Ewijk dan zoveel beter? Is het bij Heerenveen niet ook gewoon veel makkelijker dan bij PSV? Denk dat het bij Sparta momenteel even lastig invullen is als bij Heerenveen.
User avatar
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Posts: 595
Joined: 24 Jun 2022, 11:12
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Couhaib Driouech
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk dat Gini wel het type speler is die ook Xavi kan verleiden om nog een jaartje te blijven, ondanks dat Gini niet meer een top speler is
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mikelvb wrote: 11 Jun 2023, 15:19
milansandro wrote: 11 Jun 2023, 15:00 Sambo vind ik tot nu toe geen PSV niveau..
Omdat?
Ik vind hem nog teveel een slaper..
Zowel aan de bal als zonder..
Zijn voortzetting vind ik matig..
Verdedigend wel oké, maar niet meer dan dat..
Positioneel kan hij ook nog een hoop leren..
Wellicht dat daar nog een groeicurve in zit maar voorlopig nog geen PSV niveau, mijn inziens..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeEintovenaar wrote: 11 Jun 2023, 15:34
RIO wrote: 11 Jun 2023, 15:32

Je moet wel beter lezen. Ik vind hem beter, maar niet veel beter. Teze is ook geen RB btw, dat zegt genoeg over Sambo. Zet Teze RB bij Sparta en die zal het ook niet veel slechter doen. Het gaat ook om de tactiek en de rest van het team. Ik wil graag vooruit op die positie, met Sambo gaan we dat niet doen. Ik wil een betere RB. Slechts mijn mening.
En op basis van wat is Van Ewijk dan zoveel beter? Is het bij Heerenveen niet ook gewoon veel makkelijker dan bij PSV? Denk dat het bij Sparta momenteel even lastig invullen is als bij Heerenveen.
Ik vind ze allebei verdedigend even goed, maar aanvallend is vEwijk veel beter en voegt veel meer toe aan het spel dat PSV speelt. En onderschat de waarde van een supersnelle rechtsback niet.
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ongelukkig van Sambo maar zijn awareness was niet al te best..
Die bal was voorlangs gegaan..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 11 Jun 2023, 15:30
Juancho wrote: 11 Jun 2023, 15:03 Als Gini bewust kiest voor een terugkeer naar PSV en ook. Begrijpt dat hij zal moeten knokken voor z'n plek, prima toch? Op ED een plug&play speler, kan op 6 dus als je Gini kan koppelen aan nog een 6 die een stuk jonger is en heel veel potentie heeft.. 🤔

Dat Gini niet meer goed genoeg zou zijn voor niveau top en subtop van Europa zegt me niet zoveel want dat is PSV ook niet. Als Gini nog heel belangrijk kan zijn, gewoon topfit is en een enorme drive heeft...
Gini is niet meer de oude Gini, ik ben wel een beetje klaar met het (terug)halen van niet-fitte spelers als Pröpper, Van Ginkel etc.
Ah ok ja zou kunnen hoor. Ik volg het buitenlandse voetbal niet of nauwelijks meer.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hopelijk krijgt Sambo eventueel wel een betere kompaan naast zich bij PSV, want die Vriends is de Ramalho van Sparta.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja, want dat moet zo'n jongen écht kunnen inschatten in minder dan een split-second. Je kan op TV nauwelijks zien of die bal duidelijk voorlangs was gegaan.

Het is daadwerkelijk ongelukkig. Meer niet.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Idd niets meer dan ongelukkig.

Maar zo n Brenet zou een betere fit zijn voor de kortere termijn. Maar dat is precies niet de route die we willen.

Van Ewijk 5 a 7 miljoen of Sambo gratis.... poeh.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Overigens leuk dat Gini dat ziet zitten maar hij heeft nog een jaar 9 miljoen salaris.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat was idd ongelukkig. Zag het zelf ook pas in de herhaling. Hopelijk revancheert hij zich.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 11 Jun 2023, 15:54 Overigens leuk dat Gini dat ziet zitten maar hij heeft nog een jaar 9 miljoen salaris.
Als Gini zelf aangeeft dat de ED een optie is dan zal salaris geen ding worden. Gini beseft zelf ook dat hij ergens anders nog maar max 3 a 4 mln kan gaan verdienen. Dat is wat hij maximaal waard is op het moment namelijk. Staat allemaal los van dat ik hem liever niet zie komen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 11 Jun 2023, 16:05
11 Tinus wrote: 11 Jun 2023, 15:54 Overigens leuk dat Gini dat ziet zitten maar hij heeft nog een jaar 9 miljoen salaris.
Als Gini zelf aangeeft dat de ED een optie is dan zal salaris geen ding worden. Gini beseft zelf ook dat hij ergens anders nog maar max 3 a 4 mln kan gaan verdienen. Dat is wat hij maximaal waard is op het moment namelijk. Staat allemaal los van dat ik hem liever niet zie komen.
En jij denkt dat PSG die 7 a 8 miljoen lapt om hem aan ons te gunnen?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 11 Jun 2023, 16:15
Standbeeld wrote: 11 Jun 2023, 16:05
Als Gini zelf aangeeft dat de ED een optie is dan zal salaris geen ding worden. Gini beseft zelf ook dat hij ergens anders nog maar max 3 a 4 mln kan gaan verdienen. Dat is wat hij maximaal waard is op het moment namelijk. Staat allemaal los van dat ik hem liever niet zie komen.
En jij denkt dat PSG die 7 a 8 miljoen lapt om hem aan ons te gunnen?
Ik denk dat PSG wel graag mee wil denken met Gini om van zijn salaris af te komen ja. Maar het maakt mij verder niet zoveel uit, want ik wil hem toch niet. :grin:
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 11 Jun 2023, 15:50
Chucky wrote: 11 Jun 2023, 15:30

Gini is niet meer de oude Gini, ik ben wel een beetje klaar met het (terug)halen van niet-fitte spelers als Pröpper, Van Ginkel etc.
Ah ok ja zou kunnen hoor. Ik volg het buitenlandse voetbal niet of nauwelijks meer.
Ik denk dat niemand heel veel zinnigs over het niveau van Gini kan zeggen. Die is bijna twee jaar geblesseerd geweest en nu sinds een paar maanden terug. Dat hij nu al vrij veel speelt bij Roma zegt wel dat er nog het nodige inzit, maar dat het nog afwachten is hoeveel precies lijkt me niet gek. Hem afschrijven als toegevoegde waarde voor ons vind ik wel heel gek, want voor zijn blessures hoorde hij bij Liverpool en Oranje bij de 20 beste middenvelders ter wereld.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 11 Jun 2023, 15:30
Juancho wrote: 11 Jun 2023, 15:03 Als Gini bewust kiest voor een terugkeer naar PSV en ook. Begrijpt dat hij zal moeten knokken voor z'n plek, prima toch? Op ED een plug&play speler, kan op 6 dus als je Gini kan koppelen aan nog een 6 die een stuk jonger is en heel veel potentie heeft.. 🤔

Dat Gini niet meer goed genoeg zou zijn voor niveau top en subtop van Europa zegt me niet zoveel want dat is PSV ook niet. Als Gini nog heel belangrijk kan zijn, gewoon topfit is en een enorme drive heeft...
Gini is niet meer de oude Gini, ik ben wel een beetje klaar met het (terug)halen van niet-fitte spelers als Pröpper, Van Ginkel etc.
Vind ik niet helemaal een terechte vergelijking. Van Ginkel had letterlijk 3 jaar helemaal niks gespeeld door blessures en bij Pröpper was fitheid niet zozeer het probleem, maar het feit dat hij helemaal geen zin meer had om voetballer te zijn. Wijnaldum had vooral de pech dat hij dit seizoen begon met een langdurige blessure, wat zeker bij een nieuwe club niet bepaald lekker is. Desondanks heeft hij daarna best wat basisplaatsen gehad. Vind het daarom te vroeg om conclusies te trekken over zijn fitheid.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 11 Jun 2023, 16:25
Juancho wrote: 11 Jun 2023, 15:50

Ah ok ja zou kunnen hoor. Ik volg het buitenlandse voetbal niet of nauwelijks meer.
Ik denk dat niemand heel veel zinnigs over het niveau van Gini kan zeggen. Die is bijna twee jaar geblesseerd geweest en nu sinds een paar maanden terug. Dat hij nu al vrij veel speelt bij Roma zegt wel dat er nog het nodige inzit, maar dat het nog afwachten is hoeveel precies lijkt me niet gek. Hem afschrijven als toegevoegde waarde voor ons vind ik wel heel gek, want voor zijn blessures hoorde hij bij Liverpool en Oranje bij de 20 beste middenvelders ter wereld.
Huh? Hij is begin dit seizoen geblesseerd geraakt en lag er tot na de winterstop uit, ongeveer 5-6 maanden dus. Vorig seizoen had hij nauwelijks blessures en pendelde hij gewoon tussen basis en bank bij PSG (zoals meerdere spelers daar). Waar komt het idee dat hij al 2 jaar geblesseerd is vandaan?
Post Reply