Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 11 Jun 2023, 16:56
DonyellMalen wrote: 11 Jun 2023, 16:30 @Ykhim. Dat gevoel heb ik ook. Kijk deze beelden (overigens onlangs al gepost), toch echt veelbelovend:

Dit filmpje voor de 2e keer gezien en weer totaal verbaasd met wat ik zie. Wat ik het liefst heb is een flankspeler die waarde vertegenwoordigd, op links en rechtsbuiten kan, veel energie, goals/assists, en het liefst iemand die ook defensief en in de omschakeling betrouwbaar is.

Nou dat laatste weet ik niet maar zijn snelheid is wel bizar. In de Eredivisie waar afgekeurde CVs als backs staan en afgekeurde middenvelders als CVs dan is dit wel een giga wapen. Maar wat als het super compact gehouden wordt? Heeft hij die assist? Heeft hij overzicht? Tactische discipline?

Twijfels twijfels.
Hij had zijn beste periode onder Marsch. Ik heb het denk ik al een aantal keer gezegd maar voetballend is dit voor mij geen twijfel. Alleen zijn karakter moet niet gaan botsen. Dit is een jongen met een vreemde omgeving uit een ander milieu dan Luuk de Jong bijvoorbeeld. Als Summerville zijn focus op het voetbal houdt dan lever je hem waarschijnlijk eenvoudig af bij de (sub)top van Europa.
User avatar
fritske
Bankzitter
Posts: 293
Joined: 01 Oct 2022, 18:39
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 11 Jun 2023, 15:51 Hopelijk krijgt Sambo eventueel wel een betere kompaan naast zich bij PSV, want die Vriends is de Ramalho van Sparta.
Denk dat de focus voor PSV moet liggen bij een uitstekende RCV. Dat Sambo na een jaar in een goed draaiend team in de ED zich graag wilt laten zien bij PSV maakt mij nieuwsgierig. Ik verwacht eigenlijk dat Sambo en Van Ewijk elkaar nogal in de weg gaan zitten qua het maken van minuten en het groeien in het spel. Voordat je aan Van Ewijk denkt, loos er ff een aantal zou ik zeggen (Ramalho, Obispo, Mwene).

Fijn dat er al een CVM en een SP 'gevonden' zijn. Nu is het echt tijd voor een LV (Spertsyan nondeju!) en een RCV (Barisic).
:logoo:
User avatar
fritske
Bankzitter
Posts: 293
Joined: 01 Oct 2022, 18:39
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Persepolis wrote: 11 Jun 2023, 16:35
Thijs wrote: 11 Jun 2023, 16:25

Ik denk dat niemand heel veel zinnigs over het niveau van Gini kan zeggen. Die is bijna twee jaar geblesseerd geweest en nu sinds een paar maanden terug. Dat hij nu al vrij veel speelt bij Roma zegt wel dat er nog het nodige inzit, maar dat het nog afwachten is hoeveel precies lijkt me niet gek. Hem afschrijven als toegevoegde waarde voor ons vind ik wel heel gek, want voor zijn blessures hoorde hij bij Liverpool en Oranje bij de 20 beste middenvelders ter wereld.
Huh? Hij is begin dit seizoen geblesseerd geraakt en lag er tot na de winterstop uit, ongeveer 5-6 maanden dus. Vorig seizoen had hij nauwelijks blessures en pendelde hij gewoon tussen basis en bank bij PSG (zoals meerdere spelers daar). Waar komt het idee dat hij al 2 jaar geblesseerd is vandaan?
Waarschijnlijk omdat hij al twee jaar niet echt potten aan het breken is. Ik zie liever dat PSV miljoenen steekt in het halen van De Vrij indien mogelijk, dan dat Gini terugkomt.
:logoo:
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

fritske wrote: 11 Jun 2023, 17:14Nu is het echt tijd voor een LV (Spertsyan nondeju!)
Ja, dat is dus geen LV he. Wel wakker blijven
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sperzie is de nieuwe Gnonto.
Saibari is underrated.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

fritske wrote: 11 Jun 2023, 17:17
Persepolis wrote: 11 Jun 2023, 16:35

Huh? Hij is begin dit seizoen geblesseerd geraakt en lag er tot na de winterstop uit, ongeveer 5-6 maanden dus. Vorig seizoen had hij nauwelijks blessures en pendelde hij gewoon tussen basis en bank bij PSG (zoals meerdere spelers daar). Waar komt het idee dat hij al 2 jaar geblesseerd is vandaan?
Waarschijnlijk omdat hij al twee jaar niet echt potten aan het breken is.
Dat is dus een heel ander verhaal. Vorig seizoen was hij nauwelijks geblesseerd maar lukte het hem niet om vaste basisspeler te worden bij PSG, wat natuurlijk geen schande is. Is genoeg goeie spelers niet gelukt. Maakte desondanks genoeg minuten, bijna net zoveel als De Vrij dit seizoen (die zit vaak zat op de bank bij Inter). Is daardoor vertrokken naar Roma, en meteen zwaargeblesseerd geraakt. Maar dat is het dan ook en daarom reageerde ik op het idee dat hij al 2 jaar geblesseerd is.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 11 Jun 2023, 18:25 Sperzie is de nieuwe Gnonto.
Gnonto mag van mij ook komen, maar heb liever Summerville. Die is beter en zit meer rek in.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gini en Spierings zou ik graag zien komen als vervangers voor de vertrekkende middenvelders.

Gini is in zijn spel en houding een perfecte speler om een elftal te laten draaien. Klöpp was niet voor niets lyrisch over hem en hij speelde veel minuten inderdaad bij PSG.

Zijn multifunctionaliteit, effectiviteit en winnaarsmentaliteit die bij Liverpool nog groter is geworden is iets wat ik dit seizoen gemist heb op het middenveld.
Dit zou een uitstekende leider op het veld zijn waar voetballers als Simons en Veerman veel van kunnen leren en goed mee kunnen voetballen.

Guti stond er niet altijd in was een strijder die echt bezig was met de rest verdediging bij balverlies.
Gini kan dit ook en brengt daarnaast veel voetballend vermogen en effectiviteit als hij in scoringspositie komt.

Zou liever Gini zien dan Matusiwa, al ben ik erg gecharmeerd van hem geraakt en vond ik hem bij Groningen ook goed. Toch is 10 miljoen heel veel geld. Als ze beide (Gini en Matusiwa) zouden komen of alle drie met Spierings erbij dan staat er een enorm sterk en betrouwbaar blok op het middenveld.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gini is altijd welkom joh ❤️
#FreeGeneratie4
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je Gini als een controleur kan krijgen, is gewoon een geweldige zet. Die gast kan voor ED begrippen echt nog wel verschrikkelijk goed voetballen hoor.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hmhmh, heb paar wedstrijden van Roma gezien dit seizoen waar Gini meedeed, maar maakte op mij geen onuitwisbare indruk. Vaak verstoppertje spelen.

Qua persoonlijkheid altijd welkom en ook een jongen waardoor je Xavi nog langer kan behouden, die gaan goed samen.
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gini haha laten we daar aub niet aan beginnen zeg wat een genante vertoning. Een middenvelder die de bal NIET wilt hebben, en als ie 'm wel heeft geen flauw idee heeft wat ie er mee moet doen. Hij werd daarover door Liverpool fans regelmatig belachelijk over gemaakt ondanks zijn heldenrol tegen Barca.

Laat Gini lekker terug gaan naar Sparta dat is zijn level anno 2023
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elkito wrote: 11 Jun 2023, 21:12 Een middenvelder die de bal NIET wilt hebben, en als ie 'm wel heeft geen flauw idee heeft wat ie er mee moet doen. Hij werd daarover door Liverpool fans regelmatig belachelijk over gemaakt ondanks zijn heldenrol tegen Barca.
Oh., dus daarom stelde Klopp hem zo goed als altijd op, alle 5 seizoenen dat hij er speelde.
Omdat hij er niets van kan.

Wat een zeldzame onzin :lol:
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ren Höek wrote: 11 Jun 2023, 21:14
Elkito wrote: 11 Jun 2023, 21:12 Een middenvelder die de bal NIET wilt hebben, en als ie 'm wel heeft geen flauw idee heeft wat ie er mee moet doen. Hij werd daarover door Liverpool fans regelmatig belachelijk over gemaakt ondanks zijn heldenrol tegen Barca.
Oh., dus daarom stelde Klopp hem zo goed als altijd op, alle 5 seizoenen dat hij er speelde.
Omdat hij er niets van kan.

Wat een zeldzame onzin :lol:
Stelde hem op omdat hij bepaalde kwaliteiten heeft die goed tot uiting kwamen in het systeem van Klopp waar middenvelders veelal moeten rennen en weinig aan de bal acties doen omdat het spel zo direct is.

Speelt Bosz direct voetbal? Kijk zijn vorige teams aub dan terug
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Denk dat we overigens nu kansloos zijn voor Lauritsen. Die zal wel naar de neuzen gaan, past perfect in Steijnball. :mrgreen:
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 11 Jun 2023, 21:17 Denk dat we overigens nu kansloos zijn voor Lauritsen. Die zal wel naar de neuzen gaan, past perfect in Steijnball. :mrgreen:
Wat moet je met lauritsen als je luuk al hebt?
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elkito wrote: 11 Jun 2023, 21:18
DonyellMalen wrote: 11 Jun 2023, 21:17 Denk dat we overigens nu kansloos zijn voor Lauritsen. Die zal wel naar de neuzen gaan, past perfect in Steijnball. :mrgreen:
Wat moet je met lauritsen als je luuk al hebt?
Je had niet door dat het een grapje was?
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ren Höek wrote: 11 Jun 2023, 21:14
Elkito wrote: 11 Jun 2023, 21:12 Een middenvelder die de bal NIET wilt hebben, en als ie 'm wel heeft geen flauw idee heeft wat ie er mee moet doen. Hij werd daarover door Liverpool fans regelmatig belachelijk over gemaakt ondanks zijn heldenrol tegen Barca.
Oh., dus daarom stelde Klopp hem zo goed als altijd op, alle 5 seizoenen dat hij er speelde.
Omdat hij er niets van kan.

Wat een zeldzame onzin :lol:
Ho ho ho eens even. Voor Elkito is dit soort onzin helemaal niet zo zeldzaam!
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Geef dan vijf voetbaltechnische argumenten waarom je Gini terug zou moeten halen. ''Ervaring'' en ''leiderschap'' zijn geen onderdeel van voetbaltalent dus als er daarmee aangezet wordt ga ik er verder ook niet op in.

Hij is oud
Twee jaar geblesseerd geweest
Verdiend torenhoog salaris
Voegt voetballend niks meer toe

*kuch kuch* Van Ginkel *kuch kuch*
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou Gini spelen bij Oranje deze week?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Daley Blind speelt ook nog steeds bij oranje dus als dat de criteria is waar je je aan vast wilt pinnen...
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Daisy Blind gaat onderdeel uitmaken van de City Group komend jaar bij Girona. Handelswaar die Blind, gaan ze naar het schijnt nog enkele jaren verhuren.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elkito wrote: 11 Jun 2023, 21:21 Geef dan vijf voetbaltechnische argumenten waarom je Gini terug zou moeten halen. ''Ervaring'' en ''leiderschap'' zijn geen onderdeel van voetbaltalent dus als er daarmee aangezet wordt ga ik er verder ook niet op in.

Hij is oud
Twee jaar geblesseerd geweest
Verdiend torenhoog salaris
Voegt voetballend niks meer toe

*kuch kuch* Van Ginkel *kuch kuch*
Ervaring is geen onderdeel van voetbaltalent, maar leeftijd, blessures en salaris wel?

Als je een voetbaltechnische discussie wilt houden, weet dan op z’n minst wat een voetbaltechnische discussie inhoudt.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 11 Jun 2023, 21:25
Elkito wrote: 11 Jun 2023, 21:21 Geef dan vijf voetbaltechnische argumenten waarom je Gini terug zou moeten halen. ''Ervaring'' en ''leiderschap'' zijn geen onderdeel van voetbaltalent dus als er daarmee aangezet wordt ga ik er verder ook niet op in.

Hij is oud
Twee jaar geblesseerd geweest
Verdiend torenhoog salaris
Voegt voetballend niks meer toe

*kuch kuch* Van Ginkel *kuch kuch*
Ervaring is geen onderdeel van voetbaltalent, maar leeftijd, blessures en salaris wel?

Als je een voetbaltechnische discussie wilt houden, weet dan op z’n minst wat een voetbaltechnische discussie inhoudt.
En zover ik weet is leiderschap best wel een belangrijk iets.

Maar hee, je moet wat om een discussie in je voordeel proberen te draaien.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elkito wrote: 11 Jun 2023, 21:21 Geef dan vijf voetbaltechnische argumenten waarom je Gini terug zou moeten halen. ''Ervaring'' en ''leiderschap'' zijn geen onderdeel van voetbaltalent dus als er daarmee aangezet wordt ga ik er verder ook niet op in.

Hij is oud
Twee jaar geblesseerd geweest
Verdiend torenhoog salaris
Voegt voetballend niks meer toe

*kuch kuch* Van Ginkel *kuch kuch*
Buffon, die is oud. Gini is gerijpt, niet (te oud).
Hij is een half jaar geblesseerd geweest.
Hij verdient bij PSG een torenhoog salaris. Als hij aangeeft naar de Eredivisie terug te willen keren dan weet hij ook wel dat hij in moet leveren.
Is, mits gewoon fit, voetballend van enorme waarde.

Wat een kutargumenten zeg. Dat ik er serieus op in ga wil al genoeg zeggen.
Post Reply