Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 11 Jun 2023, 22:19
Elkito wrote: 11 Jun 2023, 22:15

Nee heb liever Hezze of Batista Mendy
Kan je wat meer vertellen over Mendy? Heb op dit forum nog geen goede analyse over hem gelezen, maar ben uiteraard ontzettend benieuwd wat zijn sterke en zwakke punten zijn en wat voor speler het exact is. En idealiter of het een aanwinst/aanvulling is op PSV en de tactiek van Bosz.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 11 Jun 2023, 22:20 Ook weer wel veelzeggend dat onze @Ardbeg weer extra olie op het vuur moet denken te gooien. Wordt er niet echt leuker op hier als mensen met een afwijkende mening vanuit meerdere hoeken worden aangevallen, jezus man.
Sterk punt van iemand die bij elke scheet op mijn reacties duikt. Doe hetzelfde wat ik doe, zet me op negeer zoals ik bij jou heb gedaan.
Last edited by Ardbeg on 11 Jun 2023, 22:26, edited 1 time in total.
Kingfisher
Meervoudig international
Posts: 1,066
Joined: 10 Jun 2021, 22:11
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 11 Jun 2023, 22:20 Ook weer wel veelzeggend dat onze @Ardbeg weer extra olie op het vuur moet denken te gooien. Wordt er niet echt leuker op hier als mensen met een afwijkende mening vanuit meerdere hoeken worden aangevallen, jezus man.
Bokito deelt zelf ook uit en verwoord zich wellicht af en toe ongelukkig. Maar zoekt zelf ook het randje op. Ik vind Ardbeg niet echt olie op het vuur gooien.
User avatar
fritske
Bankzitter
Posts: 293
Joined: 01 Oct 2022, 18:39
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Persepolis wrote: 11 Jun 2023, 18:26
fritske wrote: 11 Jun 2023, 17:17

Waarschijnlijk omdat hij al twee jaar niet echt potten aan het breken is.
Dat is dus een heel ander verhaal. Vorig seizoen was hij nauwelijks geblesseerd maar lukte het hem niet om vaste basisspeler te worden bij PSG, wat natuurlijk geen schande is. Is genoeg goeie spelers niet gelukt. Maakte desondanks genoeg minuten, bijna net zoveel als De Vrij dit seizoen (die zit vaak zat op de bank bij Inter). Is daardoor vertrokken naar Roma, en meteen zwaargeblesseerd geraakt. Maar dat is het dan ook en daarom reageerde ik op het idee dat hij al 2 jaar geblesseerd is.
Ja iedereen die een klein beetje kan interwebsen weet wel te vinden dat hij niet 2 jaar geblesseerd is. Idd bij PSG was het een stuk lastiger. Neemt niet weg dat zijn laatste twee jaar 'rommelig' overkomen met weinig minuten, verkeerde keizes en blessures. Altijd de vraag hoe je daarvan terugkomt, zeker op die leeftijd. Kunnen we niet een nieuwe Gini scouten ofzo, wat minder risico, minder kosten en meer restwaarde
:logoo:
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Ik hoop nog steeds dat deze jongen ook op het lijstje staat. Echt een fan van deze jongen.
Last edited by Ardbeg on 11 Jun 2023, 22:26, edited 1 time in total.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elkito wrote: 11 Jun 2023, 22:22
Jwoeloe wrote: 11 Jun 2023, 22:19

Kan je wat meer vertellen over Mendy? Heb op dit forum nog geen goede analyse over hem gelezen, maar ben uiteraard ontzettend benieuwd wat zijn sterke en zwakke punten zijn en wat voor speler het exact is. En idealiter of het een aanwinst/aanvulling is op PSV en de tactiek van Bosz.
Je kent hem verder niet dus. Duidelijk. Dat had ook een antwoord geweest..
Haha
User avatar
RS6
Verbannen
Posts: 45
Joined: 06 Jun 2023, 20:06
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mendy word ik niet warm of koud van. Haal dan liever Ugochukwu op van Stade Rennes. Zal uiteraard een hele lastige opgave worden, maar met een garantie op een basisplek en CL waarom niet?

User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 11 Jun 2023, 22:26
Elkito wrote: 11 Jun 2023, 22:22

Je kent hem verder niet dus. Duidelijk. Dat had ook een antwoord geweest..
Ik ken hem verder niet omdat ik een comp link? Ok man fijn dat jij mij goed kent.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elkito wrote: 11 Jun 2023, 22:22
Indrukwekkend fysiek wel. Kan overigens ook CB spelen, dat lijkt mij meer een optie voor hem. Denk, puur op basis van deze beelden overigens, dat Sangare verder was dan deze jongen toen 'ie naar ons kwam.
User avatar
fritske
Bankzitter
Posts: 293
Joined: 01 Oct 2022, 18:39
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 11 Jun 2023, 22:25

Ik hoop nog steeds dat deze jongen ook op het lijstje staat. Echt een fan van deze jongen.
Wanneer is deze bij jou op de radar gekomen?
:logoo:
User avatar
RS6
Verbannen
Posts: 45
Joined: 06 Jun 2023, 20:06
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wij moeten overigens niet denken dat PSV geen kans maakt bij zulke jongens. Xavi is gekomen recent en maakt heel veel indruk dat ziet iedereen in buitenland ook. Sangare geldt hetzelfde voor en zal voor een groot bedrag verkocht worden aan een topclub.

Die Mendy is te log en minder verfijnd als Sangare. Earnie moet all in gaan voor Ugochukwu. Laat die Spierings en Matusiw’s van deze wereld zitten heb je niks aan op CL niveau.
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoeveel zou Ugochukwu kosten dan? Toch wel minstens 15 miljoen gezien zijn contractduur en marktwaarde
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

fritske wrote: 11 Jun 2023, 22:38
Ardbeg wrote: 11 Jun 2023, 22:25

Ik hoop nog steeds dat deze jongen ook op het lijstje staat. Echt een fan van deze jongen.
Wanneer is deze bij jou op de radar gekomen?
2 februari 2022:
Ardbeg wrote: 02 Feb 2022, 15:23 Even een crosspost omdat het uiteraard een interessante speler is:
Ykhim wrote: 02 Feb 2022, 14:27 Op het middenveld zou ik juist wel eens stevig willen investeren. Natuurlijk hebben we met Götze en Veerman twee uitstekende opties, zeker aan de bal, maar Sangaré zie ik 100% zeker vertrekken en dat is misschien wel onze beste speler momenteel. Daar moet wat voor terugkomen en idealiter gaan we in de breedte ook een stap zetten. Guti doet het leuk, van Ginkel is een icoon van de laatste jaren en Thomas kun je ook op een boodschap sturen, maar overall vind ik het te mager. Vanuit de jeugd komt niks, dus extra opties kunnen geen kwaad. Ik zou het mooi vinden als we een poging wagen voor Wijnaldum, om eens wat ongewoons te noemen. En misschien een aankoop uit de categorie Sangaré: steviger aan de prijs, maar wel eentje die kan doorgroeien./
Voor "mijn" beoogde middenveld, baal ik nog steeds als een stekker dat PSV Amadou Onana niet heeft kunnen aantrekken. Dat was de beoogde opvolger van Sangare. Die had dan nog dit seizoen even in de luwte van Sangare klaargestoomd kunnen worden. Een heel vergelijkbare speler, alleen nog iets langer en jonger.

Ik hoop echt weer op een powerhouse. Een type Gourna-Duath, Lucien Agoume, Khéphren Thuram.

Hier even een one-liner van mij over Lucien Agoume:







Ik had nog een ander filmpje maar die kan ik hier niet linken, want geblokkeerd door Ligue 1. Je kunt samenvattingen van zijn Ligue 1 wedstrijden op Youtube vinden.

Agoume is een defensieve/controlerende middenvelder die ik al een tijdje in de gaten hou sinds Sangare zo goed bezig is, en wat mij betreft voor jullie eentje om in de gaten te houden. Ondanks zijn jonge leeftijd, is hij een natuurlijke leider.

Hij heeft een goede techniek en maakt goede beslissingen aan de bal en laat zich niet snel kisten onder druk. Vanuit nature handelt hij dan ook al vrij snel. Dit komt ook door zijn sterke visie op het veld en van het spel. Met zijn splijtende pass weet hij het spel open te breken of iemand 1-op-1 voor de keeper te zetten.

Dankzij zijn visie en anticipatie is hij in staat om in verschillende middenveldrollen te spelen, in een geavanceerde positie of in een verdedigende rol indien nodig. Hij is iemand die je met een taak het veld in kan sturen en dat plan zal hij met een mes tussen de tanden verdedigen. Je maakt hem echt de pis niet lauw. Dat komt ook door zijn sterke fysiek. Hij is goed in het afschermen van de bal dankzij zijn techniek gepaard met kracht. Tevens heeft ie een sterke tackle! Dus als Tadic wil, kan ie ze krijgen. Kijk het filmpje. Natuurlijk moet het een en ander nog gepolijst worden maar hij is dan ook 19 jaar. Je ziet in ieder geval het idee en de intentie er achter. Wat vinden jullie er van? (Waarom hij met rugnummer 10 speelt weet ik ook niet).
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

fritske wrote: 11 Jun 2023, 22:38
Ardbeg wrote: 11 Jun 2023, 22:25

Ik hoop nog steeds dat deze jongen ook op het lijstje staat. Echt een fan van deze jongen.
Wanneer is deze bij jou op de radar gekomen?
Deze noemen we al een aantal seizoenen. Nog steeds niet doorgebroken bij Inter, en een aantal keer verhuurd inmiddels
User avatar
RS6
Verbannen
Posts: 45
Joined: 06 Jun 2023, 20:06
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elkito wrote: 11 Jun 2023, 22:42 Hoeveel zou Ugochukwu kosten dan? Toch wel minstens 15 miljoen gezien zijn contractduur en marktwaarde
Is eigen jeugd Rennes kan dus vragen wat ze willen, maar zijn waarde zal nu wel tussen de 10-15 liggen ja.

Maar voor dat bedrag nog steeds doen. Heb je gelijk je 6 en heb je die Matusiwa’s en Kitolano’s niet nodig. Spierings kan je dan nog transfervrij risicoloos erbij nemen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeBruyne wrote: 11 Jun 2023, 22:46
fritske wrote: 11 Jun 2023, 22:38

Wanneer is deze bij jou op de radar gekomen?
Deze noemen we al een aantal seizoenen. Nog steeds niet doorgebroken bij Inter, en een aantal keer verhuurd inmiddels
Weet ik, die heb ik hier gedropt. Daarom acht ik hem haalbaar voor ons. Ik zie hem hier floreren en de nodige stappen zetten om verder door te groeien.
Mick Jagger
Lid van verdienste
Posts: 2,075
Joined: 25 Aug 2017, 11:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Spezia is gedegradeerd. Benieuwd of Zoet op het lijstje als nieuwe tweede keeper staat.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mick Jagger wrote: 11 Jun 2023, 22:57 Spezia is gedegradeerd. Benieuwd of Zoet op het lijstje als nieuwe tweede keeper staat.
Dacht ik ook meteen. Vast wel, maar de vraag is denk ik vooral of Zoet al wel terug wil naar Nederland. Tweede keeper spelen doet ie nu ook al maar dan wel in een lekkere omgeving in een heerlijk land.
Mick Jagger
Lid van verdienste
Posts: 2,075
Joined: 25 Aug 2017, 11:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja, eens.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rik had laatst een (premium) stukje over Zoet. Gaat zijn contract uitdienen bij Spezia, ook als ze zouden degraderen.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Terecht. Die woont lekker daar. Topregio om te wonen, schitterende omgeving man.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elkito wrote: 11 Jun 2023, 22:18
hondjevandebakker wrote: 11 Jun 2023, 22:16
Waarom liever Mendy aangezien ik obv statistieken een flinke voorkeur voor Spierings heb
Mendy is jonger en dus beter vanuit financieel oogpunt voor de club is volgens mij geen hogere wiskunde.
Voor Mendy betaal je anders wel pakweg €6m a €7m. Dat krijg je weliswaar misschien in veelvoud terug, maar een oudere speler als Spierings kan met zijn ervaring, zijn ontlastende rol tov medespelers en evt leiderschap (transfervrij) iets toevoegende Mendy (nog) niet biedt. Bovendien lijkt me Spierings een perfecte kompaan voor Veerman. Halen we door die combi het maximale uit de Volendammer dan is Spierings indirect een investering in een mooie verkoop van Veerman in de toekomst.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hopelijk ook wat uitgaande transfers..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat wordt linkerbaan qua transfers na de aanstelling van Peet morgen.
Post Reply