Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Josef Dettelbacher
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Gazill wrote: 07 Jun 2023, 14:52 Volgens mij is het niet meer dan normaal dat zulke onderhandelingen wel even duren. Meestal komen we er pas in de afrondende fase achter waardoor je zou denken dat het zo gepiept is.
PSV gaat het nooit toegeven, maar volgens mij is er maanden geleden al met Bosz gesproken. De situatie met Ruud was rond de winter behoorlijk wankel, en Bosz liet toen ook bewust Twente lopen. Kwestie van je zaken goed voorbereiden.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
El Sordo
Vedette

PSVerDenBosch wrote: 07 Jun 2023, 14:35 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... shock.html

Dit moet een goede match zijn.
Als het uit Brabant komt is het goed en anders is het moeilijk -- mijn god wat een aperte onzin. Er zijn zoveel spelers die in welke volgorde dan ook zowel voor PSV als Ajax hebben gespeeld en dat is, volgens mij, nooit een probleem an sich. Alhoewel zijn brein toen nog niet zo was aangetast als nu, is Aad wellicht '88 alweer vergeten? Ook Koeman werd, terecht, niet zo breed uitgemeten. En hoe lang is het inmiddels geleden dat wij structureel 4-4-2 speelden? Een "cultuurshock" my ass. De Mos is typisch zo iemand wiens "mening" al lang niet meer relevant is en gewoon niet meer gevraagd zou moeten worden om iets zinnigs te zeggen, het enige wat hij doet is blijven hangen in frêle, onnozele cliché's die inmiddels al veertig jaar voorbij hun houdbaarheid zijn.
Last edited by El Sordo on 07 Jun 2023, 15:01, edited 1 time in total.
GiveCup2day
International
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

PCGC wrote: 07 Jun 2023, 14:47
D.Millpants wrote: 07 Jun 2023, 12:47 Ik denk dat wanneer Ajax belt dat Bosz gevlogen is.
Met alle geheimen/bedrijfsinformatie die hem dan al wekenlang is doorgespeeld.

Al eerder gezegd, zou me niet verbazen.
Doe nou toch eens relaxt. Dat je het niet ziet zitten in Bosz is prima, maar al die achterlijke doemscenario's erbij verzinnen begint nou toch wel irritant te worden. Dan heb ik het niet specifiek alleen over jouw opmerking hoor, ik zie andere het net zo doen.

Heb sterk het idee dat de BVO PSV niets goeds kan doen in de ogen van sommigen. Duurt de onderhandeling met Bosz te lang? FOUT, hij gaat vast liever naar Ajax. Duurt hij te kort? FOUT, je moet visie hebben!! Was je doorgeschakeld? OOK FOUT!

Constructieve kritische blik, graag. Maar over werkelijk alles een liter azijn gieten omdat je daar nou eenmaal je identiteit van hebt gemaakt op dit forum.. Kom op zeg.
Bram
Nationale topspeler

GiveCup2day wrote: 07 Jun 2023, 15:01
PCGC wrote: 07 Jun 2023, 14:47

Met alle geheimen/bedrijfsinformatie die hem dan al wekenlang is doorgespeeld.

Al eerder gezegd, zou me niet verbazen.
Doe nou toch eens relaxt. Dat je het niet ziet zitten in Bosz is prima, maar al die achterlijke doemscenario's erbij verzinnen begint nou toch wel irritant te worden. Dan heb ik het niet specifiek alleen over jouw opmerking hoor, ik zie andere het net zo doen.

Heb sterk het idee dat de BVO PSV niets goeds kan doen in de ogen van sommigen. Duurt de onderhandeling met Bosz te lang? FOUT, hij gaat vast liever naar Ajax. Duurt hij te kort? FOUT, je moet visie hebben!! Was je doorgeschakeld? OOK FOUT!

Constructieve kritische blik, graag. Maar over werkelijk alles een liter azijn gieten omdat je daar nou eenmaal je identiteit van hebt gemaakt op dit forum.. Kom op zeg.
Komt gewoon omdat bepaalde mensen hier de volgende processen in hun hoofd afspelen:

Peter Bosz -> Ooit jaar trainer bij Ajax -> Dus ajacied -> Dus past niet bij PSV
en
Peter Bosz -> Wil aanvallend voetbal -> Dus ajacied -> Dus past niet bij PSV
en
Peter Bosz -> Heeft eisen aan directie -> Dus wil hier helemaal niet trainen -> Dus hij wil naar Ajax -> Dus past niet bij PSV

Zo zijn er nog een paar te maken
PSV -> Wij voetballen alleen maar op de counter -> Peter Bosz wilt aanvallen -> Dus past niet bij PSV

Die laatste is erg populair bij de media.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Jullie happen te graag.

Kan niet wachten tot het seizoen weer begint en de wedstrijdvoorspellingen van onze Australische kameraad weer binnen komen. :D
BasicPareto
Jeugdinternational

PSVerDenBosch wrote: 07 Jun 2023, 14:35 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... shock.html

Idd. Als Aad tegen is, wordt het een success.

Zou dit soort texten niet gewoon een enorme drijfveer voor Bosz om er een success van te maken? Want zo zou het voor mij werken.

Ik heb hier echt enorm veel zin in! Give us the schaal today!
GiveCup2day
International
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Bram wrote: 07 Jun 2023, 15:06
PSV -> Wij voetballen alleen maar op de counter -> Peter Bosz wilt aanvallen -> Dus past niet bij PSV

CuLTuUrShOCk!!!!
Ardbeg
Mister PSV

BasicPareto wrote: 07 Jun 2023, 15:11

Zou dit soort texten niet gewoon een enorme drijfveer voor Bosz om er een success van te maken? Want zo zou het voor mij werken.

Die zuipneus is gewoon weer bezig met z'n stemmingmakerij. Die vent heeft 1 seizoen daar gezeten. Er zijn genoeg ex-Ajacieden die hier populair zijn geweest. Vermoeiende vent.
Smell Rock
Verbannen

Bram wrote: 07 Jun 2023, 15:06
GiveCup2day wrote: 07 Jun 2023, 15:01

Komt gewoon omdat bepaalde mensen hier de volgende processen in hun hoofd afspelen:

Peter Bosz -> Ooit jaar trainer bij Ajax -> Dus ajacied -> Dus past niet bij PSV
en
Peter Bosz -> Wil aanvallend voetbal -> Dus ajacied -> Dus past niet bij PSV
en
Peter Bosz -> Heeft eisen aan directie -> Dus wil hier helemaal niet trainen -> Dus hij wil naar Ajax -> Dus past niet bij PSV

Als Ajax op de counter speelt is het "verzorgd reactie-voetbal"...
Full speed or nothing
Massimo
Legende

Zowel Bosz als PSV hebben er een heel groot belang bij dat het een succesvolle samenwerking gaat worden. Komen allebei niet uit echt een hele succesvolle periode. Dat vergt goede afspraken en voorwaarden en dat kost tijd om er eventueel uit te komen.

Het kan een succes worden als A er een selectie staat die vrij snel om zijn, om mee te gaan met zijn manier van spelen. Dat ontbrak er bij Dortmund aan bij een deel van de selectie en dat gaat het alleen maar averechts werken. Bij een Nederlandse club die gemiddeld jonger is en waar minder vedettes rondlopen is dat al wel makkelijker en B je zal wel als trainer enigszins gefaciliteerd moeten worden zonder dat hij alle aankopen bepaald of spelers haalt waar hij in het verleden mee gewerkt heeft. Echter kan je wel naar bepaalde type spelers met bepaalde specialiteiten en kwaliteiten zoeken. Bij Lyon was het qua aankopen in zijn periode geen vetpot.
Trixm
Vedette

Even voor de helderheid, peter bosz is toch eerder een feyenoorder dan een ajacied?
Saibari is underrated.
Robson de Souza
Vedette

Trixm wrote: 07 Jun 2023, 15:23 Even voor de helderheid, peter bosz is toch eerder een feyenoorder dan een ajacied?
Ja maar dat bekt toch niet fijn.
alu.w
Regelmatige invaller

Maar binnenkort is ie PSV'er toch
PCGC
Vedette

Grasmat wrote: 07 Jun 2023, 15:09 Jullie happen te graag.

Kan niet wachten tot het seizoen weer begint en de wedstrijdvoorspellingen van onze Australische kameraad weer binnen komen. :D
Forrest, die zijn uit altijd beter dan thuis, 1-1 dus.
#FreeGeneratie4
Op weg naar nr 26
Vedette

Josef Dettelbacher wrote: 07 Jun 2023, 14:56
Gazill wrote: 07 Jun 2023, 14:52 Volgens mij is het niet meer dan normaal dat zulke onderhandelingen wel even duren. Meestal komen we er pas in de afrondende fase achter waardoor je zou denken dat het zo gepiept is.
PSV gaat het nooit toegeven, maar volgens mij is er maanden geleden al met Bosz gesproken. De situatie met Ruud was rond de winter behoorlijk wankel, en Bosz liet toen ook bewust Twente lopen. Kwestie van je zaken goed voorbereiden.
Dat is zeker het geval, en logisch wanneer Ruud al paar keer eerder had willen stoppen.
BasicPareto
Jeugdinternational

Ardbeg wrote: 07 Jun 2023, 15:18
BasicPareto wrote: 07 Jun 2023, 15:11

Die zuipneus is gewoon weer bezig met z'n stemmingmakerij. Die vent heeft 1 seizoen daar gezeten. Er zijn genoeg ex-Ajacieden die hier populair zijn geweest. Vermoeiende vent.
Eens. Ik heb geen problemen met ex-Ajacieden, maar ze moeten toegevoegde waarde hebben. Bosz heeft als speler gewoon voor Feyenoord gespeeld, dus zo heeft hij alle 3 gehad. Is toch ook mooi! Hij kijkt gewoon anders tegen voetbal. En wij hebben absoluut verandering nodig.

Ik vind Aad sowieso ook een ouwe zeur. En hij ziet er ook zo uit.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Trixm wrote: 07 Jun 2023, 15:23 Even voor de helderheid, peter bosz is toch eerder een feyenoorder dan een ajacied?
Image
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

PCGC wrote: 07 Jun 2023, 15:27
Grasmat wrote: 07 Jun 2023, 15:09 Jullie happen te graag.

Forrest, die zijn uit altijd beter dan thuis, 1-1 dus.
Een niet onbelangrijk aspect van humor is dat er van tijd tot tijd wel van enige onvoorspelbaarheid sprake moet zijn. Althans, dat is mijn opvatting. Maar je bedoelt mss helemaal niet humoristisch te zijn… In dat geval: my bad
BasicPareto
Jeugdinternational

BasicPareto wrote: 07 Jun 2023, 15:44
Ardbeg wrote: 07 Jun 2023, 15:18

Eens. Ik heb geen problemen met ex-Ajacieden, maar ze moeten toegevoegde waarde hebben. Bosz heeft als speler gewoon voor Feyenoord gespeeld, dus zo heeft hij alle 3 gehad. Is toch ook mooi! Hij kijkt gewoon anders tegen voetbal. En wij hebben absoluut verandering nodig.

Ik vind Aad sowieso ook een ouwe zeur. En hij ziet er ook zo uit.
Even men reactie aanpassen aangezien jij het hier al zegt. En zo is het. Ik geloof niet dat hij een absolute voorkeur qua club heeft, hij wil gewoon de beste mogelijkheden hebben om te slagen.
d'Oude
Vaste waarde in elftal

Als de media niet wil dat Bosz naar PSV komt, Aad tegen is en Elfrink over broedende kippen begint, dan moet dit goed komen.
Ik vind het de beste NLse optie, niet de beste optie.

Aan de ene kant goed dat ze gesprekken voeren over de selectie en budget maar als het nu klapt heb je alles op 1 paard gewed, kan Bosz naar de concurrent gaan met inside knowledge van PSV en weet iedere volgende kandidaat dat het hier op is misgelopen. Uitdagend dus.

Het worden spannende uren/dagen.
One can only hope
fritske
Bankzitter

Josef Dettelbacher wrote: 07 Jun 2023, 14:52
4-4-2, dat spelen we toch al 20 jaar niet meer sinds Kezman vertrokken is? Hiddink had Beasley en Farfan op de flanken, en volgens mij hebben we sindsdien voornamelijk 433 gespeeld.
In mijn perceptie zijn er in de periode na Kezman, waarin dus 4-4-2 werd gespeeld, minder successen geboekt dan in de periode daarvoor. Kan mij nog wel herinneren dat 1 spits constant de keeper van de tegenpartij omzeilde en de bal aflegde aan de andere spits die de bal er vervolgens inramde (Ruud en Luc bv). Bij 4-3-3 leun je voor mijn gevoel teveel op de individuele kwaliteiten van een spits die dan ook allround moet zijn. Hopelijk bijt de nieuwe trainer zich niet vast op een statisch 4-3-3.
:logoo:
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Bosz komt volgens mij pas als hij in zijn eigen topic 100 pagina's heeft gehaald. Dus topic openen en volle bak reageren!
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
BasicPareto
Jeugdinternational

d'Oude wrote: 07 Jun 2023, 15:51 Als de media niet wil dat Bosz naar PSV komt, Aad tegen is en Elfrink over broedende kippen begint, dan moet dit goed komen.
Ik vind het de beste NLse optie, niet de beste optie.

Aan de ene kant goed dat ze gesprekken voeren over de selectie en budget maar als het nu klapt heb je alles op 1 paard gewed, kan Bosz naar de concurrent gaan met inside knowledge van PSV en weet iedere volgende kandidaat dat het hier op is misgelopen. Uitdagend dus.

Het worden spannende uren/dagen.
Ik wil weten wanneer die kippen uitgebroed zijn.

Denk niet dat het fout gaat. Anders waren de berichten heel anders geweest. Enkele hebben het hier al gezegd, maar is toch logisch dat ze alles goed willen bespreken. Vertrouw het process!
Drommels
Bankzitter

Iemand nog bij het stadion toevallig? Iets te zien?
koetje
Legende

Bij Feyenoord worden ze nog zwetend wakker van de periode Peter Bosz als TD. Op papier zag dat er heel goed uit met Van Marwijk als trainer en aankopen als Makaay, Hofland, Gio, De Cler enzovoort. In praktijk wierp het gokken op de CL inkomsten Feyenoord ver terug waarna ze een tijdje later door "De Patjepeeërs van Feyenoord" gered moesten worden.
Post Reply