PSV Tenue

Algemene zaken van PSV.
Post Reply
User avatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
Posts: 1,689
Joined: 20 Sep 2017, 00:00
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Die shirt van Dirk met die horizontale strepen is echt met afstand het lelijkste shirt. Hoe kan je daar nou bij uitkomen met 750 uitzendingen? Sowieso vreemd dat er dan twee ontwerpen van één persoon worden uitgekozen overigens.

Verder zag ik ook nog een ander 'city map' shirt voorbij komen welke een stuk mooier is dan degene die nu gekozen is...
These users thanked the author Gestelnaar for the post:
Ardbeg
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

Vind het op z'n zachts gezegd echt een treurige selectie.
These users thanked the author Hatseflats for the post (total 5):
Leon77MPeeJDadOfFourSchoonGenoegRemontada
User avatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
Posts: 1,689
Joined: 20 Sep 2017, 00:00
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Grasmat wrote: 05 Jun 2024, 10:07 Ik vind eigenlijk alleen die groene echt mooi...
En die heeft dan weer een hoog feyenoord gehalte :L
These users thanked the author Gestelnaar for the post:
Leon77M
Number 8 On Tour
Bankzitter
Posts: 220
Joined: 04 Nov 2020, 14:55

Jezus, ik heb hier mooiere designs voorbij zien komen dat die selectie.
Ik zou er geen van kopen.

Die aangepaste van Dirk komt nog het dichtst in de buurt.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Gestelnaar wrote: 05 Jun 2024, 10:09
Grasmat wrote: 05 Jun 2024, 10:07 Ik vind eigenlijk alleen die groene echt mooi...
En die heeft dan weer een hoog feyenoord gehalte :L
Zij zijn niet de eigenaar van groen
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

Dat zwarte shirt van Esmee is op de kraag na bijna letterlijk een kopie van het shirt in het seizoen 20/21. Götze, Zahavi, Malen vibes.
These users thanked the author Madueke for the post:
Ardbeg
User avatar
Dribble
Bankzitter
Posts: 261
Joined: 13 Aug 2021, 11:11
Clubvoorkeur: PSV

Belachelijke selectie. Ik vermoed dat een zoontje van of kennis van Pietje of Jantje kans moet maken.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

Madueke wrote: 05 Jun 2024, 10:13 Dat zwarte shirt van Esmee is op de kraag na bijna letterlijk een kopie van het shirt in het seizoen 20/21. Götze, Zahavi, Malen vibes.
Vind het wel slecht, want je ziet pas bij het stemmen hoe dat shirt er echt uit ziet (of het ligt aan mijn beeldscherm).

Image
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Wat is dit voor selectie? Stuk voor stuk lelijke shirts.
Eenhoopjob
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 04 Nov 2020, 16:09

Pfoe..deze selectie 😅

Dat groene shirt en blauwe van Dirk zijn prima. Het design van het roze ook, alleen vind ik de kleuren niet echt lekker. Dat zwarte shirt is een exacte kopie van paar jaar terug: lekker originele keus. Neem dan een van de andere zwarte designs die zijn ingestuurd. Het shirt met de kaart: mwoah..oké. Maar lillike kleuren….

Maar..


WTF met dat shirt met die strepen! Hoe kan dat door de selectie komen. Met als extra sidenote dat je volgens de regels geen rood en wit mocht gebruiken en maar 2 kleuren.
These users thanked the author Eenhoopjob for the post (total 3):
ArdbegTijnpsvgouda
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Wie op het landkaart design stemt mag overigens niet klagen over ons logo in andere kleur :D
SambaSangare
Ballenjongen
Posts: 1
Joined: 01 Jun 2023, 11:22
Clubvoorkeur: PSV

Oprechte vraag: Zouden supporters van Feyenoord of Ajax dit soort verkiezingen ook niet 'kapen' om ons in een gedrocht van een shirt te laten spelen?
Bakkertje01
Regelmatige invaller
Posts: 305
Joined: 04 Nov 2020, 15:22

Zo lijkt hij natuurlijk wel veel beter:

User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Ik zag deze inzending voorbij komen, die net te laat was:

Nét te laat voor de contest.. Toch nog even delen. Een shirt met een verhaal, een eerbetoon. Concept: Always be innovated.

Eerbetoon aan de Philips uitvinding de 'Casette'. Een wereldweide doorbraak in de jaren 60. Het shirt bestaat uit banen van het herkenbare (koperkleurig) casette-lint.
Subtiele details wat verwijst naar de casette.

Philips wil always be intertwined in our PSV.
De sound of our city.

Image

Ik snap als mensen dit lelijk vinden maar ik vind het echt top. Wit broekje, bruine sokken. Vet!
These users thanked the author Ardbeg for the post (total 5):
Vanthaman18alu.wBalinhoJandeVakantiemanTomPSV
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong

Ardbeg wrote: 05 Jun 2024, 10:36 Ik zag deze inzending voorbij komen, die net te laat was:

Nét te laat voor de contest.. Toch nog even delen. Een shirt met een verhaal, een eerbetoon. Concept: Always be innovated.

Eerbetoon aan de Philips uitvinding de 'Casette'. Een wereldweide doorbraak in de jaren 60. Het shirt bestaat uit banen van het herkenbare (koperkleurig) casette-lint.
Subtiele details wat verwijst naar de casette.

Philips wil always be intertwined in our PSV.
De sound of our city.

Image

Ik snap als mensen dit lelijk vinden maar ik vind het echt top. Wit broekje, bruine sokken. Vet!
Ik vind dit dus echt heel vet. Jammer dat die net te laat was...
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Vanthaman18 wrote: 05 Jun 2024, 10:37
Ardbeg wrote: 05 Jun 2024, 10:36 Ik zag deze inzending voorbij komen, die net te laat was:

Nét te laat voor de contest.. Toch nog even delen. Een shirt met een verhaal, een eerbetoon. Concept: Always be innovated.

Eerbetoon aan de Philips uitvinding de 'Casette'. Een wereldweide doorbraak in de jaren 60. Het shirt bestaat uit banen van het herkenbare (koperkleurig) casette-lint.
Subtiele details wat verwijst naar de casette.

Philips wil always be intertwined in our PSV.
De sound of our city.

Image

Ik snap als mensen dit lelijk vinden maar ik vind het echt top. Wit broekje, bruine sokken. Vet!
Ik vind dit dus echt heel vet. Jammer dat die net te laat was...
Als we het hebben over een origineel design écht mooi geïnspireerd..Eeuwig zonde!
Last edited by Ardbeg on 05 Jun 2024, 10:41, edited 2 times in total.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 05 Jun 2024, 10:36 Ik zag deze inzending voorbij komen, die net te laat was:

Nét te laat voor de contest.. Toch nog even delen. Een shirt met een verhaal, een eerbetoon. Concept: Always be innovated.

Eerbetoon aan de Philips uitvinding de 'Casette'. Een wereldweide doorbraak in de jaren 60. Het shirt bestaat uit banen van het herkenbare (koperkleurig) casette-lint.
Subtiele details wat verwijst naar de casette.

Philips wil always be intertwined in our PSV.
De sound of our city.

Image

Ik snap als mensen dit lelijk vinden maar ik vind het echt top. Wit broekje, bruine sokken. Vet!
Dit kan mij wel bekoren, al zien de mouwen er wellicht iets te "satijn-achtig" uit, zou zelf voor een wat meer matte look kiezen.
Maar zeker beter dan de shirts uit het "keuzemenu"
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Ardbeg wrote: 05 Jun 2024, 10:27 Wie op het landkaart design stemt mag overigens niet klagen over ons logo in andere kleur :D
Die twee vallen sowieso af. :steam:
Danosi
Ballenjongen
Posts: 17
Joined: 23 Jul 2023, 17:46
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Olivier Boscagli

Ik hoop natuurlijk dat ik win, maar ik vind shirt #2 ook echt heel erg mooi!
Verder vind ik de selectie verder ook echt zwaaar tegenvallen.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV

Nou smaken verschillen kennelijk. Een bruin tenue, ik zou het 'zum kotz'n' vinden. Een tenue moet kracht, lef en klasse uitstralen, wat in mijn ogen bij voorbaat niet gaat lukken met kleuren als bruin of grijs. Met eerbetonen aan testbeeld of casettes heb ik daarnaast weinig, geen idee waarom dat in een uitshirt van een voetbalclub verwerkt moet worden. What's next, een hommage aan een Senseo-apparaat?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

O Goleiro Grande wrote: 05 Jun 2024, 10:46 Nou smaken verschillen kennelijk. Een bruin tenue, ik zou het 'zum kotz'n' vinden. Een tenue moet kracht, lef en klasse uitstralen, wat in mijn ogen bij voorbaat niet gaat lukken met kleuren als bruin of grijs. Met eerbetonen aan testbeeld of casettes heb ik daarnaast weinig, geen idee waarom dat in een uitshirt van een voetbalclub verwerkt moet worden. What's next, een hommage aan een Senseo-apparaat?
Je begrijpt/voelt het, of niet. Beide is prima uiteraard.
Bossche bol
Meervoudig international
Posts: 1,024
Joined: 08 May 2023, 20:22
Clubvoorkeur: PSV

Bakkertje01 wrote: 05 Jun 2024, 10:33 Zo lijkt hij natuurlijk wel veel beter:

Ziet er veel beter uit ja
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

Bossche bol wrote: 05 Jun 2024, 10:50
Bakkertje01 wrote: 05 Jun 2024, 10:33 Zo lijkt hij natuurlijk wel veel beter:

Ziet er veel beter uit ja
Met deze foto heeft hij mij overtuigd en mijn stem gekregen.
Eenhoopjob
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 04 Nov 2020, 16:09

Ik vind het trouwens ook raar dat er iemand met 2 designs in de finale kan komen van een fan contest. Zeker als diegene ook al bijv bij die supportersmeeting met Puma zat om wat ideeën te laten zien.

Ik klink misschien als een slechte verliezer, maar vind dat toch een beetje apart 😝
These users thanked the author Eenhoopjob for the post (total 2):
ArdbegDadOfFour
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4,619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA

Eenhoopjob wrote: 05 Jun 2024, 10:52 Ik vind het trouwens ook raar dat er iemand met 2 designs in de finale kan komen van een fan contest.
Een fan kan meerdere goede designs hebben, beperken op basis van de inzender lijkt me niet nodig. De kernvraag is meer hoe het tweede shirt met de horizontale banen in de finale is gekomen.
These users thanked the author Prof_napo for the post (total 4):
TijnGrasmatmateja29.04.2007
Post Reply