Nieuwe trainer PSV
-
- Nationale topspeler
Nu het zo lang duurt krijg het vermoeden dat niet alleen Bosz maar direct ook de hele technische staf en de nieuwe aankopen worden gepresenteerd. Zou wel spectaculair zijn.
-
- Jeugdinternational
- Clubvoorkeur: PSV
Dan krijgt The Bosz Way wel een hele andere betekenis. Dat zou nogeens een impact zijn. Presentatie met Bosz, en naast hem Spierings, Kluivert en Dolberg.Heya Hallvar wrote: ↑07 Jun 2023, 16:12 Nu het zo lang duurt krijg het vermoeden dat niet alleen Bosz maar direct ook de hele technische staf en de nieuwe aankopen worden gepresenteerd. Zou wel spectaculair zijn.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
- Bankzitter
Niets te zien. 1 dikke Porsche panamera met Nederlands kenteken. Verwacht trouwens de komende dagen niks bij het stadion. Zijn het stadion flink aan het ombouwen voor Guus meeuwis. Denk dat alles op de herdgang gaat plaatsvinden
Last edited by Rigo on 07 Jun 2023, 16:35, edited 1 time in total.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
- SKERLA
- Legende
- De Realist
- Internationale topspeler
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Als het maar niet Noa Lang duurt. Dan vind ik dit stukken Peter te verdragen.
- SKERLA
- Legende
Komt goed, dat is maar zeven letters.Franciscus wrote: ↑07 Jun 2023, 16:50Als het maar niet Noa Lang duurt. Dan vind ik dit stukken Peter te verdragen.
Peter Bosz daarentegen...
Sylvester is ook negen letters, dus dat lijkt me kogeltje rond.
-
- Nationale topspeler
Opstelling tijdens de 6-0 thuiszege op Zwolle in februari 2003. En zo speelden we volgens mij vrij regelmatig.Josef Dettelbacher wrote: ↑07 Jun 2023, 14:52 4-4-2, dat spelen we toch al 20 jaar niet meer sinds Kezman vertrokken is?
Last edited by PSV90 on 07 Jun 2023, 17:07, edited 1 time in total.
-
- Nationale topspeler
Inderdaad, die indruk heb ik ook.MaartenV wrote: ↑07 Jun 2023, 13:52De balans is wat mij betreft aardig aan het doorslaan naar de verkeerde kant als PSV Bosz moet overtuigen dat ze een selectie kunnen samenstellen waarmee hij zijn langgewenste kampioenschap kan toevoegen aan zijn CV.loginnaam wrote: ↑07 Jun 2023, 13:25
Ehm, nee. Ik denk niet dat Bosz een sollicitatiebrief naar PSV heeft gestuurd op het moment dat Ruud opstapte. Het lijkt me toch echt waarschijnlijker dat PSV Bosz heeft benaderd en PSV is dan ook degene die, uiteraard binnen acceptabele grenzen, Bosz zal moeten behagen en tegelijkertijd ook ervan moet overtuigd zijn dat Bosz op dit moment de beste persoon is voor de job.
Als je Cocu of Ron Jans belt dan staan ze er eergisteren al. Bleken ze al weken te overnachten in een boshut bij de Herdgang.
"De topkandidaat lijkt voor PSV een heel geschikte coach en heeft andere ijzers in het vuur, maar kan via PSV ook het nodige bewerkstelligen om zijn eigen carrière van meer glans te voorzien."
Ik krijg hier zo het gevoel van dat onze knullen zich weer laten naaien aan de onderhandelingstafel. Hoe komt het dat je (ik ben verreweg niet de enige op dit forum) bij PSV altijd het gevoel krijgt dat ze slecht onderhandelen ?
Brands en goed onderhandelen. Gaat niet samen. Als TD lagen de inkomende transfersommen zo laag dat hij bij zijn vertrek onderaan het lijstje van TD's van top en subtop bungelde, zoals VI eens had uitgezocht (structureel te duur inkopen, voor te weinig verkopen).
Over Ernest is nog niet veel te zeggen maar ik had ook niet de indruk dat John de Jong (en Toon) een goede onderhandelaar was.
-
- Legende
Ik ga mijn rebus er nog eens in gooien, aangezien niemand em heeft kunnen raden tot nu toe.Franciscus wrote: ↑07 Jun 2023, 16:50Als het maar niet Noa Lang duurt. Dan vind ik dit stukken Peter te verdragen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik heb er echt serieus op zitten broeden. Al die namen uitgeschreven en alles hè. Kwam er niet uit..Josef Dettelbacher wrote: ↑07 Jun 2023, 17:08Ik ga mijn rebus er nog eens in gooien, aangezien niemand em heeft kunnen raden tot nu toe.Franciscus wrote: ↑07 Jun 2023, 16:50
Als het maar niet Noa Lang duurt. Dan vind ik dit stukken Peter te verdragen.
-
- Legende
-
- Internationale topspeler
Dat klopt over het algemeen. Met uitzondering van 2006-2007, toen speelde Koeman een 4-4-2 met een ruit en tijdens de interimperiode onder Faber, toen speelden we 4-4-2 met Tammus en Lammers voorop.Josef Dettelbacher wrote: ↑07 Jun 2023, 14:524-4-2, dat spelen we toch al 20 jaar niet meer sinds Kezman vertrokken is? Hiddink had Beasley en Farfan op de flanken, en volgens mij hebben we sindsdien voornamelijk 433 gespeeld.
Last edited by Het Kanon on 07 Jun 2023, 17:15, edited 1 time in total.
-
- Legende
Duncan Laurance = transgender = hetGrasmat wrote: ↑07 Jun 2023, 17:11Ik heb er echt serieus op zitten broeden. Al die namen uitgeschreven en alles hè. Kwam er niet uit..Josef Dettelbacher wrote: ↑07 Jun 2023, 17:08
Ik ga mijn rebus er nog eens in gooien, aangezien niemand em heeft kunnen raden tot nu toe.
Neymar = 250 miljoen = duur
The lau = the
Basketballers = lange mensen
Hetduurthelangemensen
Het duurt te lang, he mensen?
-
- Jeugdinternational
Dat heeft Stewart bij AZ goed gedaan. Goedkoop inkopen, duur verkopen. Dat is juist het fundament die hij bij AZ heeft achtergelaten. Heb goede hoop dat hij het hier ook gaat doen.Zuc0 wrote: ↑07 Jun 2023, 17:06Inderdaad, die indruk heb ik ook.MaartenV wrote: ↑07 Jun 2023, 13:52
De balans is wat mij betreft aardig aan het doorslaan naar de verkeerde kant als PSV Bosz moet overtuigen dat ze een selectie kunnen samenstellen waarmee hij zijn langgewenste kampioenschap kan toevoegen aan zijn CV.
Als je Cocu of Ron Jans belt dan staan ze er eergisteren al. Bleken ze al weken te overnachten in een boshut bij de Herdgang.
"De topkandidaat lijkt voor PSV een heel geschikte coach en heeft andere ijzers in het vuur, maar kan via PSV ook het nodige bewerkstelligen om zijn eigen carrière van meer glans te voorzien."
Ik krijg hier zo het gevoel van dat onze knullen zich weer laten naaien aan de onderhandelingstafel. Hoe komt het dat je (ik ben verreweg niet de enige op dit forum) bij PSV altijd het gevoel krijgt dat ze slecht onderhandelen ?
Brands en goed onderhandelen. Gaat niet samen. Als TD lagen de inkomende transfersommen zo laag dat hij bij zijn vertrek onderaan het lijstje van TD's van top en subtop bungelde, zoals VI eens had uitgezocht (structureel te duur inkopen, voor te weinig verkopen).
Over Ernest is nog niet veel te zeggen maar ik had ook niet de indruk dat John de Jong (en Toon) een goede onderhandelaar was.
-
- Nationale topspeler
Wat een pareltje ditJosef Dettelbacher wrote: ↑07 Jun 2023, 17:14Duncan Laurance = transgender = het
The lau = the
Hetduurthelangemensen
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Vaste rubriek aub.Josef Dettelbacher wrote: ↑07 Jun 2023, 17:14Duncan Laurance = transgender = het
The lau = the
Hetduurthelangemensen
- Grasmat
- Lid van verdienste
Ah geen wonder dat ik er niet uitkwam. Dat is helemaal geen transJosef Dettelbacher wrote: ↑07 Jun 2023, 17:14Duncan Laurance = transgender = het
The lau = the
Hetduurthelangemensen
Hij moest van ver komen, had Thé iig wel goed haha.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Is voor PSV alleen totaal geen strategie want wij eisen een hoger startniveau dus kom je bij duurdere spelers uit. Kijk even voor het gemak wat Feyenoord en Ajax voor 5 miljoen euro hebben gekocht aan buitenspelers. Conceição, Dilrosun en Paixão.BasicPareto wrote: ↑07 Jun 2023, 17:17Dat heeft Stewart bij AZ goed gedaan. Goedkoop inkopen, duur verkopen. Dat is juist het fundament die hij bij AZ heeft achtergelaten. Heb goede hoop dat hij het hier ook gaat doen.Zuc0 wrote: ↑07 Jun 2023, 17:06
Inderdaad, die indruk heb ik ook.
Ik denk dat je Bosz niet overtuigd met dat soort aankopen laat ik het voorzichtig stellen.
- Grasmat
- Lid van verdienste
Nou ja, je kunt zeggen: Slot is kampioen geworden met een goedkope selectie. Dat moet jij dus ook kunnen Peerke.11 Tinus wrote: ↑07 Jun 2023, 17:26Ik denk dat je Bosz niet overtuigd met dat soort aankopen laat ik het voorzichtig stellen.BasicPareto wrote: ↑07 Jun 2023, 17:17
Dat heeft Stewart bij AZ goed gedaan. Goedkoop inkopen, duur verkopen. Dat is juist het fundament die hij bij AZ heeft achtergelaten. Heb goede hoop dat hij het hier ook gaat doen.
-
- Legende
Niet?Grasmat wrote: ↑07 Jun 2023, 17:23Ah geen wonder dat ik er niet uitkwam. Dat is helemaal geen transJosef Dettelbacher wrote: ↑07 Jun 2023, 17:14
Duncan Laurance = transgender = het
The lau = the
Hetduurthelangemensen
Hij moest van ver komen, had Thé iig wel goed haha.
Dat hoor ik nu voor het eerst