Feyenoord
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Na Dessers komen nu namen als Lammers en Danilo voorbij... zolang het maar nagenoeg gratis is willen ze het wel hebben daar.
Ondertussen kopen ze Walemark die zo slecht is dat ie niet eens mag invallen tegen Slavia. En dan hoor ik ze nog zeggen dat ze blij zijn dat ze die miljoenen niet in Veerman hebben gepompt maar in Hendrix, Sandler, Bassett en Walemark. Die zijn echt helemaal de weg kwijt daar.
Ondertussen kopen ze Walemark die zo slecht is dat ie niet eens mag invallen tegen Slavia. En dan hoor ik ze nog zeggen dat ze blij zijn dat ze die miljoenen niet in Veerman hebben gepompt maar in Hendrix, Sandler, Bassett en Walemark. Die zijn echt helemaal de weg kwijt daar.
- ShovingNE2
- Site Admin
Kan je ze moeilijk kwalijk nemen. Eigen vermogen na vorig boekjaar was nog maar 1,5 miljoen. Dat gaat negatief worden als ze niet een goede verkoop doen dit boekjaar. Dus ik snap wel dat ze dat doen. En wat is er mis mee? Creatief handelen.11 Sir Tinus wrote: ↑08 Apr 2022, 16:45 Na Dessers komen nu namen als Lammers en Danilo voorbij... zolang het maar nagenoeg gratis is willen ze het wel hebben daar.
Dat van Walemark snap ik niet. Vond ik een goede aankoop. Benieuwd of het er nog uit gaat komen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- International
- Clubvoorkeur: PSV
Logisch dat ze kijken naar koopjes. Er was een tijd waarin ze flink investeerden in veteranen die over the hill waren, zoals Makaay en Hofland. En toen veegden we ze met notabene 2 doelpunten van Perez met 4-0 van het veld. Heerlijke wedstrijd uit de oude doos.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
- ShovingNE2
- Site Admin
Qua namen wel. Lammers is trouwens niet transfervrij, die heeft nog een jaar contract. Maar de juiste spelers zien te halen tegen lage prijzen of transfervrij... dat begrijp ik heel goed.
Dat er geen creatieve namen uitkomen is logisch: ze hebben de hele scouting buiten getrapt.
-
- Internationale topspeler
Kwestie van wachten tot de overheid met heel veel subsidie over de brug komt. Zelf krijgt Feyenoord niet veel voor elkaar, niet met het stadion en niet met aankopen. We moeten alleen wel een keer van die gasten winnen. Zou een keer leuk zijn voor de verandering.
Last edited by Het Kanon on 09 Apr 2022, 11:51, edited 1 time in total.
-
- Nationale topspeler
Nou de scouting is bij feyenoord atm juist heel erg goed.
Wallemark 3.25
Jahanbakhsh 1
Til 1
Trauner 1
Pederen 1
Aursnes 0,450
Sandler
Marciano
Nelson
Bassett
Dessers
Hendrix
Van de meeste spelers (Til, Trauner, Pedersen, Aursnes, Nelson, Dressers) hebben echt wel een toegevoegde waarde gehad. De spelers die gehuurd zijn voor 2 jaar heb je vrij weinig risico op (Sandler, Bassett, Hendrix). Dan heb je nog Marciano die transfervrij, maar wel een miskoop is en Wallemark wat een toptalent is, maar bij hem moet het er nog uitkomen.
feyenoord heeft hier hele doelgerichte aankopen gedaan en ik ben van mening dat PSV dat ook moet gaan doen. Goed scouten en niet teveel betalen.
Wallemark 3.25
Jahanbakhsh 1
Til 1
Trauner 1
Pederen 1
Aursnes 0,450
Sandler
Marciano
Nelson
Bassett
Dessers
Hendrix
Van de meeste spelers (Til, Trauner, Pedersen, Aursnes, Nelson, Dressers) hebben echt wel een toegevoegde waarde gehad. De spelers die gehuurd zijn voor 2 jaar heb je vrij weinig risico op (Sandler, Bassett, Hendrix). Dan heb je nog Marciano die transfervrij, maar wel een miskoop is en Wallemark wat een toptalent is, maar bij hem moet het er nog uitkomen.
feyenoord heeft hier hele doelgerichte aankopen gedaan en ik ben van mening dat PSV dat ook moet gaan doen. Goed scouten en niet teveel betalen.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Nationale topspeler
-
- Internationale topspeler
Feyenoord heeft voor weinig geld best prima spelers gehaald dit seizoen, maar dat zal ook niet altijd lukken. Lammers is voor hun waarschijnlijk een prima gok, kost amper wat en heeft laten zien goals te kunnen maken en veel potentie te bezitten. Zou geen gekke optie zijn voor ze. Walemark nu al afschrijven is ook wel erg vroeg, maar daar hebben ze wel flink in geïnvesteerd, dus die zou wel echt wat moeten gaan laten zien komend seizoen.
Qua inkomsten lijken ze deze zomer Sinisterra, Malacia en Kökcu redelijk goed te kunnen gaan verkopen. Dan komt er weer echt wat budget binnen en gaan de verwachtingen voor de vervangers ook omhoog. Senesi mogelijk nog weg en dan moeten ze voor de basis al 4 a 5 posities vervangen: Linksbuiten, Spits, 2 middenvelders, linksback en eventueel een centrale verdediger nog. Dat is best veel. Dus zullen ook wel weer huurlingen bij gaan zitten.
Qua inkomsten lijken ze deze zomer Sinisterra, Malacia en Kökcu redelijk goed te kunnen gaan verkopen. Dan komt er weer echt wat budget binnen en gaan de verwachtingen voor de vervangers ook omhoog. Senesi mogelijk nog weg en dan moeten ze voor de basis al 4 a 5 posities vervangen: Linksbuiten, Spits, 2 middenvelders, linksback en eventueel een centrale verdediger nog. Dat is best veel. Dus zullen ook wel weer huurlingen bij gaan zitten.
- Juancho
- Mister PSV
Ik zou Lammers, mits geen enorme hoge transfersom, ook wel een prima keuze vinden voor Feyenoord. Tis wel een spits die potentie heeft maar waar het er nog niet lekker uit komt. Maar slechter dan wat ze de laatste jaren in de spits hadden kan toch niet. En met het voetbal dat Slot wil spelen kan het wel eens een prima 9 zijn voor Feyenoord.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Vertegenwoordigd alleen 0 potentiële waarde. Forum zou in de fik staan als wij met zo’n lijstje komenkastoekast wrote: ↑09 Apr 2022, 11:51 Nou de scouting is bij feyenoord atm juist heel erg goed.
Wallemark 3.25
Jahanbakhsh 1
Til 1
Trauner 1
Pederen 1
Aursnes 0,450
Sandler
Marciano
Nelson
Bassett
Dessers
Hendrix
- ShovingNE2
- Site Admin
Dan steken de admins zelf het forum in de fik inderdaad.
-
- Legende
Nee, die lullen het dan wel recht. Overigens zijn Traurner, Aursnes en Wallenmark spelers met waarde en was eerdere aankoop Sinisterra dat ook. Het kan dus wel, spelers voor een prikkie halen die een team beter maken. Ik vind dat creatiever gescout dan een Bruma halen voor te veel geld. En ja, ik ben nu heel selectief bezig.
-
- Legende
Trauner doet het goed bij Feyenoord, maar heeft geen financiële waarde. Aursnes vind ik weinig bijzonders en is ook al 26 en Wålemark moet het allemaal nog laten zien. Die speelt nog wel heel weinig, terwijl die Nelson op die plek er geen reet van kan. Liever een hoger bedrag en meer kwaliteit voor spelers als Sangaré en Veerman.Menno1 wrote: ↑09 Apr 2022, 21:44 Nee, die lullen het dan wel recht. Overigens zijn Traurner, Aursnes en Wallenmark spelers met waarde en was eerdere aankoop Sinisterra dat ook. Het kan dus wel, spelers voor een prikkie halen die een team beter maken. Ik vind dat creatiever gescout dan een Bruma halen voor te veel geld. En ja, ik ben nu heel selectief bezig.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ja dan kan je tegenover Trauner Ramalho of Boscagli zetten, tegenover Aursnes Sangaré, of Veerman, tegenover Wallenmark Madueke, of Doan, ja weetje bij elke club zitten miskleunen en bij elke club zitten voltreffers. Het enige verschil is dat Feyenoord het met een klein budget moet doen waardoor de miskleunen goedkoper zijn dan bij ons, maar de voltreffers ook, waardoor het er ook vaak minder zijn die minder zullen opleveren. Aan de andere kant boven ons zit Ajax die meer uitgeeft, waardoor de voltreffers duurder zijn dan bij ons maar de miskleunen ook.Menno1 wrote: ↑09 Apr 2022, 21:44 Nee, die lullen het dan wel recht. Overigens zijn Traurner, Aursnes en Wallenmark spelers met waarde en was eerdere aankoop Sinisterra dat ook. Het kan dus wel, spelers voor een prikkie halen die een team beter maken. Ik vind dat creatiever gescout dan een Bruma halen voor te veel geld. En ja, ik ben nu heel selectief bezig.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Denny loopt de polonaise dan hoor.
- ShovingNE2
- Site Admin
In zijn algemeenheid inderdaad. Je bedoelt toch niet dat deze spelers PSV beter maken toch?
-
- Legende
Ze hebben aardig ingekocht voor plek drie waar ze nu ook staan. Veel meer zal het niet worden de komende 10 jaar. Ze moeten 20+ miljoen gaan terugbetalen aan Goldman. Daarnaast 100-200 miljoen steken in de renovatie De Kuip zonder dat daar veel extra inkomsten uit het vernieuwde stadion tegenover staan.