Nee, deadline voor inschrijven was afgelopen middernacht.
Ibrahim Sangaré
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Met Schouten is de vervanger op 6 al in huis. Dat zou dus geen probleem moeten zijn. En mochten we Ibi nog nodig hebben, moeten ze maar afspreken dat hij pas na de thuiswedstrijd naar PSG gaat.
-
- Jeugdspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Mooi als dit inderdaad de komende dagen rond komt. Kunnen wij Vranckx en Sanchez halen en nog een volwaardige buitenspeler als back-up
Dan hebben we een CL waardige selectie staan.
Ik hoop dat Sangaré vanavond nog wel mee doet. Volgens mij mogen we volgende week inderdaad geen nieuwe spelers meer inzetten: thuis dan met Schouten, Veerman, Tillman/Saibari
Dan hebben we een CL waardige selectie staan.
Ik hoop dat Sangaré vanavond nog wel mee doet. Volgens mij mogen we volgende week inderdaad geen nieuwe spelers meer inzetten: thuis dan met Schouten, Veerman, Tillman/Saibari
- Hatseflats
- Vedette
Gewoon zeggen tegen die petit pains dat Ibi pas na Rangers thuis vrijgegeven wordt . En anders 80 mil lappen
-
Ik denk dat je hier een herenakkoord over af kunt spreken, maar dat je geen poot hebt om op te staan aangezien PSV het bod moet accepterenHatseflats wrote: ↑22 Aug 2023, 09:46 Gewoon zeggen tegen die petit pains dat Ibi pas na Rangers thuis vrijgegeven wordt . En anders 80 mil lappen
- Standbeeld
- Mister PSV
Je kan nog rekken over details zoals betaaltermijn en zo, maar ik verwacht niet dat PSV het zal riskeren. Ook zonder Ibi moeten we winnen van Rangers.Jur1913 wrote: ↑22 Aug 2023, 09:48Ik denk dat je hier een herenakkoord over af kunt spreken, maar dat je geen poot hebt om op te staan aangezien PSV het bod moet accepterenHatseflats wrote: ↑22 Aug 2023, 09:46 Gewoon zeggen tegen die petit pains dat Ibi pas na Rangers thuis vrijgegeven wordt . En anders 80 mil lappen
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Jur1913
- DadOfFour
Iemand al iets gezegd over een terugkoopclausule van 10% van de initiele verkoopprijs?
La vida és massa curta per no fer broma
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Nee juist zo snel mogelijk afronden zodat er meer tijd is om verdedigende versterking aan te kunnen trekken en Vranckx af te ronden.Hatseflats wrote: ↑22 Aug 2023, 09:46 Gewoon zeggen tegen die petit pains dat Ibi pas na Rangers thuis vrijgegeven wordt . En anders 80 mil lappen
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Zullie (GR) vinden blijkbaar toch al dat ze het betere middenveld hebben. Laat ze in die illusie, verkoop Sanga en stel een middenveld zónder Sanga op, rekenen ze toch niet op. En dan stiekem volgende week Aster opstellen (want ondertussen wèl sneaky binnengehaald en ingeschreven)
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
- Vedette
- Juancho
- Mister PSV
In zijn, waarschijnlijk, laatste of ene laatste wedstrijd voor PSV die bovendien enorm belangrijk is nog even experimenteren met Sangare. Natuurlijk....
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Joofcorn
- Jeugdinternational
- Favoriete speler: Paling Pirlo
Kan te maken hebben met het feit dat er vorig jaar een stel natte tosti's voor de Rangers bus "We love you Celtic, we do!" liepen te roepen. Werd door mijn Schotse maat (Rangers-fan) ook niet bepaald in dank afgenomen.
Overigens zijn Celtic supporters en Feyenoord supporters sinds een paar jaar ook een beetje maatjes geworden. Dus nee, doe mij Celtic maar niet.
On topic: Heeft PSG al afgetikt?
"Nulla è reale, tutto è lecito"
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
Aberdeen dan maar?Joofcorn wrote: ↑22 Aug 2023, 11:11Kan te maken hebben met het feit dat er vorig jaar een stel natte tosti's voor de Rangers bus "We love you Celtic, we do!" liepen te roepen. Werd door mijn Schotse maat (Rangers-fan) ook niet bepaald in dank afgenomen.
Overigens zijn Celtic supporters en Feyenoord supporters sinds een paar jaar ook een beetje maatjes geworden. Dus nee, doe mij Celtic maar niet.
- Ardbeg
- Mister PSV
Net zoals zij met een ajax vlag zaten? Balen voor je Schotse maat maar daar heb ik niks mee te schaften natuurlijkJoofcorn wrote: ↑22 Aug 2023, 11:11Kan te maken hebben met het feit dat er vorig jaar een stel natte tosti's voor de Rangers bus "We love you Celtic, we do!" liepen te roepen. Werd door mijn Schotse maat (Rangers-fan) ook niet bepaald in dank afgenomen.
- Joofcorn
- Jeugdinternational
- Favoriete speler: Paling Pirlo
I know I know. Had ik ook al bij hem aangekaart en dan krijg ik als antwoord dat het maar een klein groepje is die een beetje probeert te provoceren en we het niet zo serieus moeten nemen.Ardbeg wrote: ↑22 Aug 2023, 11:22Net zoals zij met een ajax vlag zaten? Balen voor je Schotse maat maar daar heb ik niks mee te schaften natuurlijkJoofcorn wrote: ↑22 Aug 2023, 11:11
Kan te maken hebben met het feit dat er vorig jaar een stel natte tosti's voor de Rangers bus "We love you Celtic, we do!" liepen te roepen. Werd door mijn Schotse maat (Rangers-fan) ook niet bepaald in dank afgenomen.
Niets zo hypocriet als een voetbalsupporter hè
"Nulla è reale, tutto è lecito"
- ruuddevil
- Legende
Dat hele Schotland is een soort achtergebleven broertje van Engeland, boeiend wat ze daar vinden. Als dat hele stuk afdrijft naar de Noordpool is er niemand die ze mist.
- These users thanked the author ruuddevil for the post:
- Paco Casal
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Dunfermline natuurlijk!VTheMan wrote: ↑22 Aug 2023, 11:15Aberdeen dan maar?Joofcorn wrote: ↑22 Aug 2023, 11:11
Born in Vilnius, Skerla started his career at local club Žalgiris Vilnius in 1995, before Dutch club PSV Eindhoven signed him in 1996. After an unsuccessful spell in the Netherlands, Skerla signed for SPL side Dunfermline Athletic
-
- Vaste waarde in elftal
Motherwell of Kilmarnock misschien?VTheMan wrote: ↑22 Aug 2023, 11:15Aberdeen dan maar?Joofcorn wrote: ↑22 Aug 2023, 11:11
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Na vanavond verkopen is gewoon prima verdedigbaar. Dan heb je, mits je een goed uitgangspunt hebt, aan Schouten en Veerman genoeg voor de return. Dan heb je die 7 extra dagen om de andere transfers rond te maken. Er komt nog een CV en indien Vranckx nog steeds in de wachtkamer zit dan lijkt het me ook weer niet zo overduidelijk dat we echt een topper kunnen halen als CV. Als in, 15 miljoen voor Debast en 12 miljoen voor Vranckx zie ik niet gebeuren. En Sanchez afhankelijk van de transfersom maar zolang hij nog bij Spurs zit is het wellicht een stuk minder dan de eerdere 12 miljoen die genoemd werd.
- Persepolis
- Vedette
Die Qatarezen mogen lekker het bedrag van de clausule gaan dokken of oprotten. Zou het jammer vinden als hij daarnaartoe gaat, een van mijn favoriete spelers van de afgelopen jaren naar zo'n club. Maar uiteindelijk telt wat het beste voor PSV is.