Exact. Dat maakt me terughoudend over de succeskansen. Ze zijn uit op meer.
Mikayil Faye
-
- Jeugdspeler
En hoeveel bedraagt die buy back dan volgens jou? Die is nergens bekend gemaakt. Er is alleen geroepen op X dat deze hoger is dan wat Porto als buy back bood, namelijk 30 mln.Mikelvb wrote: ↑21 Aug 2024, 19:29Buy back alleen aan de lage kant. Moet minimaal 3x de aanschaf zijn. Zeker met dit bedrag.Standbeeld wrote: ↑21 Aug 2024, 19:10
Zijn profiel spreekt mij wel aan. Ook opvallend dat Barca een buyback wil, wat wil zeggen dat ze mogelijk wel nog toekomst in de jongen zien. Volgens mij werkt Barca ook niet zo vaak met een buyback.
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Leuk om te lezen. Dank daarvoor en mooi dat je geïnformeerd hebt.Ykhim wrote: ↑21 Aug 2024, 19:29Ik heb met mensen gesproken die Barcelona op de voet volgen en die hebben me fijne dingen verteld over Faye. Hij kan centraal achterin én linksback. Hij is niet bijzonder lang, maar wel sterk, snel en ontzettend goed in de lucht, echte atleet. Prima techniek, aan de bal comfortabel, durft in te dribbelen als centrumverdediger, speelt de bal graag vooruit en kan goed mee in positiespelletjes bij Barcelona, wat niet gek is. Goeie tackle, goeie sliding, goed in de een-tegen-een en kan met ruimtes in z'n rug spelen. Hij schijnt ook nog weleens wat druistig te zijn in het verdedigen, maar dat is een beetje inherent aan die leeftijd en mag eigenlijk geen naam hebben. Op die leeftijd zullen er altijd dingen fout gaan. De mensen die ik gesproken heb en Barcelona een warm hart toedragen, vinden het jammer dat hij gaat omdat dit gewoon een groot talent is, maar ze begrijpen het ook wel. Er is niet echt plek in het eerste elftal om veel minuten te maken, aangezien Barcelona daar gewoon hele goeie opties heeft staan. En belangrijker: Barcelona heeft weer dringend geld nodig, dus dan komen deze spelers in aanmerking voor een transfer. Dat Barcelona per se een terugkoopoptie wil, dat zegt eigenlijk voldoende. En zelfs dan hoef je als PSV'er niet te vrezen, omdat het ons sowieso geld gaat opleveren, maar bovenal omdat Barcelona niet gauw veel geld zal gaan neerleggen voor een verdediger, tenzij ze heel zeker zijn dat ze hem kunnen verkopen.
Ik word echt met de minuut enthousiaster van deze optie. Echt een transfer die ons verder kan brengen, omdat deze speler al behoorlijk goed is en de potentie heeft om Europese top te worden. Als je dat voor 11 miljoen in huis kan halen, dan is dat goeie business.
Aankoop die geweldig in ons beleid past natuurlijk; steeds meer en meer kapitaal genereren op het veld. Het plafond van Faye is een stuk hoger dan dat van Boscagli.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Nationale topspeler
Oh nee, dan heb ik het vast verkeerd gelezen. Dacht dat het om 30m buyback ging.Standbeeld wrote: ↑21 Aug 2024, 19:35Mick Jagger wrote: ↑21 Aug 2024, 19:32
Volgens @RikElfrink hoger dan de 30 miljoen die Porto er twee maanden in wilde fietsen.
Excuus: Het was @FabrizioRomano die dat zei, niet de enige echte Rik.Het bericht van Fabrizio had ik ook gelezen. Daarin stond inderdaad dat het hoger is dan 30mln. Maar dan weten we dus nog niet hoeveel het daadwerkelijk is. Nee, ik dacht misschien heb ik iets over het hoofd gezien dat @Mikelvb wel heeft gezien.
- DadOfFour
- Internationale topspeler
Mijn vrouwelijke kennissen zijn razend enthousiast over hem...Juancho wrote: ↑21 Aug 2024, 18:47 Je moet ook rekening houden met de Afrika cup lijkt me? Heeft z'n debuut al gemaakt voor Senegal. Wel iets waar je rekening mee moet houden. Verder ken ik die gozer totaal niet, heeft ook amper een bal geraakt bij Barca en het lijkt me stug dat mensen hier Barca B of in welk jeugdelftal hij ook speelt veelvuldig lopen te bekijken. Hooguit @DadOfFour ?
Dus of hij een forse transfersom waard is, geen idee. Maar sowieso als je hem haalt moet je naast hem wel een ervaren verdediger halen indien Ollie weg gaat. Of nog beter, hem achter Ollie zetten om een jaartje te wennen.
La vida és massa curta per no fer broma
-
- Moderator
Ik zou heel vrolijk worden als dit doorgaat. Inspelen op de financiële situatie bij Barcelona en een geweldig talent ophalen die hier in de luwte zich door kan ontwikkelen. Een bekende Barca-supporter die ook veel Barca B heeft gezien vorig seizoen vindt het in ieder geval ook zonde dat hij gaat. Dat zegt voor mij wel iets.
Bovendien is dit waarschijnlijk gewoon een investering die je er altijd weer uit gaat halen. Zelfs als het talent er niet helemaal uitkomt zal zijn waarde niet ineens verdampen. Eigenlijk wat je nu bij Forbs ook een beetje ziet.
Bovendien is dit waarschijnlijk gewoon een investering die je er altijd weer uit gaat halen. Zelfs als het talent er niet helemaal uitkomt zal zijn waarde niet ineens verdampen. Eigenlijk wat je nu bij Forbs ook een beetje ziet.
- GillesdelaCroquette
Ik vind dit ook mooi hoor. Sommige dingen horen nu eenmaal bij een transferwindow. Zo zit ik nu te wachten op iemand die een opmerking maakt over het formaat van Faye's penis.Menno1 wrote: ↑21 Aug 2024, 19:32Ik begrijp de teleurstelling en het spijt mij daarvoor. Als klein goedmakertje kan ik je dit aanbieden. heeft niet een de Menno stamp of approval, maar je moet het er maar mee doen.GillesdelaCroquette wrote: ↑21 Aug 2024, 19:08
Dat is wel balen. Ik zat net te wachten totdat jij op basis van een YouTube filmpje van 3 minuten zou komen vertellen of het wel of niet iets zou worden met deze jongen bij PSV. Is toch wel mijn ankerpunt in een gemiddeld transferwindow.
https://breakingthelines.com/player-ana ... superstar/
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- trouwepsvfan
- Vedette
Hij kan goed kutjes likken?DadOfFour wrote: ↑21 Aug 2024, 19:42Mijn vrouwelijke kennissen zijn razend enthousiast over hem...Juancho wrote: ↑21 Aug 2024, 18:47 Je moet ook rekening houden met de Afrika cup lijkt me? Heeft z'n debuut al gemaakt voor Senegal. Wel iets waar je rekening mee moet houden. Verder ken ik die gozer totaal niet, heeft ook amper een bal geraakt bij Barca en het lijkt me stug dat mensen hier Barca B of in welk jeugdelftal hij ook speelt veelvuldig lopen te bekijken. Hooguit @DadOfFour ?
Dus of hij een forse transfersom waard is, geen idee. Maar sowieso als je hem haalt moet je naast hem wel een ervaren verdediger halen indien Ollie weg gaat. Of nog beter, hem achter Ollie zetten om een jaartje te wennen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- GillesdelaCroquette
- trouwepsvfan
- Vedette
Komop zeg. Bij zwarte spelers gaat het hier regelmatig om dikke 3e benen (en de voorzet werd hier ook al weer gedaan). Dan mag ik daar toch wel een grapje over maken (aangezien het gros van de vrouwen helemaal niks daaraan heeft, dat was juist de grap om dan dat andere te benoemen)
Last edited by trouwepsvfan on 21 Aug 2024, 20:02, edited 1 time in total.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 9):
- SKERLA • Joenepsv • Vanthaman18 • Frisian1913 • Danosi • mr.top • Thijs • MaartenV • Ren Höek
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
*klikt op dit topic*
''Eens kijken of er een update is met betrekking tot zijn mogelijke komst.''
''... Oh.''
''Eens kijken of er een update is met betrekking tot zijn mogelijke komst.''
''... Oh.''
- These users thanked the author Buitenspelgoal for the post:
- Ardbeg
-
- Legende
- DonyellMalen
- Legende
-
- Regelmatige invaller
De nieuwe Tank.DonyellMalen wrote: ↑21 Aug 2024, 20:11 Enorme pegel in zijn benen. Niet normaal. Mauro past 3x in hem.
- Armada
Ben die clip van een interview aan het zoeken waarin hij zegt dat "PSV zijn droomclub" is, dat hij " in de voetsporen van Ivan Nielsen" wil treden en dat hij vaker post op negentiendertien.nl forum onder een schuilnaam en hij meerdere radicale forumgebruikers de maat neemt.DonyellMalen wrote: ↑21 Aug 2024, 20:11 Enorme pegel in zijn benen. Niet normaal. Mauro past 3x in hem.
Last edited by Armada on 21 Aug 2024, 20:16, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Armada for the post (total 2):
- ForestForest • MelvinZweers
-
- Legende
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- DadOfFour
Hij schijnt beter te zijn dan een Satisfyer zelfs!
Of hij ook een Airfryer verslaat weet ik niet...
La vida és massa curta per no fer broma
-
- Legende
SKERLA
Ik zie dat jij helemaal idolaat bent van dat spuugvrouwke. Zal ik jouw droom eens uit laten komen?
Bij het tankstation Grace Hollogne nabij Luik werkt een vrouwke bij de broodjessmeerplek die er als twee druppels water op lijkt. Ga zaterdag maar eens kijken.
https://maps.app.goo.gl/g8cHadkxUR3qz7MB6
Ik zie dat jij helemaal idolaat bent van dat spuugvrouwke. Zal ik jouw droom eens uit laten komen?
Bij het tankstation Grace Hollogne nabij Luik werkt een vrouwke bij de broodjessmeerplek die er als twee druppels water op lijkt. Ga zaterdag maar eens kijken.
https://maps.app.goo.gl/g8cHadkxUR3qz7MB6
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Meervoudig international
- These users thanked the author danko-lazovic for the post (total 5):
- SKERLA • Smeets14 • DeBruyne • DonyellMalen • TomPSV