Ik word ook weleens moe om je in elk topic te zien posten. Is leuk waar het traditie is, zoals de Prediction League, maar kom op hoor. Beetje onzinnige teksten neerpennen zodat anderen er ook van kunnen genieten. Direct verbannen, zou ik haast zeggen.Thijs85 wrote: ↑27 Aug 2021, 11:10 Ik word trouwens wel moe ervan dat nu werkelijk elke club ergens voor de wedstrijd Sweet Caroline gaat draaien. Dat is mooi bij de clubs waar het traditie is, maar kom op zeg. Oubollige onzin draaien omdat iedereen dan ff een klein stukje mee kan doen. Direct verbannen zoiets.
Opkomstnummer
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Legende
Laat die gozer van de Snollebollekes een lekker vet PSV opkomst anthem maken.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Trixm
- Vedette
Als je dan al een wijziging maakt, zijn bovenstaande suggesties inderdaad het meest logisch ten aanzien van de continuïteit.Sensation wrote: ↑27 Aug 2021, 11:23Ik vind eigenlijk Kernkraft ook een waanzinnig opkomst nummer. Wat ik een beetje vind, ondanks de nostalgie en charme van Simply The Best, het is een opkomstnummer waar je verder weinig mee kan, je merkt dat er altijd gewoon doorheen gezongen wordt (logisch). Als je Kernkraft ramt net als bij onze goals dan weet je dat iedereen keihard mee gaat brullen, maakt op mij altijd zóveel indruk. En omdat het als goaltune al zo vaak gebruikt wordt heeft het natuurlijk op die manier ook een verband met PSV.Trixm wrote: ↑27 Aug 2021, 11:09 Er zijn genoeg clubs die wisselen van openingstune, je verliest altijd historie en nostalgie. Je bedient een nieuw publiek en dat is goed, maar de verliezen zijn vaak veel groter. Vraag aan het hele stadion welk nummer ze willen en je krijgt een wir-war aan nummers, waar vanwege esthetische redenen een tiental opties van overblijven. Hardcore is leuk en aardig, maar daar wordt een deel van het publiek gek van. Vervolgens weet je dat TT met stip bovenaan zal staan, met een ruime voorsprong welteverstaan.
Saibari is underrated.
-
- Nationale topspeler
Zoveel songs beter geschikt dan het belegen, mainstream, onzinnige Simply the Best.
Bijv. 7 Nation Army van de White Stripes
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Huh? Is dat niet mainstream? En inmiddels toch op zijn minst jong belegen?Heya Hallvar wrote: ↑27 Aug 2021, 11:54 Zoveel songs beter geschikt dan het belegen, mainstream, onzinnige Simply the Best.
-
- Talent
Seven Nation Army is ook een mooie toevoeging.
Je kan het ook over een andere boeg gooien. Hoewel Amerikaans showworstelen(WWE) veel niet goed doet, hebben ze 1 aspect wel spot on, dat is de opkomstmuziek van hun sterren.
Zie bijvoorbeeld de tune van Brock Lesnar. Als je daarmee opkomt dan sta je al met 2-0 voor.
https://youtu.be/JT02-Lzg-CA
In een ideaal scenario laat je een local musical hero iets maken, met een stevige beat waar het publiek op mee kan gaan.
Je kan het ook over een andere boeg gooien. Hoewel Amerikaans showworstelen(WWE) veel niet goed doet, hebben ze 1 aspect wel spot on, dat is de opkomstmuziek van hun sterren.
Zie bijvoorbeeld de tune van Brock Lesnar. Als je daarmee opkomt dan sta je al met 2-0 voor.
https://youtu.be/JT02-Lzg-CA
In een ideaal scenario laat je een local musical hero iets maken, met een stevige beat waar het publiek op mee kan gaan.
- El Sordo
- Vedette
Seven Nation Army. Leuk nummer hoor, maar zeker als opkomstnummer zelfs meer belegen dan Tina. Ik durf het best een cliché te noemen.
Ik blijf Enter Sandman een leuke optie vinden. Lose Yourself ook een optie. Nummers die een wat breder publiek (kunnen) aanspreken. Continuïteit kan ook op nieuwe geïntroduceerd worden, maar dan wel een nummer dat tenminste nog tien-vijftien jaar aanblijft.
Ik blijf Enter Sandman een leuke optie vinden. Lose Yourself ook een optie. Nummers die een wat breder publiek (kunnen) aanspreken. Continuïteit kan ook op nieuwe geïntroduceerd worden, maar dan wel een nummer dat tenminste nog tien-vijftien jaar aanblijft.
Last edited by El Sordo on 27 Aug 2021, 12:06, edited 2 times in total.
- mateja
- Internationale topspeler
Lol, als iéts mainstream isHeya Hallvar wrote: ↑27 Aug 2021, 11:54 Zoveel songs beter geschikt dan het belegen, mainstream, onzinnige Simply the Best.
-
- Regelmatige invaller
Welke idioot heeft het verzonnen om het huidige opkomst nummer te houden? Wat een belachelijk slecht nummer.
- Standbeeld
- Mister PSV
Eind afgelopen seizoen ook al besproken inderdaad. Wanne herrie.tezzyunited wrote: ↑27 Jul 2023, 14:25 Welke idioot heeft het verzonnen om het huidige opkomst nummer te houden? Wat een belachelijk slecht nummer.
-
- Legende
- Maax
- Meervoudig international
- hondjevandebakker
Wellicht was dit nog eenmalig aangezien het de lichtstadderby was. Hopelijk blijft het hierbij.
- Lorenzo von Matterhorn
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
- Jeugdinternational
Dit nummer van Showtek is al het opkomstnummer sinds PSV-Ajax op 23 april.hondjevandebakker wrote: ↑27 Jul 2023, 14:30 Wellicht was dit nog eenmalig aangezien het de lichtstadderby was. Hopelijk blijft het hierbij.
- hondjevandebakker
Oei, ik dacht alleen tegen AjaxSRF wrote: ↑27 Jul 2023, 14:37Dit nummer van Showtek is al het opkomstnummer sinds PSV-Ajax op 23 april.hondjevandebakker wrote: ↑27 Jul 2023, 14:30 Wellicht was dit nog eenmalig aangezien het de lichtstadderby was. Hopelijk blijft het hierbij.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
-
- Geselecteerd voor Oranje
Sindsdien geen wedstrijd meer verloren, top nummer!SRF wrote: ↑27 Jul 2023, 14:37Dit nummer van Showtek is al het opkomstnummer sinds PSV-Ajax op 23 april.hondjevandebakker wrote: ↑27 Jul 2023, 14:30 Wellicht was dit nog eenmalig aangezien het de lichtstadderby was. Hopelijk blijft het hierbij.
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Een nummer geschreven ter nagedachtenis aan 3 overleden vrienden van de band.
Past dat bij PSV?
Gezien het uitblijven van aankopen:
G 'n R - Patience
Righeira - No Tengo Dinero
?