Doekhi is een neef van oud-voetballer Winston Bogarde.
Danilho Doekhi
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Toegegeven dat ik bijna geen wedstrijd van Union Berlin heb gezien de afgelopen jaren, maar ik snap niet helemaal waarom men direct in de vlekken schiet bij het horen van deze naam. Nederlands, mogelijk goedkoop kijkende naar contract terwijl zijn marktwaarde volgens Transfermarkt.nl op 17 miljoen ligt.
Bundesliga ervaring, los van een blessureperiode standaard basisspeler. Ook in het jaar waarin Union heel goed presteerde. Ervaring in Europa, ruime Eredivisie ervaring natuurlijk. Het is misschien ook niet mijn droomaankoop, want ik was er niet bijzonder kapot van in zijn tijd bij Vitesse, maar het lijkt me toch ook geen koekenbakker?
Bundesliga ervaring, los van een blessureperiode standaard basisspeler. Ook in het jaar waarin Union heel goed presteerde. Ervaring in Europa, ruime Eredivisie ervaring natuurlijk. Het is misschien ook niet mijn droomaankoop, want ik was er niet bijzonder kapot van in zijn tijd bij Vitesse, maar het lijkt me toch ook geen koekenbakker?
- These users thanked the author Paco Casal for the post (total 4):
- VTheMan • Gestelnaar • TomV23 • 29.04.2007
#FreeGeneratie4
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Die Bundesliga ervaring (115 duels) had Baumgartl ook. Zelfs 20 interlands voor jong Duitsland. Had eind 2018 een marktwaarde van 15 miljoen volgens Transfermarkt.nl.Paco Casal wrote: ↑27 Aug 2024, 15:58 Toegegeven dat ik bijna geen wedstrijd van Union Berlin heb gezien de afgelopen jaren, maar ik snap niet helemaal waarom men direct in de vlekken schiet bij het horen van deze naam. Nederlands, mogelijk goedkoop kijkende naar contract terwijl zijn marktwaarde volgens Transfermarkt.nl op 17 miljoen ligt.
Laat PSV hier niet intrappen......
- These users thanked the author Mr. Spock for the post:
- milansandro
- Ardbeg
- Mister PSV
Heb je hem nog gevolgd na zijn overstap of helemaal niet? Of baseer je dit enkel omdat hij van Fietas af komt?Mr. Spock wrote: ↑27 Aug 2024, 16:05Die Bundesliga ervaring (115 duels) had Baumgartl ook. Zelfs 20 interlands voor jong Duitsland. Had eind 2018 een marktwaarde van 15 miljoen volgens Transfermarkt.nl.Paco Casal wrote: ↑27 Aug 2024, 15:58 Toegegeven dat ik bijna geen wedstrijd van Union Berlin heb gezien de afgelopen jaren, maar ik snap niet helemaal waarom men direct in de vlekken schiet bij het horen van deze naam. Nederlands, mogelijk goedkoop kijkende naar contract terwijl zijn marktwaarde volgens Transfermarkt.nl op 17 miljoen ligt.
Laat PSV hier niet intrappen......
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- Ardbeg
- Mister PSV
Dat klopt maar het "niet intrappen" refereert niet naar Boomkartel he
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Gevolgd, geschaduwd, een van mn maten bij MI-6 heeft zelfs een tracking device op hem geplakt.
Lijkt me gewoon geen speler die PSV naar een hoger plan kan tillen.
-
Een beetje flauw inderdaad om Doekhi op voorhand af te branden. Waarschijnlijk heeft niemand hem hier meer zien spelen na zijn vertrek uit de Eredivisie. Dat geldt ook voor mij, daarom onthoud ik me van een oordeel. Als onze leiding vertrouwen in hem heeft, dan ben ik er van overtuigd dat hij goed bij ons past. Die credits verdient de huidige staf zeker wel.
Wat me wel bevreemd, is het principe. Het feit dat er überhaupt interesse is in Doekhi, op dit moment. De geruchten zijn (volgens mij) niet bevestigd, dus het is speculeren op dit moment. Maar deze Doekhi lijkt me bij uitstek iemand die we beter een maand of wat geleden al hadden kunnen benaderen en halen. Mocht er daadwerkelijk interesse zijn vanuit ons op dit moment, dan denk ik dat er inmiddels wel al héél wat andere (bekende en onbekende) opties afgeketst zijn.
Wat me wel bevreemd, is het principe. Het feit dat er überhaupt interesse is in Doekhi, op dit moment. De geruchten zijn (volgens mij) niet bevestigd, dus het is speculeren op dit moment. Maar deze Doekhi lijkt me bij uitstek iemand die we beter een maand of wat geleden al hadden kunnen benaderen en halen. Mocht er daadwerkelijk interesse zijn vanuit ons op dit moment, dan denk ik dat er inmiddels wel al héél wat andere (bekende en onbekende) opties afgeketst zijn.
- These users thanked the author grasveld for the post (total 2):
- NotoriousBIG046 • Voormalig KG
- Juancho
- Mister PSV
Prima als vervanger van... Obispo!! Dan ga je er in de breedte iets op vooruit, heb je op Obispo door geselecteerd en kan je meer concurrentie bieden. Miljoen of 5-7 max, prima als je Obispo nog kan verkopen.
Maar zeker niet als de grote nieuwe aankoop voor centraal achterin.
- These users thanked the author Juancho for the post (total 2):
- milansandro • Mr. Spock
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Grasmat
- Lid van verdienste
Alleen gaat Union hem niet voor dat bedrag weg doen, gaan wij dat niet voor een backup CV betalen en gaat een geblesseerde Obispo niet verkocht worden...Juancho wrote: ↑27 Aug 2024, 16:46 Prima als vervanger van... Obispo!! Dan ga je er in de breedte iets op vooruit, heb je op Obispo door geselecteerd en kan je meer concurrentie bieden. Miljoen of 5-7 max, prima als je Obispo nog kan verkopen.
- Juancho
- Mister PSV
Simpel dan: DOORSCHAKELEN!!!Grasmat wrote: ↑27 Aug 2024, 17:09Alleen gaat Union hem niet voor dat bedrag weg doen, gaan wij dat niet voor een backup CV betalen en gaat een geblesseerde Obispo niet verkocht worden...Juancho wrote: ↑27 Aug 2024, 16:46 Prima als vervanger van... Obispo!! Dan ga je er in de breedte iets op vooruit, heb je op Obispo door geselecteerd en kan je meer concurrentie bieden. Miljoen of 5-7 max, prima als je Obispo nog kan verkopen.
Ps. Als PSV dat niet voor een backup gaat betalen, wat zijn Pepi en Flamingo dan in jouw ogen?
- DonyellMalen
- Legende
Flamingo is gewoon basisspeler en Pepi had bij elke andere Eredivisieclub ook in de basis gestaan.
- Juancho
- Mister PSV
Maar zit bij PSV op de bank. En Flamingo is nirt gehaald voor de basis. Je kan alle 100 duizend berichten daarover zo opzoeken.
2x bankzitters (of gehaald met oog op de toekomst, geef het een naam. Feit is dat ze wissel zijn) voor 2x 10 miljoen. Dan kan je moeilijk beweren dat PSV geen bankzitters haalt voor zulke bedragen.
2x bankzitters (of gehaald met oog op de toekomst, geef het een naam. Feit is dat ze wissel zijn) voor 2x 10 miljoen. Dan kan je moeilijk beweren dat PSV geen bankzitters haalt voor zulke bedragen.
- Juancho
- Mister PSV
Hij kan toch alvast gehaald worden als opvolger van Boscagli die nog een jaar blijft? Of verzin een reden.
Obispo heeft nog niet bijgetekend dus wat mij betreft pak je zo'n kans nog aan om door te selecteren. Hoeft niet perse met Doekhi natuurlijk. Kan ook prima die jongen uit de Deense competitie zijn. Kost ook miljoen of 6-8.
Obispo heeft nog niet bijgetekend dus wat mij betreft pak je zo'n kans nog aan om door te selecteren. Hoeft niet perse met Doekhi natuurlijk. Kan ook prima die jongen uit de Deense competitie zijn. Kost ook miljoen of 6-8.
- Joenepsv
- Legende
Doe dan die Nagalo maar. Doekhi kan er niks van. Ik duim elke dag dat Itakura komt en we niet onverhoopt deze pannenkoek gaan halen.Juancho wrote: ↑27 Aug 2024, 17:26 Hij kan toch alvast gehaald worden als opvolger van Boscagli die nog een jaar blijft? Of verzin een reden.
-
- Lid scoutingsteam
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Ardbeg
- Mister PSV
Net zoals Itakura als pure middelmaat weggezet wordt terwijl je gewoon weet dat die personen hem totaal niet in de gaten hebben gehouden. Blind staren omdat hij aan Groningen uitgeleend geweest is, oid.
-
- Legende
Als ze met deze gozer komen aanzetten is het echt een doekje voor het bloeden.
Vast wel een beter speler als een paar jaar geleden toen hij vertrok uit de eredivisie. En toen was hij al best behoorlijk. Maar bij Union spelen ze juist vanuit een hele compacte verdediging. Die speelstijl staat 180 graden op die van PSV. Best lastig om als scout of TD te bepalen of hij dan wel in het spelletje van Bosz past.
Vast wel een beter speler als een paar jaar geleden toen hij vertrok uit de eredivisie. En toen was hij al best behoorlijk. Maar bij Union spelen ze juist vanuit een hele compacte verdediging. Die speelstijl staat 180 graden op die van PSV. Best lastig om als scout of TD te bepalen of hij dan wel in het spelletje van Bosz past.
-
- Legende
Doekhi is toch lang en breed bekend hier? Of is hij plots een heel andere verdediger geworden? Overigens niks ten nadele van die jongen hoor, het is zeker geen pannenkoek, maar ook zeker geen geweldenaar. Tenzij hij zich de afgelopen 2 jaar spectaculair heeft weten te verbeteren, maar dan was hij ongetwijfeld niet meer haalbaar geweest voor PSV.
Ik zou hem en die Nagalo (mocht Boscagli gaan) best een complementair duo vinden, op basis van wat ik had gelezen over die Nagalo. Nee, zeker niet zo goed als Boscagli, maar dat moet je toch al uit je hoofd zetten.