Isaac Babadi

Spelers A-selectie.
Post Reply
29.04.2007
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Dat zijn contract nog niet verlengd is ligt meer bij Babadi/zaakwaarnemer dan bij PSV.
LeandroBonfim
Geselecteerd voor Oranje

29.04.2007 wrote: 14 Jun 2023, 15:04 Dat zijn contract nog niet verlengd is ligt meer bij Babadi/zaakwaarnemer dan bij PSV.
Weet jij dit, of denk jij dit?
Standbeeld
Mister PSV

danko-lazovic wrote: 14 Jun 2023, 14:51 Hij heeft geen heel groots jaar gehad bij jong. Zeker op het begin echt wel moeite gehad om daar iets van zijn klasse te laten zien. Ik snap heel goed dat hij dan niet op de bank zit bij 1, dat zal ook een raar signaal zijn.
Inderdaad, je hebt gelijk. Mensen beginnen een beetje de realiteit uit het oog te verliezen doordat ze zich blindstaren op (doorstroming van) talent. Daarnaast was het einde van het seizoen helemaal geen goed moment om talent te brengen. We halen net met de hakken over de sloot de 2e plek binnen.
ComeOnPSV
Vedette

Ik heb sterk het gevoel dat Babadi een kleine terugval heeft gehad afgelopen seizoen.
Ik vond de communicatie over hem toen hij niet speelde ook wel wat vreemd. Ja hij was er even voorlopig niet bij. Kwam volgens mij helemaal niet door een blessure.
PSV ziet die jongen iedere dag. Ik wil het niet op het mentale gooien, maar het kan natuurlijk zijn dat PSV niet helemaal tevreden over zijn ontwikkeling is. Dat is dan vooral op het gebied van werklust heb ik het idee.

Talent heeft die gozer zeker! Maar we weten allemaal dat het hele plaatje moet kloppen om door te breken in het eerste.
Als PSV twijfels heeft is het logisch dat ze nog even hebben gewacht met de onderhandelingen. Als die jongen dan besluit om na dit seizoen te vertrekken. Tja..
Hatseflats
Vedette

Vind het gek dat er mensen denken dat ze Babadi geen aanbieding hebben gedaan. Natuurlijk is dat gebeurd.
Sowieso dat dit een spelletje is van de zaakwaarnemer. Nooit dat PSV niets heeft gedaan.
Als ie niet wil verlengen, dan gewoon houdoe en bedankt zeggen. Jammer, maar helaas. Als zo'n snotneus al een hoop gaat eisen dan zal het in de toekomst echt niet makkelijker gaan.
Franciscus
Nationale topspeler
Favoriete speler: Mauro Jr

Dus eigenlijk zeg je dan "byebye Babadi"?

Hij viel toch vooral op in de youth premier league?

Ik denk dat hij blijft, zal wel even aansluiten in de voorbereiding. Maakt dan een doelpunt tegen STVV ofzo en dan is het Babadi, Badaboem bijtekenen (en terug naar jong PSV).
DonyellMalen
Legende

Status Babadi volgens Elfrink:
Babadi heeft een volgend jaar aflopend contract en kan naar Engeland en Frankrijk: PSV wil hem voorlopig gewoon meenemen in de voorbereiding op het nieuwe seizoen.
DeBruyne
Meervoudig international

Toulouse misschien? Daar is Cissoko, 1 van zijn beste vrienden, ook naar getransfereerd..

Bijtekenen of vertrekken. Helaas is dat de stand van zaken dus
Ittot
Internationale topspeler

Tja neem het hem niet kwalijk. Hij is 18 en moet nu ongeveer de stap gaan maken. Ik denk dat, ondanks dat hij niet uitblonk, het. Jaar Jong hem wel goed heeft gedaan. Laten we hopen dat hij onder Bosz een serieuze kans krijgt. Dan is het aan hem om die te pakken. Zo niet is hij ook gewoon niet goed genoeg, hoe spijtig dat dan ook is.
Tomm
Vedette

Hij moet stappen maken maar is pas 18. Zoveel haast heeft het allemaal niet. Laat hem eerst maar eens dragende speler zijn bij jong. Beetje geduld van alle kanten kan geen kwaad
Kolkmania
Regelmatige invaller

Ik heb lang niet alle Jong PSV wedstrijden gezien, maar ik vond Babadi toch wel structureel er bovenuit steken op de momenten dat ik wel keek (samen met Tielemans). 0.45 G+A/90 min is bovendien geen dramatisch rendement voor een linksbuiten die graag als extra middenvelder fungeert (als 17-jarige).

Deze jongen heeft gedurende zijn hele jeugdopleiding laten zien uitzonderlijke voetballende kwaliteiten te hebben. Zou echt enorm zonde zijn als hij vroegtijdig vertrekt.
TigTogFlip
Basisspeler
Favoriete speler: Sangare

Kolkmania wrote: 25 Jun 2023, 14:47 Ik heb lang niet alle Jong PSV wedstrijden gezien, maar ik vond Babadi toch wel structureel er bovenuit steken op de momenten dat ik wel keek (samen met Tielemans). 0.45 G+A/90 min is bovendien geen dramatisch rendement voor een linksbuiten die graag als extra middenvelder fungeert (als 17-jarige).

Deze jongen heeft gedurende zijn hele jeugdopleiding laten zien uitzonderlijke voetballende kwaliteiten te hebben. Zou echt enorm zonde zijn als hij vroegtijdig vertrekt.
Ik kijk er heel anders tegenaan haha. Ik ben het ermee eens dat hij goede acties heeft en dat hij technisch ongelooflijk goed is. Maar vaak tijdens wedstrijden zou hij veel te anoniem zijn en gewoon niet betrokken bij het spel.
DonyellMalen
Legende

Bij PSV zal ook Isaac Babadi in de voorbereiding op het nieuwe seizoen een kans krijgen bij het eerste elftal, melden bronnen rond de speler.
Djamba97
Veelbelovend talent

Rik schrijft net op Twitter dat hij niet zo zeker is dat Babadi gaat verlengen, ondanks het feit dat hij kansen in de voorbereiding lijkt te krijgen. Morgen meer..
Bram
Nationale topspeler

Stank voor dank
iam
International
Favoriete speler: 12e man

Djamba97 wrote: 26 Jun 2023, 00:01 Rik schrijft net op Twitter dat hij niet zo zeker is dat Babadi gaat verlengen, ondanks het feit dat hij kansen in de voorbereiding lijkt te krijgen. Morgen meer..

Iedereen die rik’s tweet tactiek kent weet dat die dus idd weg is. Morgenvroeg om 6uur in het ed.
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Couhaib Driouech

Ik kan me niet voorstellen dat het voor zijn carriere goed is, tenminste ik zie hem niet bij de potentiele clubs die genoemd worden zoals Everton of Frankfurt zich 123 speeltijd krijgen als het hier ook nog niet gelukt is. Maar hij komt uit een gezin dat het niet al te breed had en vanuit Sierra Leone naar Nederland verhuisde, dus dan is er altijd de drang naar financiele zekerheid denk ik. Zijn broer is bijvoorbeeld ook bezig als zaakwaarnemer sinds een klein poosje. Dus ik kan me ook voorstellen dat er vanuit bepaalde mensen om hem heen aangemoedigt wordt om een overstap te maken en bijvoorbeeld een PL salaris te vangen. Vooral als ook bij PSV zijn speeltijd onzeker is wanneer je bijvoorbeeld mogelijk Lang als nieuwe aankoop voor je hebt, alsmede Xavi en El Ghazi die daar ook kunnen spelen. Hopelijk kan PSV hem een goed salaris en duidelijk plan bieden, iemand met zoveel potentie mag je niet kwijtraken.
Menno1
Legende

Het zou vooral erg zonde zijn. Dit was 2 jaar terug echt een mega talent. Toch heel zonde dat hij geen extra stappen vooruit lijkt te maken. Fysiek niet maar ook tactisch blijkt hij een junior te blijven. Geen idee hoe dat komt maar wel erg zonde
Persepolis
Vedette

Tyyne wrote: 26 Jun 2023, 00:27 Ik kan me niet voorstellen dat het voor zijn carriere goed is, tenminste ik zie hem niet bij de potentiele clubs die genoemd worden zoals Everton of Frankfurt zich 123 speeltijd krijgen als het hier ook nog niet gelukt is. Maar hij komt uit een gezin dat het niet al te breed had en vanuit Sierra Leone naar Nederland verhuisde, dus dan is er altijd de drang naar financiele zekerheid denk ik. Zijn broer is bijvoorbeeld ook bezig als zaakwaarnemer sinds een klein poosje. Dus ik kan me ook voorstellen dat er vanuit bepaalde mensen om hem heen aangemoedigt wordt om een overstap te maken en bijvoorbeeld een PL salaris te vangen. Vooral als ook bij PSV zijn speeltijd onzeker is wanneer je bijvoorbeeld mogelijk Lang als nieuwe aankoop voor je hebt, alsmede Xavi en El Ghazi die daar ook kunnen spelen. Hopelijk kan PSV hem een goed salaris en duidelijk plan bieden, iemand met zoveel potentie mag je niet kwijtraken.
Ik heb je vooral een Like gegeven omdat het een keer geen oversekste en/of extreem religieuze post is 😁

ok het is ook gewoon een goede post
ShovingNE2
Site Admin

Menno1 wrote: 26 Jun 2023, 00:35 Het zou vooral erg zonde zijn. Dit was 2 jaar terug echt een mega talent. Toch heel zonde dat hij geen extra stappen vooruit lijkt te maken. Fysiek niet maar ook tactisch blijkt hij een junior te blijven. Geen idee hoe dat komt maar wel erg zonde
Ik vind het nog steeds een enorm talent. Maar na de voorbereiding gaat hij wel kiezen: bijtekenen of einde A-selectie.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
ruuddevil
Legende

Mocht hij nog niet bijtekenen en het (onverwacht) geweldig doen in de voorbereiding dan moet je hem verkopen. Anders heb je straks een jaar lang gezeur over Babadi die al dan niet gaat bijtekenen. En mocht ie niet vertrekken en niet bijtekenen dan wordt het een jaar lang Jong PSV. We zijn geen liefdadigheidsinstelling.
ShovingNE2
Site Admin

Precies. Hang je er maar een hoge doorverkoop aan.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
milansandro
Legende

Ik begrijp echt niet waarom iemand fysiek in 2 jaar tijd geen stappen hierin kan maken..
Onder professionele begeleiding is dit toch gewoon mogelijk?
En nee, je hoeft er niet als een bodybuilder uit te zien maar je kan jezelf hier echt in verbeteren..
Als je wil..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
FreyrJoster
Jeugdspeler

Zou het toch een stuk fijner vinden als we dit talent voor langere tijd aan ons kunnen binden eigenlijk..
VeresRivne
Vedette

milansandro wrote: 26 Jun 2023, 07:39 Ik begrijp echt niet waarom iemand fysiek in 2 jaar tijd geen stappen hierin kan maken..
Onder professionele begeleiding is dit toch gewoon mogelijk?
En nee, je hoeft er niet als een bodybuilder uit te zien maar je kan jezelf hier echt in verbeteren..
Als je wil..
Denk dat je dan weinig van fysiologie begrijpt.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Post Reply