Nieuwe trainer PSV
-
- Vedette
Ik wil best iemand steunen, maar hoe lang? In 3,5 maand tijd zie ik niets om maar de hoop te hebben dat het beter wordt. Dan moet je je clubicoon beschermen en samen tot de conclusie komen dat het een keuze is die verkeerd uitpakt. Iedereen ziet toch dat er tactisch écht helemaal, helemaal níets van klopt? We zien niets van een visie, idee, patroon, niets.
- mateja
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Ik vind dit wel erg kort door bocht. Buiten dat ik het helemaal niet eens was met de andere ontslagen (JdJ), vind ik er nu echt wel wat voor te zeggen. Is dat Ruuds fout? Nee absoluut niet, want die had nooit aangesteld moeten worden. 2 jaar Heerenveen, daarna bij goede resultaten voor de groep zetten. Het is zo logisch en geen rocket science.Johnnie Walker wrote: ↑01 Oct 2022, 19:35 Weet je wat ik er zielig aan vind?
De verrotte mentaliteit dat we iedereen maar buiten moeten flikkeren als er even niet gepresteerd wordt.
John eruit. Scouting eruit. Ruud eruit. What's next? Benitez eruit (yup, wordt ook al geroepen)? Cody eruit?
Geen enkel idee ook wie het beter zou doen en waarom. Net zo weinig visie hier als de club verweten wordt. Net zo weinig mentaliteit als de selectie verweten wordt. Leuk filosoferen over Slot, die inderdaad een geschikte trainer zou zijn, maar totaal niet realistisch.
Het is zo makkelijk om maar te denken dat je beter af bent als je ze op straat gooit. Zit je dadelijk te kijken met Zuidam en pakweg van Wonderen. Dan pas wordt die 4e plek die hier en der alweer geopperd wordt een realiteit.
We spelen al 5 jaar lang met regelmaat zulke wedstrijden. Onder 4 verschillende trainers. Maar inderdaad, de oplossing is om de trainer er maar uit te knallen...
Als er iemand langere tijd verdiend om zich te laten zien, dan is het onze sympathieke clubicoon. Als we iedereen na een aantal maanden niet goed presteren maar buiten flikkeren, dan hadden we Sangaré, Park en Gomes niet gehad.
Als we 'm nu buiten flikkeren, dan wordt er na de volgende wedstrijd weer een ander topic geopend met de volgende speler, trainer, staflid of directielid die het veld moet ruimen als de 'oplossing'.
Helemaal eens met de kritiek op van Nistelrooy. Hem buiten willen flikkeren in plaats van hem te steunen op weg naar verbetering? Dat vind ik treurig.
De mens Ruud zou ik never nooit willen ontslaan. De trainer, ja. En dat komt echt niet alleen door vandaag. Het komt door tactische onkunde waar geen verbetering in zit. Dus ja, we kunnen hem nog 5 jaar geven en het wordt vast een goede trainer, alleen zijn we dan afgezakt tot middenmoot niveau. Dus nu ingrijpen aub.
We zijn geen opleidingsinstituut voor trainers. Kappen met gokken en stel gewoon ervaring aan.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Alle alarmbellen die af kunnen gaan zijn inmiddels afgegaan. Dit wordt een heel pijnlijk verhaal en we zitten pas aan het begin. Kijk naar het programma en de kaarten die op tafel liggen en dan kan het heel heftig gaan stormen.Johnnie Walker wrote: ↑01 Oct 2022, 19:35 Hem buiten willen flikkeren in plaats van hem te steunen op weg naar verbetering? Dat vind ik treurig.
Wat doet steunen? In het stadion een liedje meezingen of niet boe roepen gaat hier het verschil niet maken. Bij Roger was dat wél logisch geweest overigens.
-
- Nationale topspeler
Of RvN weg moet... tja...hij had niet als hoofdcoach aangesteld moeten worden. Dat was gewoon op weinig gebaseerd. Helemaal niet omdat hij in aanvang twijfelde en we met Van Bommel (die vond ik i.t.t. RvN wel meer voetbalvisie uitstralen) een recent voorbeeld hadden dat het aanstellen van een onervaren trainer een te groot risico is.
Los van wederom puntenverlies, is er imo op geen enkel vlak verbetering te zien in het spel. Als dat nou nog het geval was, dan was er hoop. Nu, met het drukke programma voor de boeg wordt het een moeilijke exercitie om als elftal zonder schade door deze periode heen te komen. Als het vertrouwen verder wegzakt, is het een gelopen koers.
Los van wederom puntenverlies, is er imo op geen enkel vlak verbetering te zien in het spel. Als dat nou nog het geval was, dan was er hoop. Nu, met het drukke programma voor de boeg wordt het een moeilijke exercitie om als elftal zonder schade door deze periode heen te komen. Als het vertrouwen verder wegzakt, is het een gelopen koers.
-
- Vedette
- Standbeeld
- Mister PSV
Kijk, feitelijk staan we mogelijk maar 3pt achter op de koploper. Maar het spel lijkt daarentegen nergens op en er lijkt nauwelijks verbetering in te zitten. Op een of andere gekke manier laten we het tegen de toppers wel zien (ajax, Monaco, Feyenoord). Al met al denk ik dat Brands niet tevreden zal zijn, maar nog geen reden tot grote paniek. De inzet is immers ook minimaal plek 2. Wat mij betreft zien we het gewoon nog aan de aankomende wedstrijden. Tijdens/na het blok Zürich, Heerenveen, Utrecht, Arsenal, Groningen verwacht ik dat we definitief een conclusie kunnen trekken: of Ruud presteert dat blok en wendt een grote crisis af of hij doet het niet en zal mogelijk vervangen worden.
- Juancho
- Mister PSV
Tis niet zo moeilijk, als de club al verrot en ziek is vanaf bovenaf zal je moeten doorpakken. En ja, als daarbij hoort dat je samen met Ruud moet constateren dat het toch echt te vroeg is, dan is dat maar zo. Je geeft zelf notabene al aan dat het al jaren slecht gaat. Kan je door modderen maar verwacht je dan dat het beter gaat? Nee natuurlijk niet.Johnnie Walker wrote: ↑01 Oct 2022, 19:35 Helemaal eens met de kritiek op van Nistelrooy. Hem buiten willen flikkeren in plaats van hem te steunen op weg naar verbetering? Dat vind ik treurig.
Ben het er wel mee eens dat alleen de trainer eruit weinig opschiet als dezelfde mensen die er al jaren een zooitje van maken vervolgens weer de keuzes moeten maken en met het beetje geld dat we hebben weer de markt op mogen. Ik roep niet voor niets al een hele tijd dat er een bepaald spook rondom PSV is dat voor een hele nare, vervelende en irritante situatie zorgt. Elk seizoen weer.
Ik heb gestemd op Ruud eruit omdat hij er simpelweg in mijn ogen niet aan toe is. Los het probleem zich daarmee op? Hell no! Als ik zo via via hoor dat vd Wallen, van Veen en ook die irritante oud VVD'er de boel echt naar zich toe trekken (niet alleen nu, maar al langer) dan ligt het probleem dus echt hoog in de top. En dan hebben we een serieus probleem. Deze mensen wilden ook graag Ruudje als coach bijv. Die haalden ook Brands op die ze gelijk bijna misbruiken in case de Jong. Zijn allemaal dingetjes bij elkaar opgeteld die er voor zorgen dat het bij PSV gewoon een shitzooi is. Elk seizoen weer en het lijkt alleen maar erger te worden.
Maar dat neemt niet weg, om ontopic te komen, dat Ruudje er gewoon niks van bakt en er gewoon niet klaar voor is. Vind ik dan. Kan je hem lief blijven steunen (ik ga hem ook niet uitfluiten of uitschelden als je dat bedoelt) maar daar wordt PSV niet beter van. En PSV staat en moet altijd op 1 blijven staan. Hierboven staat het ook al door iemand anders gepost maar ik heb het eerder ook al gepost: het elftal straalt geen plezier uit, geen passie en power op misschien Xavi na als enige uitzondering. Ze doen maar wat, lijken er geen zin in te hebben. Je kan je dus ook serieus afvragen of ze Ruud wel zo'n fijne trainer vinden met zijn laffe en behoudende tactiek en die vreselijke gaten tussen de linies waardoor ze meer aan hardlopen doen (of zouden moeten doen) in het veld dan bezig zijn met lekker voetballen. Voetballen zoals PSV behoort te doen tegen dit soort clubs.
Het hele nare sfeertje is zo overduidelijk zichtbaar.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Legende
Denk het ook niet.
Dan Bosz maar. Win je geen prijzen mee maar hopelijk kan hij er wel patronen in rammen. 1,5 jaar Bosz en dan maar eens kijken wie het overneemt. Ik wil in ieder geval een trainer met een visie over hoe voetbal gespeeld hoort te worden.
-
- Bankzitter
PSV moet af van het doorschuiven om het doorschuiven. Al jaren zijn ze daar op alle vlakken mee bezig. Jeugdspelers, trainers, directie. Teveel ons kent ons gehalte en elkaar wat gunnen.
Kwaliteit moet echt aanzienlijk omhoog en dat roep ik al jaren.
- mateja
Waar roep je dat dan?Sjorsensjimmie wrote: ↑01 Oct 2022, 20:16 PSV moet af van het doorschuiven om het doorschuiven. Al jaren zijn ze daar op alle vlakken mee bezig. Jeugdspelers, trainers, directie. Teveel ons kent ons gehalte en elkaar wat gunnen.
- mr.top
Je bent niet de eerste die zijn naam noemt in dit topic. [mention]Ailon[/mention] n zei lang geleden al eens dat er innige contacten zouden zijn tussen Bosz en de club. Wie weet?Op weg naar nr 25 wrote: ↑01 Oct 2022, 19:51 Peter Bosz.
Je ziet dat spelers er ook klaar mee zijn, Gakpo,,Sangaré en Veerman voorop.
-
- Bankzitter
Niet op dit forum. Maar PSV zit al jaren niet goed in elkaar. De mensen zitten niet op de juiste plek, selectie is jaarlijks onder de maat, verkeerde trainers worden aangesteld bij de verkeerde selectie of trainers zijn er nog niet aan toe.mateja wrote: ↑01 Oct 2022, 20:24Waar roep je dat dan?Sjorsensjimmie wrote: ↑01 Oct 2022, 20:16 PSV moet af van het doorschuiven om het doorschuiven. Al jaren zijn ze daar op alle vlakken mee bezig. Jeugdspelers, trainers, directie. Teveel ons kent ons gehalte en elkaar wat gunnen.
Continu verkeerde keuzes op meerdere vlakken helaas. Dat proces is al jaren gaande.
-
- Vedette
Bosz was eerste keuze, R vd Wallen is gecharmeerd van hem. de beperkte investeringsmogelijkheden hebben Bosz laten besluiten in Lyon te blijven. Maar Bosz is net als van Wonderen, Slot in staat om snel een manier van spelen en tactiek in een elftal te trainen.mr.top wrote: ↑01 Oct 2022, 20:52Je bent niet de eerste die zijn naam noemt in dit topic. @Ailon n zei lang geleden al eens dat er innige contacten zouden zijn tussen Bosz en de club. Wie weet?Op weg naar nr 25 wrote: ↑01 Oct 2022, 19:51 Peter Bosz.
Echt, zo snel mogelijk iemand anders voor de groep. Anders is het seizoen in de winterstop serieus voorbij, en gaan we spelen voor EL plek.
-
- Vedette
Van Wonderen zou ik liever voor de groep zien staan dan Ruud.Johnnie Walker wrote: ↑01 Oct 2022, 19:35 Weet je wat ik er zielig aan vind?
De verrotte mentaliteit dat we iedereen maar buiten moeten flikkeren als er even niet gepresteerd wordt.
John eruit. Scouting eruit. Ruud eruit. What's next? Benitez eruit (yup, wordt ook al geroepen)? Cody eruit?
Geen enkel idee ook wie het beter zou doen en waarom. Net zo weinig visie hier als de club verweten wordt. Net zo weinig mentaliteit als de selectie verweten wordt. Leuk filosoferen over Slot, die inderdaad een geschikte trainer zou zijn, maar totaal niet realistisch.
Het is zo makkelijk om maar te denken dat je beter af bent als je ze op straat gooit. Zit je dadelijk te kijken met Zuidam en pakweg van Wonderen. Dan pas wordt die 4e plek die hier en der alweer geopperd wordt een realiteit.
We spelen al 5 jaar lang met regelmaat zulke wedstrijden. Onder 4 verschillende trainers. Maar inderdaad, de oplossing is om de trainer er maar uit te knallen...
Als er iemand langere tijd verdiend om zich te laten zien, dan is het onze sympathieke clubicoon. Als we iedereen na een aantal maanden niet goed presteren maar buiten flikkeren, dan hadden we Sangaré, Park en Gomes niet gehad.
Als we 'm nu buiten flikkeren, dan wordt er na de volgende wedstrijd weer een ander topic geopend met de volgende speler, trainer, staflid of directielid die het veld moet ruimen als de 'oplossing'.
Helemaal eens met de kritiek op van Nistelrooy. Hem buiten willen flikkeren in plaats van hem te steunen op weg naar verbetering? Dat vind ik treurig.
-
- Vedette
- Standbeeld
- Mister PSV
En waar heb je deze info over Bosz opgedaan als ik vragen mag?Op weg naar nr 25 wrote: ↑01 Oct 2022, 21:00Bosz was eerste keuze, R vd Wallen is gecharmeerd van hem. de beperkte investeringsmogelijkheden hebben Bosz laten besluiten in Lyon te blijven. Maar Bosz is net als van Wonderen, Slot in staat om snel een manier van spelen en tactiek in een elftal te trainen.
Echt, zo snel mogelijk iemand anders voor de groep. Anders is het seizoen in de winterstop serieus voorbij, en gaan we spelen voor EL plek.
-
- Nationale topspeler
Peter Bosz kan wel hommeles maken bij het bestuur. Die zet er wel een elftal neer met kwaliteit. Daar moeten we nu mee beginnen. Met Max Saibari Teze en Til en veel middelmatige opvulling moeten we weer van voor af aan beginnen
-
- Meervoudig international
Dit is een beetje het niveau van het beleid bij PSV momenteel he. Dat het vooral belangrijk is of een miljardair zonder verstand van voetbal gecharmeerd van je is.Op weg naar nr 25 wrote: ↑01 Oct 2022, 21:00Bosz was eerste keuze, R vd Wallen is gecharmeerd van hem. de beperkte investeringsmogelijkheden hebben Bosz laten besluiten in Lyon te blijven. Maar Bosz is net als van Wonderen, Slot in staat om snel een manier van spelen en tactiek in een elftal te trainen.
-
- Vedette
Rik Elfrink kreeg die vraag ook in de podcast, wie zijn bronnen zijn en uiteraard gaf hij die niet prijs. Zakelijk in het verleden te maken gehad vd Wallen en iemand uit zijn directe kring werk ik nu nog heel regelmatig mee samen. Die verteld wel eens wat, daar heb ik dit van vernomen, net als destijds met die soort van herfinanciering.Standbeeld wrote: ↑01 Oct 2022, 21:13En waar heb je deze info over Bosz opgedaan als ik vragen mag?Op weg naar nr 25 wrote: ↑01 Oct 2022, 21:00
Bosz was eerste keuze, R vd Wallen is gecharmeerd van hem. de beperkte investeringsmogelijkheden hebben Bosz laten besluiten in Lyon te blijven. Maar Bosz is net als van Wonderen, Slot in staat om snel een manier van spelen en tactiek in een elftal te trainen.
- PCGC
- Vedette
Op basis waarvan? De vele prijzen die hij gewonnen heeft?Op weg naar nr 25 wrote: ↑01 Oct 2022, 19:51 Peter Bosz.
#FreeGeneratie4