Ik drop hieronder ff een link waar je voor de rest van je leven, maar vooral mbt je concrete vraag hierboven, plezier van zult hebben. Graag gedaan.
https://letmegooglethat.com/?q=stijn+spierings+youtube
Ik drop hieronder ff een link waar je voor de rest van je leven, maar vooral mbt je concrete vraag hierboven, plezier van zult hebben. Graag gedaan.
Veerman wordt de Branco voor Spierings.RIO wrote: ↑30 May 2023, 14:49Hij kan zonder Branco, maar Branco kan niet zonder hem.DonyellMalen wrote: ↑30 May 2023, 14:49 Precies. Komend seizoen weer drie keer z'n maat Branco verslaan en eind van het seizoen die schaal omhoog houden.
Ik lees nu net dat Stijn morgen zal landen in Eindhoven haha, zal wel.Qwazi a Dodo wrote: ↑30 May 2023, 14:50Hoe weet je dat dit vandaag is? In nieuws bericht stond deze week. (gewoon nieuwsgierig)ZwarteCapuchon1913 wrote: ↑30 May 2023, 14:43 Hij is vandaag in ieder geval bij PSV op gesprek, de andere club die interesse heeft is qua naam vele malen minder, dus als ze er financieel uitkomen onderling dan verwacht ik dat dit de eerste aanwinst is die door PSV gepresenteerd gaat worden.
Ik snap de vraag wel van d'n Denzel. Er is geen compilatiefilmpje van afgelopen seizoen. Erg jammer.Balinho wrote: ↑30 May 2023, 14:51Ik drop hieronder ff een link waar je voor de rest van je leven, maar vooral mbt je concrete vraag hierboven, plezier van zult hebben. Graag gedaan.
Volgens Brands en het ED/VI moest er nog wel wat water bij de wijn worden gedaan door Sevilla voor dat hij naar Nederland zou komen. Ondertussen werd Luuk gekeurd bij TopSupportOntbijtkoek wrote: ↑30 May 2023, 14:52Ik lees nu net dat Stijn morgen zal landen in Eindhoven haha, zal wel.Qwazi a Dodo wrote: ↑30 May 2023, 14:50
Hoe weet je dat dit vandaag is? In nieuws bericht stond deze week. (gewoon nieuwsgierig)
Als ie maar tekent!
Logisch, Toulouse fans willen niet dat ie weg gaat met een pimp video waar Bruma nog jaloers op zou zijn.Hatseflats wrote: ↑30 May 2023, 14:54Ik snap de vraag wel van d'n Denzel. Er is geen compilatiefilmpje van afgelopen seizoen. Erg jammer.Balinho wrote: ↑30 May 2023, 14:51
Yep. Het zal een beetje van de speelwijze afhangen, maar als Spierings en Vd Boomen een goede klik met elkaar hadden dan zie ik niet in waarom dat met Spierings en Veerman ook niet zou kunnen.
hij had de datum van het nieuwe uitshirt ook precies goed toen, denk dat hij in het stadion werkt.Qwazi a Dodo wrote: ↑30 May 2023, 14:50Hoe weet je dat dit vandaag is? In nieuws bericht stond deze week. (gewoon nieuwsgierig)ZwarteCapuchon1913 wrote: ↑30 May 2023, 14:43 Hij is vandaag in ieder geval bij PSV op gesprek, de andere club die interesse heeft is qua naam vele malen minder, dus als ze er financieel uitkomen onderling dan verwacht ik dat dit de eerste aanwinst is die door PSV gepresenteerd gaat worden.
Xavi ervoor. Prima middenveld. Zou wel graag nog een echte tank zien a la Vinicius Souza als concurrent voor Spierings.
Kan natuurlijk niet zeggen hoe ik het weet, enkel dat ik het weet! Vond het wanneer niet zo heel interessant, ging mij meer over de andere clubs met interesse en die staan dus stuk lager aangeschreven als PSV. Vergroot ook gelijk de reden dat ik verwacht dat het snel rond gaat komen.Qwazi a Dodo wrote: ↑30 May 2023, 14:50Hoe weet je dat dit vandaag is? In nieuws bericht stond deze week. (gewoon nieuwsgierig)ZwarteCapuchon1913 wrote: ↑30 May 2023, 14:43 Hij is vandaag in ieder geval bij PSV op gesprek, de andere club die interesse heeft is qua naam vele malen minder, dus als ze er financieel uitkomen onderling dan verwacht ik dat dit de eerste aanwinst is die door PSV gepresenteerd gaat worden.
Wel zorgelijk dat de andere clubs een "stuk lager aangeschreven" staan dan PSV. Heeft PSV hier nou een steal of is het weer middelmaat?ZwarteCapuchon1913 wrote: ↑30 May 2023, 14:59Kan natuurlijk niet zeggen hoe ik het weet, enkel dat ik het weet! Vond het wanneer niet zo heel interessant, ging mij meer over de andere clubs met interesse en die staan dus stuk lager aangeschreven als PSV. Vergroot ook gelijk de reden dat ik verwacht dat het snel rond gaat komen.Qwazi a Dodo wrote: ↑30 May 2023, 14:50
Hoe weet je dat dit vandaag is? In nieuws bericht stond deze week. (gewoon nieuwsgierig)
Precies, ik wil z'n positiespel, passing en balveroveringen zien.Hatseflats wrote: ↑30 May 2023, 14:54Ik snap de vraag wel van d'n Denzel. Er is geen compilatiefilmpje van afgelopen seizoen. Erg jammer.Balinho wrote: ↑30 May 2023, 14:51
En zo is er altijd wat... Zijn het clubs die hoger aangeschreven staan en mislukt de deal, dan is dàt weer niet goed gedaan door PSV; te hoog gemikt, te weinig de best gedaan etc.Bram wrote: ↑30 May 2023, 15:05Wel zorgelijk dat de andere clubs een "stuk lager aangeschreven" staan dan PSV. Heeft PSV hier nou een steal of is het weer middelmaat?ZwarteCapuchon1913 wrote: ↑30 May 2023, 14:59
Kan natuurlijk niet zeggen hoe ik het weet, enkel dat ik het weet! Vond het wanneer niet zo heel interessant, ging mij meer over de andere clubs met interesse en die staan dus stuk lager aangeschreven als PSV. Vergroot ook gelijk de reden dat ik verwacht dat het snel rond gaat komen.
Maakt het uit hoeveelste Toulouse staat dan? Even eerlijk, maar als je uitblinker bent in Frankrijk bij PSG, Lyon, Monaco, Marseille en zelfs bij clubs als Rennes tegenwoordig, dan ben je gewoon al helemaal kansloos als PSV zijnde. Die spelers genieten allemaal interesse van grotere clubs en kosten ook miljoenen. Gooi die vergelijking eens naar de Eredivisie, waarom zijn mensen hier enthousiast over Ewijk, Mbuyamba en Manhoef voor in de breedte nog? Dat zou toch allemaal niet mogen aangezien ze niet eens in de top 5 spelen van een competitie die nog verder onder Frankrijk ligt? Waarom moet het altijd om die rangschikking gaan. Spierings heeft fantastische cijfers als balafpakker in de Ligue 1, bij een middelmatige ploeg. Dat maakt hem niet minder goed n.m.i.... Sterker nog, is dat niet knap als er allemaal middelmaat om hem heen loopt?Roys wrote: ↑30 May 2023, 20:18 Leuk voor in de breedte alleen geen geweldenaar a la guardado.
Blinkt uit bij de nummer 13 van Frankrijk. Nederland is hoogstwaarschijnlijk qua ranking volgend jaar over Frankrijk heen. Daarnaast speler van 27 die transfervrij is. Nogmaals leuk om erbij te hebben alleen ik denk dat dit niet dé speler is die we zoeken voor die positie. Verder transfervrij altijd welkom en altijd goede optie vanaf de bank.
Staan hier leugens in btw? @ardje
Ik begrijp wat je bedoelt. Hij blinkt uit in ballen afpakken alleen dat is een facet. Als je zoekt naar top players ligue 1, team van het jaar, transferwaardes etc. Dan staan zowel spierings als vd boomen niet hoog, zover ik overal kan vinden. Guardado was een spierings en vd boomen in één speler, vele malen completer. Als je wat wil bereiken in de CL, dan moet je naar zo’n speler op zoek voor in de basis.CZ_Code wrote: ↑30 May 2023, 20:29Maakt het uit hoeveelste Toulouse staat dan? Even eerlijk, maar als je uitblinker bent in Frankrijk bij PSG, Lyon, Monaco, Marseille en zelfs bij clubs als Rennes tegenwoordig, dan ben je gewoon al helemaal kansloos als PSV zijnde. Die spelers genieten allemaal interesse van grotere clubs en kosten ook miljoenen. Gooi die vergelijking eens naar de Eredivisie, waarom zijn mensen hier enthousiast over Ewijk, Mbuyamba en Manhoef voor in de breedte nog? Dat zou toch allemaal niet mogen aangezien ze niet eens in de top 5 spelen van een competitie die nog verder onder Frankrijk ligt? Waarom moet het altijd om die rangschikking gaan. Spierings heeft fantastische cijfers als balafpakker in de Ligue 1, bij een middelmatige ploeg. Dat maakt hem niet minder goed n.m.i.... Sterker nog, is dat niet knap als er allemaal middelmaat om hem heen loopt?Roys wrote: ↑30 May 2023, 20:18 Leuk voor in de breedte alleen geen geweldenaar a la guardado.
Blinkt uit bij de nummer 13 van Frankrijk. Nederland is hoogstwaarschijnlijk qua ranking volgend jaar over Frankrijk heen. Daarnaast speler van 27 die transfervrij is. Nogmaals leuk om erbij te hebben alleen ik denk dat dit niet dé speler is die we zoeken voor die positie. Verder transfervrij altijd welkom en altijd goede optie vanaf de bank.
Staan hier leugens in btw? @ardje
Is waarschijnlijk al keer op keer gemeld, maar die analyse van Suley op VI vond ik wel gaaf. Spierings weet ook goed wanneer die een bal moet afgeven en waar die moet staan zonder bal. Wat ik vaak vond misgaan bij PSV dit jaar was eigenlijk vaak te wijten aan Sangare. Dat was onze zogenaamde "dedicated" balafpakker, iets waardoor bijna de hele PL hem ook op lijstjes heeft staan. Waar hij te vaak de mist in ging, vond ik, was het vervolgens verleggen van het spel of gewoon een balletje breed doen naar Veerman. Het gebeurde echt veelste veel dat Sangare 2x dezelfde bal moest afpakken omdat die hem zelf verspeelde, iets wat ik Spierings veel minder zie doen in beelden en analyses.Roys wrote: ↑30 May 2023, 20:40Ik begrijp wat je bedoelt. Hij blinkt uit in ballen afpakken alleen dat is een facet. Als je zoekt naar top players ligue 1, team van het jaar, transferwaardes etc. Dan staan zowel spierings als vd boomen niet hoog, zover ik overal kan vinden. Guardado was een spierings en vd boomen in één speler, vele malen completer. Als je wat wil bereiken in de CL, dan moet je naar zo’n speler op zoek voor in de basis.CZ_Code wrote: ↑30 May 2023, 20:29 Maakt het uit hoeveelste Toulouse staat dan? Even eerlijk, maar als je uitblinker bent in Frankrijk bij PSG, Lyon, Monaco, Marseille en zelfs bij clubs als Rennes tegenwoordig, dan ben je gewoon al helemaal kansloos als PSV zijnde. Die spelers genieten allemaal interesse van grotere clubs en kosten ook miljoenen. Gooi die vergelijking eens naar de Eredivisie, waarom zijn mensen hier enthousiast over Ewijk, Mbuyamba en Manhoef voor in de breedte nog? Dat zou toch allemaal niet mogen aangezien ze niet eens in de top 5 spelen van een competitie die nog verder onder Frankrijk ligt? Waarom moet het altijd om die rangschikking gaan. Spierings heeft fantastische cijfers als balafpakker in de Ligue 1, bij een middelmatige ploeg. Dat maakt hem niet minder goed n.m.i.... Sterker nog, is dat niet knap als er allemaal middelmaat om hem heen loopt?
Verder hoop ik uiteraard dat hij alsnog een lot uit de loterij is.
Mocht ik lijstjes hebben gemist en het daarom compleet verkeerd hebben, dan zie ik ze alsnog graag onder mijn bericht voorbij komen.
Mag ik vragen of je Souza hebt zien spelen? Of had je Sangare zien spelen voordat ie kwam?Juancho wrote: ↑30 May 2023, 20:47 Maar stats zeggen niet alles en ik ben dan ook wel benieuwd naar de zaken die je met het blote oog kan zien. Passing, defensieve kracht, techniek, tactisch inzicht, scannen van ruimtes. Ik heb die gozer nooit zien spelen dus een leuk rijtje statistieken zeggen me vrij weinig.
En ik krijg het idee dat iedereen hem daar alleen wel een juiste aankoop voor vind maar niemand heeft hem volgens mij daadwerkelijk zien spelen. Voor mij dus een gevalletje van prima speler om erbij te hebben en hopelijk brengt hij (veel) meer en wordt hij de nieuwe 6. Al hoop ik stiekem nog op het aantrekken van Souza.
Sangare niet, die kwam als ik het nog goed heb ook volstrekt uit de lucht vallen voor iedereen. Souza niet live gezien nee maar wel veel beelden van gezien. Zoals je vast weet, zijn naam wordt al veel langer hier genoemd incl. bijbehorende beelden en analyses.Vanthaman18 wrote: ↑30 May 2023, 20:53Mag ik vragen of je Souza hebt zien spelen? Of had je Sangare zien spelen voordat ie kwam?Juancho wrote: ↑30 May 2023, 20:47 Maar stats zeggen niet alles en ik ben dan ook wel benieuwd naar de zaken die je met het blote oog kan zien. Passing, defensieve kracht, techniek, tactisch inzicht, scannen van ruimtes. Ik heb die gozer nooit zien spelen dus een leuk rijtje statistieken zeggen me vrij weinig.
En ik krijg het idee dat iedereen hem daar alleen wel een juiste aankoop voor vind maar niemand heeft hem volgens mij daadwerkelijk zien spelen. Voor mij dus een gevalletje van prima speler om erbij te hebben en hopelijk brengt hij (veel) meer en wordt hij de nieuwe 6. Al hoop ik stiekem nog op het aantrekken van Souza.